Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainainen kina siitä kuinka usein s*ksiä pitäisi olla

Vierailija
17.12.2023 |

Viime kerrasta on vähän jo aikaa, myönnän sen, mutta nyt miehellä alkoi kiukutteluvaihe kun en eilen illalla ollut halukas. Koko aamupäivän vain mököttänyt ja syyllistänyt mua.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aloittaja todella tykkää orgasmien saannista ? Aika outoa minusta.

Olisiko syynä se, että aloittajan mies ei saa aikaan sitä isoa oota? Ei kaikki miehet osaa.

Vierailija
102/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että koska tahansa, mutta älä oleta, että siitä nautin, kunhan toimin reikänä. Jos se riittää, niin siitä vaan.

Tuohan olisi käytännössä raiskattavana olemista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?

Syyskuussa

No huh huh..eihän tuo ole mikään lyhyt aika vaan useita kuukausia! On kyllä ihme että nyt vasta valittaa. Itse turhautuisin jo kuukaudessa jos ei olisi hyvää syytä haluttomuuteen. Päästä mies menemään että löytää jonkun joka häntä haluaa. Sinä et selvästi halua. 

Oletko varma, että hänet joku haluaa? Entä jos hän on todella taitamaton?

Vierailija
104/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt avata tätä aihetta "Miehen tuottamat parisuhteen edut ja parisuhdepalvelut naiselle".

Kiinnostaa tietää mitkä ovat ne miehen parisuhteeseen tuomat edut ja palvelut, joista naiselta odotetaan vastineeksi seksipalveluita vähintään 2-3 krt/viikossa. 

Mitäs ne sitten on, jos nainen itse haluaa 2-3* päivässä? 

Nimenomaan. Mitä se ylipäänsä on, mitä mies tuo parisuhteeseen. 

Munansa varmaan omasta mielestään. Joka vaatii hoitoa 2-3 krt/viikossa tai alkaa kiukku. 

Vierailija
105/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt avata tätä aihetta "Miehen tuottamat parisuhteen edut ja parisuhdepalvelut naiselle".

Kiinnostaa tietää mitkä ovat ne miehen parisuhteeseen tuomat edut ja palvelut, joista naiselta odotetaan vastineeksi seksipalveluita vähintään 2-3 krt/viikossa. 

Naisilla ei keskimäärin ole osaamista josta työnantaja maksaisi, mutta on kuitenkin elin josta mies maksaa.

Eli millä se mies maksaa tästä "elimen" käytöstä?

Rahalla. Katso millaisen paskamyrskun sai aikaan keskustelu että nainenkin maksaisi oman puolensa menoista: https://www.vauva.fi/keskustelu/5354579/hs-monet-pariskunnat-jakavat-ku…

"Itse en tunne yhtäkään pariskuntaa jossa nainen maksaisi

Juuri näin.

Vierailija
106/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syynä se, että aloittajan mies ei saa aikaan sitä isoa oota? Ei kaikki miehet osaa.

Ai onko sellaista vielä nykyäänkin vaikka opetusvideoita löytyy netti pullollaan ? Kokeilemalla eri asioita vois löytyä se mikä toimis kyseiselle henkilölle. Kaikilla meillä omat juttumme.

Vierailija
107/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudellinen ja fyysinen turva. Kaikkien raskaiden töiden tekijä. Naisen palvelija ja huomioija. Kotiorja. Naisen tahdon toteutukseen väline. 

Nuo on asiat mitä nainen suomessa miehiltä vaatii

Olen taloudellisesti omavarainen.

Raskaita töitä ei kerrostalossa ole.

Enemmän miehet ovat vaatineet passausta ja huolenpitoa elämässäni.

Naisen tahdon toteutuksen väline? Salli mun nauraa.

Kohta joku sanoo kesä/talvirenkaiden vaihto. Jep, kaksi kertaa vuodes

Tuo on kyllä kumma juttu nämä "miesten työt". Kaksi kertaa vuodessa renkaanvaihto, ja naisen pitäisi tästä suorituksesta olla lettu levällään monta kertaa viikossa koko vuoden.

Vierailija
108/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa

No huh huh..eihän tuo ole mikään lyhyt aika vaan useita kuukausia! On kyllä ihme että nyt vasta valittaa. Itse turhautuisin jo kuukaudessa jos ei olisi hyvää syytä haluttomuuteen. Päästä mies menemään että löytää jonkun joka häntä haluaa. Sinä et selvästi halua. 

Mistä minä sen voisin tietää? Todella tyhmä kysymys. Parempi erota kun kärvistellä suhteessa missä ei halut kohtaa.

Vierailija
109/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pihtaat?

Heippa

Vaimo ei ole mikään hu*** jonka tehtävä on antaa reikää,kun mies sitä haluaa.

Vierailija
110/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Myönnät inhottavat ajatuksesi ja näkemyksesi suoraan etkä piilottee niitä. Siis sen, että sinulle nainen ei ole ihminen, vaan käyttöväline seksiin, eikä hänellä ole sinulle arvoa millään muulla tavalla. Toki tällainen ajattelu - vähän lievemmässä muodossa toki yleisemmin - on valitettavan yleistä, onneksi kuitenkin nykyään valtaosa ihmisistä meidän suomalaisessa yhteiskunnassa, miehistäkin, osaa sentään arvostaa naista ja miestä ihan ihmisinä sukupuolesta riippumatta. 

ps, Se sana on muuten NAINEN. -seksi pääte on yleinen suomalainen taivutusmuoto. Ihmi-seksi, runolli-seksi, turhamai-seksi, sovinisti-seksi jne...

Vierailija
111/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Myönnät inhottavat ajatuksesi ja näkemyksesi suoraan etkä piilottee niitä. Siis sen, että sinulle nainen ei ole ihminen, vaan käyttöväline seksiin, eikä hänellä ole sinulle arvoa millään muulla tavalla. Toki tällainen ajattelu - vähän lievemmässä muodossa toki yleisemmin - on valitettavan yleistä, onneksi kuitenkin nykyään valtaosa ihmisistä meidän suomalaisessa yhteiskunnassa, miehistäkin, osaa sentään arvostaa naista ja miestä ihan ihmisinä sukupuolesta riippumatta. 

ps, Se sana on muuten NAINEN. -seksi pääte on yleinen suomalainen taivutusmuoto. Ihmi-seksi, runolli-seksi, turhamai-seksi, sovinisti-seksi jne...

Tämä. Omankin kokemukseni mukaan sinkkunaisilla ei ole miespuolisia kavereita. Tai niiden joita sellaiseksi luulevat, motivaatio naisen seuraan on vain pyrkimys päästä pukille.

Vierailija
112/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörien touhuja,aina vakiomäärä on tällä hanulla,tarpeeni mukaan.Kiertoon riittää kolme.

Vierailija
113/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia on ihanaa olla sinkku! 

Tämä. Voi laueta tekopilluun aina kun huvittaa ja katsoa sinkkunaisten dildovideoita netistä.

Vierailija
114/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa

Mistä minä sen voisin tietää? Todella tyhmä kysymys. Parempi erota kun kärvistellä suhteessa missä ei halut kohtaa.

Usein seksittömyydessä tai vähässä seksin määrässä paisuhteessa on kyse suhteen muista ongelmista, eikä yksin jostain erillisestä halujen kohtaamattomuudesta, vaikka toki tällaistakin on. Seksi ei ole mikään erillinen umpioitu osa parisuhteesta, vaan siihen vaikuttaa suhteen muu hyvinvointi ja asiat todella paljon. Toki on olemassa niitä enemmän vain seksiin ja seksuaalisuuteenkin liittyviäkin ongelmia  ja asioita, en sitä sano, mutta useimmiten on kyse ihan koko suhteen toimivuudesta ja muista suhteen ja arjen ongelmista.

Vierailija
115/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa

Usein seksittömyydessä tai vähässä seksin määrässä paisuhteessa on kyse suhteen muista ongelmista, eikä yksin jostain erillisestä halujen kohtaamattomuudesta, vaikka toki tällaistakin on. Seksi ei ole mikään erillinen umpioitu osa parisuhteesta, vaan siihen vaikuttaa suhteen muu hyvinvointi ja asiat todella paljon. Toki on olemassa niitä enemmän vain seksiin ja seksuaalisuuteenkin liittyviäkin ongelmia  ja asioita, en sitä sano, mutta useimmiten on kyse ihan koko suhteen toimivuudesta ja muista suhteen ja arjen ongelmista.

Siinä taas nainen, jolle seksi on pelkkä vallan käytön väline

Vierailija
116/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan seksiä kaksi kertaa viikossa, mutta pelkään senkin olevan liian vähän miehelle. Hän tekee aloitteen joka päivä ja sitten mököttää jos en jaksa. Mies myös valittaa, kun minä en tee koskaan aloitetta ja näin ollen hän ei saa kokea olevansa haluttu. Totuus on kuitenkin, etten yksinkertaisesti ehdi tehdä koskaan aloitetta, koska mies on niin hanakasti kimpussa teoin ja sanoin. Tuntuu, että hänen libidonsa tukahduttaa mun seksuaalisuuden. Mun seksuaalisuudelle ei jää tilaa tai aikaa syttyä. Ärsyttää myös, kun mies puhuu siihen malliin, että minä olisin pihtari. En koe olevani. 

Vierailija
117/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n mies eroaa ja etsii seksiä sitten muualta. Tuohan on pelkkää kidutusta, että seksiä on vain kerran vuodenajassa. 

Ei kai kukaa tolkuissaan oleva nainen/mies kuvittele, että halukkaamalle puolisolle tuo riittää? 

Vierailija
118/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko sellaista vielä nykyäänkin vaikka opetusvideoita löytyy netti pullollaan ? Kokeilemalla eri asioita vois löytyä se mikä toimis kyseiselle henkilölle. Kaikilla meillä omat juttumme.

Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta kuin se oma orkkunsa.

Vierailija
119/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni parisuhteessa seksiä pitää olla niin paljon, että molemmat osapuolet ovat määrään tyytyväisiä. Jos näin ei ole, on seksiä enemmän haluavalle annettava lupa käydä vieraissa

Taidat olla sinkku 

32 vuotta saman miehen kanssa eikä kummankaan ole tarvinnut käydä vieraissa.

Mistäpä sinä sen käymisen ja naimiset tiedät, tuskin se sulle niitä huutelee, dorka.

Joidenkin, varsinkin vanhempien akkojen luotto mieheensä on naurettavalla tasolla. Hyvähän se on luottaa, mutta monesti nämä on juuri näitä, joiden ukko flirttaa jopa teineillä ja varmasti nussii vierasta jos tilaisuu

Miksi olette naimisissa naisten kanssa joita halveksitte ja inhoatte noin paljon? Suurin osa naisista olisi teidän tilanteessa jo eronnut, tätähän ne vanhojen naisten "voimaantuneet itsensä etsimiset" on. Ottakaa heistä mallia

Vierailija
120/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa

Usein seksittömyydessä tai vähässä seksin määrä

Tämä juuri. Naisella seksi on osa parisuhdetta, ei mikään irtopalikka. Jos nainen on tyytymätön parisuhteen toimivuuteen se heijastuu vähentyneenä halukkuutena harrastaa seksiä.

Usein sellaiset asia kuin kotitöiden ja lastenhoidon kaatuminen työpäivän jälkeen yksin naisen harteille on iso tyytymättömyyden aihe. Miehestä tulee yksi iso passattava lapsi perheeseen lisää. Mies lepäilee sohvalla odottelen milloin nainen saa lapset nukkumaan ja palvelee seuraavaksi häntä suikkarein ja nauttii hänen jumalaisesta elimestään ratsastaen auringonnousuun..ai eikö? No ihme pihtari.