Miksi monelle naiselle miehen aikaisemmat lapset ovat ongelma
Lapset ovat ongelma silloinkin, kun he ovat ystävällisiä ja hyväkäytöksisiä. Tälläkin palstalla naiset haukkuvat jatkuvasti kumppaninsa lapsia.
Kommentit (97)
Koska vastuu lapsesta siirtyy niiden isältä kenelle tahansa vaginalliselle joka asuu asunnossa, koska isää pidetään vain hätätila vanhempana eikä oikeasti aikuisena ihmisenä. Ja jos tätä ei tapahdu niin vähintään mies itse dumppaa lapsensa nyxän hoidettavaksi kun ne on käymässä itse häipyen harrastuksiinsa tai ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Minä haen parisuhteeltani hellyyttä, huomiota, romantiikkaa, seksiä, yhteistä tekemistä, matkusteluseuraa. Ylipäätään sitä, että parisuhde toisi jonkin lisäarvon sinällään ihan mukavaan sinkkuelämääni. Sen pitäisi siis helpottaa ja rikastuttaa elämääni, ei päinvastoin.
Ja mitä lapset tekee? No ei mitään noista.
Tuossa on syy mikä takia suomessa parisuhteet ei kestä eikä toimi. Naiset pelkästään hakevat parisuhteesta eikä tuo mitään. Toimiva parisuhde vaatii sen että molemmat tuo parisuhteeseen asioita ja molemmat saavat parisuhteelta asioita. Yksikään ihmissuhde ei toimi jos se menee vain toiseen suuntaan
Koska ovat aina meidän yhteisten menemisten esteenä, tavalla tai toisella. Naurettavaa sanoa näin eikä sitä ymmärrä kukaan joka ei tätä helvettiä elä. En minäkään uskonut nuorempana.
Viikko/viikko systeemi on kyllä saatanan keksintö.
Esim. tuleva joulu. Jos se halutaan miehen ja yhteisen lapsemme (5v) kanssa yhdessä kaikki viettää, se kökitään kotona koska ma aamulla miehen teini-ikäiset lapset tulevat. Lapsemme olisi halunnut sukujouluun serkkujensa luo mummolaan mutta ei siellä ehtisi kuin käväistä ja lähteä yötä vasten ajamaan takaisin. Nyt sitten vaihtoehtoina on, että minä lähden lapsen kanssa jouluksi sinne ja mies jää yksin aatoksi kotiin tai sitten tämä yhteinen lapsemme saa viettää yksinäisen joulun täällä meidän vanhempien kanssa kotona. Mummolassa olisi leikkikavereita, täällä ei. En voi sille mitään että kun tämä on aina tällaista säätöä, katkeruus kasvaa.
Kaikki yhteiset lomalle ovat viikon pätkiä. Eipä siinä lähdetä vaikka Lappiin kuukaudeksi mökkeilemään.
Ja syykin miksi lapselleni ei ole sisarista on mies, ja välillisesti nuo aikaisemmat lapset. Miehen lapsiluku on kuulemma täynnä ja elämä kivaa. Seurustelun alkuaikoina oli aivan eri ääni kellossa.
Joo, oma vika, että olin niin typerän naiivi nuorempana kun tähän hullutukseen lähdin. Voi, voisinpa palata ajassa taaksepäin ja kertoa 10v nuoremmalle minälleni että EI IKINÄ UUSPERHEESEEN! En eroa koska en halua tuomita omaa lastani tähän paskaan vielä eikä meillä sinänsä muuten ongelmia ole, muuta kuin minun pikkuhiljaa kasvanut inho noita aikaisempia lapsia kohtaan. Yritän silti olla asiallinen lapsia kohtaan mutta myönnän että pikkuhiljaa olen alkanut välttämään seuraansa eli vietän paljon aikaa muualla tai mm. makuuhuoneessa kun meillä ovat.
Pysyvä sidos entiseen perheeseen. Elinikäinen. Se harmittaa monia.
Jos itse on ekalla kierroksella haluaa sen toisenkin olevan.
Ei ole ongelma jos he ovat aikuisia. Mun lapsi on aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun miesten pitää hyväksyä naisen mukana tulevat lapset ja niitä pitää elättää ja tukea mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miehen mukana tulevia lapsia eikä niiden eteen varsinkaan tarvi tehdä yhtään mitään.
Tuliko yllätyksenä että suomalainen nainen on laiska, ahne ja erityiskohtelua vaativa diiva?
Kyllä se risoo, kun lapsen (14 vuotiaan teinin) ei tarvitse mitään tehdä, kun pelata vaan tietokoneella, Mitään ei saa vaatia, kotitöihin osallistumista yms, kun kyllähän se sitten omillaan oppii. Ei syö kotiruokaa, vaan saa kaupassa valita mieleisensä einekset. Ja yömyöhään saa puhelimella olla rajattomasti, kokeiden numerot alkaneet laskea, tästä mainitsin puolisolle, että pitäisikö kenties enemmän nukkua, eikä olla puhelimella, niin vuosisadan riita. Peseytyykin vaan kerran viikossa, tästäkin kun mainitsen, niin olen se huono ihminen
No, mistäpä mitään tietäisin, kun omia lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pysyvä sidos entiseen perheeseen. Elinikäinen. Se harmittaa monia.
Jos itse on ekalla kierroksella haluaa sen toisenkin olevan.
Täysin vieras ajatus, että olisin jotenkin mustasukkainen mieheni entiselle puolisolle. Tai harmittaisi heidän siteensä. Ehkä kuulun vähemmistöön.
