Haluaisin kysyä melko vaikean kysymyksen johon en usko, että monikaan osaa vastata.
Kommentit (29)
Näin unta että eräs nainen kirjoittaa tänne.
Koukkasin vauva-palstalle oikotietä. Täällä ei ole poistumisreittejä. Olemme kaikki jumissa!
Etsin helppokäyttöistä ja asiallista keskustelupalstaa nimetöntä tarinointia varten. Silloin sattui kohdalleni vauvapalsta ja siinä oli sillä hetkellä joitain ihan asiallisiakin keskusteluja. Myöhemmin huomasin palstan tyylin ja siirryin itsekin hauskanpitolinjalle, valitettavasti!
Luin m - infosta jostain akuutista rikostapauksesta, ja siellä oli linkki tämän palstan keskusteluun.
Googlasin jotain ja tuli linkki av.lle siitä asiasta.
Selasin sitten muitakin ketjuja ja jäin koukkuun Hel-nycin hervottomiin juttuihin; se oli Hel-nycin kulta-aikaa, vuosi oli 2016.
Olin aktiivinen demittäjä noin vuosina 2004-2006. Siellä oli välillä mainintoja tästä vauva.fistä. Uteliaisuuttani kävin joskus katsomassa, mutta jutut tuntui olevan niin eri maailmasta - itse olin teini ja täällä mammat puhui vauvanhoidosta ja kestovaipoista. Kuitenkin kasvoin ulos demittämisestä 2000-luvun lopulla, joten siirryin pysyvästi sitten tänne kun ei ollut muutakaan paikkaa. Jutut täälläkin vähän muuttuneet niistä päivistä.
Hain jotain asiaa googlesta ja Google linkkasi Vauvalle. Tämä on kuin musta aukko, miten täältä pääsee pois?!
Siinä oli Iltasanomassa V-palstan aiheita ja kerran klikkasin ja rupesin lukemaan. Aika vähän kiinnostavia aiheita kuitenkin täällä on.
Googlettelin jotain juttuja ja löysin linkkejä vauva-palstalle. Varmaan sitä kautta.