Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monelle naiselle miehen aikaisemmat lapset ovat ongelma

Vierailija
17.12.2023 |

Lapset ovat ongelma silloinkin, kun he ovat ystävällisiä ja hyväkäytöksisiä. Tälläkin palstalla naiset haukkuvat jatkuvasti kumppaninsa lapsia.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun miesten pitää hyväksyä naisen mukana tulevat lapset ja niitä pitää elättää ja tukea mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miehen mukana tulevia lapsia eikä niiden eteen varsinkaan tarvi tehdä yhtään mitään.

Miten niin pitää? Eihän kenenkään tarvitse ryhtyä parisuhteeseen ja sitä kautta uusperheeseen.

Itse olin yhden kerran parisuhteessa lapsen saaneen miehen kanssa, mutta totesin ettei uusperhe-elämä ole minua varten. Joten erosin, ja viihdyn nyt yksinäni. 

Vierailija
62/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuvittele olevasi inseli, joka solvaa ja inhoaa yh-äitejä. Sitten vaihdat yh-äidin paikalle "mies, jolla on lapsia", niin pääset lähelle vastausta, jonka miehet itse ovat määritelleet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, että en vain yksinkertaisesti pidä lapsista enkä varsinkaan lapsiperhe-elämästä. Ilmeisesti tämä on joillekin ihmisille erittäin vaikea asia käsittää jopa nykypäivänä. 

Vierailija
64/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävällä on 2 lasta, nuorin 16. Mulla kaks, nuorin 15 että eipä noista kauheesti vaivaa ole. 

Vierailija
65/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne lapset olis ongelma mutta arveluttaa millainen emäntä siellä on?

Vierailija
66/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun miesten pitää hyväksyä naisen mukana tulevat lapset ja niitä pitää elättää ja tukea mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miehen mukana tulevia lapsia eikä niiden eteen varsinkaan tarvi tehdä yhtään mitään.

No miehethän suureen ääneen kailottavat, etteivät halua yh:ta suhteeseen, koska eivät halua hoitaa ja maksaa jonkun toisen miehen lapsia. Mutta sitten naisen tulisi tehdä niin miehen lasten kohdalla.... missä on logiikka? 

Vierailija
67/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisen lapset ärsyttävät helpommin kuin omat. Meidän kohdalla tosin ongelmana oli lähinnä lasten äiti, se vaan heijastui sitten siihen, mitä lasten olemassaolosta ajattelin, vaikka kuinka yritin ajatella, ettei se ole lasten vika, miten heidän äitinsä käyttäytyy. 

Vierailija
68/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ei koskaan tarvitse olla miehen lasten kanssa missään tekemisissä,  niin eivät ole ongelma. Koska tuo ei ole realistista, niin en deittaile miehiä joilla on lapsia, elleivät he ole jo aikuisia. Se on epätodennäköistä omassa ikäluokassani. Olen valinnut lapsettoman elämän enkä siitä luovu kumppanin takia.

Vierailija
69/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua käenpoikasia pesäänsä.

No miesten pitää haluta ja maksaa kaikki menot jos naisella on lapsia.

Montako sellaista yh-äitiä olet oikeassa elämässä tavannut, jotka odottavat uuden miehen maksavan penniäkään lapsensa kuluista? Oletan ettet yhtään, mutta ainahan se on kiva louskuttaa leukoja kuvitteellisista verenimijänaisista.

70/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä eräs 5-vuotiaan lapsen nelikymppinen isä kertoi, että hän haluaa vain lapsettoman naisen, koska kuulemma "on niin paljon helpompaa, kun toisella ei ole lapsia". Että kyllä tuo otsikko toimii Myös sukupuolet toisinpäin.

Vierailija
71/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi ongelma, kunhan päävastuu lapsista pysyisi edelleen miehellä, eikä hän olisi työntämässä sitä minulle. Pidän lapsista mutta juuri niistä tulevan vastuun takia en halua omia (lisäksi pelkään synnytystä enkä halua pilata kehoani). En siis olisi ryhtymässä lapsille äidiksi. Mikäli lapsilla ei olisi oikeaa äitiä, silloin asia olisi toinen, mutta tällaiset tilanteet lienevät harvinaisia.

Ihanteellista tietenkin on että miehellä ei ole lapsia eikä hän niitä myöskään halua. Kuitenkin fakta on että omassa ikäluokassani parhaimmilla miehillä alkaa jo olla lapsia, eli jotain kompromisseja joutuu ehkä tekemään. Ennemmin valitsen hyvän miehen jolla on lapsia kuin huonon lapsettoman.

72/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun ei koskaan tarvitse olla miehen lasten kanssa missään tekemisissä,  niin eivät ole ongelma. Koska tuo ei ole realistista, niin en deittaile miehiä joilla on lapsia, elleivät he ole jo aikuisia. 

Miksi se ei ole realistista , ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa?

Vierailija
73/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näytä minulle mies, joka hoitaa ja viihdyttää uuden puolisonsa lapsia, niin minä näytän sinulle lentävän lehmän. 

Ois myös kiva nähdä se mies, joka edes OMIEN lastensa hoitoon osallistuu yhtä paljon ja tasavertaisesti joka osa-alueella ja hoitaa myös lapsiin liittyvät metatyöt, ei vain "vähän auttele joskus kun käsketään"

Vierailija
74/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyt vain naisia, joilla on itselläänkin lapsia, niin olette samassa veneessä. Ai niin, mutta ihmiset tykkää yleensä vain omista lapsistaan...

Vierailija
75/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehen aikaisemmat lapset eivät ole ongelma, sillä jätin sellaisen miehen muille. Mies menee erossa pilalle, jos hänellä on exän kanssa lapsia. Jokainen fiksu nainen tietää tämän. 

Vierailija
76/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehen aikaisemmat lapset eivät ole ongelma, sillä jätin sellaisen miehen muille. Mies menee erossa pilalle, jos hänellä on exän kanssa lapsia. Jokainen fiksu nainen tietää tämän. 

Nämä pilalle hapantuneet miehet jätetään pubihoroille.

Vierailija
77/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska haluan ydinperheen. En kaipaa elämääni enkä varsinkaan perheeseeni ylimääräisiä ihmisiä.

Vierailija
78/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun ei koskaan tarvitse olla miehen lasten kanssa missään tekemisissä,  niin eivät ole ongelma. Koska tuo ei ole realistista, niin en deittaile miehiä joilla on lapsia, elleivät he ole jo aikuisia. 

Miksi se ei ole realistista , ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa?

Ainakin juhlat ja juhlapyhät menisivät säätämiseksi. Yhteenmuutto nyt ei kiinnosta, joten erillään asuminen ei haittaisi. Jotenkin ne lapset kuitenkin vaikuttaisivat yhteiseloon, riippuen kuinka usein mies heitä näkisi, aikataulut heidän mukaan vaikka johtuen koulujen lomista. Aina voi myös tapahtua jotain yllättävää ja lasten takia mennä jokin suunnitelma uusiksi. Vaikka lapset ei minun kotiini astuisikaan enkä olisi heidän kanssaan Muumimaailmassa, niin jollain tapaa olisivat läsnä ja vaikuttamassa myös minun elämääni. Helpompaa vain kun ei "lapsellisia" miehiä deittaile. 

Vierailija
79/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämääni muita lapsia kuin mahdolliset omani.

Vierailija
80/97 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela enkä halua perheeseeni tai edes elämääni lapsia. Siksi en halua edes sellaista miestä jonka lapset on jo aikuisia, koska jossain vaiheessa alkaisi taatusti se että pitää hoitaa lapsenlapsia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme