Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 31v mies ja mua oksettaa nykymaailma ja nykysuomi

Vierailija
10.12.2023 |

Somekulttuuri.. Seksillä, heikkoudella, valheilla, itsekkyydellä itsensä myyminen

Ei mitään moraalia tai arvoja tai mitään kenelläkään.... Pelkkä seksi myy ja alastomuus, se peittää kaiken oleellisen alleen.. Mutta kai se on tarkoituskin, kansan tyhmentäminen pelaa pelkästään Eliitin pussiin. 

Kai mä oon vanha sielu itse kun mulle asioilla on oikeasti väliä

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykymaailma ja nykyinen Suomi ole mitenkään erilaisia kuin ennenkään. Ruutu paljastaa räikeämmin ihmisen totuuden ja erityisesti naisen perusluonteen.

Meillä on mahdollisuus oppia todellinen käyttäytyminen ja nähdä se konkreettisesti ruudun välityksellä. Tilanne on se että itseään videoimalla myös mies kykenee tienaamaan enemmän rahaa kuin jotain tyhmille tarkoitettua kokopäivätyötä tehden.

Vain idiootti menee nykyään töihin kun saman rahan saa parissa tunnissa ottamalla vaatteet pois ja tunkemalla esineitä vartaloonsa. Siitä oikeesti maksetaan ja parin tunnin jälkeen sulla on puolen viikon palkka käsillä.

Työnteosta ei makseta tässä maassa tarpeeksi ja aina ihmiset on kapitalismissa tehneet kannattavamman diilin.

Kun jättää ne lapsuuden disney-lasit pöydälle ja katsoo maailmaa todellisilla silmillä, niin totuus on kauniimpaa.

Naiset tykkää rahasta ja romantiikkaa, rakkautta voi ainoastaan saada rahalla.

Meitä on huiputettu tasa-arvosta ja rakkaudesta. Kumpaakaan ei ole olemassakaan. Maailma on karu paikka.

Ihmiset mieluummin työntää esineitä itseensä videolla live streamilla kuin käy roskatöissä orjapalkalla. Koska sillä voi oikeasti elää normaalia elämää ilman köyhyyttä. Only fans tarjoaa ihmisille kelvollista elintasoa. Siis sitä mitä Suomi ei kyennyt tarjoamaan työmarkkinoilla. Oma perse myy paremmin. Ihmiset haluaa nähdä aukon ja tarkastella mitä se sanoo ilmaa sisuksiin hörppien. Se kertoo totuuden tästä maailmasta missä eletään.

Sitä tapahtuu, koska työnteosta ei makseta tarpeeksi että se olisi kannattavaa.

Vierailija
182/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän ap:ta, olen 67-vuotias ja mulla on 32- ja 25-vuotiaat pojat. Vanhempi on parisuhteessa, nuorempi ei.

Jo yläkoulussa tytöt voiva huonommin kuin pojat, se on ollut työssäni helppo havaita. Näistä masentuneista tai bipolaarisista tytöistä tulee masentuneita tai bipolaarisia nuoria naisia.

Monien nuorten naisten arvot ovat peräisin Kardashianeilta ja Onlyfans yritetään median toimesta saada nuorten naisten normaaliksi toimintaympäristöksi.

Some opettaa nuoret naiset pitämään tärkeimpänä ominaisuutenaan ulkonäköä ja takapuolen muotoa. Onko sellaisesta naisesta paljon iloa parisuhteessa tai perhe-elämässä? Seksiäkään kun ei voi koko ajan harrastaa!

Minusta pitäisi yrittää selvittää, mikä tyttöjä masentaa ja päätä sekoittaa.

Teini-ikäisen tytön äitinä luulen, että yksi tos

Nämä olivat hyviä huomioita. Tosin onko 9-10 oppilas statuskaan välttämättä peruskoulun olennaisin tarkoitus tai kunnianhimoiselle tieteelliselle työuralle ohjaaminen, opetuksen taso kun joutuu varmasti seuramaan ryhmän keskiarvoa ja huomioimaan myös ne heikoimmat oppilaat. Kaikista oppilaista ei ole huippuoppilaiksi, eikä myöskään tieteelliselle uralle, tässä mielessä sinun lapsesi on jopa hieman virkistävä poikkeus. 

Peruskoulussa samalla luokalla saattaa opiskella tuleva päihdeongelmainen työtön, roskakuski, kotiäiti, lähihoitaja, huippututkija ja presidentti. Tarpeet, kyvyt, motivaatio ja kodin kautta saatava tuki voivat vaihdella huomattavasti, niin myös kyky oppia ja opiskella. 

Ainakin ala-asteella suurin huomio tulisi keskittää lasten sosiaalisiin yhteistyötaitoihin ja luovuuden vahvistamiseen, vasta ylä-asteella alettaisiin panostamaan vahvemmin varsinaisiin kouluaineisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykymaailma ja nykyinen Suomi ole mitenkään erilaisia kuin ennenkään. Ruutu paljastaa räikeämmin ihmisen totuuden ja erityisesti naisen perusluonteen.

Meillä on mahdollisuus oppia todellinen käyttäytyminen ja nähdä se konkreettisesti ruudun välityksellä. Tilanne on se että itseään videoimalla myös mies kykenee tienaamaan enemmän rahaa kuin jotain tyhmille tarkoitettua kokopäivätyötä tehden.

Vain idiootti menee nykyään töihin kun saman rahan saa parissa tunnissa ottamalla vaatteet pois ja tunkemalla esineitä vartaloonsa. Siitä oikeesti maksetaan ja parin tunnin jälkeen sulla on puolen viikon palkka käsillä.

Työnteosta ei makseta tässä maassa tarpeeksi ja aina ihmiset on kapitalismissa tehneet kannattavamman diilin.

Kun jättää ne lapsuuden disney-lasit pöydälle ja katsoo maailmaa todellisilla silmillä, niin totuus on kauniimpaa.

Naiset tykkää rahasta ja romantiikkaa, rakkautta voi ainoastaan

Naisen perusluonteen? Niinku kuinka ison ilmiön sä kuvittelet Onlyfansin olevan? Heitäpä joku prosenttiarvio että kuinka iso osuus naisista tekee tiliä myymällä runkkauskuvia netissä.

Ja mielenkiinnosta kysyn että mitä sanoisit että se kertoo miehen perusluonteesta että ne ovat valmiita niistä maksamaan? Nimittäin jokaista itsensä OF:llä elättävää naista kohden on satoja ellei tuhansia miehiä, jotka siitä maksavat (sinä ilmeisesti kuulut heihin?).  

Vierailija
184/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää rahasta ja romantiikkaa, rakkautta voi ainoastaan

Varsin surullinen ja inhorealistinen maailmankuva sinulla. 

Vierailija
185/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfans on mullistava tekijä. Sen avulla jokainen meistä voi saavuttaa keskiluokkaisen tulot helposti.

Maailmalla riittää maksajia. Saavutat elämän jonka ansaitset rehellisellä ahkeralla työnteolla.

Enää sun ei tarvitse säästää vuosikymmentä että saat auton. Säästät kuukauden pari ja ostat sen.

Voit tehdä elämäs sen näköiseksi kuin haluat ja maailma ei tee susta köyhää.

Voi itse valita haluaako olla paremmin tienaava. Se on merkittävä muutos tässä maailmassa, joka ajaa osan ihmisistä köyhiksi tahtomattaan. Tässä paremmassa todellisuudessa voi lievästi kehitysvammainenkin tienata vartalollaan keskiluokkaiset tulot. Se on mielestäni todella merkittävä muutos parempaan.

Ja kameran välityksellä välttyy hyväksikäytöltä.

Köyhyyden torjuminen on merkittävä muutos tässä kolkossa maailmassa.

Vierailija
186/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on!

Vierailija
187/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin jotka prostituution jälkeen on tehneet täyskäännöksen  ja alkaneet pastorin vaimoksi ja seurakunnan työntekijäksi.

