Onko kukaan pöllinyt ostoksiasi kun olet maksamassa omia?
Tarkoitan sitä jos siellä päädyssä joku toinen asiakas pakkailee omia ostoksiaan samalla kun itse olet vielä kassalla maksamassa.
Itsellä käynyt niin että vanhempi mies kiinnitti huomiota pihveihin jotka olin ostanut ja vilkaisi sen jälkeen minua niin että silmät kohtasi. Tiesi katseestani jo että annapa olla.
Kommentit (180)
Kerran kassan päädyssä isäänsä odottava lapsi otti minun paistopistetuotteet hihnalta. Luuli kai heidän ostoksiksi. Nappasin pussin lapselta.
Netta on vienyt kerran lapsiperheen jouluruoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ottaa päähän siinä päädyssä, kun ne alkaa ottaa toisten tuotteita ja laittamassa sinne omaan kassiin. Miks ne pennut kiipeilee siinä ja niiden annetaan kiipeillä. Pari kertaa sanonu, että anna olla mun ostokset siinä ihan rauhassa, niin sitten se äiti mulkoilee vihasesti.
Mitä kuvittelet että luonnossa tapahtuisi, jos olisitte juomassa vettä purosta ja tulisit liian lähelle hänen pesuetta.
Joku oravaäitikin dumppaisi dunkkuun tuosta hyvästä. Arvosta vähän emon suojeluvaistoa. Sinä olet uhka joten pysy kaukana.
Se iravaemokin osaa kasvattaa jälkeläisiin paremmin kuin moni ihmisemo. Moni kuvittelee, että hänen kullannuppunsa on kaikkien mielestä maailman söötein, kun sekoilee siellä pakkauspäädyssä. Opettais sille penskalle, että kauppa ei ole leikkipaikka eikä kaikkeen tarvitse koskea.
Noin 4-vuotias (en ole paras arvioija?) auttoi isäänsä pakkaamaan tavaroita ja oli ottamassa minunkin puolelta kahvipakettia. Otin itse paketista kiinni ja sanoin, että se on minun ja heidän ostoksensa ovat puomin sillä puolella.
Kassa kommentoi että tyttö on liian innokas pakkaajaa kun pakkaa naapurinkin ostokset ja nauroimme kaikki. Oli söpö tapaus
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Täällä tönitään ihmisiä maahan jos ne vievät ostospussin pyörän korista...
Tajuatteko että siinä voi kuolla jos kaatuu ja lyö päänsä asvalttiin. Ostosten takia? Aika pienessä on ihmiselämä ja arvostus teillä sitä kotaan. Ja kyttäätte muutaman euron ostoksia pahat ajatukset muista ihmisistä mielessänne.
Teissä asuu itse pahuus. Todellinen pahuus ei ole se varas vaan se mikä kalvaa teitä sisältä.
Tehkää joulun aikana parannus sielullenne pyydän. Rukoilkaa itsenne puolesta sillä laupias on se varas joka vähentää teidän taakkaanne. Ei hän ole se pahin tässä tarinassa. Hyi teitä.
Fuck around and find out.
Ei kannata kuolla toisten ostosten takia, niin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vanha mies vierestä otti piimätölkin, en huomannut ajoissa, varmaan vahingossa. Toiselle kertaa isä lapsen kanssa laittoi minun puolelta tavaraa kassiin, lapsi huomautti isää ja otti ne sitten pois kassistaan, ehkä tämäkin oli vahinko, mutta en ole aivan varma?
Siis että ihminen varastaisi tahalleen piimää. Oikeesti.
Tuossahan lukee vahingossa?
-ei koskaan. Minä luulen että monet jotka luulee että heiltä on varastettu. He ovat vainoharhaisia ja epäluuloisia muita ihmisiä kohtaan. Se kertoo enemmän heistä kuin muista. Tunnen ammattivarkaan ja hän totesi tän keskustelun mielipiteeksi ettei varas ota noin tyhmää riskiä. Enemmistö on joko vähä-älyisten toimintaa tai erehdyksiä.
Ei kukaan ota riskiä ja ota piimäpurkkia :D
Tuttuni on hyvin tunnettu ammattivaras keskieuroopassa ja elää todella leveää elämää luksuksessa. Hän siis elättää itsensä ammatillaan toisin kuin eräät.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kassan päädyssä isäänsä odottava lapsi otti minun paistopistetuotteet hihnalta. Luuli kai heidän ostoksiksi. Nappasin pussin lapselta.
Autistisesti nappasit sen mitään sanomatta?
Et esitellyt itseäsi hänelle vaan aloit suoraan toimintaan?
Sulla on myös tehtävänä kasvattaa lapsia vaikka oletkin yhteiskunnan jäsen ja et tunne henkilöä.
Ei noin vain napata ihmisten käsistä asioita kuin apinat villissä luonnossa. Avaat suusi ja sanot asiasi. Paljon helpompaa kuin tuo kivikautinen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ottaa päähän siinä päädyssä, kun ne alkaa ottaa toisten tuotteita ja laittamassa sinne omaan kassiin. Miks ne pennut kiipeilee siinä ja niiden annetaan kiipeillä. Pari kertaa sanonu, että anna olla mun ostokset siinä ihan rauhassa, niin sitten se äiti mulkoilee vihasesti.
