Ainainen kina siitä kuinka usein s*ksiä pitäisi olla
Viime kerrasta on vähän jo aikaa, myönnän sen, mutta nyt miehellä alkoi kiukutteluvaihe kun en eilen illalla ollut halukas. Koko aamupäivän vain mököttänyt ja syyllistänyt mua.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?
Syyskuussa
Eli siis eihän teillä ole seksiä ollenkaan. Seksitön parisuhde on vain kämppis suhde jossa nainen käyttää miestä hyväkseen vaatiessaan mieheltä parisuhteen etuja ilman että niitä tarvitsee antaa miehelle
Kerro vähän niistä parisuhteen eduista mitä mies naiselle antaa.
Jos suhteessa molemmat huomioi toista ja pitää sitä normaalina osana viikoittaista parisuhde-elämää, niin noin ei kävisi. Itse jos en tunne tarvetta seksiin, niin annan kuitenkin miehelle hieronnan ja käsihoidon vähintään kaksi kertaa viikossa. Eipä ole mieskään minua torjunut koskaan.
Suhde ja kumppani on vääränlaiset jos tuollaisesta pitää kinata. Itselläkin on kokemusta tuollaisista, että joko mies on vonkaamassa seksiä jokaisesta kosketuksestakin kuten myös siitä että miehen mielestä olen jokin seksihullu nymfo, koska tykkään seksistä ja tykkään harrastaa sitä usein.
Onneksi viimein löytyi kumppani jonka kanssa tosiaan tuntui heti (ja siis jo ennen kuin seksi tuli parisuhteessa ajankohtaiseksi) siltä, että olisin tullut kotiin. Jotenkin yhdessäolo oli heti niin mutkatonta ja luontevaa että tuntui kuin olisi tunnettu aina eikä mitään joutavaa tahkoamista ole ollut sen paremmin pienissä kuin isoissakaan asioissa. Ja se yhdessäolon helppous taas takaa sen, että kumpikaan ei äyskähtele toiselle joka sitten taas takaa sen, että kummallakin on arvostettu ja rakastettu olo. Ja se taas takaa sen, että toinen on vielä vuosien jälkeenkin aivan vastustamattoman ihana, jonka kanssa tekee mieli olla paljon lähekkäin ja osoittaa rakkauttaan monin tavoin.
Oma vinkkini on, että kantsii parinvalinnassa priorisoida se yhdessäolo korkealle eli ei tietenkään mitään takertumista tai toisen omimista vaan sitä, että yhdessä on aidosti kiva olla ja toisen seura on niin mieluisaa, että yhdessä/kaksin on kivempaa kuin yksin/kaverien kanssa. Siitä ei tule pidemmän päälle yhtään mitään, jos yhdessä vietetään aikaa ja tehdään vain siksi, että pakko ja "hallitus" määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ainiainen kina samasta aiheesta, nainen haluaa seksiä mahdollisimman vähän jos ollenkaan ja mies haluaisi enemmän
Meillä mies haluaa vähemmän mutta ei kinastella aiheesta vaan rakastan ja kunnioitan häntä ja pärjään vähemmälläkin koska parisuhde on muuten hyvä ja seksi ihanaa silloin kun sitä on.
Seksittömyys ei ole syy vaan ainoastaan seuraus eli parisuhteessa on jotakin paljon tärkeämpää jo todella pahasti pielessä.
Kokemuksesta sanon, ettei tuollaisen suhteen jatkamisessa ole mitään järkeä koska just tuo ettei tee mieli kertoo siitä että kumppani on vääränlainen. Joko se oli sitä jo alkuunsakin, mutta ne kaikki varoitusmerkit skippasi koska katseli toista vaaleanpunaisten lasien läpi tai jopa luotti naiivina siihen, että kyllä kaikki mallautuu paremmaksi ajan kanssa kun joku asia mietitytti, että ei tämä nyt ihan hyvältä ja oikealta tunnu.
Toisaalta se lähtökohtaisesti hyväkin suhde voi mennä pilalle ihan sillä, että toista ei arvosta hyvän parisuhteen vaatimalla tavalla vaan esim naljailee kaikenlaisesta, tiuskii ja äyskii, oksentaa pahan olonsa toisen niskaan, tekee ohareita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?
Syyskuussa
Eli siis eihän teillä ole seksiä ollenkaan. Seksitön parisuhde on vain kämppis suhde jossa nainen käyttää miestä hyväkseen vaatiessaan mieheltä parisuhteen etuja ilman että niitä tarvitsee antaa miehelle
Kerro vähän niistä parisuhteen eduista mitä mies naiselle antaa.
taloudellinen turvallisuus
Taloudellsesta turvallisuudesta en tiedä, koska olin opiskelija. Jäätiin pappavainaan kanssa kahdestaan, ns. pitämään taloa pystyssä. Setä (vainaa hänkin) lähti vieraalle töihin; kutsui minut ulos: "aseet on tuossa tuvan seinällä, niinkuin tiedät, panokset on lipaston laatikossa. Jos se (susi) tulee pihaan asti, niin läjäytät." .... Piti sitten varulta käydä katselemassa vähän paikkoja, ahoa/yläpeltoa.
Kerroin tuon sen aikaiselle exälle: olen nyt vastuussa kaikesta. Kylläpä kävi nainen kuumana. Nyt kun sitä mietin, niin ilmeisesti se turvallisuuden tunne.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni parisuhteessa seksiä pitää olla niin paljon, että molemmat osapuolet ovat määrään tyytyväisiä. Jos näin ei ole, on seksiä enemmän haluavalle annettava lupa käydä vieraissa
Ei tuokaan välttämättä mikään autuaaksi tekevä ratkaisu ole. Ei yleensä parisuhteessa haluta seksiä vain mekaanisen tyydytyksen takia, koska silloinhan sen voisi hoitaa vaikka soolona. Pointti on se, että haluaa suhteen, jossa on sisältönä myös yhteistä seksiä. Ei ainakaan minulle olisi hyvä vaihtoehto elää seksittömässä suhteessa ja sitten etsiä jotain tylsiä irtopanoja. Haluan nimenomaan parisuhteeni olevan intohimoinen ja haluan nimenomaan kumppanin kanssa seksuaalista kemiaa, seksiä, seksuaalista flirttiä... N45
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset aina vaativat mieheltä parisuhteen palveluja vaikka itse ei suostu miehelle antamaan niitä parisuhteen palvelija.
Älkää antako. Miten monesti miehille täytyy sanoa maksullisista? Kerta muutenkin ootte sitä mieltä että naista kaivataan ainoastaan seksiin, niin hyvänen aika! Käyttäkää niitä maksullisia. https://tinyurl.com/ywx7h53m + https://tinyurl.com/mv444r
Mita mita mita sina kysya. Mina panna fatima joka paiva monta kerta paljas muna enka koska kysy jos fatima haluta panna.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa molemmat huomioi toista ja pitää sitä normaalina osana viikoittaista parisuhde-elämää, niin noin ei kävisi. Itse jos en tunne tarvetta seksiin, niin annan kuitenkin miehelle hieronnan ja käsihoidon vähintään kaksi kertaa viikossa. Eipä ole mieskään minua torjunut koskaan.
Yök. Miten jotkut on noin alkeellisia? Munamuna.
Taidanpa jatkaa sinkkuna, kiitos oikein paljon.
Niin ja aapeelle.. Erotkaa! Haeskele Torista tai Facebookin kämppäkaverin hakuryhmistä soluasumis ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset aina vaativat mieheltä parisuhteen palveluja vaikka itse ei suostu miehelle antamaan niitä parisuhteen palvelija.
Kai mies nyt jotain muutakin parisuhteesta saa kuin pillua, vai?
Vai pelkän pillunko takia olet parisuhteessa.
Mun mies lakkasi haluamasta noin vuosi sitten. Yritin keskustella asiasta, kysyin teenkö jotain väärin, onko minussa jotain vikaa, onko miehellä huolia tms, voinko tehdä jotain toisin jne. Vastaus kaikkeen oli ei. Lopulta lakkasin yrittämästä. Kyllä se vaan vaikuttaa itsetuntoon tulla jatkuvasti torjutuksi. Hankin siis rakastajan. Nyt kotonakin menee hienosti. Oma mies ei ole koskenut muhun kuin suukkojen verran viime kesän jälkeen. Eipä jaksa enää kiinnostaa, pitäköön tunkkinsa.
Eipähän tarvitse enää siitäkään kinastella, kun pääsin eroon koko ukosta. Nyt harrastan seksiä silloin, kun itse haluan. Kenen kanssa haluan. Käytännössä kerran viikossa uuden tapailukumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että koska tahansa, mutta älä oleta, että siitä nautin, kunhan toimin reikänä. Jos se riittää, niin siitä vaan.
Miksi olet suhteessa jos seksi on noin väkinäistä pakkopullaa? Ootko ajatellut miltä susta tuntuisi jos olisit miehen asemassa? Ja joo, olen nainen ja eronnut pitkästä liitosta kun suhde alkoi mennä siihen että miehelle maistui enemmän yöt sohvalla ja olut, kuin läheisyys ja seksi ja se oli goodbye! Sinkkuna on helppo olla ilman seksiä mutta suhteessa en siihen taivu, eikä pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että koska tahansa, mutta älä oleta, että siitä nautin, kunhan toimin reikänä. Jos se riittää, niin siitä vaan.
Todellakin riittää, sänkyyn vaan selälleen ja haarat auki😜
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on asia jolle pitää varata aikoja kalenteriin ja halu ei tule luonnostaan, ehkä teillä on hieman eri tarpeet.
Se vanha "älä sitten ylläty kun hakee muualta."
Mielestäni tällainen "haetaan sitten muualta"-uhkailu on lapsellista eikä uhkailulla lisätä luottamusta ja turvallisuuden tunnetta parisuhteessa. Jos seksuaaliset halut eivät kohtaa, niin silloin erotaan. Ei haeta muualta.
Mikä sua oikeasti mättää siinä miehessä? Mä en enää halunnut mun miestä (nyt ex) enkä vaan osannut sanoittaa tai miten se nykyään hienosti sanotaankaan, että mikä on pielessä. En vaan halunnut ja diagnosoin itseni ties miksi aseksuaaliksi.
Erosimme ja siinä tajusin, ettei hän ollut kuunnellut mua ollenkaan, missään asiassa, emme kohdanneet millään tasolla. Olin hylätty kumppanina, niin mun keho hylkäsi hänet miehenä. Mietin nyt että naisen kroppa on näemmä viisas kun se ei halua mahdollisuutta raskaudelle tuossa tilanteessa.
Mies ei myöskään kantanut vastuuta ja mä jotenkin olin sokea tälle, luulin että kaikki on niinkuin pitääkin.
Väkisin antamisessa en näe mitään järkeä.