Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette laihtuneet 10 kg, kun ylipainoon ei ole ollut selkeää syytä?

Vierailija
18.12.2023 |

Olen useamman vuoden yrittänyt laihduttaa. Jätin jo pois herkut. Tiedän varmasti, että syön pikemminkin liian vähän kuin liikaa. Tällä hetkellä en pysty lisäämään liikuntaa. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihmettelee carnivoressa "runsasta" suolan käyttöä, mutta se onkin vähäistä suolankäyttöä todellisuudessa. Sekaruokavaliossa leivät, juustot, ym. ovat aika runsassuolaisia. Carnivoristi myös tarvitsee suolaa ja se annostellaan itse ruokaan. Kaikinpuolin terveelisempi kuin hh-sapuskat. Ja, se virta mielessä ja kehossa. Uskomaton muutos jo kuukaudessa. Ihmettelet, että mitä tapahtui sille aivosumuiselle ja väsyneelle ihmiselle, joka kehossasi ennen asui.

Vierailija
222/224 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kallista kuin karppaus. Joskus olen sitä tehnyt, ja isot teinit haluaa kanssa. Kun joka päivä meni 1,2 kg naudan ulkofilettä, niin se piti lopettaa. Ei oikein onnistunut tarjota teinipojille makaronia, kun itse veti filettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vaikka paistijauhelihaa tai lihaa yleensä.Tuota naudanlihaa pidetään jo pahiksena mutta oikeesti se on hyvä vaihtoehto kasvisten kaveriksi.Prosessoitut tuotteet jätä hyllylle niin kasvis kuin liha.

Vierailija
224/224 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up