Ainainen kina siitä kuinka usein s*ksiä pitäisi olla
Viime kerrasta on vähän jo aikaa, myönnän sen, mutta nyt miehellä alkoi kiukutteluvaihe kun en eilen illalla ollut halukas. Koko aamupäivän vain mököttänyt ja syyllistänyt mua.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt avata tätä aihetta "Miehen tuottamat parisuhteen edut ja parisuhdepalvelut naiselle".
Kiinnostaa tietää mitkä ovat ne miehen parisuhteeseen tuomat edut ja palvelut, joista naiselta odotetaan vastineeksi seksipalveluita vähintään 2-3 krt/viikossa.
Taloudellinen ja fyysinen turva. Kaikkien raskaiden töiden tekijä. Naisen palvelija ja huomioija. Kotiorja. Naisen tahdon toteutukseen väline.
Nuo on asiat mitä nainen suomessa miehiltä vaatii
Aina silloin, kun mies haluaa. Naisen (tai naisen roolissa olevan) tehtävä on pitää mies tyytyväisenä. Aina.
Eikö aloittaja todella tykkää orgasmien saannista ? Aika outoa minusta.
Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Ja jos mies haluaa seksiä siinä lieden ääressä, niin nainen silloin sitä antaa. Piste.
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.
Voi teitä lapset! Vaikka mies saisi parisuhteessa seksiä yli oman tarpeensa, vieraissa käydään silti kun silmä välttää.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt avata tätä aihetta "Miehen tuottamat parisuhteen edut ja parisuhdepalvelut naiselle".
Kiinnostaa tietää mitkä ovat ne miehen parisuhteeseen tuomat edut ja palvelut, joista naiselta odotetaan vastineeksi seksipalveluita vähintään 2-3 krt/viikossa.
Paljonko nämä seksipalveluita myyvät naishenkilöt ottavat maksua kerrasta? 200€/kerta?
Kolme kertaa viikossa tällä tahdilla ja 200€/kerta summa olisi 600€, kuukaudessa 2400 €. Vuodessa lähemmäs 30 000€.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sitten on, jos nainen itse haluaa 2-3* päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei keskimäärin ole osaamista josta työnantaja maksaisi, mutta on kuitenkin elin josta mies maksaa.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloudellinen ja fyysinen turva. Kaikkien raskaiden töiden tekijä. Naisen palvelija ja huomioija. Kotiorja. Naisen tahdon toteutukseen väline.
Ja jos nämä eivät toteudu, niin nainen ei ole velvollinen aviollisiin velvollisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei keskimäärin ole osaamista josta työnantaja maksaisi, mutta on kuitenkin elin josta mies maksaa.
Eli millä se mies maksaa tästä "elimen" käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne sitten on, jos nainen itse haluaa 2-3* päivässä?
Nimenomaan. Mitä se ylipäänsä on, mitä mies tuo parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?
Syyskuussa
Eli siis eihän teillä ole seksiä ollenkaan. Seksitön parisuhde on vain kämppis suhde jossa nainen käyttää miestä hyväkseen vaatiessaan mieheltä parisuhteen etuja ilman että niitä tarvitsee antaa miehelle
Kerrotko mitä nämä mystiset parisuhteen edut ovat naiselle? Yleensä se on nainen, joka kotityötkin hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nämä seksipalveluita myyvät naishenkilöt ottavat maksua kerrasta? 200€/kerta?
Kolme kertaa viikossa tällä tahdilla ja 200€/kerta summa olisi 600€, kuukaudessa 2400 €. Vuodessa lähemmäs 30 000€.
Aika paljon voisi nainen odottaa saavansa palvelua tällä summalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset aina vaativat mieheltä parisuhteen palveluja vaikka itse ei suostu miehelle antamaan niitä parisuhteen palvelija.
Vaadin ex-mieheltäni sen verran, että hän kävisi töissä, osallistuisi perheen kuluihin sekä noin 30 prosenttisesti kotitöihin ja lastenhoitoon/lasten kanssa olemiseen. Ex-miehen suoritustaso: Kävi töissä, osallistui kuluihin välttävästi, kotitöihin 1 prosentilla, lastenhoitoon/lasten kanssa olemiseen noin 3 prosentilla 100 prosentista. Seksiä hän vaati useamman kerran viikossa. Halusinko p*nna tuollaista miestä - en.
Sama, mun miehellä lisäksi kuvioissa oli mukana myös alkoholi. Se oli kännissä, krapulassa, nukkui, korjaamassa autoa, baarissa, hoitamassa asiaa x, kavereiden kanssa. Eipä juuri minun tai perheen kanssa oleminen kiinnostanut. Pillua piti saada niissä v
Sama paitsi että mies vielä epäili mun juoksevan vieraissa kun ei seksi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millä se mies maksaa tästä "elimen" käytöstä?
Rahalla. Katso millaisen paskamyrskun sai aikaan keskustelu että nainenkin maksaisi oman puolensa menoista: https://www.vauva.fi/keskustelu/5354579/hs-monet-pariskunnat-jakavat-ku…
"Itse en tunne yhtäkään pariskuntaa jossa nainen maksaisi vähintään puolet."
"Kyllä meillä ainakin mies maksaa kaikki menot."
"En ottaisi itseäni vähemmän tienaavaa miestä. Kyllä miehellä pitää olla varaa elättää perheensä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taloudellisesti omavarainen.
Raskaita töitä ei kerrostalossa ole.
Enemmän miehet ovat vaatineet passausta ja huolenpitoa elämässäni.
Naisen tahdon toteutuksen väline? Salli mun nauraa.
Kohta joku sanoo kesä/talvirenkaiden vaihto. Jep, kaksi kertaa vuodessa. Kuuluu leasing-sopimukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?
Syyskuussa
No huh huh..eihän tuo ole mikään lyhyt aika vaan useita kuukausia! On kyllä ihme että nyt vasta valittaa. Itse turhautuisin jo kuukaudessa jos ei olisi hyvää syytä haluttomuuteen. Päästä mies menemään että löytää jonkun joka häntä haluaa. Sinä et selvästi halua.
En ymmärrä, miten joku haluaa olla ihmisen kanssa, joka on parisuhteessa valmis nussimaan vieraita ihmisiä omista itsekkäistä lähtökohdistaan.