Työtön nainen ei halunnut jatkaa deittailua minun kanssa siksi koska minä olen työtön...Syyksi sanoi että hän haluaa että edes toinen on töissä ja tienaa, ja tasapainottaa taloudellista tilannetta. Kenelle työtön mies sitten kelpaa???!
Työssäkäyvällekään naiselle ei kelpaa työtön mies koska hän haluaa "ainakin saman verran tienaavan" jotta voidaan harrastaa samoja asioita eikä joudu elättämään toista.
Siis työtön mies ei kelpaa työttömälle, EIKÄ myöskään työssäkäyvälle naiselle!!!
Kenelle sitten sellainen mies kelpaa? Onko tuomittu iki-yksinäisyyteen?!
Kommentit (77)
Miksi halusit mennä treffeille jännittävän naisen kanssa? Oliko sillä upea prse ja törröttävät tisulit?
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa kenellekään.
Suomalaiselle naiselle kelpaa varsin hyvin lorvija jos se on ulkkari. Monet naiset jopa maksavat heidän ylläpidon.
Prostituoidulle. Jon on rahaa maksaa.
Kun minä olen työtön ja sinä olet työtön,
Mut mehän ei ollakaan mittään.
Länteen taikka ittään, me ei olla mittään,
Kun kukaan ei tee millekään mittään.
Siis yksi nainen sanoi. Jatka etsimistä?
Et kelpaa kenellekkään. Et työttömänä, jonka ymmärrän. Vaikka se on ironista että hänelläkään ei ollut työtä. Parisuhteessa tarvitaan vähintään yksi tulojenvirta. Mitä, elelette siinä kelalla? Sitä paitsi kuvittelen, en ole nainen, että työtön mies on aika pohjalla valinnoista. Vielä kerran, tajuan että se on ironista miten naisellakaan ei ollut työtä.
Ihan fiksusti sanoi nainen, jonkun olisi hyvä tienata rahaakin perheessä.
Kuuntele tuota, niin kyllä se mieli siitä kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Niin se naisilla menee. Rahat on "mun" jos nainen tienaa enemmän kuin mies, mutta kappas vain sama nainen sanookin että "meidän" rahat jos mies alkaa tienata enemmän
Tollaseen touhuun suostuu vain lapanen.
Naiset pariutuu ylöspäin ja miehet alaspäin. Etsi joku moniongelmainen, kehopositiivinen nainen
Minä olen työtön nainen ja kyllä minulle kelpaisi työtön mies, jos muuten olisimme samalla aaltopituudella. Työttömyys ei ole este seurustelulle.
Ehdotitko naiselle töihin menoa? Sillä saisitte talouden ylöspäin. Tosin taitaa nainen olla pikkaisen pihalla normaalista elämästä jos ei tiennyt, että kenkää voi tulla koska tahansa. Mitähän sitten tekisi?
Voisin ottaa orjakseni.
T. Rikas eläkeläismuija
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön nainen ja kyllä minulle kelpaisi työtön mies, jos muuten olisimme samalla aaltopituudella. Työttömyys ei ole este seurustelulle.
Onko sulla kroppa kunnossa?
Paino/pituus? Urheiletko?
Päihteet? Ongelmia?
Tupakoitko?
Kysymys ap:lle. Millainen koulutus- tai työhistoria sinulla ja potentiaalisella kumppanillasi on? Jos se täsmää, niin en käsitä, miksei suhteenne voisi onnistuakin. Se, että nainen teilaa sinut työttömyytesi takia, osoittaa hänestä itsestään piirteitä, jotka mietityttäisivät ainakin minua.
Rahan perässä juoksevien naisten perään ei kannata murehtia. Ansaitset parempaa. Fiksuja ihania naisia on paljon.
Kylllä minulle on aina naisia riittänyt vaikka työttömänä, olen kyllä vähän jänn ä mies
Niin se naisilla menee. Rahat on "mun" jos nainen tienaa enemmän kuin mies, mutta kappas vain sama nainen sanookin että "meidän" rahat jos mies alkaa tienata enemmän