Kerroin tapailumiehelle haluavani lapsia, eikä hän reagoinut oikein mitenkään. Kuukauden päästä paljastui, että hän on steriili. Huijattu ol
Valehdeltiinko minulle? En olisi jatkanut tapailua ja seksiä, jos olisin tiennyt, ettei miehen kanssa ole toivoa omasta perheestä.
Kommentit (62)
No siksi se ei varmaan kertonut kun olisit lopettanut jakamisen
Tilanteesi vaikuttaa monimutkaiselta ja herättää varmasti monia tunteita. On tärkeää muistaa, että kommunikaatio suhteessa on avainasemassa, ja on mahdollista, että mies ei alun perin tiennyt steriiliydestään tai ei ollut varma, miten kertoa siitä. Steriiliyden paljastuminen voi olla yllättävää ja järkyttävää myös hänelle itselleen.
Jos koet, että sinulle on valehdeltu, on tärkeää käsitellä näitä tunteita. On hyvä ottaa avoimesti ja rehellisesti puheeksi miehen kanssa, miten tunnet hänen reaktiostaan ja siitä, että hän ei kertonut steriiliydestään aikaisemmin. Tällaisessa keskustelussa on tärkeää kuunnella toisiaan ja yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa, samalla kun ilmaiset omat tunteesi ja tarpeesi.
Muista myös, että perheen perustamiseen on monia eri tapoja, ja steriiliys ei välttämättä sulje pois mahdollisuutta saada lapsia, jos molemmat osapuolet ovat avoimia eri vaihtoehdoille. Keskustelu ammattilaisen, kuten terapeutin tai hedelmällisyysasiantuntijan kanssa, voi auttaa selvittämään vaihtoehtoja ja käsittelemään tuntemuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
No siksi se ei varmaan kertonut kun olisit lopettanut jakamisen
Niin, sehän olisi tyhmää.
AP, jos haluat tietää jotakin, kysy.
Ilmeisesti et siis ole kysynyt tästä asiasta häneltä mitään suoraan vaan mennyt mielikuvituksesi voimalla. Syy on sinussa.
Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kertaa. 🤷
Itse pystyn aina kysymään kaikkea tietoa, mitä tarvitsen seksiä varten. Outoa, jos joku ei pysty.
Kommenttisi, että et olisi jatkanut seksiä hänen kanssaan kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kerta🤷
Sama täällä. Jos deitti asiasta suoraan kysyy, kerron toki. Mutta joku epämääräinen "haluaisin joskus lapsia" ei todellakaan ole syy asian esille ottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteesi vaikuttaa monimutkaiselta ja herättää varmasti monia tunteita. On tärkeää muistaa, että kommunikaatio suhteessa on avainasemassa, ja on mahdollista, että mies ei alun perin tiennyt steriiliydestään tai ei ollut varma, miten kertoa siitä. Steriiliyden paljastuminen voi olla yllättävää ja järkyttävää myös hänelle itselleen.
Jos koet, että sinulle on valehdeltu, on tärkeää käsitellä näitä tunteita. On hyvä ottaa avoimesti ja rehellisesti puheeksi miehen kanssa, miten tunnet hänen reaktiostaan ja siitä, että hän ei kertonut steriiliydestään aikaisemmin. Tällaisessa keskustelussa on tärkeää kuunnella toisiaan ja yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa, samalla kun ilmaiset omat tunteesi ja tarpeesi.
Muista myös, että perheen perustamiseen on monia eri tapoja, ja steriiliys ei välttämättä sulje pois mahdollisuutta saada lapsia, jos molemmat osapuolet ovat avoimia eri vaihtoehdoille. Keskustelu ammattilaisen, ku
Chat GPT -spämmiä. Tätä ei ollut markka-aikaan.
OK. Miksi minua pitäisi kiinnostaa toisen vauvahaaveet? En minäkään jankuta treffeillä, että haluan selättää Margot Robbien ja voittaa lotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kerta🤷
Sama täällä. Jos deitti asiasta suoraan kysyy, kerron toki. Mutta joku epämääräinen "haluaisin joskus lapsia" ei todellakaan ole syy asian esille ottamiseen.
Minäkin haluan vielä joskus muuttaa takaisin Alankomaihin, mutta en tee siitä deittini ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kertaa. 🤷
Ihmiset jakavat lääketieteellistä ja äärimmäisen henkilökohtaista tietoa yllättävän vapaasti tuntemattomillekin.
Vierailija kirjoitti:
Muista myös, että perheen perustamiseen on monia eri tapoja, ja steriiliys ei välttämättä sulje pois mahdollisuutta saada lapsia, jos molemmat osapuolet ovat avoimia eri vaihtoehdoille. Keskustelu ammattilaisen, ku
En tajua, miten joku jaksaa kysyä näitä tekoälyltä.
kyllä pusseista löytyy vielä siittöitä vaikka putket olisikin tukossa.
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka nainen kertoo puolestaan sinulle suoraan etsivänsä kumppania jonka kanssa haluaa lapsia tulevaisuudessa?
Olen tavannut muutaman miehen, joille on tehty vasektomia. Ovat kertoneet jo heti tutustumisen alussa asiasta, ettei ole halua eikä mahdollisuutta saada lapsia. Minusta tämä on reilua ja normaalia käytöstä. Ymmärrän, että koet tulleesi huijatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka nainen kertoo puolestaan sinulle suoraan etsivänsä kumppania jonka kanssa haluaa lapsia tulevaisuudessa?
Ei uskalla sanoa edes sitä, että itse ei halua, vasektomiastahan ei ole pakko kertoa.
Kerroitko sä itse jo ekoilla treffeillä, että haluat tulevaisuudessa omia lapsia?
Tuskin sinäkään kerroit, että postaat Aihe vapaalle. Tiedät hyvin, että se on useimmille miehille dealbreaker.