Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan pöllinyt ostoksiasi kun olet maksamassa omia?

Vierailija
15.12.2023 |

Tarkoitan sitä jos siellä päädyssä joku toinen asiakas pakkailee omia ostoksiaan samalla kun itse olet vielä kassalla maksamassa.

Itsellä käynyt niin että vanhempi mies kiinnitti huomiota pihveihin jotka olin ostanut ja vilkaisi sen jälkeen minua niin että silmät kohtasi. Tiesi katseestani jo että annapa olla.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monethan ihan itse helpottavat rosvojen työtä kun kulkevat niska kenossa jotkut kuulosuojaimet korvillaan ja tuijottavat       älypuhelintaan mitään ympäröivästä maailmasta tietämättä.

" Ja sen takia on oikein varastaa "``????

Vierailija
82/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monethan ihan itse helpottavat rosvojen työtä kun kulkevat niska kenossa jotkut kuulosuojaimet korvillaan ja tuijottavat       älypuhelintaan mitään ympäröivästä maailmasta tietämättä.

" Ja sen takia on oikein varastaa "``????

Parhainta on vaikutus tuohon henkilöön. Niska kenossa huppu päässä ja kuulosuojaimet korvilla ärsyttää häntä ja on hyvä tehdä niin. Tapakasvatusta ja siedätystä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näistä syistä ulkomailla esimerkiksi saksassa on lyhyet tiskit asiakkaan päädyssä alamme kansainvälistyä.

Ei ole. Ne on tilan takia. Säästetään tilaa.

Suomessa ei tule menestymään ahtaat kaupat. Meillä tykätään että on tilaa että voi pitää turvavälit muihin. Pelkästään tosi moni ahdistuu ja saa eräänlaisia pelkokohtauksia esimerkiksi pakata toisen ihmisen vierellä ostoksia. Siitä tämäkin ketju saa alkunsa että pelätään toista ihmistä. Eniten pelätään lapsiperheitä. Pelko on aiheellinen koska lapset levittävät tehokkaasti erilaisia tartuntatauteja ja pitävät luontaisesti kovaa meteliä. Suurissa kaupungeissa tilaa ei ole joten kassatkin on tosi ahtaita.

Vierailija
84/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ABC:lla käydessäni palasin autolle ja laitoin jotain oikean puolen takapenkille ja sen jälkeen menin kuskin paikalle. Joku teini tuli vauhdilla, avas takaoven ja yritti dyykata jotain ja juoksi karkuun. Ei saanut mitään mutta varokaa, tällaistakin yritetään.

Mulla yritti ulkkis joskus marketin parkkiksella samaa, syöksyi illan pimeydestä kohti mun autoa. Onneksi on keskuslukitus napinpainalluksella. Mies muutti juoksunsa suuntaa viime hetkellä, tajusi vissiin auton valoista, että lukkoon meni. Mutta ikinä, ei ikinä, kukaan ole juosten syöksynyt kohti mun autoa parkkiksella. Siitä tiesin, että nyt tapahtuu jotain hämärää.

Vierailija
85/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Hyvinkään Pyrhösellä vietiin työkaverin maitopurkki kun käytiin ostoksilla. Autossa hoksattiin että se purkki puuttuu. Arveltiin että viereisellä hihnanpuolikkaalla lastaamisessa auttanut lapsi pistänyt purkin kassiinsa.

Vierailija
86/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ottaa päähän siinä päädyssä, kun ne alkaa ottaa toisten tuotteita ja laittamassa sinne omaan kassiin. Miks ne pennut kiipeilee siinä ja niiden annetaan kiipeillä. Pari kertaa sanonu, että anna olla mun ostokset siinä ihan rauhassa, niin sitten se äiti mulkoilee vihasesti.

Mitä kuvittelet että luonnossa tapahtuisi, jos olisitte juomassa vettä purosta ja tulisit liian lähelle hänen pesuetta.

Joku oravaäitikin dumppaisi dunkkuun tuosta hyvästä. Arvosta vähän emon suojeluvaistoa. Sinä olet uhka joten pysy kaukana.

Hyvä havainto lauantain avarasta luonnosta. Tosi hyvä.

Nii kato ku ihmiset on vähän tyhmiä. Ne ei osaa ajatella asioita erilaisista perspektiiveistä. Lu

Luonnossa harvoin tapetaan reviirikiistoissa. Usein jahdataan takaa ja ajetaan pois, mutta ei tapeta. Sama pätee soidinmenoihin. Alkuasukasheimoissakin reviirikiistoissa vahingoittuu tosi harvoin ihmisiä. Peloitellaan useimmiten eikä tapeta. Sulla on vähän heikot tiedot luonnosta. 

Vierailija
87/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllitty ei ole mutta hipelöity on. Miksi jotkut antavat Veijotuutikin kiivetä pakkauspään tasolle näpräämään räkäsormilla toisen ostoksia? Muutaman kerran olen joutunut sanomaan, että älä viitsi koskea minun tavaroihini. Muutenkin vituttaa pakata ostoksia, kun räkää imuroiva penska tukkii päädyn. 

Vierailija
88/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Täällä tönitään ihmisiä maahan jos ne vievät ostospussin pyörän korista...

Tajuatteko että siinä voi kuolla jos kaatuu ja lyö päänsä asvalttiin. Ostosten takia? Aika pienessä on ihmiselämä ja arvostus teillä sitä kotaan. Ja kyttäätte muutaman euron ostoksia pahat ajatukset muista ihmisistä mielessänne.

Teissä asuu itse pahuus. Todellinen pahuus ei ole se varas vaan se mikä kalvaa teitä sisältä.

Tehkää joulun aikana parannus sielullenne pyydän. Rukoilkaa itsenne puolesta sillä laupias on se varas joka vähentää teidän taakkaanne. Ei hän ole se pahin tässä tarinassa. Hyi teitä.

Se on rosvon tietoinen valinta varastaa, sitten ei voi valittaa jos vaikkapa menettää henkensä sen seurauksena.

Eipä ole tietoinen valinta välttämättä varastaminen. Yllättävän yleinen oire on kleptomania. Henkilö kärsii siitä että näpistelee. Tosi kiusallinen ongelma sosiaalisesti. Aiheuttaa häpeää ja kiusallisia tilanteita. Henkilö itse ei oikein voi päättää asioista.

Vierailija
89/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin kerran cittartissa ostamassa ruokaa ja jätin ruuat kassiin pyöräkoriin joka on fillarissani ja menin prismaan vielä. Ostin prismasta lisää ruokaa ja kävelin ulospäin. Ovella näin kun joku nainen otti pyöräkoristani sen ruokakassini. lähdin heti juoksemaan sinne ja ja sanoin että annas sen kassin olla se on mun. Nainen vielä yritti että se on hänen polkupyörä ja minä sitten suutuin ja tönäisin naisen maahan. Sanoin että tulee pataan jos et häivy. Nainen sitten lähti ja näin kun se meni autolleen.

Pisteet tuosta maahantönäisystä.

Tosi hyvä että varkaalle ei käynyt tällä kertaa pahasti. Tuossa on hengenvaara ja ei itse tönäisijäkään halua satuttaa. Näissä tilanteissa pitäisi aina hillitä itsensä ja kutsua vartija paikalle. Vartijat ja viranomaiset on oikea taho hoitaa nämä asiat. Näistä palveluista maksetaan ja ei tarvitse muuttua pedoksi. Kai te uskotte että teillä on vapaa tahto valita itse suututteko vai hillitsettekö hermonne?

Älkää leikkikö oman elämänne elokuvan pääosanäyttelijää. Koska te ette ole. Onko tämä tältä erää selvä?

Vierailija
90/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt  alkkisnainen koetti napata tupakka-askini lidlin kassalla,muistan kun sen Umppalumpan silmät  tuijotti sieltä  pakkauspäädystä,näkyi vaan  likaiset hiukset ja silmät ja ne silmät alkoi loistaa kun sanoin, että sininen smartti. Tehtiin kumpikin syöksy askia kohtia,nappasin sen  ja aloin pakata naisen tuijottaessa vihaisena. Huomasin  että siirtyi toiselle kassalle ja päivysti siis nimenomaan niitä kassoilla, joilla myydään  tupakkaa.Olisi näkynyt vartija niin olisin sanonut asiasta.

