Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainainen kina siitä kuinka usein s*ksiä pitäisi olla

Vierailija
17.12.2023 |

Viime kerrasta on vähän jo aikaa, myönnän sen, mutta nyt miehellä alkoi kiukutteluvaihe kun en eilen illalla ollut halukas. Koko aamupäivän vain mököttänyt ja syyllistänyt mua.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen velvollisuus. Menkkojen aikaan voi imeä tai runkata miestä. 

Vierailija
62/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni parisuhteessa seksiä pitää olla niin paljon, että molemmat osapuolet ovat määrään tyytyväisiä. Jos näin ei ole, on seksiä enemmän haluavalle annettava lupa käydä vieraissa

En ymmärrä miten tällaisella asenteella voi olla parisuhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko mies että mököttäminen ja syyllistäminen lisää haluja? 

EI varmaankaan mutta tuollainen on seurausta seksin puutteesta. 

Vierailija
64/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?

Syyskuussa

Eli siis eihän teillä ole seksiä ollenkaan. Seksitön parisuhde on vain kämppis suhde jossa nainen käyttää miestä hyväkseen vaatiessaan mieheltä parisuhteen etuja ilman että niitä tarvitsee antaa miehelle

Kerro vähän niistä parisuhteen eduista mitä mies naiselle antaa.

Minuakin kiinnostaa tämä. 

Vierailija
65/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka naiset aina vaativat mieheltä parisuhteen palveluja vaikka itse ei suostu miehelle antamaan niitä parisuhteen palvelija.

Ja mitäköhän ne parisuhteen palvelut sitten oisi? 

Vierailija
66/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Kamppailen itse vielä nyt sen kanssa että olen tajunnut ettei minulle ikinä herännyt normaaleja seksihaluja nuorena. En ole ikinä halunnut toista ihmistä mutta ajattelin että kyllä se halu sitten herää parisuhteessa. No, ei herännyt. Hormoneissa ei ole mitään vikaa eli syy on mysteeri.

Vierailija
67/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas mies muistuttaa, ettei ole ollut hetkilleen petipuuhia, mutta jos itse annan vinkin, että mites olisi?, niin eipä se kuitenkaan mihinkään johda.

Aina odotettava hetkeä, kun miehen tekee mieli.

Ja sitten kuitenkin mies siis muistuttaa, ettei petipuuhia ole ollut hetkilleen.

Niin ihan on homma hänestä itsestä kiinni.

Kyllä naisen on helppo suostutella mies seksiin, toisin päin on hankalaa. Vaatetta vähemmäksi, paljasta pintaa näkyviin niin alkaa tapahtua.

Vierailija
68/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko mies että mököttäminen ja syyllistäminen lisää haluja? 

EI varmaankaan mutta tuollainen on seurausta seksin puutteesta. 

Sitten ollaan kierteessä. Mies mököttää seksin puutteessa, mutta nainen ei innostu mököttävästä miehestä. Mies mököttää yhtä enemmän, ja naista kiinnostaa seksi miehen kanssa yhä vähemmän.

Miehen kannattaisi lopettaa mököttäminen.

Vierailija
69/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka naiset aina vaativat mieheltä parisuhteen palveluja vaikka itse ei suostu miehelle antamaan niitä parisuhteen palvelija.

Vaadin ex-mieheltäni sen verran, että hän kävisi töissä, osallistuisi perheen kuluihin sekä noin 30 prosenttisesti kotitöihin ja lastenhoitoon/lasten kanssa olemiseen. Ex-miehen suoritustaso: Kävi töissä, osallistui kuluihin välttävästi, kotitöihin 1 prosentilla, lastenhoitoon/lasten kanssa olemiseen noin 3 prosentilla 100 prosentista. Seksiä hän vaati useamman kerran viikossa. Halusinko p*nna tuollaista miestä - en. 

Vierailija
70/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mita mita mita sina kysya. Mina panna fatima joka paiva monta kerta paljas muna enka koska kysy jos fatima haluta panna.

Ei olisi tarvinnut kertoa koska tuo on sanomattakin selvää.

Vierailija
71/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen elämäntilanteesta, jos nainen on jo saanut haluamansa lapsi määrän niin seksiä on aina liikaa ja jos niitä lapsia ei vielä ole tullut naisen haluamaa määrää sitä seksiä on liian vähän ja kun miehiltä kysytään seksiä on aina liian vähän.

Niin monet naiset sanovat että kun lapsiluku on täynnä seksiä ei enää tarvi harrastaa

Vierailija
72/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen käydä vieraissa jos et halua panna kuin kaksi kertaa kuukaudessa.

Vierailija
73/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin ex-mieheltäni sen verran, että hän kävisi töissä, osallistuisi perheen kuluihin sekä noin 30 prosenttisesti kotitöihin ja lastenhoitoon/lasten kanssa olemiseen. Ex-miehen suoritustaso: Kävi töissä, osallistui kuluihin välttävästi, kotitöihin 1 prosentilla, lastenhoitoon/lasten kanssa olemiseen noin 3 prosentilla 100 prosentista. Seksiä hän vaati useamman kerran viikossa. Halusinko p*nna tuollaista miestä - en. 

Sama, mun miehellä lisäksi kuvioissa oli mukana myös alkoholi. Se oli kännissä, krapulassa, nukkui, korjaamassa autoa, baarissa, hoitamassa asiaa x, kavereiden kanssa. Eipä juuri minun tai perheen kanssa oleminen kiinnostanut. Pillua piti saada niissä väleissä kun ehti olla kotona eikä nukkunut. Vittuili kun en ollut innostunut, ja sai taas syyn tehdä mitä halusi kun kotona ei saa "rakkautta ja hellyyttä".

Vierailija
74/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiainen kina samasta aiheesta, nainen haluaa seksiä mahdollisimman vähän jos ollenkaan ja mies haluaisi enemmän

Mieshän saisi jos vaivautuisi hellimään ja kiihottamaan naistaan. Mutta eipä lökäpöksyhaisulit viitsi edes sitä. 

Vierailija
75/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisen velvollisuus. Menkkojen aikaan voi imeä tai runkata miestä. 

Mwnkkojen aikaan istutaan miehen nasmalle ja mies nuolee. Se on miehen velvollisuus, tuli mitä tuli.

Vierailija
76/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajalle, jos seksiä on pidemmän aikaa enemmän kuin 2-3 kertaa päivässä, niin sitten sitä alkaa jo olla hiukan liikaa näin vaimon näkövinkkelistä.

Vierailija
77/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni parisuhteessa seksiä pitää olla niin paljon, että molemmat osapuolet ovat määrään tyytyväisiä. Jos näin ei ole, on seksiä enemmän haluavalle annettava lupa käydä vieraissa

En ymmärrä miten tällaisella asenteella voi olla parisuhteessa. 

En ymmärrä, miten pihtarin asenteella voi olla parisuhteessa. Kummankin tarpeet tulee täyttää.

Vierailija
78/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas mies muistuttaa, ettei ole ollut hetkilleen petipuuhia, mutta jos itse annan vinkin, että mites olisi?, niin eipä se kuitenkaan mihinkään johda.

Aina odotettava hetkeä, kun miehen tekee mieli.

Ja sitten kuitenkin mies siis muistuttaa, ettei petipuuhia ole ollut hetkilleen.

Niin ihan on homma hänestä itsestä kiinni.

Kyllä naisen on helppo suostutella mies seksiin, toisin päin on hankalaa. Vaatetta vähemmäksi, paljasta pintaa näkyviin niin alkaa tapahtua.

Ei ole aina niin yksinkertaista, uskokaa pois. Ei kannata yleistää sukupuolen perusteella.

Vierailija
79/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saan olla sinkku niin ei ole ketään kinuamassa seksiä.

Vierailija
80/124 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku nyt avata tätä aihetta "Miehen tuottamat parisuhteen edut ja parisuhdepalvelut naiselle".

Kiinnostaa tietää mitkä ovat ne miehen parisuhteeseen tuomat edut ja palvelut, joista naiselta odotetaan vastineeksi seksipalveluita vähintään 2-3 krt/viikossa.