Mikä vaivaa ihmistä joka on aina sulkeutunut ja etäinen vaikka häneen olisi tutustunut vuosien ajan?
Koskaan hän ei juuri kerro itsestään mitään on hiljainen mutta muuten todella ystävällinen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Kylmällä tarkoitan että muuten ihan kiva ja jee mutta jos pitäis puhua henkilökohtaisuuksia niin ihmistä ei ns vain kiinnosta.
Olen ehkä samanlainen. Olet juuri oikeassa. Keskustelu henkilökohtaisuuksista ei kiinnosta lainkaan.
Mä juttelen mielelläni uutisaiheista tai melkein mistä vain, vaikka jos joku on viettänyt yön pimeitä tunteja Wikipediassa ja haluaa jakaa oppimansa jostain nelihaaramadoista, nuijasodista tai jonkun sanan etymologiasta. Töissä antaudun innoissani keskusteluun työasioista, siis ei työkavereista, vaan oikeasti välineistä ja tekniikasta, ja ylipäätään tykkään kuulla erilaisia näkökulmia työhön liittyen. Mutta hiljaista yleensä on, kun toivottavaa näyttäisi olevan oman tai tuttujen elämän ruotiminen, yleensä vähän ilkeään sävyyn.
Aivan relevantti neuvo edelleen on se, että jonkun yrittäessä väkisin tunkeutua elämääsi ja yksityisalueellesi, tähän pitää suhtautua kylmän asiallisesti eikä paljastaa itsestään yhtään mitään, mitä tämä toinen voisi käyttää ties mihin.
Selvensikö ongelman syitä?
Olen ehkä samanlainen. Olet juuri oikeassa. Keskustelu henkilökohtaisuuksista ei kiinnosta lainkaan.