Kauniina naisena deittailu on hirveää
Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.
Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.
Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.
Olen niin väsynyt tähän kaikkeen!
Kommentit (192)
Monet vastaavalla tavalla valittavat naiset kuitenkin panostavat todella paljon ulkonäköön.
Tuntuu jotenkin hassulta, kun raskaasti meikattuna ja irtoripsissä itketään, että kaikki ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstä.
Meikit pois, tukka poninhännälle ja tavalliset vaatteet päälle, niin uskoisin että tuo ongelma poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika outoa, jos oikeasti kaunis nainen ei löydä Tinderistä yhtäkään miestä, joka olisi tosissaan ja haluaisi parisuhteen. Tämä on lähes mahdottomuus.
Voi luoja. Ensinnäkin suurin osa tinderiä käyttävistä miehistä on jo suhteessa tai etsii vain seksiä. Yhtäkään kivaa ja naista kunnioittavaa tavallista parisuhdetta haluavaa miestä en ole sitä kautta pitkään aikaan tavannut ja ne miehet menee yleensä HETI. Naisista on ylitarjontaa.
Kyllä ne kauniiden naisten kanssa haluavat ihan parisuhteen. Mies ei pysty harrastamaan oikeasti viehättävän naisen kanssa "pelkkää" seksiä, tunteet tulevat varmasti peliin ennemmin tai myöhemmin.
Voivat halutakin, mutta miten tuollainen suhde toimii esim. vanhetessa? Jos ne tunteet perust
Niin, no miten se naisilla toimii, kun valitaan mies, jolla on täydellinen hiusraja? Hiukset voivat lähteä mieheltä päästä hetkessä, vaikka ne vielä nuorempana olisivatkin päässä. Monilla on hiusraja pakenemassa jo ennen kahtakymppiä.
Tällä palstalla ei ole kuin läskejä kustavaluvia yksinhuoltajia ja rikastajapatjoja joten aloitus on aivan väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika outoa, jos oikeasti kaunis nainen ei löydä Tinderistä yhtäkään miestä, joka olisi tosissaan ja haluaisi parisuhteen. Tämä on lähes mahdottomuus.
Voi luoja. Ensinnäkin suurin osa tinderiä käyttävistä miehistä on jo suhteessa tai etsii vain seksiä. Yhtäkään kivaa ja naista kunnioittavaa tavallista parisuhdetta haluavaa miestä en ole sitä kautta pitkään aikaan tavannut ja ne miehet menee yleensä HETI. Naisista on ylitarjontaa.
Olet väärässä. Itse olen siellä. Olen eronnut vuosia sitten ja olen siis sinkku. Etsin pitkää suhdetta. En treffaile paljon, koska on muutakin tekemistä. Nyt on yhden naisen kanssa viestitelty ja aiomme tavata. Olen mielestäni kiva, normaali ja ihan hyvän näköiseksikin sanottu. Ainoa, että en jatkuvasti jahtaa naisia ja ole iskemässä heitä, niin minuun ei n
No ei sullakaan varmaan mitään pulaa treffiseurasta ole, jos olet oikeasti kuvaamasi kaltainen. Varmasti hyviä naisia listalla vaikka kuinka paljon mutta oman passiivisuutesi takia olet roikkunut sovelluksessa kauan. Osuiko oikeaan?
Moni nainen ei muuten pidä kivana piirteenä sitä, että miestä joutuu jahtaamaan. Ainakin itse haluan että mies ottaa aktiivisen roolin eikä ole mikään perässävedettävä.
Te, jotka pelkäätte, että kauneutenne rupsahtaa ja sitten mies heti jättää, niin käsitelkää ensin omat pelkonne. Joo, osa miehistä ja naisista voivat olla sellaisia, että jättävät, mutta saa toisen ulkonäöstä viehättyä, vaikkei olisikaan jättämässä heti seuraavassa hetkessä. Maailma on toki mennyt aina vaan ulkonäkökeskeisempään suuntaan, mutta yrittäkää nyt ihmeessä löytää iloa siitä kauneudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kauniiden naisten kanssa haluavat ihan parisuhteen. Mies ei pysty harrastamaan oikeasti viehättävän naisen kanssa "pelkkää" seksiä, tunteet tulevat varmasti peliin ennemmin tai myöhemmin.
Voivat halutakin, mutta miten tuollainen
Niin, no miten se naisilla toimii, kun valitaan mies, jolla on täydellinen hiusraja? Hiukset voivat lähteä mieheltä päästä hetkessä, vaikka ne vielä nuorempana olisivatkin päässä. Monilla on hiusraja pakenemassa jo ennen kahtakymppiä.
Niin, en tiedä. Itselleni hiusraja ei ole tärkeä, mutta jos olisin mies niin todellakin välttelisin naisia, jotka ilmoittavat että miehen täydellinen hiusraja on heille ehdoton vaatimus eivätkä kykene seksiin jos joskus miehen hiusraja alkaa paeta. Välttelisin tuollaisia kaikin keinoin myös siinä tapauksessa että hiusrajani olisi sillä hetkellä täydellinen, koska eihän ikinä voi tietää miten se tulee muuttumaan.
Samoin ihan kauniina naisena välttelen miehiä, joille naisen kauneus on se ehdottomasti tärkein juttu, koska tiedän että se tulee katoamaan.
Cant relate - onneksi.
Ymmärrän aloittajan tilannetta seurauttuani yhden hyvin kauniin ystäväni edesottamuksia deittimarkkinoilla. Häntä lähestyvät yleensä itseään täynnä olevat idiootit - kukaan muu ei uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Itse olen siellä. Olen eronnut vuosia sitten ja olen siis sinkku. Etsin pitkää suhdetta. En treffaile paljon, koska on muutakin tekemistä. Nyt on yhden naisen kanssa viestitelty ja aiomme tavata. Olen mielestäni kiva, normaali ja ihan hyvän näköiseksikin sanottu. Ainoa, että en jatkuvasti jahta
No ei sullakaan varmaan mitään pulaa treffiseurasta ole, jos olet oikeasti kuvaamasi kaltainen. Varmasti hyviä naisia listalla vaikka kuinka paljon mutta oman passiivisuutesi takia olet roikkunut sovelluksessa kauan. Osuiko oikeaan?
Moni nainen ei muuten pidä kivana piirteenä sitä, että miestä joutuu jahtaamaan. Ainakin itse haluan että mies ottaa aktiivisen roolin eikä ole mikään perässävedettävä.
En nyt erityisen kauan ole siellä ollut. Se ei tule yllätyksenä, että naiset eivät siitä ja tästä ja tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Cant relate - onneksi.
Ymmärrän aloittajan tilannetta seurauttuani yhden hyvin kauniin ystäväni edesottamuksia deittimarkkinoilla. Häntä lähestyvät yleensä itseään täynnä olevat idiootit - kukaan muu ei uskalla.
Miksi ystävättäresi ei mennyt Tinderiin, kuten kaikki muutkin? Ei Suomessa miehet lähesty naisia kadulla selvinpäin. Ei ihme, että pelkät idiootit ovat lähestyneet, kun eivät normaalit ja tervejärkiset miehet lähesty nykyään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Itse olen siellä. Olen eronnut vuosia sitten ja olen siis sinkku. Etsin pitkää suhdetta. En treffaile paljon, koska on muutakin tekemistä. Nyt on yhden naisen kanssa viestitelty ja aiomme tavata. Olen mielestäni kiva, normaali ja ihan hyvän näköiseksikin sanottu. Ainoa, että en jatkuvasti jahta
En nyt erityisen kauan ole siellä ollut. Se ei tule yllätyksenä, että naiset eivät pidä siitä ja tästä ja tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vältellä koko elämää loppuun asti, koska se tulee katoamaan. Ei kannata tehdä mitään, kun kuitenkin kuolee.
Niin eihän siitä kauniimmalta näyttämisestä mitään hyötyä ole, muuten vaan melkein kaikki naiset käyttää paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, esim. meikkaaminen yms.
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän siitä kauniimmalta näyttämisestä mitään hyötyä ole, muuten vaan melkein kaikki naiset käyttää paljon aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, esim. meikkaaminen yms.
Heh, näin. Miksei kaikki lopeta meikkaamista, kampaajalla käymistä ja vaatteiden valikointia? Mikä siinä on niin vaikeaa?
"En nyt erityisen kauan ole siellä ollut. Se ei tule yllätyksenä, että naiset eivät siitä ja tästä ja tuosta."
Jos et edes ole ollut kauaa niin miten sitten muka pystyt sanomaan ettei edellisen kommentoijan sanoma pidä paikkaansa? Saatat itsekin päästä sovelluksesta pois nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ovat varatut enemmistössä ja suurin osa käyttäjistä on miehiä, suurin osa niistä miehistä ei siis ole oikeasti sinkkuja. Voi siellä joku sinkku, vieläpä tosissaan oleva, olla seassa, mutta se löytäminen on sitten eri juttu.
Eli se spesifi miestyyppi on varattu ja ei-tosissaan oleva, muut miehet eivät ole todennäköisesti sinulle miehiä.
Tuo nyt vain on se tilasto, ja netissä on helppo valehdella, minkäs teet. IRL on ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kauniiden naisten kanssa haluavat ihan parisuhteen. Mies ei pysty harrastamaan oikeasti viehättävän naisen kanssa "pelkkää" seksiä, tunteet tulevat var
Kannattaa vältellä koko elämää loppuun asti, koska se tulee katoamaan. Ei kannata tehdä mitään, kun kuitenkin kuolee.
Ei elämää kannata vältellä vaan pinnallisia miehiä :D Elämässä on onneksi paljon muutakin kuin heitä ;)
Vierailija kirjoitti:
No lopeta se meikkaaminen ja muu ulkonäköön panostaminen. Jos olet oikeasti kaunis, niin ei susta rumaa silti tule, mutta suurin osa supermalleistakaan täysin meikkaamattomina, ilman ripsenpidennyksiä yms. ovat varsin mitäänsanomattoman näköisiä. Varsinkin jos olet suomalainen vaalea nainen, niin ilman meikkiä olet todella väritön ja huomiota herättämätön.
Tumma kyömynokka ilman meikkiä taas on kuin noita-akka !
En tiedä. Tässä kun katselen sosiaalisen median ystäviä/tuttuja, hyvin kauniita naisia osa, niin jokaisella on parisuhde. Olen sosiaalialalla töissä, eikä edes tuolla naisvaltaisella alalla ole näkynyt sinkkuja, kuin ihan ani harvoin. Joukossa on kaikennäköisiä naisia, take my word.
Tässä maailman paras vinkki sulle ihan ilmaiseksi: Tee itse aloite!
Näin minä tein ja se toimi (vaikka olen ruma). Katsoin että tuon miehen minä haluan ja aloin määrätietoisesti tutustumaan. Hyvät miehet viedään käsistä joten paras toimia itse. Jos sua lähestyvät miehet on huonoja niin ei kannata jäädä huonojen joukkoa seulomaan, vaan otat itse elämäsi omiin käsiisi.
Oma kokemukseni on että ulkonäkö houkuttelee tietynlaisia tyyppejä eniten. Niitä jotka ei sitten ole juurikaan kiinnostuneita muista ominaisuuksista. Ja kun itse oon ensisijaisesti hyvä tyyppi. Mulla on hyvä sydän. Meni pitkään että tapasin miehen joka rakastui minuun, ei vain mun ulkonäköön. Ja minä häneen, hän on myös ensisijaisesti hyvä tyyppi.
Kaikilla meillä toki on heikkouksia. Jos mä jonkun neuvon uskaltaisin antaa niin varmaan se olis se että pitää oikeasti mielen ja sydämen avoimina. Sen sijaan että etsisi tyyppiä, joka täyttää kaikki pitkän kriteerilistan kohdat, etsisikin vaan sitä tunnetta.