Lasten ikä varmaan vaikuttaa tuohon. Ja se puolison exä. Jos exä vaikka kuoli lasten jo ollessa pieniä, tilanne on aika toisenlainen kuin jos perheeseen yhtäkkiä kuuluu pari itsekeskeistä teiniä.
Miksi pitäisi hyysätä ukon entisen elämän erehdyksiä? Onhan niillä äitikin!
Ei ne ne lapset mutta se exä jos se pyörii kuvioissa jatkuvasti.
Uskon että siinä on taustalla se, että ihmiseen on sisäänrakennettu haluvsaada jatkaa omia perintötekijlitä jälkeläisissään.
Jo kivikaudella jokainen nainen tiesi, mitkä lapset olivat omia ja mitkä jonkun toisen naisen. Jos ruokaa olo liian vähän ja muitakin resursseja, niin ne vieraan lapset olivat pois omalta lapselta ja sen selviytymisestä. Siksi vieraan naisen lapset ovat karstettavia kilpailijoita kotiluolassa, eikä niitä haluta sinne.
Mies taas ei ikinä voi tietää, mikä lapsi on hönen, jos on pannut lauman useita naisia. Siksi mies suhtautuu usein neutraalimmin naisen lapsiin. Jokuhan niistä voi olla hänen ja jatkaa hänen geenejään.
Tällainen sisäänrakennettu juttu täytyy olla taustalla, miksi naiset keskimäärin sietävät huonommin miehen ex lapsia kuin mies naisen. Naiset harvoin haluavat kotiinsa 'vieraita lapsia'.
T. Uusperheen äitipuoli
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat aina meidän yhteisten menemisten esteenä, tavalla tai toisella. Naurettavaa sanoa näin eikä sitä ymmärrä kukaan joka ei tätä helvettiä elä. En minäkään uskonut nuorempana.
Viikko/viikko systeemi on kyllä saatanan keksintö.
Esim. tuleva joulu. Jos se halutaan miehen ja yhteisen lapsemme (5v) kanssa yhdessä kaikki viettää, se kökitään kotona koska ma aamulla miehen teini-ikäiset lapset tulevat. Lapsemme olisi halunnut sukujouluun serkkujensa luo mummolaan mutta ei siellä ehtisi kuin käväistä ja lähteä yötä vasten ajamaan takaisin. Nyt sitten vaihtoehtoina on, että minä lähden lapsen kanssa jouluksi sinne ja mies jää yksin aatoksi kotiin tai sitten tämä yhteinen lapsemme saa viettää yksinäisen joulun täällä meidän vanhempien kanssa kotona. Mummolassa olisi leikkikavereita, täällä ei. En voi sille mitään että kun tämä on aina tällaista säätöä, katkeruus kasvaa
jaa. Me kyllä lomailemme jopa kuusikin viikkoa. Miehen eksälle vain ilmoitetan, että emme ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun miesten pitää hyväksyä naisen mukana tulevat lapset ja niitä pitää elättää ja tukea mutta naisten ei tarvitse hyväksyä miehen mukana tulevia lapsia eikä niiden eteen varsinkaan tarvi tehdä yhtään mitään.
Tuliko yllätyksenä että suomalainen nainen on laiska, ahne ja erityiskohtelua vaativa diiva?
et siten ole tavannut yhtään itä-eurooppalaista naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haen parisuhteeltani hellyyttä, huomiota, romantiikkaa, seksiä, yhteistä tekemistä, matkusteluseuraa. Ylipäätään sitä, että parisuhde toisi jonkin lisäarvon sinällään ihan mukavaan sinkkuelämääni. Sen pitäisi siis helpottaa ja rikastuttaa elämääni, ei päinvastoin.
Tuossa on syy mikä takia suomessa parisuhteet ei kestä eikä toimi. Naiset pelkästään hakevat parisuhteesta eikä tuo mitään. Toimiva parisuhde vaatii sen että molemmat tuo parisuhteeseen asioita ja molemmat saavat parisuhteelta asioita. Yksikään ihmissuhde ei toimi jos se menee vain toiseen suuntaan
No ei siihen parisuhteeseen tarvi edellisen suhteen lapsia tuoda.
Uusperhettä ei voi suositella. Mitään sananvaltaa sulla ei äitipuolena ole siihen miten lapset tulevat ja menevät ja miten heitä kasvatetaan mutta kaikki pitää sietää. Mies passaa isoja kersoja kuin vauvoja eikä näiden pikkukuninkaiden tarvitse tehdä mitään. Vaikka lapset sinänsä olis ihan hyväkäytöksisiä niin tilanne on silti tukala ja lasket minuutteja siihen että ne lähtee. Älkää lähtekö tähän naiset vaikka rakastaisitte kuinka sitä miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Toivon parisuhteelta myös, että saan antaa kumppanilleni em asioita. Sen sijaan en ole hyödynnettävissä varaäidiksi. Se olisi sellaista, mitä kumppanini ei voisi vastavuoroisesti palauttaa mulle. Kuten ei myöskään sitä, että kumppanin lasten myötä luopuisin täysin siitä elämäntyylistä, jota haluan nyt viettää saatuani omat lapseni täysi-ikäisiksi. Olen ehdottomasti vastavuoroisuuden kannalla ja vastaan minkäänlaista hyväksikäyttöä, mitä parisuhteisiin tulee.
Voin puhua vain omasta puolestani sanomalla, että olen lapseton keski-ikäinen, enkä halua myöskään kumppania, jolla on lapsia. Ei, vaikka olisivat jo aikuisia. Perheellinen mies on poissa laskuista, ja jos tarjolla on vain perheellisiä miehiä, olen loppuelämäni yksin. Niin pakottavaa tarvetta miehelle elämässä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua käenpoikasia pesäänsä.
Isäsi kyllä huoli.