Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin tapailumiehelle haluavani lapsia, eikä hän reagoinut oikein mitenkään. Kuukauden päästä paljastui, että hän on steriili. Huijattu ol

Vierailija
08.12.2023 |

Valehdeltiinko minulle? En olisi jatkanut tapailua ja seksiä, jos olisin tiennyt, ettei miehen kanssa ole toivoa omasta perheestä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun menen ekoille treffeille en todellakaan ala jakamaan mitään noin henkilökohtaista itsestäni naisille. Vasektomia on oma asiani. Tottakai kerron sen sitten jos seurustelu muuttuu vakavaksi. 

En minäkään tivaa ensitreffeillä naisilta onko pillerit käytössä vai kierukka tai onko toppausta tissiliiveissä..ne selviää sitten ajallaan.

Eli kerrot noin ison asian vasta kun suhde on vakava, jotta pääsee sitten eroamaan?

Asiasta voi mainita kiertäen niin, että minun kanssani eivät biologiset lapset ole mahdollisia / en halua lapsia ollenkaan, eikä mieleni tästä tule muuttumaan.

Jatkan omaa kommenttiani, että on muutenkin absurdi ajatus, että kerron ison asian vasta kun seurustellaan.

Kun se päätös seurustelusta pitäisi tulla sen myötä, kun faktat on pöydällä ja kumpikin niitä tarkasteltuaan toteaa, että haluan olla toisen kanssa yhdessä. 

Vierailija
62/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kertaa. 🤷

No jos lasten hankinnasta puhutaan, voit sanoa vaan että sinä et lapsia halua, jos vasektomiasta kertominen tuntuu liian intiimiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä