Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin tapailumiehelle haluavani lapsia, eikä hän reagoinut oikein mitenkään. Kuukauden päästä paljastui, että hän on steriili. Huijattu ol

Vierailija
08.12.2023 |

Valehdeltiinko minulle? En olisi jatkanut tapailua ja seksiä, jos olisin tiennyt, ettei miehen kanssa ole toivoa omasta perheestä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut muutaman miehen, joille on tehty vasektomia. Ovat kertoneet jo heti tutustumisen alussa asiasta, ettei ole halua eikä mahdollisuutta saada lapsia. Minusta tämä on reilua ja normaalia käytöstä. Ymmärrän, että koet tulleesi huijatuksi. 

Näin toimii normaalilla järjellä varustetut miehet.

Joku säälittävä, joka ei muuten saa pildeä, jättää kertomatta. Kuten ap:n tapaama mies 

Vierailija
22/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyyttä. Kaikki eivät halua lapsia, se on fine. Siitä pitää kyllä kertoa toiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kertaa. 🤷

Eli haluut vain panna. Tietääkö ne naiset tuon?

Vierailija
24/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vain panosuhteesta, niin silloin ei tarvitse kertoa. Mutta jos on kyse vakavammasta, on epäreilua olla kertomatta. Jos toinen on ihastunut ja haluaa lapsia. Miksi tehdä tahallaan kiusaa toiselle? 

Vierailija
25/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesi vaikuttaa monimutkaiselta ja herättää varmasti monia tunteita. On tärkeää muistaa, että kommunikaatio suhteessa on avainasemassa, ja on mahdollista, että mies ei alun perin tiennyt steriiliydestään tai ei ollut varma, miten kertoa siitä. Steriiliyden paljastuminen voi olla yllättävää ja järkyttävää myös hänelle itselleen.

Jos koet, että sinulle on valehdeltu, on tärkeää käsitellä näitä tunteita. On hyvä ottaa avoimesti ja rehellisesti puheeksi miehen kanssa, miten tunnet hänen reaktiostaan ja siitä, että hän ei kertonut steriiliydestään aikaisemmin. Tällaisessa keskustelussa on tärkeää kuunnella toisiaan ja yrittää ymmärtää toisen näkökulmaa, samalla kun ilmaiset omat tunteesi ja tarpeesi.

Muista myös, että perheen perustamiseen on monia eri tapoja, ja steriiliys ei välttämättä sulje pois mahdollisuutta saada lapsia, jos molemmat osapuolet ovat avoimia eri vaihtoehdoille. Keskustelu ammattilaisen, ku

ChatGTP hölötystä vauva-palstalla.

Vierailija
26/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailessani jotain miestä.En kyllä ajattele heti avioliittoa ja lapsia.Kukin omalla tyylillä.Ei varamaa mies kanssasi.Lähinnä ajateli pelkkä suhde joka ei johda mihinkään, vaan kiva tavata.

Vierailija
27/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on mahdollista, että mies ei alun perin tiennyt steriiliydestään tai ei ollut varma, miten kertoa siitä. Steriiliyden paljastuminen voi olla yllättävää ja järkyttävää myös hänelle itselleen.

Niin aina, ChatGPT. Eiköhän tässä ollut kyse sterilisaatiosta, eikä luontaisesta hedelmättömyydestä.

Vierailija
28/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kertaa. 🤷

Ai vaikka nainen kertoo puolestaan sinulle suoraan etsivänsä kumppania jonka kanssa haluaa lapsia tulevaisuudessa?

Voin ihan hyvin tapailla naista, joka haluaa lapsia tulevaisuudessa. Ei tuo ole minulle mikään kynnyskysymys.

Vierailija
29/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina harrastetaan ensin seksiä. Sitten jos seksuaalinen kemia löytyy, voi miettiä muuta siihen lisäksi sen mukaan, miten toisen seura miellyttää ja mikä voisi olla mahdollista. Aika hölmöä olisi olettaa, että jokaisesta tapailukuviosta kehkeytyy loppuelämän suhde, eikä se ole tarpeellistakaan.

Vierailija
30/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa suutaan auki, saa syyttää vain itseään.

Vierailija
31/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on vain panosuhteesta, niin silloin ei tarvitse kertoa. Mutta jos on kyse vakavammasta, on epäreilua olla kertomatta. Jos toinen on ihastunut ja haluaa lapsia. Miksi tehdä tahallaan kiusaa toiselle? 

Miksi pilata parisuhde tekemällä lapsia?

Parempi vain harjoitella sen tekemistä. Luonto kiittää luonnonystävää kun ei synny luontoa tuhoavia lapsia tähän maailmaan.

Vierailija
32/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärtääkseni aika tavallista haluta tulevaisuudessa asioita, joita ei välttämättä halua tai voi saada nykyisessä suhteessa. Näin on etenkin nuorena. Jos joku kertoo haluavansa lapsia, en siitä vielä olettaisi, että hän haluaa niitä minun kanssani.

Vierailija
33/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ymmärtääkseni aika tavallista haluta tulevaisuudessa asioita, joita ei välttämättä halua tai voi saada nykyisessä suhteessa. Näin on etenkin nuorena. Jos joku kertoo haluavansa lapsia, en siitä vielä olettaisi, että hän haluaa niitä minun kanssani.

