Hei palstan tädit ja mummot! Tehdäänkö selväksi: ei lapasia, villasukkia, pipoja tai kaulahuiveja - eikä muutakaan itse tehtyä
KIITOS KUN YMMÄRRÄTTE.
Terv kaikki alle 60-vuotiaat suomalaiset
Kommentit (156)
Otan ilolla vastaan itsetehdyt lahjat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa hyvin. N31
Jos vietät aikaa av-palstalla olet henkisesti 61
Niinku säkin siis.
Vierailija kirjoitti:
Pörrösukat ja kympin akryylipipo on jees. Vilu tulee mutta kunhan ei oo itte tehtyä.
Saman asian ajaa kun vedät päähäs ääsmarketin muovipussin.
Täti ja mummo saa käyttää ihan mitä haluaa.
Itsetehtyjä tai kaupan asusteita. Sinulta aloittaja ei siihen lupaa kysytä.
Jos saatte talvivaatteita joita ette itse pidä, lähettäkää ne Ukrainaan, lähetin sinne jo yhdet villasukat.
Tuubella Novitan sivuilla on helppo ohje villasukkien tekoon, sen avulla itse opettelin muutama vuosi sitten.. nyt teen muillekkin iloksi:).
Et ansaitse yhtään lahjaa. Ja jätä ne posliinipuput hankkimatta
Jos et itse käytä tai halua villasukkia, vie ne lähimpään sairaalaan missä joku syöpähoidoissa oleva saa ne jalkaansa hoitojen ajaksi (3-6t pitkällään). Tai jos niitä on paljon, niitä annetaan joululahjoiksi heille. Luulenpa joku vanhainkotikin ottaa sukkasi ilolla jonkun vanhuksen jalkoja lämmittämään.
Mieluummin villasukat kuin hajuvesiä tai kylpyvaahtoja. Allergisena ne menevät suoraan viemäriin.
Minun kolmekymppiset lapset toivoo joka joulu villasukkia. Samoin neulomani villapaidat on kovassa käytössä, ja pyysivät että voisinko tehdä heille islantilaisneuleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan villasukkia. Sisällä kutisevat ja ovat liian kuumat. Kenkään ne eivät mahdu. Siis täysin hyödyttömät minulla ja tuolla pyörii muutama pari jouten. Mieskin pitää näemmä mieluummin tennissukkia sisällä kuin villasukkia.
Et kai nyt villasukkaa paljaaseen jalkaan laita?! Sinne tulee puuvillasukka alle. Ei tule kuuma ja on hengittävä.
Ei tarvii jos kutiamattomasta langasta tehty
Ja varmaan vaihdat puhtaat (villa)sukat joka päivä?
Hyi jos et.
Sekä poika että tytär saavat neulomani villasukat, tytär myös pipon. Molemmat ovat jo kolmekymppisiä ja arvostavat tekemiäni lämpimiä kamppeita. Tytär on saanut aiemmin syksyllä jo 4 paria villasukkia, mutta on suurkuluttaja ja ilahtuu taatusti näistä uusistakin. Pojallakin on monet villasukat, mutta uusiakin aina tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan villasukkia. Sisällä kutisevat ja ovat liian kuumat. Kenkään ne eivät mahdu. Siis täysin hyödyttömät minulla ja tuolla pyörii muutama pari jouten. Mieskin pitää näemmä mieluummin tennissukkia sisällä kuin villasukkia.
Et kai nyt villasukkaa paljaaseen jalkaan laita?! Sinne tulee puuvillasukka alle. Ei tule kuuma ja on hengittävä.
Hyi jos et.
Ja siis, että itse rakastan villasukkia. Mutta ehdottomasti tavis sukka sinne alle.
-sama
SAMA PAHAN MIELEN TROLLAUS APLTA JOKA JOULU.
Ei saa keneltäkään lahjoja niin yrittää pilata muidenkin joulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi jos et.
Villa puhdistaa itsensä, tuuletus riittää ja pesu silloin tällöin. Voi olla useammat sukat, joiden käyttöä vuorottelee.
Olipa taas tympeä aloitus.
Olen 29 ja peräti toivon villasukkia. Enkä taatusti ole ainut, joka osaa arvostaa itsetehtyä.