Mitä olet melkein saanut aikaiseksi tänä viikonloppuna?
Minä olen melkein:
Imuroinut (imuri on jo nostettu alakertaan ja on nyt keskellä olkkaria niin että tulee mukavaa treeniä kun hyppelee sen yli)
Pyyhkinyt kaikki pöytätasot (harhauduin hiukan mutta sanaristikko on melkein ratkaistu)
Vaihtanut lakanat että saan uuden luksuspatjansuojuksen käyttöön (se on paketissa sohvalla)
Tilannut sähkömiehen
Nyt on tyytyväinen olo kun on ollut näin ahkera. Taidan ottaa viiniä lounaan kera palkinnoksi 🤣
Kommentit (15)
Olen saanut kaiken muun aikaiseksi mitä ajattelinkin tehdä, mutta pyykinpesu on vielä kesken, vielä kaksi koneellista jäljellä.
En mitään. Olen vaan maannut. Lukenut muutaman artikkelin. Kohta tilaan ruokaa.
Pessyt kaksi koneellista pyykkiä. Pessyt yhden tiskikoneellisen tiskejä. Tehnyt keittoa kaapista löytyneistä aineksista. Virkannut kaksi isoäidin neliötä.
Muutama tunti sitten kaivoin kaapista syksyiset tyynynpäälliset sohvatyynyjä varten ja laitoin ne sohvan selkänojalle odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
2 päivää tupakkalakossa ja ihmeenkin hyvin mennyt Mä luulin että tosta tulee pahemmatkin viekkarit kun kuitenkin 40v polttanut , vaan ei ainakaan mulla
Mahtavaa!
Päätät vain aina kun nikkis iskee et jätät tämän tupakan polttamatta.
Näin se etenee ja illalla huomaa et taaskaan ei tarvinnut polttaa.
Sä pärjäät!
Imurointi kesken. Nyt äänestämään. Ruotsissa on vaalit 13.9
Imuroinut kämpän, käynyt viikonloppuostoksilla, tyhjentänyt yhden kaapin turhasta rojusta, vienyt roskat, käynyt uimassa meressä ja kuntosalilla.
Mä oon melkein viikannut kaks koppaa pyykkiä. Heti kun jaksan alottaa...
Mä oon melkein keränny omenat pihalta. Heti kun pyykit on viikattu...
Sitä ennen pitäis käydä biltemasta ostamassaa juttuja. Heti kun oon vieny muksut kotiin.
Oon melkein pessyt pyykit. Päätin kesken pesumaratonin pestä tänään myös meidän lakanat, joten pyykkimaraton on vielä kesken. Robotti on päivän imurointikierroksella. Vessan siivosin eilen. Keittiön tasot aamulla, laitoin samalla tiskit. Kone on nyt pessyt mutta vielä tyhjentämättä, mutta uusia on jo kertynyt. Laitan ne sitten, kun alan ruuanlaittoon. Eilen kävin sienessä ja äsken pilkoin ne ja käytin pannulla. Kohta laitan ne pakastimeen. Makkarista ajattelin vielä setviä ns. puolikätetyt vaatteet, niitä on kertynyt useammat. Eli lisää pyykkiä tiedossa. Mulla on huomennakin vapaapäivä, niin ei tässä mikään kiire ole kotihommien kanssa.
Melkein nain eilen vaimoani, mutta en sitten jaksanutkaan . Ehkäpä sitten tänään , kun hän tulee iltapäivällä töistä.
Vois olla ihan piristävää saada pillupiirakkaa.
Melkein pyyhin pölyt.
Melkein jatkoin askartelua.
Melkein kävin kaupungilla.
Melkein elin, mutta sitten vain hengitin.
Melkein tein ruokaa, riisit on jo keitetty. Nyt pitää hengähtää hetki. Aamulla otin esille lakanat ja tyynyliinat, ne sain sentään äsken vaihdettua ja siksi väsyttää. Melkein laitoin astianpesukoneen päälle mutta odottaa vielä parempaa hetkeä. Ehtii ne huomennakin. Kulmakarvanikin olen melkein kestovärjännyt, väripaketti on odottanut tuossa pöydällä illasta asti.
Pesin koneellisen pyykkiä, tyhjensin ja täytin tiskikoneen, siivosin lipaston laatikoita ja pari hyllyä kaapista, söin lounaan. Kohta vien roskat ja lähden ostamaan uudet housut. Ruokakauppaankin pitäis ehkä mennä. Jos sit vielä jaksaisin pyyhe/lakanakaapin järjestellä illalla. Ihmeen paljon ollut tänään energiaa.
Melkein lähdettiin käymään messutapahtumassa naapuripaikkakunnalla. Suurin syy, ettei eilen lähdetty oli kylläkin sää: ulkoilmamessut ja sadetta luvattiin sinne pitkin päivää. Mutta sitä lähtöä miettiessä en laittanut pyykkikonetta päälle. Illalla meinattiin mennä elokuviin Presidentin kyyditystä katsomaan, mutta sekin jäi. Tänään olen meinannut käydä lenkillä tai sinne elokuviin. Saa nähdä..
Maalasin autotallin.