Tutkimus: naimattomat ja lapsettomat naiset ovat onnellisimpia
"We may have suspected it already, but now the science backs it up: unmarried and childless women are the happiest subgroup in the population. And they are more likely to live longer than their married and child-rearing peers, according to a leading expert in happiness."
Näyttää siltä, että miehet ja lapset vahingoittavat naisten onnellisuutta ja terveyttä. Mitä ajatuksia herättää?
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/25/women-happier-with…
Kommentit (361)
Olen 43-vuotias, jonka lapset jo muuttaneet omilleen. Omasta tahdostani sinkku. Seuraa olisi järjettömästi, myös taloudellista turvaa, mutta aina vastaukseni on : EI KIITOS.
JA OLEN VALTAVAN ONNELLINEN.
Ne naiset ketkä eroaa ja taas etsii parisuhdetta... onko ne tyhmiä, kun ne ei näyttäis tietävän sitä, että he ovat onnellisempia sinkkuna?
Miksi nää naiset on niin tyhmiä? Miksi nää naiset on Tinderissä?
Toisaalta fwb suhteet käy mulle vallan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-vuotias, jonka lapset jo muuttaneet omilleen. Omasta tahdostani sinkku. Seuraa olisi järjettömästi, myös taloudellista turvaa, mutta aina vastaukseni on : EI KIITOS.
Ja juuri tämä historia vaikuttaa onnellisuutta nostavasti. Lapset saatu ja kasvatettu. Tavallaan on ansaittu aika itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella joku naisryhmä voisi olla onnellisempi, kuin vapaat, lapsettomat heteromiehet?
Naistutkija sanoo niin
Kunnon misogyniaa taas palstan miehiltä. Naiset eivät voi olla miehiä onnellisempia, naistutkija ei voi olla uskottava... Huomaatteko itse tuota naisvihaanne?
Miesvihaahan täällä ei ole sitten ollenkaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Mulla raskaus laukaisi vaikean autoimmuunisairauden. Olen köyhä ja kipeä.
Lapset ei muistaneet minua mitenkään edes äitienpäivänä.
Itseppä olet heidät kasvattanut.
Suurin osa naimattomista ja lapsettomista naisista ovat NUORIA.
Olisiko sittenkin niin, että naiset ovat onnellisempia nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella joku naisryhmä voisi olla onnellisempi, kuin vapaat, lapsettomat heteromiehet?
Naistutkija sanoo niin
Kunnon misogyniaa taas palstan miehiltä. Naiset eivät voi olla miehiä onnellisempia, naistutkija ei voi olla uskottava... Huomaatteko itse tuota naisvihaanne?
Onhan täällä sinun mielestäsi. Ihan joka ikisessä aloituksessa, jossa mainitaan sana mies. Vainoharhaa, much?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tämä historia vaikuttaa onnellisuutta nostavasti. Lapset saatu ja kasvatettu. Tavallaan on ansaittu aika itselle.
Tutkimuksessa puhutaan lapsettomista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistutkija sanoo niin
Onhan täällä sinun mielestäsi. Ihan joka ikisessä aloituksessa, jossa mainitaan sana mies. Vainoharhaa, much?
Et sitten sarkasmia understand paljon.
Minkä ikäisiltä naisilta tässä on kysytty? Onko vanhat naiset myös tyytyväisiä elämäänsä jos ei ole lapsia eikä lapsenlapsia eikä ole koettu läheistä parisuhdetta tai avioliiittoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen jolla on lapsia on onnellinen.
🤣🤣 täyttä roskaa !!
Nuori promiskuiteettinen huono nainen voi olla hetken onnellinen mutta krapula on kova ikääntyessä kun jää yksin. Perheelliset takuulla onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset ketkä eroaa ja taas etsii parisuhdetta... onko ne tyhmiä, kun ne ei näyttäis tietävän sitä, että he ovat onnellisempia sinkkuna?
Miksi nää naiset on niin tyhmiä? Miksi nää naiset on Tinderissä?
Toisaalta fwb suhteet käy mulle vallan hyvin
Koska naisia on myös erilaisia. Ei pitäisi tulla yllätyksenä, enemmän Tinderissä on miehiä.
No jotenkin ei siltä vaikuta, ainakaan sinun kohdalla. Kukaan onnellinen ihminen ei ole linkkaamassa vauvapalstalle jotain linkkejä siitä kuinka hän on onnellinen. Pätee jokaiseen ihmiseen. Toivottavasti kuitenkin löydät onnen! En tiedä liittyykö koko lapsi-asia edes sinuun mitenkään, jostain muusta on sinusta kyse AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistutkija sanoo niin
Olikse naistutkia vai mikä?
Tekijässä on aina j, joten tutkijan tehtävä on tutkia. Tämän takia on tyhmimmillä Pisat housuissaan.
Jokainen itse peruskoulun oppivelvollisuuksineen suorittanut nainen on onnellisempi ilman tolloulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistutkija sanoo niin
Tekijässä on aina j, joten tutkijan tehtävä on tutkia. Tämän takia on tyhmimmillä Pisat housuissaan.
Jokainen itse peruskoulun oppivelvollisuuksineen suorittanut nainen on onnellisempi ilman tolloulia.
Äitiys voisi tehdä sinusta vähemmän vihaisen. Ihan vaan vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiltä naisilta tässä on kysytty? Onko vanhat naiset myös tyytyväisiä elämäänsä jos ei ole lapsia eikä lapsenlapsia eikä ole koettu läheistä parisuhdetta tai avioliiittoa?
No tuskinpa tätä nyt on miltään pelkiltä teineiltä kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistutkija sanoo niin
Äitiys voisi tehdä sinusta vähemmän vihaisen. Ihan vaan vinkkinä.
Juuri äidithän ne pinna kireänä äksyilevät lapsilleen ja miehilleen joka paikassa :D -eri
Ei sinkkunaiset itse tunne itseään onnettomiksi (sinkkumiehiä yksinäisyys vaivaa enemmän). Kuitenkin monet parisuhteessa olevat kokevat tarvetta pönkittää itseään ja voivoitella, kuinka sillä sinkkukaverilla nyt ei ole ketään. Todellisuudessa tuo parisuhteessa olija voi itse huonosti, eikä vaan voi hyväksyä, että sinkulla menee paremmin.