Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla?

Vierailija
18.12.2023 |

Aika moni suhde on alkanut kuntosalilla.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneempien velvollisuus on opastaa, jos havaitsee suoritustekniikassa virheitä. Esimerkiksi lantion asento kaipaa usein hienosäätöä.

Vierailija
22/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla, mutta ei kesken sarjan. Tosin itse en lähtökohtaisesti etsi parisuhdetta salilta, vaan jostain ihan muualta. Mutta miksei sitä voi jotain juttua heittää, ei se kiellettyä ole. En tosin lupaa että olen välttämättä innostunut siinä mielessä.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, haluan olla rauhassa ja kuunnella podcastia. Kumma kun edes vastamelukuulokkeet ei riitä antamaan tätä signaalia.

Aina voit painaa Pause-nappia.

Voin, mutta kun en halua. Ei minua kiinnosta sinun juttusi. Minua kiinnostaa se mitä ikinä sitten olenkin kuulokkeistani kuuntelemassa.

Vierailija
24/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla, mutta ei kesken sarjan. Tosin itse en lähtökohtaisesti etsi parisuhdetta salilta, vaan jostain ihan muualta. Mutta miksei sitä voi jotain juttua heittää, ei se kiellettyä ole. En tosin lupaa että olen välttämättä innostunut siinä mielessä.

M29

Meillä on keinomme.

N27

Vierailija
25/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla ei puututa toisten tekemisiin eikä häiritä muita kuin hätätapauksessa. Vanhemmat ihmiset alkavat silloin tällöin juttelemaan kunnan salilla jossa käyn. Vastaan ystävällisesti, mutta en jatka keskustelua. Joskus nämä vanhemmat ihmiset alkavat keskenään kertoa kuulumisiaan ja luetella sairauksiaan. Tämä on häiritsevää. Menkää sinne kahvioon juoruamaan. 

Periaatteessa olen sitä mieltä, että ihmisiin voi tutustua missä vain, mutta kuntosali on vähän vaikea paikka.

Vierailija
26/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet taas samaa? Ei ole kauaakaan, kun oli sama avaus. Usko jo mölö, ettet tule lässyttämään kun treenaan.

Vierailija
27/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeneempien velvollisuus on opastaa, jos havaitsee suoritustekniikassa virheitä. Esimerkiksi lantion asento kaipaa usein hienosäätöä.

Juuh. Edellinen kokenut opastaja tuli neuvomaan miten minun pitäisi lisätä painoja, vaikka olin päässyt kipsistä eroon kaksi viikkoa aiemmin ja tein liikkeitä jotka fysioterapeutti oli minulle opettanut.

Vierailija
28/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, haluan olla rauhassa ja kuunnella podcastia. Kumma kun edes vastamelukuulokkeet ei riitä antamaan tätä signaalia.

Voin, mutta kun en halua. Ei minua kiinnosta sinun juttusi. Minua kiinnostaa se mitä ikinä sitten olenkin kuulokkeistani kuuntelemassa.

Muistathan kuitenkin käytöstavat.

Vierailija
29/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan kuitenkin käytöstavat.

Muistan, mitta ei se sitä poista että minua ärsyttää kun minua häiritään.

Vierailija
30/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en suositele- saat limanuljaska-nimen hyvin nopeaan. 

Vierailija
31/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mahdollista, sillä käyn vain Työporukan vuorolla joten sinne ei ole mahdollista tulla en ole enää kahteen vuoteen maksannu kuntosali vuoroja itselleni.

Jos olisi ollut ois saanu olla kauempana sillä Tykkään treenata 🥊🥊 nyrkkeilyä.

Vierailija
32/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos on pitkä, komea ja isomunainen.

N24

Vierailija
33/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh. Edellinen kokenut opastaja tuli neuvomaan miten minun pitäisi lisätä painoja, vaikka olin päässyt kipsistä eroon kaksi viikkoa aiemmin ja tein liikkeitä jotka fysioterapeutti oli minulle opettanut.

Myös revähdystä tai kipeytynyttä lihasta tai niveltä hoidetaan minimaalisilla  painoilla. Liikettä saa olla, mutta ei hiukaakaan kipua. 

Vierailija
34/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä podcastia kuuntelet?

Vierailija
35/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa jos on pitkä, komea ja isomunainen.

N24

Yes!

Vierailija
36/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mahdollista, sillä käyn vain Työporukan vuorolla joten sinne ei ole mahdollista tulla en ole enää kahteen vuoteen maksannu kuntosali vuoroja itselleni.

Jos olisi ollut ois saanu olla kauempana sillä Tykkään treenata 🥊🥊 nyrkkeilyä.

Tirsk, söpöä kun naiset kuvittelee olevansa uhkaavia 🤭🤭

Vierailija
37/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tangosta tai puntista päähän, jos tulee mun nopeatempoista treeniä häiritsemään. Voi tulla ihan vahingossakin. Stay away for safety!

Ja ei, en mene liikuntaharrastuksiin iskettäväksi. Viimeksi juoksutapahtumassa eräs mies alkoi puolivälissä puolimaratonia kehittelemään keskustelua. Säikähdin aluksi niin, että kirkaisin. Puhuin hänelle todella tylysti. Varmaan sai traumat poloinen.

Vierailija
38/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niin tekisit? Tee nyt vaan omat juttusi ja anna muiden treenata rauhassa.

Vierailija
39/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle alkoi salilla yksi nainen keskustella ja siitä se sitten lähti. Tämä ky. nainen hakee ja etsii hyvätuloisia miehiä ihan järjestelmällisesti. Erohan meille on tulossa vaikka eivät rysän päältä kiinni jääneetkään.

Meillä ei tarvitse ilmoittaa kuntosalille mitään ansio tai pääomatuloja.

Vierailija
40/121 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten sosiaalisuus, voi herran jestas. Ei ihme, että täällä ihmiset on masentuneita ja yksinäisiä... 

Totta kai saa! Toki pelisilmää pitää olla, aivan kuten missä tahansa muuallakin tuntemattoman (ja miksei tutunkin) kanssa jutellessa. Toki olen itse ruma läski, joten mua ei miehet tule salilla iskemään, joten en sitten tiedä kokisiko vaikka joku nuori kaunis nainen epämiellyttävänä tai häiritsevänä jos joku mies tulisi juttelemaan. Mä juttelen ihmisille siellä täällä ja siksi elämääni on muodostunut tällaisista kohtaamisista hauskoja tuttavuussuhteita hyvinkin erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kanssa :) Olen esimerkiksi tosi hyvää pataa naapurin eläkeläisten kanssa, mainiota porukkaa :D