Mitä kuvittelet että luonnossa tapahtuisi, jos olisitte juomassa vettä purosta ja tulisit liian lähelle hänen pesuetta.
Joku oravaäitikin dumppaisi dunkkuun tuosta hyvästä. Arvosta vähän emon suojeluvaistoa. Sinä olet uhka joten pysy kaukana.
Se iravaemokin osaa kasvattaa jälkeläisiin paremmin kuin moni ihmisemo. Moni kuvittelee, että hänen kullannuppunsa on kaikkien mielestä maailman söötein, kun sekoilee siellä pakkauspäädyssä. Opettais sille penskalle, että kauppa ei ole leikkipaikka eikä kaikkeen tarvitse ko
Mutta sun oletus on että ne lapset ei käyttäydy hyvn. Tämä on sun ensioletus ja hyökkäät keskustelussa tältä puolelta.
Sun ihmisnäkemys on tosi negatiivinen. Ei tuollaista kauheasti katsele miellyttävällä silmällä. Olet selvästi aina oikeassa ja lapset ovat aina huonokäytöksisiä ja hyppivät ja kuolaavat ostoksillesi. Sinä olet aina oikeassa.
Ei tästä lähtökohdasta voi oikeastaan kuin sanoa omalle isännälle että ota sinä hänet kaksintaisteluun ja selvitä tilanne nyrkein.
Sun kanssa ei voi keskustella. Sun missio on hyökätä aina lapsia kohti vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan suoraan sanoa vanhemmalla, että pidä kakarasi kurissa. Vähän sama miten välillä pitää ojentaa kirkuvia ja juoksevia kakaroita kaupassa
Et sä ulkopuolisena ole siinä asemassa että voit alkaa komentamaan muiden lapsia tai lähestymäänkään heitä. Olen kutsunut vartijan tuollaisesta ja henkilö on passitettu ulos lasten ja minun ahdistelusta. Vartijan kutsun aina jos isäntä ei ole mukanan. Isäntä viimeistään jyrähtää että täällä on oikeus kaikilla muillak
Taidat olla niitä samettihameenkäyttäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se iravaemokin osaa kasvattaa jälkeläisiin paremmin kuin moni ihmisemo. Moni kuvittelee, että hänen kullannuppunsa on kaikkien mielestä maailman söötein, kun sekoilee siellä pakkauspäädyssä. Opettais sille penskalle, että kauppa ei ole leikkipaikka eikä kaikkeen tarvitse ko
Lapset oppii hitaasti. Myös nuoret aikuiset tuntuisivat oppivan asioita suhteellisen hitaasti varsinkin, jos pitää oppia uusia rutiineja. Usein lipsutaan samaan vanhaan. Ikinä ei tule valmista tavallaan. Siksi sinun pitäisi ymmärtää että tilanne on juuri se kasvatustilanne ja vanhemmat kasvattaa, vaikka et tajua sitä. Vaikeita asioita on tajuaminen. Olet hieno esimerkki siitä. Vaikka kuinka yrittää taputtaa kaaliin että ne lapset siinä tilanteessa harjoittelee ja vanhemmat kasvattaa, niin ei. Ei kulje tapuliin tieto vaikka kuinka yrittää ja kovasti ymmärtää. Ylikuumenee vain pääkoppa kun ei ymmärrä ettei kaikkea saa heti valmiina. Se vie vuosia ymmärtää ja oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se iravaemokin osaa kasvattaa jälkeläisiin paremmin kuin moni ihmisemo. Moni kuvittelee, että hänen kullannuppunsa on kaikkien mielestä maailman söötein, kun sekoilee siellä pakkauspäädyssä. Opettais sille penskalle, että k
Täällä ilmeisesti joku mamma opettaa lapsensa varastamaan muiden ostoksia ja nyt, kun sulle selvisi, että kakaras voi saada näpeilleen, niin harmistuit ilmaiseineiden menettämisestä.
Osta omasi ja opeta lapsillesi, ettei varastaminen ole hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se iravaemokin osaa kasvattaa jälkeläisiin paremmin kuin moni ihmisemo. Moni kuvittelee, että hänen kullannuppunsa on kaikkien mielestä maailman söötein, kun sekoilee siellä pakkauspäädyssä. Opettais sille penskalle, että k
Joo: Ota, ota lapsi, että käsi tottuu
Kerran vanhempi nainen laittoi yhden minun ostoksistani omaan kassiinsa. Huomautin hänelle ja hän palautti ostoksen. Uskon, että oli pelkkä vahinko, koska tuote ei ollut kovin arvokas.
Pidän sitäkin vain semi-tahattomana, kun toisen asiakkaan pieni lapsi ymmärtämättömyyttään saattaa ottaa väärän.
Siksi semi-tahattomana, että vanhempansa pitäisi huolehtia kersasta.
Tulee mieleen sellainenkin, että joku vaikkapa ostaa he-le-vetin terävän keittiöveitsen- tai koko setin, ja siihen sitten joku pikkulapsi luvatta käpälöimään!
Tai tujakkaa tuholaismyrkkyä!
Katsokaa paremmin siis lastenne perään!
Onko tuttusi nimi Hercule Flambeau?
Tuli myös mieleen skenaario, että kaverisi oli mukana hommassa. Yhteistyötä. Uskon ettei ollut, koska tuskin sitä silloin kertoisit täällä.