Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Ja siis huom oikeasti kivan 

Kommentit (355)

Vierailija
121/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee miellyttää silmää ja intuition pitää kertoa naisen olevan itselle sopiva. Ne ovat minimivaatimukset.

Vierailija
122/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua tyytyä suominaiseen ja olla naisen kotiorja. Mies on onnellisin sinkkuna. M28

Jännä, niin on kuulemma nainenkin onnellisin sinkkuna. Jokin ei nyt täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viime vuosina tullut ketään kivaa sinkkunaista vastaan, kenen kanssa olisi tullut moleminpuolista kiinnostusta parisuhteeseen.

Vierailija
124/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut puolison ja perheen, mutta se tuntuu joka vuosi epätodennäköisemmältä saavuttaa, kun en pääse edes treffeille kenenkään kanssa. Yritän jatkuvasti kehittää itseäni, jotta voisin kelvata, mutta yksinäisyys painaa jo niin paljon, että harkitsen tasaisin väliajoin itsemurhaa. Harrastukset eivät enää kiinnosta, ja motivaatio töidenkin tekemiseen on laskenut niin alas, että saan luultavasti kohta potkut. Sen jälkeen varmaan romahdan täysin.

Vierailija
125/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voisin tietää että kuka nainen on mukava muuten kuin jonkun ohikiitävän hetken? Kohteliaisuus syistä tms? Ja silloin jos ja kun tapaan jonkun mukavan naisen arkielämässä, töissä, tms hetkittäin, niin mistäs minä voisin tietää että onko nainen esim sinkku, miesseuraa vaille, tai kiinnostunut juuri minusta ja just siinä mielessä? Eihän miehet mitään ennustajia ole. Ja varsinkin kun nykyään pitää olla enempi kuin täysin harmaa ja näkymättömän korrekti kaikissa tekemisissä ja sanoissaan.

Olipa tyhmä kysymys AP:lla.

Vierailija
126/355 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielummin yksin. Ei vain ole muitakaan vaihtoehtoja. Kun aloin vuonna 2018 etsiä aktiivisesti puolisoa, ajattelin, että riittää aloittaa pari seurallista harrastusta ja laittaa nettiin seuranhakuilmoitus, sillä minun tasoiseni mies viedään kyllä käsistä nopeasti.

En ole vieläkään saanut ketään kiinnostumaan minusta tai päässyt yksillekään treffeille.

Vierailija
127/355 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mielummin yksin. Ei vain ole muitakaan vaihtoehtoja. Kun aloin vuonna 2018 etsiä aktiivisesti puolisoa, ajattelin, että riittää aloittaa pari seurallista harrastusta ja laittaa nettiin seuranhakuilmoitus, sillä minun tasoiseni mies viedään kyllä käsistä nopeasti.

En ole vieläkään saanut ketään kiinnostumaan minusta tai päässyt yksillekään treffeille.

Harva nainen ymmärtää kuinka totaalista miesten yksinäisyys voi olla. Eikä edes työttömien luuserimiesten, vaan ihan tavallisten urheilullisten ja korkeakoulutettujen miesten.

128/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se riitä, että nainen on kiva vaan pitää myös olla vetovoimaa. Mikset kysy asiaa sukupuolet toisinpäin?

Vierailija
129/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kiva ei riitä, pitää olla kohtuullisen fiksukin - josta seuraa monia muita hyviä asioita, esim. terveelliset elämäntavat ja ammatillinen pätevyys. Nämä vaatimukset täyttäviä henkilöitä on niin vähän liikkeellä, että löytäminen on lähes ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Vierailija
130/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kivakin nainen toivoo, että minä tekisin hänet onnelliseksi. Kuitenkaan kukaan ihminen ei pysty tekemään ketään onnelliseksi ja naisen odotukset pettyvät jälleen kerran, sitten parisuhde taas kriisiytyy. Jos tapaan naisen, joka on löytänyt elämän riemun ulkoisten asioiden sijaan itsensä sisältä, niin sitten olen kiinnostunut.

Vierailija
131/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt tässä ketjussa ovatkin tulleet jo esille. Liian paljon rajoittavia tekijöitä. Ilman naista voi olla oman elämänsä herra.

