Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta iskeminen täytyy tapahtua mielummin jossain muualla. Olen hiestä valuva torso, en sen näköinen ollenkaan millainen haluan olla h-hetkenä.
N.
Tuollainenhan on juuri se paras hetki... Mies näkee naisen ilman meikkiä ja filttereitä.
Harvoin näkee ketään salilla ilman meikkiä ja esim. Ripsienpidennyksiä.
Käydään varmaan vähän eri saleilla :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta iskeminen täytyy tapahtua mielummin jossain muualla. Olen hiestä valuva torso, en sen näköinen ollenkaan millainen haluan olla h-hetkenä.
N.
Tuollainenhan on juuri se paras hetki... Mies näkee naisen ilman meikkiä ja filttereitä.
Harvoin näkee ketään salilla ilman meikkiä ja esim. Ripsienpidennyksiä.
No kyllä jotkut elää omituisessa maailmassa, täytyy sanoa. Ainakin ne salit, missä olen ollut (ja minäkin olen elämäni aikana aika monella salilla käynyt), on täynnä ihan "normaaleita", tavallisia ihmisiä hikisinä verkkareissa ja t-paidoissa. On kainalokarvoja ja korvakarvoja, ylipainoa, selluliittia, maantienharmaita hapsottavia hiuksia, ryppyjä ja muita oikean elämisen merkkejä.
Yl
Ihan normi Elixia tai muu vastaava ketjusali. Yleisin naisten treeniasu on viulunkireät trikoot ja hihaton urheilutoppi, usein crop-top.
^ kävin suuressa/keskisuuressa kaupungissa Elixian salilla työreissulla pari viikkoa sitten. Taisi siellä olla pari nuorempaa tyttöä trikoissa ja topissa, näyttivät opinnoista/töistä suoraan salille tulleilta. Ihan tavallisia tätejä löytyi myös.
Ehkä sitä kiinnittää sitten alitajuisesti huomiota itseään kiinnostavan/miellyttävään ihmistyyppiin? Minua kiehtoo salikävijöinä eniten ne, jotka ovat selvästi kuntoutumassa, ylipainoisia aloittelijoita tms., joille salillakäynnin tietää olevan isoin kynnys. Tsemppaan mielessäni aina näitä, joista näkee, että nyt tuli tehtyä elämän ensimmäinen kyykky tai vaikka joku penkki pelkällä tangolla. En tokikaan sano heille mitään ääneen, kun en tiedä kokeeko joku loukkaavaksi tai v-tuiluna. Ei mua kiinnosta joku parikymppinen neljä kertaa viikossa pakaroitaan salilla kasvattava tyyppi, hänelle se salikäynti on varmaan oma rutiininsa.
Saa, jos olet vastakkaista sukupuolta. Ei, jos olet samaa sukupuolta. Minulla ei ole mitään sellaista treenivinkkiä, joka kannattaisi kopioida.
Vapaat naiset salilla on niitä, jotka käy treenin lomassa lisäämässä huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
N.
"Hiestä valuvat torsot" ovat varsin kiinnostavia. Osoittaahan se luonteen lujuutta, motivaatiota, päättäväisyyttä jne :)
Samalla talk ok mutta kuvaaminen kielletty
Saa, jos et tee sitä kesken sarjan. Salilla tullut käytyä enemmän ja vähemmän vuodesta -98 ja on sieltä ystäviäkin löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia haluat puhua vaimolleni kuntosalilla?
Suurin osa siellä kävijöistä on varattuja
Se tietysti sulle outo maailma
Kysymys oli sinusta ei vaimostasi opettele ymmärtämään lukemasi oikein
Joo jos ei tule neuvomaan liikkeissä eikä arvostelemaan ulkonäköä.
Noin ikäiseni ja kokoiseni salskea kundi katteli mua salilla ja tuli lopulta kysymään että nähtäskö tuossa lähipubissa treenin jälkeen. Vastasin mikä ettei. Ei sen enempää siinä toistemme treeniä häiritty. Pubissa vasta jatkettiin juttua. Sitä on riittänyt nyt kohta 2 vuotta. Ja treeneissä käydään tietysti yhdessä.
- m24 -
Naisilla ei kasva karvoja.
Ei mulla muuta.
Saa tulla ja olen saanut sieltä monta ystävääkin.
Totta kai saa :)
t. Sinkku nainen
Saa, tottakai, mutta ihme on jos minut kuntosalilta tapaa.
Mielellään ei, joskus on ihan ok vaihtaa pari sanaa jos vaikka kumpikin odottelee vuoroaan tai jonkun tunnin alkua.
Mä menen salille treenaamaan en tutustumaan uusiin ihmsiin. Se on mun omaa aikaa, laitan mielestä musaa luureihin ja keskityn treeniin, en juurikaan kiinnitä huomiota muihin kuin siinä mielessä onko joku ehkä jonottamassa laitteeseen jossa just olen.
Veljeni tapasi vaimonsa kuntosalilla joten kaikki eivät selvästikään toimi niin kuin minä.
Saa tulla juttelemaan. Tosin siinä on iso mutta, koska en käy salilla.
Nainen saa tulla juttelemaan.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka haluatte jutella muille miehille niitä näitä: tehkää se pukkarissa, ei salilla. Kyllä oli riesa yksi vanhempi mies joka luuli että haluan siellä koko ajan jutella kun haluaisin keskittyä treeniin. Pukuhuoneessa tuntemattomien juttelu on usein aidosti piristävää. Ei siinä niin kauan aikaa vietetä, että tilanteesta ehtisi ahdistua.
Mitäs jos mies pyytää miestä pukkarissa bisselle treenin jälkeen, onko ahdistelua?
Mutta näitä "normaaleja" ei todellakaan kukaan lähesty ja jututa :D eikä ketään siten kiinnosta heidän meikittömyytensä