Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla?

Vierailija
18.12.2023 |

Aika moni suhde on alkanut kuntosalilla.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa,otan sen ahdisteluna sekä koen turvattomuutta(niinkuin nykymoodi kuuluu) ja annan vinkin Seiskaan.                            M30                                                                                                                                                                                                                                

Vierailija
42/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä niin tekisit? Tee nyt vaan omat juttusi ja anna muiden treenata rauhassa.

No missä ihmisiin pitäis sit tutustua jos ei oo baari-ihminen ja tykkää aidoista kohtaamisista eikä deittisivustoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä tulla juttelemaan. Tosin minuapa ette kuntosalilta löydä, koska olen ulkoilmaihmisiä.

Vierailija
44/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla, mutta ei kesken sarjan. Tosin itse en lähtökohtaisesti etsi parisuhdetta salilta, vaan jostain ihan muualta. Mutta miksei sitä voi jotain juttua heittää, ei se kiellettyä ole. En tosin lupaa että olen välttämättä innostunut siinä mielessä.

M29

Saako toinen nuorimies tulla sulle juttelemaan? 

Vierailija
45/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut, joita joku läheinen tai terapeutti neuvoo hakemaan seuraa harrastuksista: tämä pätee vaikka keramiikkakerhoon tai metsästysyhdistykseen. Ei kuntosaliin. Monet kun käy siellä ihan vaan terveysliikkumassa. Sama kuin jos ajattelisi, että hampaiden harjaaminen yhdistäisi ihmisiä jotenkin romanttisessa mielessä.

Jos kuitenkin ryhdyt pokaamaan salilta, pitää toiselta vähintään saada merkitseviä katseita takaisin.

Vierailija
46/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mielellään tule. Monet ovat siellä urheilemassa. Ja vielä useammat ovat sekä varattuja että urheilemassa.

Seuranhakuun on Tinder ja baarit.

Vierailija
47/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä muutaman sanan silloin tällöin jonkun kanssa vaihtaa. Kuntosalilla missä käyn ihmiset viereisillä laitteilla unohtuvat kuitenkin  turhan usein juttelemaan taukojen välillä liian pitkäjsi aikaa ja se saattaa ärsyttää ja ihan aiheestakin omaa vuoroaan laitteelle odottavaa.

Vierailija
48/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni käynyt ja heti tuli joku mies neuvomaan miten tein laitteella väärin. Poistuin paikalta enkä ole salille palannut.

Vierailija
49/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ainoa poikkeus on että olet viehättävä nainen ja haluat treenin jälkeen seksiä kanssani.

M42

Vierailija
50/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle voisi tulla juttelemaan sarjojen tauoilla. Tosi harva vaan salilla kommunikoi yhtään mitään, suurimmalla osalla on kuulokkeet korvilla ja kännykkä kädessä. Käyn itse salilla joka toinen päivä ja kuluvana vuonna tasan yksi vanhempi mies on ns. tullut jututtamaan. Muut tyytyvät lähinnä tuijottamaan. N40

Vierailija
51/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla mutta asia täytyy olla täysin treeniin liittyvää tai pyytää varmistamaan.

Voitko tulla varmistamaan, että saan illalla orkun?

Vierailija
52/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta ei kukaan tule. Miehet lähestyy vaan niitä naisia, joita kaikki muutkin miehet hätyyttelee joka paikassa. Ja jotka eivät halua, että heitä lähestytään.

Vinkki miehille: Kannattaa katsella välillä niitä vähän vaatimattomampiakin naisia eikä tähdätä siihen kaikkein kauneimpaan salikissaan..

Vierailija
53/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jos on pitkä, komea ja isomunainen.

N24

Joo, ja isotuloinen !

Vierailija
54/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta sinulta näkyy kyykätessä stringit trikoiden läpi!

Vierailija
55/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiiviset kuulokkeet päässä on vihje sinulle.

Vierailija
56/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle alkoi salilla yksi nainen keskustella ja siitä se sitten lähti. Tämä ky. nainen hakee ja etsii hyvätuloisia miehiä ihan järjestelmällisesti. Erohan meille on tulossa vaikka eivät rysän päältä kiinni jääneetkään.

Meillä ei tarvitse ilmoittaa kuntosalille mitään ansio tai pääomatuloja.

Olisikin jossain tällainen järjestelmä. Olen tuikitavallinen keskivertomies, en mitenkään erotu massasta, mutta olen onnistunut elämässä taloudellisesti poikkeuksellisen hyvin. Mutta ei siitä ole taivaan portit auenneet, toisin kuin netissä annetaan ymmärtää. Jos olisin sali tai muu vastaava paikka (baari?) jossa tulotiedot olisi esillä! Sellaista voisin kokeilla 😅

Vierailija
57/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä, yleensä olen salilla hyväntuulinen niin voin vaihtaa pari sanaa.

Vierailija
58/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ei kiinnosta tuntemattomat.

Vierailija
59/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta sinulta näkyy kyykätessä stringit trikoiden läpi!

Sitä vaaraa ei tule. On löysät housut ja maxi pikkarit.

Vierailija
60/121 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa. siellä treenataan, ei kuunnella urpåjen lätinöitä. jos kaipaat ohjeita, sitä varten on henkilökunta. kuinka epätoivoinen pitää olla, että yritetään punttiksella iskeä?