Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan pöllinyt ostoksiasi kun olet maksamassa omia?

Vierailija
15.12.2023 |

Tarkoitan sitä jos siellä päädyssä joku toinen asiakas pakkailee omia ostoksiaan samalla kun itse olet vielä kassalla maksamassa.

Itsellä käynyt niin että vanhempi mies kiinnitti huomiota pihveihin jotka olin ostanut ja vilkaisi sen jälkeen minua niin että silmät kohtasi. Tiesi katseestani jo että annapa olla.

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ottaa päähän siinä päädyssä, kun ne alkaa ottaa toisten tuotteita ja laittamassa sinne omaan kassiin. Miks ne pennut kiipeilee siinä ja niiden annetaan kiipeillä. Pari kertaa sanonu, että anna olla mun ostokset siinä ihan rauhassa, niin sitten se äiti mulkoilee vihasesti.

Mitä kuvittelet että luonnossa tapahtuisi, jos olisitte juomassa vettä purosta ja tulisit liian lähelle hänen pesuetta.

Joku oravaäitikin dumppaisi dunkkuun tuosta hyvästä. Arvosta vähän emon suojeluvaistoa. Sinä olet uhka joten pysy kaukana.

Luonnossa pennut menettäisivät emonsa. 

Vierailija
62/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ottaa päähän siinä päädyssä, kun ne alkaa ottaa toisten tuotteita ja laittamassa sinne omaan kassiin. Miks ne pennut kiipeilee siinä ja niiden annetaan kiipeillä. Pari kertaa sanonu, että anna olla mun ostokset siinä ihan rauhassa, niin sitten se äiti mulkoilee vihasesti.

Mitä kuvittelet että luonnossa tapahtuisi, jos olisitte juomassa vettä purosta ja tulisit liian lähelle hänen pesuetta.

Joku oravaäitikin dumppaisi dunkkuun tuosta hyvästä. Arvosta vähän emon suojeluvaistoa. Sinä olet uhka joten pysy kaukana.

Hyvä havainto lauantain avarasta luonnosta. Tosi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin näin. Muuten olisi sukupuutto vallalla. Eli ei.

Jos sä uhkailet, niin et uskalla tappaa emoa.

Vierailija
64/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran aikoinaan k supermarketissa vanhempi mies oli viemässä ostoskärryäni, jossa oli Alkon täysi muovikassi, luopui kyllä suosiolla. Vielä kauemmin sitten työkaveria oli lyöty takaapäin päähän kadulla ja yritetty viedä Alkon kassi, jossa oli kuitenkin työkaluja. Vähältä piti, ettei uhri joutunut oikeuteen kun puolustautui ja rosvo kaatui ja menetti tajuntansa päiviksi. Rosvo kuitenkin myönsi lopulta. Varokaa siis Alkon ym. haluttujen tuotteiden merkkikasseja.en nyt kyllä tiedä onko alkolla enää merkkimuovikasseja. Käytän kestokassia, halvempaa, suojaa ostoksia paremmin, eikä repeä heti teräväreunaiseen pakkaukseen.

Ei siis varotoimeni ole ollut turha kun olen ottanut varta vasten kotoa muovipussin jos käyn Alkossa ellen ota reppua. Kännykkää ei muuten kannata plärätä kovin näkyvillä, se lähtee helposti vikkelän käsiin.

Monethan ihan itse helpottavat rosvojen työtä kun kulkevat niska kenossa jotkut kuulosuojaimet korvillaan ja tuijottavat älypuhelintaan mitään ympäröivästä maailmasta tietämättä.

Vierailija
65/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Täällä tönitään ihmisiä maahan jos ne vievät ostospussin pyörän korista...

Tajuatteko että siinä voi kuolla jos kaatuu ja lyö päänsä asvalttiin. Ostosten takia? Aika pienessä on ihmiselämä ja arvostus teillä sitä kotaan. Ja kyttäätte muutaman euron ostoksia pahat ajatukset muista ihmisistä mielessänne.

Teissä asuu itse pahuus. Todellinen pahuus ei ole se varas vaan se mikä kalvaa teitä sisältä.

Tehkää joulun aikana parannus sielullenne pyydän. Rukoilkaa itsenne puolesta sillä laupias on se varas joka vähentää teidän taakkaanne. Ei hän ole se pahin tässä tarinassa. Hyi teitä.

Ei tuollainen käytös muuten lopu. Raamattuhan sitä paitsi käskee olemaan vielä ankarampi varastelijoille, vanhaan aikaan tuosta hyvästä olisi käsi katkaistu. 

Vierailija
66/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun edellä oli itsepalvelu bensiksellä joko vihervassareiden rapalanaama joka liimanhaistelun seurauksena ei käynyt kaikilla pytyillä. 

Sai kuitenkin syötettyä kaikki tarvittavat tiedot ja yritti arpoa oikeaa letkua, no mä painon valintaa vaihda pumppua eli aktivoin hänen kortilla oman pumpun ja pokkana tankkasin oma auton liimanhaistelijan piikkiin imbesillin ihmetellessä mikä on kun ei bensaa tule. Poistuin ja nauroin selkäkeikka naurua ainakin tunnin. 

Vi tun varas! Toivottavasti joku pöllii sun auton ja polttaa talosi.

Ja silloin kuin tuo kusipää on nukkumassa siellä talossaan.

Vierailija
67/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa varastaa eniten. Muistakaa se. Työntekijöillekin sattuu "vahinkoja" ja tavaraa lähtee mukaan. 

Vierailija
68/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii kato ku ihmiset on vähän tyhmiä. Ne ei osaa ajatella asioita erilaisista perspektiiveistä. Luonnossa pitää aina varoa emoja jos niillä on poikasia. Sattuu pahasti leukaan jos hirviemoakin häiritsee ja vasat on lähistöllä. Tyhmät ihmiset ei osaa ajatella ja vetää johtopäätöksiä. Tämäkin tollo tunkee siihen viereen ja alkaa sössöttämään. Sitten ihmettelee miksi nainen katsoo pahasti :D tuliko yllätyksenä?

Luonnossa emo olisi purrut tai näppässyt tuosta hyvästä. vaikka eletään ihmislaumassa, niin aika paljolti pätee samalaiset säännöt. Ok Kassa on aika ahdas paikka, mutta ei siihen parane tulla tölvimään ja liian lähelle tuntemattomana. Se koetaan uhkana ja uhkat yleensä tarvittaessa eliminoidaan laittamalla tassua leukaperiin.

Vierailija
69/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä uhkailet, niin et uskalla tappaa emoa.

NIin luonnossa emo luikkisi karkuun. 

Vierailija
70/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin kerran cittartissa ostamassa ruokaa ja jätin ruuat kassiin pyöräkoriin joka on fillarissani ja menin prismaan vielä. Ostin prismasta lisää ruokaa ja kävelin ulospäin. Ovella näin kun joku nainen otti pyöräkoristani sen ruokakassini. lähdin heti juoksemaan sinne ja ja sanoin että annas sen kassin olla se on mun. Nainen vielä yritti että se on hänen polkupyörä ja minä sitten suutuin ja tönäisin naisen maahan. Sanoin että tulee pataan jos et häivy. Nainen sitten lähti ja näin kun se meni autolleen.

Pisteet tuosta maahantönäisystä.

Vierailija
71/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii kato ku ihmiset on vähän tyhmiä. Ne ei osaa ajatella asioita erilaisista perspektiiveistä. Luonnossa pitää aina varoa emoja jos niillä on poik

No eikös tässä se pentu mennyt toisen reviirille? Luonnossa emot ja isät kyllä tappavat omalle reviirille eksyneet vieraat pennut. 

Vierailija
72/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan suoraan sanoa vanhemmalla, että pidä kakarasi kurissa. Vähän sama miten välillä pitää ojentaa kirkuvia ja juoksevia kakaroita kaupassa

Et sä ulkopuolisena ole siinä asemassa että voit alkaa komentamaan muiden lapsia tai lähestymäänkään heitä. Olen kutsunut vartijan tuollaisesta ja henkilö on passitettu ulos lasten ja minun ahdistelusta. Vartijan kutsun aina jos isäntä ei ole mukanan. Isäntä viimeistään jyrähtää että täällä on oikeus kaikilla muillakin olla.

Vierailija
73/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesti koronabuumin jälkeen. Olen antanut ottaa. Köyhiä jotka tarvitsevat ruokaa. Heillä on nälkä ja en ole viitsinyt nolata ketään. Mun ohje on että jos sulla on rahaa, niin anna heidän ottaa. Multa lähti joku 8e pihvileikkeleet. Hän varmasti tarvitsi niitä enemmän kuin minä. Nyt on huono-osaisuutta paljon liikkeellä ja kaikki lähtee. Se pitää hyväksyä.

Sitä voisi verrata osmoosiin.

Mikä on pihvileikkele? Olen niin köyhä etten tiedä ja osaa googlata.

Verrattaen kallis tuote. Pihvileikkeleksi kutsutaan vain parhaimmista osista (sisäfileen) valmistettuja hienon ohueksi viipaloituja (usein marinadissa maustettuja) lihaviipaleita. Eroaa entregothista, koska pihvileikkele on use

Toisaalta Wikipediaan voi kuka tahansa kirjoittaa väärin, kuten tuokin on kirjoitettu.

Vierailija
74/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Täällä tönitään ihmisiä maahan jos ne vievät ostospussin pyörän korista...

Tajuatteko että siinä voi kuolla jos kaatuu ja lyö päänsä asvalttiin. Ostosten takia? Aika pienessä on ihmiselämä ja arvostus teillä sitä kotaan. Ja kyttäätte muutaman euron ostoksia pahat ajatukset muista ihmisistä mielessänne.

Teissä asuu itse pahuus. Todellinen pahuus ei ole se varas vaan se mikä kalvaa teitä sisältä.

Tehkää joulun aikana parannus sielullenne pyydän. Rukoilkaa itsenne puolesta sillä laupias on se varas joka vähentää teidän taakkaanne. Ei hän ole se pahin tässä tarinassa. Hyi teitä.

Se on rosvon tietoinen valinta varastaa, sitten ei voi valittaa jos vaikkapa menettää henkensä sen seurauksena.

Vierailija
75/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen käytös muuten lopu. Raamattuhan sitä paitsi käskee olemaan vielä ankarampi varastelijoille, vanhaan aikaan tuosta hyvästä olisi käsi katkaistu. 

Eipä varastelu ole loppunut näihin päiviinkään asti vaikka käsiä on katkottu ja päitä katkottu.

Ajatteletko oikeasti noin pimeästi että tavara on tärkeämpi kuin ihmisen käsi tai henki?

Materia on tärkeämpää tai elintarvikkeet. Sussa asuu itse pahuus.

Vierailija
76/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai se emo menettäisi pentunsa.

Vierailija
77/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä uhkailet, niin et uskalla tappaa e

Tosi harvoin. Äärimmäisen harvoin luikkii pakoon. Emot jää puolustamaan poikasia ja poikaset luikkii sillä aikaa pakoon. Luonnon ymmärtämisestä on paljon hyötyä myös ihmisten parissa. Vaikka autismi vaivaisi pahasti, niin asioita voi oppia velä vanhemmalla iälläkin. Älä missään tapauksessa lähesty uhkaavasti tuntemattomia ihmisiä tai perheitä. Sillä voi olla vakavia seurauksia ja eniten siinä tuhlaa kaikkien yhteistä aikaa. 

Normaaleja käytöstapoja kun noudattaa niin pääsee pitkälle. Yksi hyvä on että pitää suunsa kiinni ja menee pois tilanteesta. Sellaisen neuvon voisin antaa sulle.

Vierailija
78/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan suoraan sanoa vanhemmalla, että pidä kakarasi kurissa. Vähän sama miten välillä pitää ojentaa kirkuvia ja juoksevia kakaroita kaupassa

Et sä ulkopuolisena ole siinä asemassa että voit alkaa komentamaan muiden lapsia tai lähestymäänkään heitä. Olen kutsunut vartijan tuollaisesta ja henkilö on passitettu ulos lasten ja minun ahdistelusta. Vartijan kutsun aina jos isäntä ei ole mukanan. Isäntä viimeistään jyrähtää että täällä on oikeus kaikilla muillakin olla.

Isäntä :D , eli aivan varmasti sellainen isomahainen ja isotissinen huonokuntoinen huohottaja, elämänkoulutaustaa.

Vierailija
79/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii kato ku ihmiset on vähän tyhmiä. Ne ei osaa ajatella asioita erilaisista perspektiiveistä. Lu

Ei mennyt. Jos asiakas tulee jäljessä siihen omalle laarilleen ja pesue on jo valmiiksi omalla laarilla, niin perheen reviiri on laajempi suhteessa henkilömäärään. Lapset ei tajua että siihen saapuu henkilö jonka alue muuttuu hänen alueeksi. Lapsilla menee yleensä vähän enemmän aikaa tajuta. Asina selittelyyn ja selvittämiseen voi mennä useita minuuttejakin. On ok selittää että saisiko tulla tähän väliin ettei heidän reviirille tullutta koeta uhkana. 

Nopein tapa on vain alkaa pakkaamaan. He olivat ensin siinä. Se on luonnon sääntö. Sitten sä tuut siihen ja aloitat negatiiviseen äänensävyyn hätistelemään lapsia. Se ei mennyt oikein putkeen nyt ja antaa aika autistisen vaikutelman susta. Ei tarvitse leikkiä sankaria tai oman elokuvan pääosan esittäjää nokkelilla sutkautuksilla. Koska sä et ole, vaan äiti on. Onko tämä tältä erää ymmärretty?

Vierailija
80/180 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rosvon tietoinen valinta varastaa, sitten ei voi valittaa jos vaikkapa menettää henkensä sen seurauksena.

Se on vastoin Jeesuksen ja länsimaisen sivistyskultuurin oppeja. Venäjällä ja lähi-idässä todennäköiseti saisit kannatusta tuosta. Mikset muuta sinne?

Materia on tärkeämpää sulle kuin ihmisen henki. Siinä se lyhykäisyydessään on.