Vierailija
91/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ottaa päähän siinä päädyssä, kun ne alkaa ottaa toisten tuotteita ja laittamassa sinne omaan kassiin. Miks ne pennut kiipeilee siinä ja niiden annetaan kiipeillä. Pari kertaa sanonu, että anna olla mun ostokset siinä ihan rauhassa, niin sitten se äiti mulkoilee vihasesti.

Kannattaa vaan suoraan sanoa vanhemmalla, että pidä kakarasi kurissa. Vähän sama miten välillä pitää ojentaa kirkuvia ja juoksevia kakaroita kaupassa

Et sä ulkopuolisena ole siinä asemassa että voit alkaa komentamaan muiden lapsia tai lähestymäänkään heitä. Olen kutsunut vartijan tuollaisesta ja henkilö on passitettu ulos lasten ja minun ahdistelusta. Vartijan kutsun aina jos isäntä ei ole mukanan. Isäntä viimeistään jyrähtää että täällä on oikeus kaikilla muillakin olla.

Hehheh, onko pahojakin mt-ongelmia? Jos vieras kakara häiritsee muita ja vanhemmat eivät saa heitä pidettyä kurissa niin toisilla on siihen täysi oikeus ellei jopa velvollisuus. 

Vierailija
92/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäntä :D , eli aivan varmasti sellainen isomahainen ja isotissinen huonokuntoinen huohottaja, elämänkoulutaustaa.

Jos haluat ajatella ihmisistä tuolla sävyllä, niin ok sovitaan että isäntä on sellainen mitä voi ajatella halveksuvasti :) Se on sinun tapasi kohdata muita ihmisiä laumassa. Koet olevasi heitä ja muita parempi ihmisenä. Se tekee sun itsetunnolle hyvää.

Silti. Isäntä on pesueen uros ja johtaja. Luonnossa isäntää pitää kunnioittaa etäisyydellä.

Vierailija
93/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvittelet että luonnossa tapahtuisi, jos olisitte juomassa vettä purosta ja tulisit liian lähelle hänen pesuetta.

Joku oravaäitikin dumppaisi dunkkuun tuosta hyvästä. Arvosta vähän emon suojeluvaistoa. Sinä olet uhka joten pysy kaukana.

Nii kato ku ihmiset on vähän tyhmiä. Ne ei osa

Huhhuuh miten vihaista tekstiä. Oletko päässyt Kellokoskelta lomille?

Vierailija
94/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllitty ei ole mutta hipelöity on. Miksi jotkut antavat Veijotuutikin kiivetä pakkauspään tasolle näpräämään räkäsormilla toisen ostoksia? Muutaman kerran olen joutunut sanomaan, että älä viitsi koskea minun tavaroihini. Muutenkin vituttaa pakata ostoksia, kun räkää imuroiva penska tukkii päädyn. 

Yleensä vanhemmatkaan ei halua että Veijo Tuutikki Kevalainen kiipeää sun laariin, mutta siinä pakatessa on tosi vaikeaa, kun Veijolla on oma tahto ja ei ole vielä kehittynyt sosiaaliset taidot valmiiksi. Onko tämä sulle tosi vaikeaa ymmärtää että lapset ei ole valmiita ja siinä tilanteessa just opettelee niitä taitoja?

Kykenetkö sä käymään mielikuvissa yhtään erilaisia skenaarioita että miksi asioita tapahtuu?

Vai pitää sulle aina selittää näitä juttuja kuin lapselle?

Sori että tää kuulostaa niin kärkevältä, mutta kyllä ihmettelen että ei sulla ole aivot vielä kehittynt sille tasolle että voit asettua eri henkilöiden näkökulmiin kohtaamaan tilanteita eri silmin. Ei siitä pakkaamisesta tule mitään jos Veijoa pitää kokoajan siirrellä. Luuleksä oikeesti että se äiti tai isä haluaa että Veijo tulee siihen sun laarille kuolaa?

Onko tää sun ajattelun korkein taso?

En oikeen usko kato. Mä luulen että sulla on asennevamma ja mä oon oikea mies korjaamaan sen asian.

T: Isäntä 46

Vierailija
95/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii kato ku ihmiset on vähän tyhmiä. Ne ei osa

Ne kassapäädyssä roikkuvat sormiaan imeskelevät ja nenäänsä kaivavat ähisevät kuolaajat pärjäävät sen äitinsä vierellä lattialla seisten sen ajan mitä ostosten pakkaaminen vie. Ne voi ottaa pakkausavuksi sen jälkeen kun niiden sormet ei seikkaile 24/7 milloin missäkin ruumiinaukossa, ja kun ne ymmärtävät mikä sen kassapäädyn erotuskaistan merkitys on.

Vierailija
96/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan suoraan sanoa vanhemmalla, että pidä kakarasi kurissa. Vähän sama miten välillä pitää ojentaa kirkuvia ja juoksevia kakaroita kaupassa

Et sä ulkopuolisena ole siinä asemassa että voit alkaa komentamaan muiden lapsia tai lähestymäänkään heitä. Olen kutsunut vartijan tuollaisesta ja henkilö on passitettu ulos lasten ja minun ahdistelusta. Vartijan kutsun aina jos isäntä ei ole mukanan. Isäntä viimeistään jyrähtää että täällä on oikeus kaikilla muillak

Riippuu ihan siitä miten asiallinen olet. Jos käyttäydyt itse kuin mt-ongelmainen ja tule aggressiivisesti perhettä kohti, niin vartijat on oikea osoite hoitaa homma. Asiallinen käytös ja ystävällinen äänensävy tekee ihan eri vaikutuksen. Toki varmasti sinä käyttäydyt ystävällisesti ja äänensävy ei ole uhkaava.

Vierailija
97/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vanhemmatkaan ei halua että Veijo Tuutikki Kevalainen kiipeää sun laariin, mutta siinä pakatessa on tosi vaikeaa, kun Veijolla on oma tahto ja ei ole vielä kehittynyt sosiaaliset taidot valmiiksi. Onko tämä sulle tosi vaikeaa ymmärtää että lapset ei ole valmiita ja siinä tilanteessa just opettelee niitä taitoja?

Kykenetkö sä käymään mielikuvissa yhtään erilaisia skenaarioita että miksi asioita tapahtuu?

Vai pitää sulle aina selittää näitä juttuja kuin lapselle?

Sori että tää kuulostaa niin kärkevältä,

No koita nyt ensin korjata se omien lasten käytös :D

Vierailija
98/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää urpot jotka itkee kuolaavista lapsista on itse lapsina kuolannut samoissa tilanteissa muiden ostosten päälle. Saavat maistaa omaa lääkettään.

Karma antaa takaisin kuolan valua ostoksille.

Vierailija
99/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuuh miten vihaista tekstiä. Oletko päässyt Kellokoskelta lomille?

Sama. Saan lieviä paniikkikohtauksia noista viesteistä. Niin pelottavia ne on. Niistä hyökyy pohjaton viha.

Vierailija
100/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Täällä tönitään ihmisiä maahan jos ne vievät ostospussin pyörän korista...

Tajuatteko että siinä voi kuolla jos kaatuu ja lyö päänsä asvalttiin. Ostosten takia? Aika pienessä on ihmiselämä ja arvostus teillä sitä kotaan. Ja kyttäätte muutaman euron ostoksia pahat ajatukset muista ihmisistä mielessänne.

Teissä asuu itse pahuus. Todellinen pahuus ei ole se varas vaan se mikä kalvaa teitä sisältä.

Tehkää joulun aikana parannus sielullenne pyydän. Rukoilkaa itsenne puolesta sillä laupias on se varas joka vähentää teidän taakkaanne. Ei hän ole se pahin tässä tarinassa. Hyi teitä.

Kerro osoitteesi, niin tulen vähentämään taakkaasi. Ai et kerro? Sitä vähän arvelinkin.