Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle pilasi Inkan juhlat

Vierailija
08.12.2023 |

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kehitysvammaisista on todella itsekkäitä. Kulkeeko nämä jotenkin käsi kädessä vai onko heidät kasvatettu niin paapottuna? 

Vierailija
42/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Inkan ja olin pahoillani asiasta myös. Ihan siksi, että kutsu ja tilaisuus oli hänelle erittäin merkittävä, kerran elämässä tapahtuva juttu. Henkisesti omaa identiteettiä tukeva asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon hyviä ihmisiä. Hävettää tällainen käytös. Ja niin hävettää hänen lähipiiriäänkin.

Vierailija
44/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tein aiheesta aloituksen jo aiemmin, mutta se jäi lopulta tuon spämmääjän jalkoihin.

Niin, että.mitähän siellä juhlittiin? Ei häntä.

Ei ole siitä kyse. Käytä aivojasi.

Vierailija
45/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun naurut tuli tästä jutusta xDD

Vierailija
46/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Inkan nyt tuntee jokainen lukutaitoinen.

Vierailija
47/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Inkan nyt tuntee jokainen lukutaitoinen.

No ennen tätä oli nevöhööd, nyt todella kyseenalaisella julkisuudelta monen tiedossa.

Vierailija
48/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain nauttinut juhlista. Nyt meni maine.

Vierailija
49/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen Inkan ja olin pahoillani asiasta myös. Ihan siksi, että kutsu ja tilaisuus oli hänelle erittäin merkittävä, kerran elämässä tapahtuva juttu. Henkisesti omaa identiteettiä tukeva asia.

Hän on siis käsittänyt linnan juhlat niin, että siellä pääasia on se, että oma nimi kuulutetaan kättelyjonossa? Kutsu ja tilaisuus eivät nyt sitten merkitsekään mitään, kun nimeä ei mainittu tv:ssä.

Vierailija
50/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos iltapäivälehtien 😡

Ei ole siinäkään porukassa arvostelukykyä ollenkaan. He olisivat voineet tehdä Inkasta aivan toisenlaisenkin jutun, mutta kun ei, niin ei.

Vierailija
51/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet vammaiset ovat hyvin itsekkäitä ja kuvittelevat itsestään liikoja. Henkilökohtaisena avustajana olen saanut läheltä näitä elämänsä supertähtiä seurata. Raskasta hommaa ja matala palkka, en voi kenellekään suositella.

Kiitos nyt näistäkin tiedoista! Nimi vielä, niin osataan varoa.

Vierailija
52/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Ketonen sai melkein itkupotkuraivarit yhtenä vuonna linnassa, kun toimittaja kutsui häntä väärällä nimellä. Nämä näyttelijätyypit ovat vissiin todella itsekkäitä ja paapottuja, hemmoteltuja lapsia ?

Vierailija
53/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillistä keharia. 

Vierailija
54/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mikä ilmestys, taisivat selostajatkin olla niin häpnaadilla lyötyjä että unohtui selostaa...

Jyrkkä ei svetisismille, kiitos.

Vierailija
55/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos iltapäivälehtien 😡

Ei ole siinäkään porukassa arvostelukykyä ollenkaan. He olisivat voineet tehdä Inkasta aivan toisenlaisenkin jutun, mutta kun ei, niin ei.

Kyllä Inka ihan itse sanoi kaikki nuo typerät jutut. Ja oli jopa mustaa valkoisella hänen instagram-päivityksessään, joka julkaistiin lehdessä sekin.

Vierailija
56/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa kehitysvammaisista on todella itsekkäitä. Kulkeeko nämä jotenkin käsi kädessä vai onko heidät kasvatettu niin paapottuna? 

Osaa on varmasti paapottu ja jätetty vaatimatta heiltä sellaisia perusasioita, mitä ns. normaaleilta lapsilta odotetaan. Käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen näin esimerkiksi. Toisaalta kun henkinen kapasiteetti on mitä on, niin väistämättä se näkyy käytöksessä. Monen kehitysvammaisen älykkyys ei riitä ymmärtämään esimerkiksi sellaista itsestään selvän oloista asiaa, että muu maailma ei pyöri oman itsen ympärillä eivätkä muut ihmiset ole vain omia tarpeita varten. Tätä asiaa eivät myöskään pysty sisäistämään, vaikka sitä jankattaisiin viikosta ja kuukaudesta toiseen. Se oma ajatusmaailma on niin ahdas ja alkeellinen.

Vierailija
57/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi saada häntä ajattelmaan, että kutsu linnaan on hieno asia! Miksi kääntää negatiiviseksi näin hieno juttu?

Vierailija
58/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että kutsu ja tilaisuus nimenomaan eivät ole hänelle merkittäviä. Oma nimi telkkarissa on ainoa merkittävä asia.

Vierailija
59/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pilaa ainutkertaiset juhlansa pahoittamalla mielensä olemattomasta asiasta niin turha siitä on Yleä syyttää.

Kiukuttelu on mielestäni epäkunnioittavaa myös presidenttiparia kohtaan, vaikka heitä ei tässä nyt syytetäkään. Eivät he ole sinne kutsuneet ihmisiä näiden huomionkipeyden vuoksi, vaan juhlimaan kanssaan tärkeää päivää.

Vierailija
60/180 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että suurimmalla osasta ei hajuakaan kuka hän on.

Ei millään pahalla,mutta kaikkia ei voi tuntea.

Itse en tunne suurinta osaa linnan juhlijoista:D