Vierailija
188/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mielenkiinnosta kysyn että mitä sanoisit että se kertoo miehen perusluonteesta että ne ovat valmiita niistä maksamaan? Nimittäin jokaista itsensä OF:llä elättävää naista kohden on satoja ellei tuhansia miehiä, jotka siitä maksavat (sinä ilmeisesti kuulut heihin?).  "

Kyllä mä tiedän miehenä mitä se kertoo miehen perusluonteesta, koska ne miehet maksaa siitä myös mulle, että saavat nähdä mitä banaanille esimerkiksi käy ja pysyykö ehjänä. Tosi harva nainen maksaa siitä. Olettaa usein että saa ilmaisena näytöksiä. Tästä työstä tienaa paljon paremmin ja elämänilo pysyy parempana kuin esimerkiksi polkemalla ruokaa työttömille insinööreille, jotka saa ansiosidonnaisena enemmän tekemättä mitään kuin minä polkemalla heille ruokaa ylitöineen päivineen.

Mieluummin banaani perseessä live streamattuna kuin ns. oikeita töitä. Minä kuten lukuisat muut tunnemme että oikeissa töissä tulee hyväksikäytetyksi ja joutuu elämään köyhyydessä. Mieluummin teen töitä niille joilla on varaa maksaa ja niille jotka oikeasti fanittaa ja välittää musta ja mun työskentelystä. Antaa positiivista palautetta ja kannustaa parantamaan työsuoritusta realistisilla resursseilla. Suomen työelämässä ei ole sellaista mahdollisuutta. Naiset on vain fiksuja ja yhä useampi mieskin on lähtenyt videoimaan itseään kotoa käsin steriilisti. Siisti hyvin palkattu kotityö ja ei vaadi koulutusta.

Vierailija
189/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onlyfans on mullistava tekijä. Sen avulla jokainen meistä voi saavuttaa keskiluokkaisen tulot helposti.

Maailmalla riittää maksajia. Saavutat elämän jonka ansaitset rehellisellä ahkeralla työnteolla.

Enää sun ei tarvitse säästää vuosikymmentä että saat auton. Säästät kuukauden pari ja ostat sen.

Voi itse valita haluaako olla paremmin tienaava. Se on merkittävä muutos tässä maailmassa, joka ajaa osan ihmisistä köyhiksi tahtomattaan. Tässä paremmassa todellisuudessa voi lievästi kehitysvammainenkin tienata vartalollaan keskiluokkaiset tulot. Se on mielestäni todella merkittävä muutos parempaan.

Valhetta. Ne, jotka tienaa oikeasti only fansilla, omaa yleensä jo ennen sinne menoa seuraajakunnan. Suurin osa sisällöntuottajista ei tienaa paljoa mitään ja pettyvät, kun kuvaamasi helppo raha ei pelkällä pyllistelyllä tipukkaan tilille.

Vierailija
190/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valhetta. Ne,

perseessäs on valhetta.

Vierailija
191/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin kummallinen kuva ihmisistä. Teet ihmeellisiä yleistyksiä tosi marginaalisen porukan perusteella. Ihan oikeasti, yritä hankkiutua fiksumpien ihmisten pariin. Ihan itsesi takia. Katso esim. https://www.helsinki.fi/fi/tiedekulma  ja käy paikan päällä, jos mahdollista.

Vierailija kirjoitti:

"Ja mielenkiinnosta kysyn että mitä sanoisit että se kertoo miehen perusluonteesta että ne ovat valmiita niistä maksamaan? Nimittäin jokaista itsensä OF:llä elättävää naista kohden on satoja ellei tuhansia miehiä, jotka siitä maksavat (sinä ilmeisesti kuulut heihin?).  "

Kyllä mä tiedän miehenä mitä se kertoo miehen perusluonteesta, koska ne miehet maksaa siitä myös mulle, että saavat nähdä mitä banaanille esimerkiksi käy ja pysyykö ehjänä. Tosi harva nainen maksaa siitä. Olettaa usein että saa ilmaisena näytöksiä. Tästä työstä tienaa paljon paremmin ja elämänilo pysyy parempana kuin esimerkiksi polkemalla ruokaa työttömille insinööreille, jotka saa ansiosidonnaisena enemmän tekemättä mitään kuin minä polkemalla heille ruokaa ylitöineen päivineen.

Mieluummin banaani perseessä live streamattuna kuin ns. oikeita töitä. Minä kuten lukuisat muut tunnemme että oikeissa töissä tulee hyvä

Vierailija
192/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa tulee vastaan myös deittisivuilla, harva etsii mitään aitoa, tulee ehdotuksia heti seksista ties missä. Ilman tutustumista vielä. Sitten kun se ei sovi heti, niin muuttuu mykäksi/tulee torjunta. Ja ulkomaalaiset myös ilmoittaa että kuuluu kuulemma suomalaiseen kulttuuriin tämä meno. Ei viitsitä tutustua/kirjoittaa/ehdottaa järkevää treffipaikkaa, ei ihme kun moni sinkkuna. Toisen kunnioitus ja tutustuminen ei vaatisi hirveästi vaivaa. Yhden illan jutut, alastomat kuvat ja alastomat deitti ohjelmat antaa kuvan että sellaista tulisi olla kaikille. 

Vierailija
193/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puistattaa tämä television tositeeveet. Aina kilpaillaan jostakin, mitä enemmän puukotat selkää sen parempi. Paras puukottaja ja paskin kilpailija voittaa. Käsittämätöntä p a s k a a . Ja tästä pitää vielä maksaa joku yle vero.

Vierailija
194/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua puistattaa tämä television tositeeveet. Aina kilpaillaan jostakin, mitä enemmän puukotat selkää sen parempi. Paras puukottaja ja paskin kilpailija voittaa. Käsittämätöntä p a s k a a . Ja tästä pitää vielä maksaa joku yle vero.

Miten tuo eroaa esimerkiksi tavan työelämästä, jossa pitää edetä ylemmälle portaalle?

Vierailija
195/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.

Nuo nyt ovat vain eräänlaista pintavaahtoa, ei ne mielestäni ole olennaista nykyajassa. Olennaista on tuo vapaus, ja ihmisiähän voi todella totuttaa ja vetää vaikka mihin. Ihan kuin joskus vedettiin siihen siveänä ja ja kunnollisena pidettyyn ja jota aktiivisesti  haastettiin. Kevyisiin aiheisiin keskittyminen on se huono asia ajassamme, mutta viihde toimii kun ei ole isompaa hätää. Pillut ja penikset ei kiinnosta muita kuin joille se on jotenkin problemaattista.

Vierailija
196/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin jotka prostituution jälkeen on tehneet täyskäännöksen  ja alkaneet pastorin vaimoksi ja seurakunnan työntekijäksi.

Ja ihan pastoriksikin on ryhtynyt. Osa tekee edelleen prostituutiota ja lahjoittaa tulot hyväntekeväisyyteen, koska haluaa ihan aidosti vaikuttaa ja auttaa. Ei silti tee siitä numeroa koko seurakunnan edessä ja tekee sitä salaa hiljaisuudessa.

Vierailija
197/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli temptation islandia katsellessa semmonen mieleen, että sitä vois verrata johonkin rottakokeeseen, jossa siis vaan leikitään elukan tunteilla ja saadaan siitä viihdettä; rottapariskunnat eristetään toisistaan ja muutenkin kaikesta normaalioloista mihin ne on tottuneet. Ymmärrettävästikin se aiheuttaa erilaisia tunnereaktioita ja uudenlaisten rottasuhteiden syntymisiä. Tästä kuvatusta materiaalista saadaan jännä näytelmä, joka voidaan näyttää viihdykettä kaipaaville muille rotille. Ja sen kaikista häiriintyneimmän aspektin tähän tekee se, että ne muut rotat seuraavat mielellään lajitovereillensa suoritettavaa rottakoetta.

Kiinnostaisko ketään osallistua temppareihin, jos niitä ei kuvattais? Saisko siitä silloin mitään?

Rottavertauksen ei ole tarkoitus olla loukkaus, olenhan katsojana rotta itsekin

Vierailija
198/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Valhetta. Ne, jotka tienaa oikeasti only fansilla, omaa yleensä jo ennen sinne menoa seuraajakunnan. Suurin osa sisällöntuottajista ei tienaa paljoa mitään ja pettyvät, kun kuvaamasi helppo raha ei pelkällä pyllistelyllä tipukkaan tilille.

Sen kautta tapaa ihmisiä jotka haluaa maksaa työstä. Yksi työ vastaa parhaimmillaan puolen kuukauden palkkaa.

Kyllä se oikeasti parituntia voittaa helposti sen että olet täysin hyväksikäytettävänä nollatuntisopparilla jossain siivousfirmassa.

Jos tää kuulostaa susta suruliselta tai inhottavalta, niin mitä se kertoo tästä maailmasta?

Kun osaa ihmisistä pidetään köyhyydessä tahtomattaan ja tuomitaan itsensä myymisestä. Kun jokainen meistä haluaisi vain ihanan kodin ja ostaa tarvittavia asioita elämässä ilman että pitää jatkuvasti kiristää vyötä ja kärsiä.

Jokainen on ansainnut kelvollisen toimeentulon ja nyt se on netin kautta mahdollista ihan jokaiselle, kun unohtaa valheellisen moralismin mitä ympärillämme vallitsee. Tienaamisessa ei ole mitään väärin.

Osaa ihmisistä pidetään köyhyydessä tahallaan ja tarjotaan alentavia työehtoja ja olemattomia työsoppareita. Se on sitä todellista hyväksikäyttöä!

Vierailija
199/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nykymeno hullua. Mistään päivänselvästä järjettömyydestäkään ei voi sanoa mitään ääneen kun aina on joku loukkaantumassa vaikka asia ei koskisi loukkaantujaa itse millään tavalla. Esim. Joku haukkuu netissä vaikka lestodilaiset aivan alimpaan helvettiin niin siellä on joku ateisti, joka ei olisi ikinä edes lestadiolaista nähnytkään, niin pahoittamassa mielensä. Niin turhaa ja käsittämätöntä. En itse esim voisi välittää vttuakaan siitä jos vaikka intialaisia sorrettaisi, kun asia ei omaan arkeen liity mitenkään. Ei siis paljon kiinnosta.

Ja toisekseen. En oo liioin ymmärtäny tätä voimaantumista ja ihmisten tarvetta tunkea nettiin kuvia itsestään puolialastomana. Ihmisille on tullut ihmeellinen tarve tehdä itsestään numero ja ruinata huomiota. Ja kun ei muut taidot riitä niin ollaan sit puolialasti tai ihan ilkosillaan. Tottakai maailma on täynnä säälittäviä yksinäisiä ääliöitä jotka ei piparia saa ja kuvittelevat, kuin saisivat jotain vastahuomiota siitä, että maksavat jonkun tyrkyn OF kuvista.... vaikka netti olisi täynnä ilmais jynkkyä. Voi jeesus sentään, yhtä tyhjäpäisiä nämä maksajatkin. Ehkäpä tekoäly tekee aikanaan lopun tästä helpon rahan OF-horoilustakin kun alkaa AI olemaan jo aika pätevä ja pystyy luomaan sitä parhainta naiskauneutta tuosta vaan. Hyvänä esimerkkinä IG hailey.lopezxo.

Vierailija
200/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä teette sitten kun tulette yli-ikäisiksi?

Ihan varmastiko laitatte rahaa jemmaan vanhuutta varten?  

Maksetaanko teille eläkettä tuosta työstä?

Elätättekö sillä lapsenne, jos niitä haluatte?  Neuvotteko lapsillenne saman tienestin?

No, omapa on asianne.  Jos jokainen alkaa tehdä työtä, jossa näyttelee paljasta alapäätään, niin mistä se raha sitten lopulta kaikille tulee?  Rahan liikkuminen edellyttää tuotantoa, ja jos sitä ei enää ole, kun kaikki vaan pyllistelee, niin huonosti käy koko yhteiskunnan.  Ei ole maksajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi