Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla?
Kommentit (121)
Minkä helvetin takia haluat puhua vaimolleni kuntosalilla?
Suurin osa siellä kävijöistä on varattuja
Se tietysti sulle outo maailma
Kuka on niin hyväkuntoinen, että pystyy puhumaan kuntosalilla? Luulin, että sinne mennään, jos ei pystytä?
Mun miehelle alkoi salilla yksi nainen keskustella ja siitä se sitten lähti. Tämä ky. nainen hakee ja etsii hyvätuloisia miehiä ihan järjestelmällisesti. Erohan meille on tulossa vaikka eivät rysän päältä kiinni jääneetkään.
Saa, mutta iskeminen täytyy tapahtua mielummin jossain muualla. Olen hiestä valuva torso, en sen näköinen ollenkaan millainen haluan olla h-hetkenä.
N.
Ei, haluan olla rauhassa ja kuunnella podcastia. Kumma kun edes vastamelukuulokkeet ei riitä antamaan tätä signaalia.
Mua ärsyttää juttelevat ihmiset kuntosalilla. Siksi pidän kuulokkeet visusti päässä.
Saa tulla, mutta muista, että se ei ole mikään syy tuijottaa, jos poseraan vatsa- ja rintalihaksiani peilin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, haluan olla rauhassa ja kuunnella podcastia. Kumma kun edes vastamelukuulokkeet ei riitä antamaan tätä signaalia.
Aina voit painaa Pause-nappia.
Ei saa. Onneksi meidän salilla ei kukaan juttelekaan. Kaikilla omat kuulokkeet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla, mutta muista, että se ei ole mikään syy tuijottaa, jos poseraan vatsa- ja rintalihaksiani peilin edessä.
Ei salilla olla laput silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Saa, kunhan sinä nainen muistat käytöstavat etkä tuijota collagehousuissani pullottavaa penistäni
Ovatko collagehousut jonkinlainen kollaasi?
Saa tulla mutta asia täytyy olla täysin treeniin liittyvää tai pyytää varmistamaan.
Ei kai sitä voi kieltääkään?