Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla?
Kommentit (121)
Ei saa. Olen salilla treenaamassa, en harrastamassa sosiaalista kanssakäymistä. Siksi minulla onkin napit korvissa ja kuuntelen hyvää treenimusaa sen verran kovalla, etten kuule ympäristön meteliä.
Salilla kaikki ylimääräinen aika menee puhelimella, ei ehdi jutella.
Saa. Mutta ei kukaan tulisi, koska mulla on paikan karmein kroppa. En ole sitä, mikä miehiä kiinnostaa.
Olisi kyllä kiva tavata jou kiva mies salilla, tosin itse käyn vain ryhmäliikuntatunneilla, mutta monesti mietin alkaisinko käymään salilla ihan vain sen takia jos sieltä sattuisi vaikka löytymään seuraa. En kyllä varmaan itse uskaltaisi kenellekään mennä keskustelemaan kuitenkaan. Ryhmäliikuntatunneilla kun on lähes pelkästään naisia tai ohjaaja saattaa olla mies, mutta eihän häntä nyt voi siinä mielessä lähestyä.
Moni suhde on alkanut kuntosalilla.
Hikisenä nainen on hehkeimmillään.
Vierailija kirjoitti:
Moni suhde on alkanut kuntosalilla.
Hikisenä nainen on hehkeimmillään.
Ei siellä hiki tule. Paitsi jos on ryhmäliikuntatunti.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelle alkoi salilla yksi nainen keskustella ja siitä se sitten lähti. Tämä ky. nainen hakee ja etsii hyvätuloisia miehiä ihan järjestelmällisesti. Erohan meille on tulossa vaikka eivät rysän päältä kiinni jääneetkään.
Etsiis hyvätuloisia miehiä salilta? Kyllä siellä taitaa olla suurin osa tuollaisia Ano Turtiaisia tms. leijonkalulakorumiehiä.
Saisi, joo, mutta kun en käy salilla.
Jois sattumalta salilla olisinkin, en ala kyllä kenellekään naiselle juttua aloittamaan. Tässä avauksessa oletus oli, että juttelu tapahtuisi eri sukupuolten välillä. Jos näin miehenä lähtisin legendaa naisille heittämään, mitäs oikeasti luulette, että kävisi suurimmassa osassa yrityksiä?
Toki saa, ainahan saleilla on silmänpeliä.
Ei lörpöttelemään. Salin siivoukseen ei ole annettu paljon aikaa.
Aika moni tekee kuntosaliliikkeet puhelin kädessä.
Saleilla Saa yleisesti ottaen vain naiset keskustella tai yrittää olla sosiaalisia sillä miehen aloittama keskustelu tai jopa pään nyökkäys tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi ja mies saa porttikiellon koko salille. Turha siis naisten ihmetellä miksi miehet eivät heille puhu taikka vastaa mihinkään.
Itsesuojeluvaistot kehittyvät.
Saa, mutta olen ruma niin ei mulle kukaan tule juttelemaan.
Kuntosalit ovat ihan suosittuja iskupaikkoja.
Mä meen yleensä pyytämättä varmistamaan naisten makea ja kyykkyä. Siitä se sit lähtee jos lähtee
Vierailija kirjoitti:
Saleilla Saa yleisesti ottaen vain naiset keskustella tai yrittää olla sosiaalisia sillä miehen aloittama keskustelu tai jopa pään nyökkäys tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi ja mies saa porttikiellon koko salille. Turha siis naisten ihmetellä miksi miehet eivät heille puhu taikka vastaa mihinkään.
Itsesuojeluvaistot kehittyvät.
Juuri näin. Esimerkkejä löytyy omaltakin salilta. Jopa vilkuilusta nousee välillä jumalaton haloo. Osa porukkaa pitää salilla nappikuulokkeita ja aurinkolaseja.
Luojan kiitos ei tarvitse mennä julkiselle salille .
Totta kai salilla saa jutella, ei esteitä.