Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin tekisit? Tee nyt vaan omat juttusi ja anna muiden treenata rauhassa.
No missä ihmisiin pitäis sit tutustua jos ei oo baari-ihminen ja tykkää aidoista kohtaamisista eikä deittisivustoista.
Siellä missä se toinen osapuoli haluaa kuunnella lässytystäsi. Ei sellaisessa paikassa, jossa hän haluaa keskittyä omiin asioihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta ei kukaan tule. Miehet lähestyy vaan niitä naisia, joita kaikki muutkin miehet hätyyttelee joka paikassa. Ja jotka eivät halua, että heitä lähestytään.
Vinkki miehille: Kannattaa katsella välillä niitä vähän vaatimattomampiakin naisia eikä tähdätä siihen kaikkein kauneimpaan salikissaan..
Vaatimaton nainen on vaatimaton. Eli ei kiinnitä katsetta.
Saa ja monesti miehet tulevatkin. Käyn mieheni kanssa kuntosalilla.
N60
Kiusallisia paikkoja kaikki salit.
En käy.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelle alkoi salilla yksi nainen keskustella ja siitä se sitten lähti. Tämä ky. nainen hakee ja etsii hyvätuloisia miehiä ihan järjestelmällisesti. Erohan meille on tulossa vaikka eivät rysän päältä kiinni jääneetkään.
Meillä ei tarvitse ilmoittaa kuntosalille mitään ansio tai pääomatuloja.
Olisikin jossain tällainen järjestelmä. Olen tuikitavallinen keskivertomies, en mitenkään erotu massasta, mutta olen onnistunut elämässä taloudellisesti poikkeuksellisen hyvin. Mutta ei siitä ole taivaan portit auenneet, toisin kuin netissä annetaan ymmärtää. Jos olisin sali tai muu vastaava paikka (baari?) jossa tulotiedot olisi esillä! Sellaista voisin kokeilla 😅
Ootko varma että haluat naisen jota kiinnostavat tulotietosi, et sinä. Jos sellainen kelpaa, ala leveillä rahoillasi.
Ei saa tulla häiritsemään missään nimessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa jos on pitkä, komea ja isomunainen.
N24
Joo, ja isotuloinen !
Sinä mies joka kirjoittelet itse näitä vastauksia joita haluaisit kuulla naisilta mutta et kuule. Ihmettelen miksi et ojentanut tuota miestä jota kiinnosti vain kauniit naiset salilla. Eikö sinun kuuluisi mennä sen ääreen huutamaan että ei käy, sinun kuuluu valita rumin ja epämiellyttävin nainen koska säälimuna 🤔?
En pidä juttelijoista salilla, mulla on yleensä ohjelma siellä käytössä ja esimerkiksi palautusvälit saattaa olla ajallisesti rytmitetty tietyissä harjoituksissa (tyypillisesti silloin, jos on tarkoitus vetää jotain useampi sarja failureen saakka lyhyillä palautusväleillä, tämä on oman lajini kannalta hyödyttävää oheisharjoittelua), eli siinä sarjojen välissä jutteleminenkin on vähän niin ja näin.
Jos joku nopeasti kysyy apua (varmistatko, neuvotko miten laite toimii tms) niin tuollaisissa tilanteissa totta kai autan, mutta nämä "onpa hei kiva päivä tänään, mitä ajattelit tehdä treenin jälkeen" -tyypit vaan ärsyttää.
No, onneksi on nykyisin oma sali käytössä, niin helpompaa keskittyä treenaamiseen.
Miehet jotka haluatte jutella muille miehille niitä näitä: tehkää se pukkarissa, ei salilla. Kyllä oli riesa yksi vanhempi mies joka luuli että haluan siellä koko ajan jutella kun haluaisin keskittyä treeniin. Pukuhuoneessa tuntemattomien juttelu on usein aidosti piristävää. Ei siinä niin kauan aikaa vietetä, että tilanteesta ehtisi ahdistua.
Jos eksyn jostain syystä salille niin ehdottomasti saa tulla kysymään onko kaikki kunnossa, kiitos.
Pyysin mieheni liittymään samalle salille että saan treenata rauhassa. Eli ei saa tulla iskemään juttua.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia haluat puhua vaimolleni kuntosalilla?
Suurin osa siellä kävijöistä on varattuja
Se tietysti sulle outo maailma
AP kysyy että saako SULLE tulla puhumaan kuntosalilla ja puhut vaimostas? Kysyit varmaan lupaa vaimolta tuon viestin kirjoittamiseenkin. Mitä sun vaimo tekee salilla edes? No meni sinne karkuun tuollaista nyhveröä.
EI. Ei h-vetissä.
Jos haluaisin sosialisoida liikunnan yhteydessä, menisin varmaan ryhmäliikuntaan. Siihen on ihan syynsä, että haluan harrastaa yksilölajia.
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta iskeminen täytyy tapahtua mielummin jossain muualla. Olen hiestä valuva torso, en sen näköinen ollenkaan millainen haluan olla h-hetkenä.
N.
Tuollainenhan on juuri se paras hetki... Mies näkee naisen ilman meikkiä ja filttereitä.
on se suomi kylmä maa. monessakin mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta iskeminen täytyy tapahtua mielummin jossain muualla. Olen hiestä valuva torso, en sen näköinen ollenkaan millainen haluan olla h-hetkenä.
N.
Tuollainenhan on juuri se paras hetki... Mies näkee naisen ilman meikkiä ja filttereitä.
Harvoin näkee ketään salilla ilman meikkiä ja esim. Ripsienpidennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.
Harvoin näkee ketään salilla ilman meikkiä ja esim. Ripsienpidennyksiä.
No kyllä jotkut elää omituisessa maailmassa, täytyy sanoa. Ainakin ne salit, missä olen ollut (ja minäkin olen elämäni aikana aika monella salilla käynyt), on täynnä ihan "normaaleita", tavallisia ihmisiä hikisinä verkkareissa ja t-paidoissa. On kainalokarvoja ja korvakarvoja, ylipainoa, selluliittia, maantienharmaita hapsottavia hiuksia, ryppyjä ja muita oikean elämisen merkkejä.
Yleensä noita ripsipidennys/täyställinkisalitypyjä näkee lähinnä instassa ja niissäkin filtterit on olleet kovassa käytössä :)
Se, että sinä tunget häiriköimään kuntoulevia ihmisiä ei ole aito kohtaaminen. Kannattaa pysyä vaan siellä deittiappissa niin siellä ne muut edes periaatteessa on hakemassa seuraa.