Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kysyä melko vaikean kysymyksen johon en usko, että monikaan osaa vastata.

Vierailija
08.12.2023 |

Miten olet aikoinaan päätynyt vauvapalstalle?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöyttäni, kuten muutkin

Vierailija
2/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin jotain googlella, en enää muista mitä ja tulokseksi tuli joku vauvapalstan ketju. Klikkasin sitä ja uteliaisuuttani sitten tutkin muitakin ketjuja ja täällä yhä olen.

Vierailija
4/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vaihtoehtoa suomi24:lle, mutta en tiedä päädyinkö vaan ojasta allikkoon...

Vierailija
5/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 sivulla muutamat humalaiset per*sut haukkuivat kauheasti, oli pakko tehdä pakoretki muualle. Aina kun sanoit jotain, vaikka "kesäsää on kaunis" joku räyhääjä alkoi arvostelemaan, nimittelemään ja meni henkilökohtaisuuksiin. Ne luulevat tuntevansa kaikki.

Vierailija
6/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Vauva-lehden ja siinä luki palstan osoite.

Vierailija
7/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoiseni syntyi v. 2001. Silloin täällä keskusteltiin vauvan hoitoon liittyvistä asioista.

Vierailija
8/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täytynyt nähdä mainos jossain pari vuotta sitten.

Vierailija
9/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa .. olikohan vuonna 2017. Etsin jotain tietoa netistä mihin tarvitsin tietää toisten ihmisten kokemuksia . Siis ihan asialla oli. Se asiapitoisuus loppui lyhyeen ja se oli koukku kertalaakista. Nyt palstaillut sen 6 vuotta 

Vierailija
10/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  tyytyväinen mielenkiintoisista keskusteluista. Pitää kyllä suodattaakin.

Vierailija
11/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkoituksella tulin raskaana ollessani, taisi olla loppuvuotta 2000.

Tämä oli aika erinäköinen silloin ja muutkin kuin aihe vapaa osio olivat vilkkaita.

Välillä oli aika pitkä tauko, etten käynyt täällä kuin ihan satunnaisesti. Sisäpiiri-porukat täällä mollasivat toinen toisiaan, väsäsivät omia varjosivujaan täällä tapahtuneiden muutosten myötä, mutta kävivät täällä tilittämässä, mitä joku oli tehnyt ja sanonut, aivan kuin normipalstailijoita olisi moiset jutut kiinnostanut.

Vierailija
12/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin jotain googlella, en enää muista mitä ja tulokseksi tuli joku vauvapalstan ketju. Klikkasin sitä ja uteliaisuuttani sitten tutkin muitakin ketjuja ja täällä yhä olen.

Meinasin vastata noin, mutta itse asiassa taisikin käydä niin, että löysin Googlella jotain Kaksplus-palstan keskusteluita, ja siellä mainittiin usein tämä sivusto, niin löysin sitten tännekin.

En ole oikein varma, siitä on yli 10 vuotta aikaa. Minulla on kuitenkin sellainen mielikuva, että joskus muinoin Kaksplus oli melkein yhtä suosittu kuin tämä palsta, ja Google tarjosi sieltä herkemmin hakutuloksia.

Vierailija
13/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona pitkästyneenä jalka kipsisissä, niin tytär heitti, että lue vaikka vauva-palstaa ja minä hullu uskoin. Vuosi oli 2009.

Vierailija
14/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Olen varmaan googlannut jotain, ja löytänyt aihetta koskevan keskustelun täällä, ja jäänyt koukkuun.

Täällä oli silloin vielä suhteellisen toimiva keskustelun käyttöliittymä, vrt. esim. Suomi24, joka on ihan susi. Nythän lainaussysteemi pilattiin uudistuksessa, mikä vähän intoa laskee. Onneksi.

Vierailija
15/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paikka täytyi löytää, jolle voin kirjoitella rokotekriittisiä mielipiteitä eri nimimerkeillä useampaan kertaan päivässä. 

Vierailija
16/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin painoja ja pituuksia ja huomasin että täältä niitä löytyy:D

Vierailija
17/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun etsin muiden kokemuksia lapsettomuudesta. 

Vierailija
18/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin Suomi24 palstaan kun siellä oli niin paljon ilkeilijöitä ja häiriköitä. Googlasin keskustelupalstoja ja tämä oli ainoa löytämäni minne ei tarvinnut kirjautua, en ollut ennen kuullut tästä vaikka tiesin muinaisen Vauva-lehden. Ehkä jotain 5 vuotta sitten.

Vierailija
19/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Olin utelias erään julkisuuden henkilön viimeisimmistä edesottamuksista, kirjoitin nimensä Googleen eikä tämäkään palsta tuottanut pettymystä 🔥😎🔥 Olinkin sitten satoja ellen tuhansia viestejä myöhässä kuumimmista vaiheista, mutta hyvä niin. Kaikkeen ei tarvitse osallistua, joskus voi vain lukea vedet silmissä muiden kommentteja. 

Luulen, että tämä on hyvinkin yleinen tapa päätyä keskustelupalstoille on googlannut jotakin. Olisihan samasta julkisuuden henkilöstä muuten ollut myös tarjolla yllin kyllin ylilautaista häväistys- sekä saastakirjoitelmaa, mutta jätän sen viemärin suosiolla rotille. 

Vierailija
20/29 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tunne, että minusta kirjoitetaan netissä. Ahdistuneena googlailin kaikkia mahdollisia palstoja, joita osasin käyttää. Siitä vauva-palsta tuli osaksi vapaa-aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi