Ainainen kina siitä kuinka usein s*ksiä pitäisi olla
Viime kerrasta on vähän jo aikaa, myönnän sen, mutta nyt miehellä alkoi kiukutteluvaihe kun en eilen illalla ollut halukas. Koko aamupäivän vain mököttänyt ja syyllistänyt mua.
Kommentit (124)
Sano miehelle, että koska tahansa, mutta älä oleta, että siitä nautin, kunhan toimin reikänä. Jos se riittää, niin siitä vaan.
Mä totean mököttäjälle ettei tuo ainakaan minun haluja lisää
Kuinka kauan on "viime kerrasta on vähän jo aikaa"?
Niin, miksi pihtaat? Asu yksin jos seksi ei kiinnosta.
Tämän takia on ihanaa olla sinkku!
Jännä kuinka naiset aina vaativat mieheltä parisuhteen palveluja vaikka itse ei suostu miehelle antamaan niitä parisuhteen palvelija.
Jos seksi on asia jolle pitää varata aikoja kalenteriin ja halu ei tule luonnostaan, ehkä teillä on hieman eri tarpeet.
Se vanha "älä sitten ylläty kun hakee muualta."
Luuleeko mies että mököttäminen ja syyllistäminen lisää haluja?
Mielestäni parisuhteessa seksiä pitää olla niin paljon, että molemmat osapuolet ovat määrään tyytyväisiä. Jos näin ei ole, on seksiä enemmän haluavalle annettava lupa käydä vieraissa
Suhteessa on muitakin ongelmia, ihan varmasti. Kannattaa kaivaa ne esille ja hyväksyä tosiasiat. Sitten voi miettiä onko jatkon mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa
Sitä pitää olla silloin kun molemmat sitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni parisuhteessa seksiä pitää olla niin paljon, että molemmat osapuolet ovat määrään tyytyväisiä. Jos näin ei ole, on seksiä enemmän haluavalle annettava lupa käydä vieraissa
Taidat olla sinkku
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että koska tahansa, mutta älä oleta, että siitä nautin, kunhan toimin reikänä. Jos se riittää, niin siitä vaan.
Miksi haluaisit aloittajan alentuvan tuollaiseen? Itsehän voit toimia vaikka minkälaisena runkkureikänä jos se on susta oikein, mutta en lähtis suosittelemaan epäterveitä käytösmalleja
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitää olla silloin kun molemmat sitä haluavat.
Halut eivät kohtaa jos toinen olisi mäntä pystyssä vaikka päivittäin ja toiselle riittää kaksi kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa
Te olette kavereita enää, ette aviopari.
Kyllä oikea seksi edes joskus olisi kiva juttu. Nyt on kämmenet rakoilla.
Ainiainen kina samasta aiheesta, nainen haluaa seksiä mahdollisimman vähän jos ollenkaan ja mies haluaisi enemmän