Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein panopukin

Vierailija
08.12.2023 |

Kyseessä siis tukeva neljän jalan varassa seisova hökötys, johon voi sitoa naisen käsistä ja jaloista kiinni mahalleen.

Vähän jänskättää miten tyttöystävä suhtautuu siihen. Jos kaikki menee hyvin, niin saan sitoa sen siihen kiinni ja pääsen testaamaan käytännössä miltä tuntuu panna sidottua naista. Jos ei mene hyvin, niin saan etsiä uudet tyttöystävän.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olohuoneessa tietysti säilytät sitä hökötystä??

Vierailija
2/32 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siitä tikkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olohuoneessa tietysti säilytät sitä hökötystä??

Joo, menee hyvin nykytaiteesta.

Vierailija
4/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siitä tikkuja?

Ei tietenkään. Lakattu ne kohdat, josta voisi saada tikkuja ja sitten vedetty vähän paksua joogamattoa ympäri siihen kohtaan, mihin nainen laitetaan röhnöttämään.

Vierailija
5/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kädet ja jalat kiinnitetään pukkiin?

Vierailija
6/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kädet ja jalat kiinnitetään pukkiin?

Pukin jalkoihin halutulla tavalla, vaikka ilmastointiteipillä, jos ei jaksa väkerrellä jotain solmuja.

Vierailija
7/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinun tyttö ystävä niin joutuisit itse moisen hökötykseenja raippa perselle olisi kaikki mittä tipuisi.

Pervotar 31

Vierailija
8/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinun tyttö ystävä niin joutuisit itse moisen hökötykseenja raippa perselle olisi kaikki mittä tipuisi.

Pervotar 31

Tuo olisikin mielenkiintoinen käänne. Pyytäisi näyttämään miten siihen hökötykseen mennään ja kun mies olisi siinä, niin nainen sitoisi kiinni.

Siinä voisikin sitten testata, että miten se lypsäminen onnistuu.

Vierailija
9/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa kuva, lataa ai jaa .comiin ja sitten linkki tänne niin annamme sittennarvostelut.

Vierailija
10/32 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa kuva, lataa ai jaa .comiin ja sitten linkki tänne niin annamme sittennarvostelut.

En taida olla valmis julkiseen arvosteluun,

Vierailija
11/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pano/piiskauspukki, mutta se on mies joka kahlitaan siihen. Onhan se mahtavaa kun mieheni on avuttomana perse pystyssä penkissä, minä vetelen raipalla nahkan juomuille. Sitten lantiolle strap on ja takaa survoa sisään piiskattuun perseeseen. Mies itkeäpillitää ja anoo armoa, silloin tunnen olevani pomo talossa. Miss Chatariina.

Vierailija
12/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kanssa nuorena suunnittelin pukkia kun ajoin eri tyylisiä vaginoita eri asennoissa ja aina pitä säätä etu taka pillun kulman takia muijan lantion notkoa miten oli paras tiukkuus ajo tuntuma mutta sain niitä säädelltyä eri tyynyillä asennoilla tms

paras takapillusen ajoon oli ihan sohva johon muija kontilleen ja ja tissit roikkui selkänojan ulkouolella mistä niitä oli helppo säädellä ja itse hajareisin takana tikkaamassa tiukkaa toosaa jolloin orkku irtosi voimalla mitä isommat oli rinnat sitä enempi ne puristui ylösppäin ja helppo puristella

Vierailija
13/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pano/piiskauspukki, mutta se on mies joka kahlitaan siihen. Onhan se mahtavaa kun mieheni on avuttomana perse pystyssä penkissä, minä vetelen raipalla nahkan juomuille. Sitten lantiolle strap on ja takaa survoa sisään piiskattuun perseeseen. Mies itkeäpillitää ja anoo armoa, silloin tunnen olevani pomo talossa. Miss Chatariina.

Minä itkisin onnesta.

Vierailija
14/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette upea nainen. Tätä voisi parantaa vielä sillä, että joukko ystävättäriäsi olisi vieressä katsomassa ja siemailemassa viiniä. Siinä sitten kommentoisivat ja ehdottelisivat mitä voisit tehdä, ehkä jopa osallistuisivat miehesi käsittelyyn.

Vierailija
15/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt sentään viittikö pyhänä höpistä ihan paskaa!!

Vierailija
16/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette upea nainen. Tätä voisi parantaa vielä sillä, että joukko ystävättäriäsi olisi vieressä katsomassa ja siemailemassa viiniä. Siinä sitten kommentoisivat ja ehdottelisivat mitä voisit tehdä, ehkä jopa osallistuisivat miehesi käsittelyyn.

En jaa miestäni kenenkään kanssa ja häneen ei koske kuin minä. Miss Chatariina.

Vierailija
17/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaa miestäni kenenkään kanssa ja häneen ei koske kuin minä. Miss Chatariina.

Kai rankaiset miestäsi jo etukäteen siitä, että se sika varmasti pettää sinua joskus?

Vierailija
18/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano keinu parempi,sellainen mihin naisen saa kiinni.

Vaimo on voihkinut useasti ..

Vierailija
19/32 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano keinu parempi,sellainen mihin naisen saa kiinni.

Vaimo on voihkinut useasti ..

Vierailija
20/32 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania Naisia nämä tällaiset kuin Miss Chatariina ja Pervotar 31 ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan