Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstan tädit ja mummot! Tehdäänkö selväksi: ei lapasia, villasukkia, pipoja tai kaulahuiveja - eikä muutakaan itse tehtyä

Vierailija
14.12.2023 |

KIITOS KUN YMMÄRRÄTTE. 

Terv kaikki alle 60-vuotiaat suomalaiset

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa hyvin. N31

Jos vietät aikaa av-palstalla olet henkisesti 61

Niin olet sinäkin.

Vierailija
62/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap jaksa tätä samaa paskaa provoa jankata täällä vuodesta toiseen. Terveisin: villasukat ym. ovat tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on.

Käykö, jos otankin kuvan niistä villasukista ja lähetän sitten sinulle Joulukorttina?

Hyvää Joulua

Vierailija
64/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP:n on hyvä ymmärtää, että sellainen ihminen ei ansaitse ainuttakaan lahjaa, joka sanoo noin kuin ap.

Vierailija
65/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Itse kun en osaa kutoa niin olen tilannut villasukat jokaiselle joita tulen näkemään joulupäivällisellä. Nuorinkin heistä on jo parikymppinen. Taidanpa sujauttaa toiseen sukkaan jägermeisterpullon ja toiseen satasen. Suklaakonvehteja tietysti myös.

Olenhan jo dementoitunut enkä aina muista mistä tykkäävät.

Vierailija
66/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että päästään markkinoille ostamaan niitä kalliilla rahalla, kun se on niin ihanan jouluista?

Vierailija
67/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan villasukkia, mutta en tykkää tyylittömistä riemunkirjavista tai pitsiviritelmistä/rimssuista. Perusvillasukat ihan harmaasta langasta ovat oikein kelvot, kiitos. 

Se kun vaan neulot sellaiset. 

Vierailija
68/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mummo tekee kasvaville lapsille lapasia ja sukkia, itse saadaan valita langat ja värit, aina ovat mieluisia <3 itse en kärsi enää vapaa-ajalla neuloa, kun teen jo päivät käsilläni töitä. 

Vierailija
69/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok en osaakkaan luota tai virkata 

ostan Aina hyväntekeväisyyslahjoja - vaikka kaivossa Afrikkaan 

Vierailija
70/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en tykännyt villasukkalahjoista, mutta kyllä jo 20-vuotiaana ymmärsin kuinka hyviä villasukat onkaan :D  T. Alle 60-v mentaalimummo

Vierailija
71/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni kutoo villasukkia ja olen antanut rakkailleni "lahjakortteja", jotka oikeuttavat yhteen sukkapariin. Saavat oikean kokoiset ja väriset. Hyvä idea vai mitä.

Vierailija
72/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus joka joulu XD mulle voit tuoda villasukkasi!

Vierailija
73/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin jo 18 vuotiaana villasukkia ja huopatossuja baarin jonossa paukkupakkasilla.

Vierailija
74/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v tyttöni toivoi mummoltaan villasukat kun monet jääneet pieniksi. Kiellänkö tekemästä?

Vierailija
75/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän villasukkia ihan joka ikinen päivä!!

Toivon todella, että joku ymmärtää antaa mulle villasukat joululahjaksi uudet sukat, jos ylipäätään jotain haluaa pakettiin laittaa.

Myös itseneulotut pipot ja lapaset on ihania! Kaulahuiveja en juuri käytä, mulla on merinovillakauluri, jota tykkään pitää. Mutta jos joku mulle tekisi kaulahuivin, niin opettelisin kyllä pitämään sitäkin. Jos joku tekisi mulle uuden "norjalais"villapaidan, jäisin isoon kiitollisuudenvelkaan. Sellaisesta salaa haaveilen, mutta en kehtaa niin työlästä keltään pyytää.

Itsetehdyt käsityöt on upeita lahjoja. Arvostan niitä paljon enemmän, kuin kaupasta valmiina (ja tietty mahdollisimman halvalla) ostettuja vaatekappaleita.

Vierailija
76/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän villasukkia ihan joka ikinen päivä!!

Toivon todella, että joku ymmärtää antaa mulle villasukat joululahjaksi uudet sukat, jos ylipäätään jotain haluaa pakettiin laittaa.

Myös itseneulotut pipot ja lapaset on ihania! Kaulahuiveja en juuri käytä, mulla on merinovillakauluri, jota tykkään pitää. Mutta jos joku mulle tekisi kaulahuivin, niin opettelisin kyllä pitämään sitäkin. Jos joku tekisi mulle uuden "norjalais"villapaidan, jäisin isoon kiitollisuudenvelkaan. Sellaisesta salaa haaveilen, mutta en kehtaa niin työlästä keltään pyytää.

Itsetehdyt käsityöt on upeita lahjoja. Arvostan niitä paljon enemmän, kuin kaupasta valmiina (ja tietty mahdollisimman halvalla) ostettuja vaatekappaleita.

Ainiin, sori kun taas vastasin tähän, vaikka en olekaan mummo! 

Ps. Pandan juhlapöydän konvehdit on paras herkkulahja. Ei muita konvehteja, kiitos.

Vierailija
77/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia ei koskaan voi olla liikaa! Jopa esiteini-ikäinen tyttäreni kirjoitti joulutoivelistaansa villasukat. Joten mummot ja tädit: meille kelpaa!

Vierailija
78/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villalapaset ja -sukat koko perheelle sekä pari suklaarasiaa, oltaisiin oikein onnellisia. Ihan ne Juhlapöydän konvehdit kelpaa. Meillä jokainen viisivuotiaasta kolmekymmentäviisivuotiaaseen käyttää villasukkia joka päivä talvisin, joten niitä kuluu. Ei olla kranttuja värien suhteen. Kaikki käy. 

Vierailija
79/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan ap, myöhästyit, tein sinulle omin käsin pa skapo mmin, tulee postissa ja laukeaa kun. . .. 

Vierailija
80/156 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vieraille anettakaa lahjoja. Omat ja lähimmäiset niitä savat. Ilomielin otavat vastaan käsintehdyt villasukat, kaulahuivit. Se on tunnelmallinen lahja. Jos tämmöisistä ei tykkää, on tunnevammainen materialisti, kuka arvostaa vaan kultaa, cuccia ja muita arvokaita merkkituotteita, että vois paikata oman sisäisen tyhjyyden kalleilla ulkokoristeillä. Ihmisillä, kenen tunne ja henkinen elämä ovat tasapainossa, arvostavat oma ja käsin tehtyitä lahjoja kaikesta eniten.