Vierailija
132/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että minua näin kuusikymppisenä, entisenä maailmaa kiertäneenä myyntitykkinä kiinnostaa naisessa tasan seksi. En jaksa sitä käninää moottoripyöriin uppoavasta ajasta ja muusta; minulla on elämässä ehkä viimeiset ns hyvät vuodet elettävänä. Ei auta että on kiva, minä en siitä kostu. Omat lapset ovat aikuiset, taloudellinen tilanne loistava. En näe ainoatakaan järkevää syytä, miksi tuhlaisin elämääni ja tekisin jatkuvia konpromisseja ajankäytöstäni. Suokaa anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tasokasta reikää saa rahalla, ja kassinsa tyhjiksi. Rakkaushöpinöihin olen armottomasti liian vanha.

https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…

Ootko Hannu - Moottoripyörähuoripukki 😅

Vierailija
133/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat tutkitusti JA tilastollisesti onnellisempia sinkkuina. :)

Vierailija
134/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä kiva ei riitä, pitää olla kohtuullisen fiksukin - josta seuraa monia muita hyviä asioita, esim. terveelliset elämäntavat ja ammatillinen pätevyys. Nämä vaatimukset täyttäviä henkilöitä on niin vähän liikkeellä, että löytäminen on lähes ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Ja meilläkin on omat toiveemme. Itse olin kahdessakin pitkässä parisuhteessa jotka oli ihan ookoo mutta siihen se jäikin. Jälkimmäisestä erottuani ajattelinkin että jos tämä on se mitä on tarjolla, antaa olla. Sitten meninkin rakastumaan, syvästi ja vastavuoroisesti, ensimmäistä kertaa elämässäni. 

Tää on varmaan sitä mitä jotkut tällä palstalla kutsuvat Hollywood-hötöksi. Sen se vaati että minä vakiinnuin vielä kerran. 

Vierailija
135/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua tyytyä suominaiseen ja olla naisen kotiorja. Mies on onnellisin sinkkuna. M28

Miten niin? Eikö se nyt juurikin ole loogisin yhdistelmä, että _kaikki_ ihmiset voivat paremmin kun samassa kodissa ei pyöri toista ihmistä ja saa elää rauhassa omannäköistä elämää.

Vierailija
136/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista vaihtoehtoa niin täytyy olla yksin.

Vierailija
137/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan kanssa oleminen on myös raskasta. Ensimmäiset pari vuotta on kiihkeää seksiä, sitten naisen puolelta alkaa viilenemään. Näin joka kerta. Videopelien pelaaminen on aivan myrkkyä naisille, vaikka samaan aikaan itse katsovat hömppää tai somettavat, se on heidän mielestään ihan ok silti. Sitten pitäisi osallistua siihen, tähän ja tuohon juttuun ja mennä tuonne , tänne, sinne. Jos on tiskit laittamatta niin siitä voi tulla kolmas maailmansota. Aina ei vaan jaksa siivota, ei liioin kiinnosta laahustaa tapahtumissa, ulkomailla jne. Pitäisi lisäksi vielä jaksaa keskustella jatkuvasti aivan jonninjoutavista asioista. Nainen antaa mahdollisesti miehen elämään kovin vähän mitään suhteessa siihen mitä se vaatii. 

Eihän tuo ole kiva nainen jos on noin paljon ongelmia. Vai onko miesten rima niin matalalla, että hyvä seksi ja pupuaika suhteen alussa on yhtä kuin "kiva"? Toki suhteessa kuuluu toista tulla vähän vastaan asioissa jotka ei ole itselle tärkeitä, mutta sekin on molemminpuolista.

Vierailija
138/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eikö se nyt juurikin ole loogisin yhdistelmä, että _kaikki_ ihmiset voivat paremmin kun samassa kodissa ei pyöri toista ihmistä ja saa elää rauhassa omannäköistä elämää.

Sinkkuna ne lakisääteiset jutut eivät uhkaa sitä omannököistä elämää. Mieluummin vähemmän mutta tasaista ja varmaa, kuin aina se pelko persiissä, että yksien pahojen menkkojen jälkeen raavitaan puolet uusiksi.

Vierailija
139/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meilläkin on omat toiveemme. Itse olin kahdessakin pitkässä parisuhteessa jotka oli ihan ookoo mutta siihen se jäikin. Jälkimmäisestä erottuani ajattelinkin että jos tämä on se mitä on tarjolla, antaa olla. Sitten meninkin rakastumaan, syvästi ja vastavuoroisesti, ensimmäistä kertaa elämässäni. 

Tää on varmaan sitä mitä jotkut tällä palstalla kutsuvat Hollywood-hötöksi. Sen se vaati että minä vakiinnuin vielä kerran. 

Ihan en saanut ajatuksesta kiinni. Kenellä meillä?

Yleensä kaikilla on omia toiveita. Tähän voisi sanoa, että fiksujen ja kivojen kanssa omien toiveiden toteuttaminen onnistuu, tyhmien tai ilkeiden kanssa ei.

Vierailija
140/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan en saanut ajatuksesta kiinni. Kenellä meillä?

Yle

Niin siis kivoilla ja fiksuilla, joilla on terveelliset elämäntavat ja ammatillinen pätevyys. Muun muassa. 

Kivoilla ja fiksuilla on omat toiveensa eikä niitä välttämättä vastaa edes toinen kiva ja fiksu. Se ei tee kivasta ja fiksusta tyhmää ja ilkeää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän