Miksi monelle naiselle miehen aikaisemmat lapset ovat ongelma
Lapset ovat ongelma silloinkin, kun he ovat ystävällisiä ja hyväkäytöksisiä. Tälläkin palstalla naiset haukkuvat jatkuvasti kumppaninsa lapsia.
Kommentit (97)
En jaksaisi ohjata, kasvattaa, ruokkia ja hoitaa vieraan eukon lasta. Katsella sen kiukuttelua ja kiljumista. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun ei koskaan tarvitse olla miehen lasten kanssa missään tekemisissä, niin eivät ole ongelma. Koska tuo ei ole realistista, niin en deittaile miehiä joilla on lapsia, elleivät he ole jo aikuisia.
Miksi se ei ole realistista , ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa?
Siksi kun sellainen mies ei ole minun miesmakuuni sopiva joka ei huolehdi lapsistaan ja halua viettää heidän kanssaan aikaan.
/s
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehen aikaisemmat lapset eivät ole ongelma, sillä jätin sellaisen miehen muille. Mies menee erossa pilalle, jos hänellä on exän kanssa lapsia. Jokainen fiksu nainen tietää tämän.
Jokainen fiksu nainen myös tietää, ettei miehessä aina ole se vika, mikäli ero tulee. Mies on voinut olla täysin sitoutunut perheeseen, mutta nainen on esim. mennyt pettämään tai muuten ryhtynyt sekoilemaan, eikä suhteen jatkaminen ole ollut enää mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minun ei koskaan tarvitse olla miehen lasten kanssa missään tekemisissä, niin eivät ole ongelma. Koska tuo ei ole realistista, niin en deittaile miehiä joilla on lapsia, elleivät he ole jo aikuisia.
Miksi se ei ole realistista , ettei tarvitsisi olla missään tekemisissä miehen lasten kanssa?
Siksi kun sellainen mies ei ole minun miesmakuuni sopiva joka ei huolehdi lapsistaan ja halua viettää heidän kanssaan aikaan.
/s
eli sinä haluat sosiaalisen ja ekstrovertin miehen.
minä olen nainen ja introvertti, ja minulla on jo aikuiset lapset. Haluan kuulla, mitä heille kuuluu, mutta en välitä viettää heidän kanssaa sen enempää aikaa kuin kenenkään muunkaan kanssa. Kiva nähdä, mutta muutama tunti.
mieheni on myös introvertti ja sanoo samaa omista lapsistaan.
Aikaisemmat lapset ei kuulu ydinperheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/s
minä olen nainen ja introvertti, ja minulla on jo aikuiset lapset. Haluan kuulla, mitä heille kuuluu, mu
En halua ekstroverttiä enkä sosiaalista vaan minä viehätyn vain sellaisista miehistä jotka kantaa vastuunsa.
Jos miehellä on ennestään lapsia, mutta hän ei niiden kanssa halua viettää aikaa eikä olla heidän elämässään läsnä kuten vanhemman kuuluu niin tällainen mies ei ole minua varten vaan meidän arvomaailmamme eroaa aivan liian paljon.
Parisuhdetta en kuitenkaan voi ajatellakaan miehen kanssa jolla on jo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua käenpoikasia pesäänsä.
Astuhan nykyaikaan hyvä incel! Asenne on aika mennyttä jo.
No ei niinkään ne aiemmat lapset vaan se niiden äiti ja kaikki se vääntö ja sääntö kun mikään ei tietenkään mene exän mielen mukaan ja on vaan pakko olla vaikea. Leskimiestä voisin kenties vielä harkitakin vaikka lähtökohtaisesti kartankin kaikkia "lapsellisia" miehiä.
Ei ole ongelma jos mies on rikas. T. Natalie D.
Itse ainakin vihaan sisaruspuoliani, enkä halua heille mitään hyvää. En halua omien mahdollisten lasteni kokevan vastaavaa inhoa.
En halua, että minua yritetään käyttää lastenvahtina ja varaäitinä. Epäilisin miehen motiivia olla parisuhteessa kanssani.
Jotkut vissiin tiedostavat tämmöiset epäilyt ja koittavat jotenkin tutustumisen alussa pimittää asiaa. Sitten loukkaantuvat, kun en haluakaan jatkaa, vaikka olen ihan jo alusta saakka kertonut että vain lapseton käy.
Koska olemme itsekkäitä. Olisi kamalaa, jos löytäisin uuden miehen, joka toisi tähän jonkun pikkuipanan. En löisi sellaisen kanssa hynttyitä yhteen. Kun omat lapset on 16 ja 18, niin sitä selvästi nuoremmat eivät ole enää talouteeni tervetulleita. Mutta tosiaan en lähtisi edes suhteeseen tuollaisen kanssa ja syynä se, että olen mieluummin yksin kuin osallistun lapsiperhe-elämään. Joka toinen viikonloppukin joku pieni lapsi tässä olisi minulle liikaa. Aikanaan olen valmis hoitamaan lapsenlapsia, mutta mukavuuttani en ala uhrata ilmaiseksi nyt vieraiden lasten päälle.
BTW, ne isäpuolet on kanssa hirveitä. Naiset ei vaan tunnu tajuavan, kuinka ikäviä isäpuolet voi olla. Sitä ollaan niin rakastuneita ja kuvitellaan, että se mies jotenkin tykkää lapsista. No, parhaimmillaan sietää ja on mukava, mutta jos ero tulee, ei mies katso enää päinkään niitä naisen lapsia ja se kertoo kaiken. Pystyy luopumaan naisen lapsista hyvin helposti kaipaamatta.
En ole lapsirakas, ei kiinnosta vieraat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehen aikaisemmat lapset eivät ole ongelma, sillä jätin sellaisen miehen muille. Mies menee erossa pilalle, jos hänellä on exän kanssa lapsia. Jokainen fiksu nainen tietää tämän.
Jokainen fiksu nainen myös tietää, ettei miehessä aina ole se vika, mikäli ero tulee. Mies on voinut olla täysin sitoutunut perheeseen, mutta nainen on esim. mennyt pettämään tai muuten ryhtynyt sekoilemaan, eikä suhteen jatkaminen ole ollut enää mahdollista.
Eroja tapahtuu toki monesta syystä. Sekin kertoo ehkä jotain, ovatko lapset kuinka vanhoja. Jostain nuoruuden parisuhteesta vai ihan vastasyntynyt ja suhde kosahtanut jo alkumetreillä. Sellaiset, joilla on useampi lapsi aina eri kumppanin kanssa ja ero on tullut jo melkein raskausaikana, eivät herätä luottamusta, ellei nyt ole ihan varmaa että ero johtuu juuri sen toisen sekoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/s
minä olen nainen ja introvertti, ja minulla on jo aik
En halua ekstroverttiä enkä sosiaalista vaan minä viehätyn vain sellaisista miehistä jotka kantaa vastuunsa.
Jos miehellä on ennestään lapsia, mutta hän ei niiden kanssa halua viettää aikaa eikä olla heidän elämässään läsnä kuten vanhemman kuuluu niin tällainen mies ei ole minua varten vaan meidän arvomaailmamme eroaa aivan liian paljon.
Parisuhdetta en kuitenkaan voi ajatellakaan miehen kanssa jolla on jo lapsia.
En puhunut mitään vastuun pakoilusta vaan siitä, kuinka paljon ihminen jaksaa toisen ihmisen seuraa. Se ei auta yhtään, että toinen on oma lapsi. Siltiei vain jaksa kuin hampaat irvessä.
Olen perhekeskeinen parisuhdeihminen ja aiemmat lapset ei kuulu ydinperheeseen. Lisäksi niiden elättäminen tekee ison loven miehen kukkaroon joka sitten tietenkin on poissa meidän yhteisiltä lapsilta.
Puhumattakaan sitten siitä hetkestä kun perintöä aletaan jakamaan. Liian hankalaa ja monimutkaista.