IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…
Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Kuka määrittää top10-miehet? Ainakaan minun ja muiden tuntemieni naispuolisten mielestä sinne eivät kuulu "panomiehet". Jos nainen saa valita niin totta kai hän ottaisi mieluummin miehen, joka ei ole paneskellut ympäriinsä kuin jonkun holtittoman häntäheikin. Sellainen mies ei ole lupaava vaihtoehto isäksi eikä puolisoksi. Mahdollisimman vakaa, vahva ja ryhdikäs mies, jolla on korkea moraali ja terveet arvot, kiitos.
Tämä pitää paikkaansa. Tavalliselle miehelle avioon pääsy ja perheen perustaminen on ns. lohdutuspalkinto. Kuinka niin mukamas, kysyt nyt mielessäsi, sillä eikös se aviomies ole laajemman karsinnan läpikäynyt ja valittu monien hyvien ominaisuuksiensa takia?
Annahan kun selitän miehenä kuinka tämän menee. Nuorena naiset haluavat seksuaalisesti niitä top10% miehiä (komea, pitkä, stereotyyppisen maskuliininen käytös), jotka saavat naisten pikkarit kostumaan pelkäll
Oon aina luullut että olen sukupuoleltani nainen mutta en sitten ilmeisesti olekaan, kun olen nuori ja kokematon ja haluaisin elämässäni vain yhden miehen, ystävällisen ja huomaavaisen ja hellän sellaisen. Mikähän mutantti olen?
Kyllä se Aaltola on ihan komea mies, mutta tällä palstalla olevat kommentoijat eivät ole ihan keskivertoporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on enemmän sellainen joka ihan vain vahingossa saa naisia vaikkei edes yrittäisi, jotain sellaista karismaa on. Stubb taas vetoaa varmasti lipevyydellään tiettyyn osaan naisista. Mutta Aaltola joutuu jo yrittämään.
No minä näin tämän Halla-ahon sattumalta vaalikiertueella viime viikonloppuna ostoksilla käydessäni ja kyllä sen ympärillä on sellainen "karismaattinen aura" tai miten sen sanoisi. Paljon oli ihmisiäkin kerääntynyt. En ole kannattaja, mutta kyllä sen karisman tai jonkin voin allekirjoittaa, koska itse asiassa tämä kiinnitti huomioni tuolloin :D
En oikein ymmärrä, olisiko siis parempi valehdella kuin kertoa totuus. Kuka tästäkin voi olla kateellinen. Antaa olla, ei pitäisi olla keneltäkään pois. T. samaan kateelliseen ja suvaitsemattomaan mielialaan usein Suomessa törmännyt
Vierailija kirjoitti:
En minä tarvitse lohdutusta, ei minua kiinnosta panomiesten elämät. Itse olen halunnut miehen joka arvostaa itsensä ja seksuaalisen kanssakäymisen korkeammalle kuin jotkut "chadit", ja sellaisen olen löytänytkin. Olemme tunteneet nuoresta asti ja olen nähnyt hänen toimintaansa sinkkuaikanaan, kuinka hän lähinnä vaivautui iskuyrityksistä eikä arvostanut ympäriinsä paneskelua yhtään. Tämä oli yksi syy miksi rakastuin häneen, enkä kehenkään chadiin.
Oi, miten ihanaa! Sinä ja komea miehesi olette varmasti aivan mahtavia ihmisiä ja niiiiiin paljon parempia ja etenkin PUHTAAMPIA kuin nämä seksistä ja elämästään nauttivat häntäheikit. Te sentään osaatte arvostaa kehoanne kuin pyhää temppeliä, mikä kannattaa pitää puhtaana kaiken maailman likaisista viettelyksistä ja vieraan lihan himoista. Onnea, Suomi!
Nykyään kaikki perinteiset arvot, itsensä ja halujensa hillitseminen ja pyrkiminen korkeaan moraaliin tuntuvat olevan väärin ja pilkan kohde, suoranainen synti. Onneksi tiedän, että myös muulla tavalla ajattelevia ihmisiä on ja että nyky-Suomestakaan ei ole mahdotonta löytää sellaista miestä, joka jakaisi samat arvot kuin minä.
Mika tietää että kaikki haluavat hänet. Viimeistään sen jälkeen kun kaikki olivat lukeneet hänen kirjansa. Pohti pitkään ottaako presidentin viran vastaan. Sanoi sitten suostuvansa siihen että hänestä tulee se.
Aaltola näyttävä ja raamikas mies verrattuna keskivertosuomalaisiin. Oma mies komeampi, mutten ikinä kiistäisi etteikö hän ole parhaasta kymmenyksestä ulkonäkönsä puolesta. Onhan naiset valmiina aina fiksujen ja komeiden miesten kanssa, miksi pitäisi kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asioita siitä pituudesta ja komeudesta sitten automaattisesti seuraa? Tunnen monta pitkää, komeaa miestä, jotka eivät kuitenkaan jaa ympäriinsä. Omakin mieheni on pitkä ja komea eikä ollut nuorenakaan mikään yleinen mies, koska on romantikko luonteeltaan. Itse olen myös ihan hyvännäköinen ja silti harrastanut seksiä elämäni aikana vain muutaman ihmisen kanssa.
Vaikka vientiä olisi kuinka, voi silti valita arvostaa itseään. Myös seksin voi arvostaa korkeammalle kuin yhdentekevän, satunnaisen kohtaamisen tasolle.
Useimmat miehet haluaisivat irtoseksiä monien eri naisten kanssa. Komeus ja pituus auttaa merkittävästi tämän haaveen toteutumisessa. Ei se tämän monimutkaisempaa ole.
Ja kyllä, löytyy toki harvakseltaan jokunen mies, komea tai ei, joka ei niin irtoseksistä perusta - syystä tai toisesta. Mu
"seksi on kivaa"
Sen pitääkin olla kivaa, hauskaa ja onnellista ja täynnä rakkautta ja toisesta välittämistä.
Mutta kivatkin asiat voivat johtaa rappioon, jos niitä käyttää väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh on kyllä hottis mies, sitä ette voi kieltää 🥵🥵 pikkarinpudottaja. Edelleen, nyt aikuisen miehen karismalla
Seksi on valitettavasti älykkyyslaji. Tai ainakin naisen näkökulmasta katsottuna. Pöljä möläyttelijä ei sytytä. Miehet nyt tätä tietenkään ymmärrä kun heille kelpaa vaikka satavuotias kehitysvammainen.
Eli Aaltola valehtelee naismenestyksestään? Koska Mika on tyhmä, niin naiset eivät anna seksiä?
Vai voisiko sittenkin olla niin, että kun perus nainen kohtaa Mika Aaltolan baaritiskillä, niin hetken päästä ollaankin jo panopuuhissa - mikäli sydänten presidentti niin haluaa?
Onkohan nuorenakin ollut noin leuhka ja itserakas??
Vierailija kirjoitti:
Tässä se tuli taas. Kun mies on pitkä ja nainen ylös katsoessaan näkee ensimmäisenä ison leuan ja sieraimen reijät, niin tämä on myyty ja valmista kauraa puimahomiin. Pitkän miehen kasvot näyttävät sammakkoperspektiivistä jumalallisilta ja vastustamattomilta. Tääläkin moni sanoo että ei ole komea, mutta livenä seistessä ison pääsiäissaaripatsaan edessä sitä tuntee olonsa erilaiseksi. Patsaan ääressä olet valmista kauraa puimahommiin peipi.
Täällä taas yks ilmeisesti poikkeusnainen.. Joka ihastuu aina vain suht lyhyisiin miehiin. Oon aika lyhyt itse (160 cm) ja olisi jotenkin hankala ajatus olla tosi pitkän miehen kanssa. Tuntuu, että ei saa kunnolla yhteyttä, jutellessa miehen pitäisi aina istua, en ees tiedä miten suuteleminen onnistuisi luontevasti (seisaaltaan) jne.
Mutta en halua myöskään jakaa ihmisiä niin raa'asti ulkoisten ominaisuuksien perusteella että voisin sanoa, etten koskaan voisi ihastua pitkään mieheen. Jos hän olisi todella ihana luonne ja uskollinen ja rehellinen tyyppi niin tietenkään ei pituudella olisi mitään väliä.
Melko flirtti Mika oli yliopistolla 20 vuotta sitten, kun olin opiskelija. Uskon tuon hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on enemmän sellainen joka ihan vain vahingossa saa naisia vaikkei edes yrittäisi, jotain sellaista karismaa on. Stubb taas vetoaa varmasti lipevyydellään tiettyyn osaan naisista. Mutta Aaltola joutuu jo yrittämään.
No minä näin tämän Halla-ahon sattumalta vaalikiertueella viime viikonloppuna ostoksilla käydessäni ja kyllä sen ympärillä on sellainen "karismaattinen aura" tai miten sen sanoisi. Paljon oli ihmisiäkin kerääntynyt. En ole kannattaja, mutta kyllä sen karisman tai jonkin voin allekirjoittaa, koska itse asiassa tämä kiinnitti huomioni tuolloin :D
🙄🙄🙄 tuo karisma on sitä, että katselee kyllästyneen näköisenä kattoa ja sitten heittää jotain sarkastista aiheen vierestä. Jokainen pystyy luomaan tuollaista karismaa ympärilleen. Halla-aho on introvertti ja tuo on ainoa tapa millä hän pystyy kommunikoimaan livenä.
somessahan sitä karismaa ei ihan niin olekaan, kun twitteriin hänellä tulee möläyteltyä kaikenlaista harkitsematonta ihan samaan tyyliin kuin joku tuntematon persurasse ja niitä pitää sitten jälkeen päin selitellä että tarkoitti kylläkin sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, olisiko siis parempi valehdella kuin kertoa totuus. Kuka tästäkin voi olla kateellinen. Antaa olla, ei pitäisi olla keneltäkään pois. T. samaan kateelliseen ja suvaitsemattomaan mielialaan usein Suomessa törmännyt
Ai tähän Aaltolan juttuun liittyen? Voi, ei täällä kukaan ole kateellinen. Mutta saako sananvapauden maassa päivitellä sitä, että presidenttiehdokas mukavaatimattomasti kertoo olleensa "varmaan" niin pitkä ja komea että naisia riitti nuorena. Jos tuollaiselle asialle päivittely on sinusta suvaitsematonta, niin on kyllä aika tiukka seula sille, mitä ihmiseen liittyen saa kommentoida - ja erityisesti kun kyseessä on presidentiksi pyrkivä henkilö ja Suomessa presidentti on vahvasti myös arvojohtaja.
Ihan tämän pelkän arvojohtajuusasian vuoksi en voisi äänestää myöskään Halla-Ahoa ja muutamaa muutakaan ehdokasta. Vaikea valinta tänä vuonna, heikko hakijakaarti, saa nähdä mihin äänestysvalintaan sitä päätyy.
Kun Aaltola ilmestyi ekoja kertoja telkkariin, aattelin minäkin, että onpas hyvännäköinen mies, tuuhea tumma tukka ja kaikki. Vaan niinhän siinä kävi, että mitä enemmän kuulin sen puhuvan, sitä vähemmän kiinnosti myöskään ulkoinen olemus. Viimeinen vuosi onkin ollut sitten totaalista alamäkeä.
Halla-aho taas ei mun silmissä täytä oikein mitään klassisen komeuden kriteerejä, mut herraisä mikä karisma sen ympärillä leijuu. Tykkään myös sen huumorista. En ole monesta asiasta kanssaan samaa mieltä, mut voisin kuunnella sitä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten av-palstan jankkaajat selittävä sen, että Mika Aaltola ei ole gallupeissa menestynyt vaikka on juuri se laatikkoleukainen menestyjä joiden edessä naisten pitäisi oikein vapista?
Totta. Aaltolahan on juuri laatikkoleuka ja hiusraja tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄 tuo karisma on sitä, että katselee kyllästyneen näköisenä kattoa ja sitten heittää jotain sarkastista aiheen vierestä. Jokainen pystyy luomaan tuollaista karismaa ympärilleen. Halla-aho on introvertti ja tuo on ainoa tap
Halla-Aho on lähes nerokas. Erittäin arvostettu eduskunnassakin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekehu on pahinta, mitä tiedän, sorry Mika.
Lapsen seksuaalinen häirintä on mulle pahempaa ja tiedän sen
Miten av-palstan jankkaajat selittävä sen, että Mika Aaltola ei ole gallupeissa menestynyt vaikka on juuri se laatikkoleukainen menestyjä joiden edessä naisten pitäisi oikein vapista?