Niin. 90% todennäköisyydellä suhde ei jatku edes puolta vuotta kuitenkaan, joten miksi stressata tällaisista asioista kolmansilla treffeillä. Nauttikaa elämästä ja katsokaa mitä tapahtuu.

Vierailija
34/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina harrastetaan ensin seksiä. Sitten jos seksuaalinen kemia löytyy, voi miettiä muuta siihen lisäksi sen mukaan, miten toisen seura miellyttää ja mikä voisi olla mahdollista. Aika hölmöä olisi olettaa, että jokaisesta tapailukuviosta kehkeytyy loppuelämän suhde, eikä se ole tarpeellistakaan.

Miksi lapsia toivova haluaisi edes etsiä sitä alun seksuaalista kemiaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei sitä muuta sitten ole mahdollista toteuttaa? Tai no, varmasti jotkut haluaa, ja silloinhan asia on ok. Olisi kaikille reilua kertoa heti alkuun että vaikka sitä kemiaa löytyisi niin mihin asti se voi korkeintaan tulla johtamaan. Silloin ei kenenkään enempää toivovan tarvitse lähteä turhaan sitä etsimään.

Vierailija
35/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako arvata, onko APn ikä 30 paikkeilla, plusmiinus 3 vuotta.

Vierailija
36/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsia toivova haluaisi edes etsiä sitä alun seksuaalista kemiaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei sitä muuta sitten ole mahdollista toteuttaa? Tai no, varmasti jotkut haluaa, ja silloinhan asia on ok. Olisi kaikille reilua kertoa heti alkuun että vaikka s

Koska ihmisiin tutustuminen, seksi, treffeillä käyminen ja romantiikka on kivaa ja antoisaa? Onko oikeasti vielä ihmisiä, jotka haluavat noita asioita vain, jos ollaan purjehtimassa kohti avioliiton satamaa? Jos on, he varmasti tietävät tilanteensa ja osaavat seuloa kumppaninsa tehokkaasti.

Vierailija
37/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kerta🤷

Sama täällä. Jos deitti asiasta suoraan kysyy, kerron toki. Mutta joku epämääräinen "haluaisin joskus lapsia" ei todellakaan ole syy asian esille ottamiseen.

Ihanko oikeasti? Toisen pitää osata kysyä että onko sinulle kenties tehty vasektomia? Muuten et asiasta kerro vaikka toinen ilmaisisi selkeästi että on etsimässä miestä perheen perustamiseen? Tuo on ihan oikeasti huijaamista.

Mä en voi saada lapsia ja oon tasan tarkkaan tuonut tämän esiin jokaiselle deitille joka on maininnut mitään lapsihaaveista tai perheen perustamisesta. Olen kertonut myös monelle sellaiselle jotka eivät edes ole noista maininneet, ihan varmuuden vuoksi etten vaan herätä vääriä toiveita. Osa tyypeistä onkin sitten jättänyt tapailun siihen ja musta se on enemmän kuin ymmärrettävää. Miksi hengailla sellaisen kanssa jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta ei tule, kun voi samalla ajalla etsiä sitä jonka kanssa se olisi mahdollista? Lapsia haluaville aika on rajallista, mulla taas on aikaa deittailla vaikka maailman tappiin kun en lapsia kuitenkaan saa. 

Vierailija
38/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun vasektomiani ainakaan kuulu pätkääkään jollekin Tinder-naiselle, jota olen nähnyt ehkä viisi kerta🤷

Sama täällä. Jos deitti asiasta suoraan kysyy, kerron toki. Mutta joku epämääräinen "haluaisin joskus lapsia" ei todellakaan ole syy asian esille ottamiseen.

Itse ajattelisin tällaisen miehen olevan kyllä tosi hähmänen tyyppi, ei tarvitse kertoa vasektomiasta, mutta ilmaista jotenkin, että mun kanssa ei sitten voi haaveilla lapsista.

Vierailija
39/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. 90% todennäköisyydellä suhde ei jatku edes puolta vuotta kuitenkaan, joten miksi stressata tällaisista asioista kolmansilla treffeillä. Nauttikaa elämästä ja katsokaa mitä tapahtuu.

Miksi käyttää edes se puoli vuotta ihmiseen jonka kanssa suhde päättyy 100% varmuudella? Mä en vaan ymmärrä. Mä mieluummin nautin elämästä jonkun sellaisen kanssa jonka kanssa olisi kuitenkin se 10% mahdollisuus pitempäänkin suhteeseen. 

Vierailija
40/62 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu ei ole sama asia kuin seurustelu. Seurustelu on parisuhde, mutta tapailu on treffeillä käymistä, epävirallisempaa, mahdollisesti seksisuhde.

Oliko tässä tapauksessa edes sovittu parisuhteesta? Jos ei, niin en ymmärrä aloitusta. Pitää muistaa, että kommunikaatio on tärkeintä ihmissuhteissa. Molemmille täytyy olla selvää, millaisessa suhteessa ollaan ja mitkä ovat yhteiset tavoitteet vai onko niitä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi