Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka on aina sulkeutunut ja etäinen vaikka häneen olisi tutustunut vuosien ajan?

Vierailija
13.12.2023 |

Koskaan hän ei juuri kerro itsestään mitään on hiljainen mutta muuten todella ystävällinen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti.

Vierailija
2/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole samanlaisia remsseitä kailottajia kuin sinä.

Vierailija
4/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti juu. Tuohon vaikuttaa sekin, että itse "sulkeudun" sitä enemmän, mitä tungettelevammaksi toinen osapuoli kysymyksineen käy. Jos haluan kertoa jotain henkilökohtaisempaa, niin haluan tehdä sen omilla ehdoillani ja oman aikatauluni mukaisesti. Ja joihinkin ihmisiin ei vaan synny koskaan sellaista luottamusta, että heille haluaisi avautua sen enempää. 

Vierailija
5/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti.

Millä perusteella on impotentti?

Vierailija
6/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä sen sanoit. Sulkeutunut. Eikä siis välttämättä ole halukas olemaan avoimempi. Todennäköisesti rikas sisäinen maailma.

Vierailija
7/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua kertoa oikein mitään asioitani tai itsestäni. En vain oikein halua päästä ketään lähelleni. Pidän kuitenkin ihmisistä ja olen ystävällinen seurassa. 

Vierailija
8/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä nyt ketään juuri "vaivaa", saahan sitä olla ihan sellainen kuin on. Miksi pitäisi olla jotain muuta?

Vierailija
9/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti juu. Tuohon vaikuttaa sekin, että itse "sulkeudun" sitä enemmän, mitä tungettelevammaksi toinen osapuoli kysymyksineen käy. Jos haluan kertoa jotain henkilökohtaisempaa, niin haluan tehdä sen omilla ehdoillani ja oman aikatauluni mukaisesti. Ja joihinkin ihmisiin ei vaan synny koskaan sellaista luottamusta, että heille haluaisi avautua sen enempää. 

Vierailija
10/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pidä susta kovinkaan paljoa eikä halua kertoa sulle asioistaan vaikka tuntisitte vielä 50 vuotta.

Se avautuu sitten niille, joille haluaa. Vaikka olisi vasta tavannut.

Eli vastaus kysymykseesi: sinä

Vierailija
11/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto

Vierailija
12/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava ap.

Vierailija
13/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kertoa millä tavalla sulkeutunut? Itse oon saanut paniikkikohtauksia ihan kavereiden luona ja menin ihan jumiin, en voinu kattoo silmiin ja sanat meni sekaisin. Aivot ikään kuin meni sumuun. Sittemmin sain masennuslääkityksen joka myös auttaa paniikkikohtauksiin ja vanhoihin traumoihin [esim huonot ihmissuhde kokemukset] Nykyään en enää niitä saa ellei takana ole esim parina viikonloppuna "juhlimista" (harvemmin enää on). Alkoholi lisää paniikin tunnetta.

Sen lisäksi oon ite tosi tunnollinen ja introvertti.

Sen sijaan vastapainoksi tiedän myös ihmisiä jotka ovat niin kertakaikkisen kylmiä että jos ystävyytenne ei anna hänelle mitään, ei hän näe sen eteen vaivaakaan. Siksi kysyin kummalta ihminen vaikuttaa tunnolliselta vai kylmältä?

Vierailija
14/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kylmällä tarkoitan että muuten ihan kiva ja jee mutta jos pitäis puhua henkilökohtaisuuksia niin ihmistä ei ns vain kiinnosta.

Vierailija
15/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan pelkkä introvertti tai voi olla vaikeassa elämäntilanteessa tai esim. joku traumatausta. On voinut joutua salailemaan koko elämänsä omia asioitaan ja tämä on edelleen hänen selviytymiskeinonsa arjessa. Koska et tunne häntä kunnolla, niin et voi ikinä tietää, mitä siellä on taustalla. Kaikki eivät esimerkiksi ole hyvistä perheistä ja siksi heillä on vaikeaa kertoa omasta taustastaan pelon ja häpeän takia.

Vierailija
16/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kokenut jotain rankkaa ja potee sielullista väsymystä. Ei silloin jaksa mitään turhaa lätinää.

Vierailija
17/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en halua kertoa oikein mitään asioitani tai itsestäni. En vain oikein halua päästä ketään lähelleni. Pidän kuitenkin ihmisistä ja olen ystävällinen seurassa. 

Itse olin ennen avoin ja puhelias.

Sitten huomasin että ihmiset vain janoavat juoruttavaa.

Ei kehenkään voi luottaa.

En silti vihaa ketään, en vaan välitä paskaakaan.

Vierailija
18/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Kylmällä tarkoitan että muuten ihan kiva ja jee mutta jos pitäis puhua henkilökohtaisuuksia niin ihmistä ei ns vain kiinnosta.

....

Miksi pitäisi puhua henk.kohtaisista asioista. Nehän ovat just siksi sellaisia.

Kakista nyt ulos vaan. Onko hän työkaveri? Vai haluisitko hänestä seukkaamiskumppanin?  Nainen vai mies? Mistä hänen kuuluisi mielestäsi avautua?

Vierailija
19/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että olet tutustunut häneen vuosien ajan. Missä yhteydessä olette tutustuneet ja tapaatte? Oletteko oikeasti tuttavia, kavereita tai ystäviä, vai onko tämä tutustuminen esimerkiksi vain samassa työpaikassa tai tuttavapiirissä olemista? Hän voi hyvin kokea, ettette ole kuin työtuttavia tai kaverin kavereita, eikä edes ajattele että tunnette toisianne lainkaan. 

Vierailija
20/23 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät osaa pysytellä pinnallisessa yleismukavassa juttelussa. Yksi työkaveri alkaa aina kysellä rakkauselämästä tai koettaa jutella yhteisistä tutuista sellaiseen urkkivaan sävyyn, enkä voi sietää kumpaakaan aihetta. En pidä hänestä, ja haluaisin vain jutella yleisiä asioita niin että tunnelma pysyy kivana muttei tarvitse tutustua ihmisinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä