Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Ja siis huom oikeasti kivan 

Kommentit (355)

Vierailija
141/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen antaa miehille parisuhteessa? Siis hyville miehille?

Impuri pysyy kädessä, tiskiä tulee vähemmän, pyykkiä vähemmän, keskusteluseuraksi riittää virikkeellinen työympäristö ja harrastuskaverit jotka ovat siis kaikinpuolin samalla tasolla.

Ainoa asia mihin hyvä mies tarvitsee naista on yhdystä naisen kanssa. Sitä taas ei tarvita jollei mies jostain syystä halua tehdä naiselle lasta. Miksi haliuaisi?

Vierailija
142/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impuri pysyy kädessä, tiskiä tulee vähemmän, pyykkiä vähemmän, keskusteluseuraksi riittää virikkeellinen työympäristö ja harrastuskaverit jotka ovat siis kaikinpuolin samalla tasolla.

Ainoa asia mihin hyvä mies tarvitsee naista on yhdystä naisen kanssa. Sitä taas ei tarvita jollei mies jostain syystä halua tehdä naiselle lasta. Miksi haliuaisi?

Niin. Jos nainen on miehelle lähinnä kodinkone (imuri, tiskikone ja pyykinpesukone mainittu) niin en ole ihan varma täyttyykö hyvän miehen määritelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat kivat, mutta ei-hyvännäköiset naiset ovat tarjonneet minulle seuraansa tässä vuosien varrella. En ollut kiinnostunut heidän seurastaan (romanttisessa mielessä), koska heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. 

Kerran minusta on myös kiinnostunut hyvännäköinen nainen, mutta hän sitten ei taas ollut ollenkaan kiva, vaan bipolaarinen ja muutenkin erittäin raskas ihminen. 

Vastasiko tämä kysymykseen :) ?

Vierailija
144/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan kanssa oleminen on myös raskasta. Ensimmäiset pari vuotta on kiihkeää seksiä, sitten naisen puolelta alkaa viilenemään. Näin joka kerta. Videopelien pelaaminen on aivan myrkkyä naisille, vaikka samaan aikaan itse katsovat hömppää tai somettavat, se on heidän mielestään ihan ok silti. Sitten pitäisi osallistua siihen, tähän ja tuohon juttuun ja mennä tuonne , tänne, sinne. Jos on tiskit laittamatta niin siitä voi tulla kolmas maailmansota. Aina ei vaan jaksa siivota, ei liioin kiinnosta laahustaa tapahtumissa, ulkomailla jne. Pitäisi lisäksi vielä jaksaa keskustella jatkuvasti aivan jonninjoutavista asioista. Nainen antaa mahdollisesti miehen elämään kovin vähän mitään suhteessa siihen mitä se vaatii. 

Jonninjoutava mitä se on ?

Vierailija
145/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy sinkkuuteen on loppujen lopuksi yksinkertainen.

Nainen.

Miksi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka asettelee rajoja menemisille, kavereiden näkemisille, ihmissuhteiden luomiselle ja vielä jopa työnteolle?

Näin poikamiehenä saa harrastaa, nähdä kavereita, tehdä vaikka vähän tuplavuoroja töissä, ottaa viikko vapaata ja lähteä vaikka äkkilähdöllä johonkin lämpimään.

10 vuotta sitä jaksoi nöyristellä ja elättää toista. Nyt on oma kämppä (jokseenkin vähän pieni, mutta oma) ja vapaus tehdä mitä tahtoo.

Irtosuhteita löytyy baarista jos alkaa tehdä mieli. Tosin viimesestä kerrasta alkaa olla jo puoli vuotta aikaa, mutta hyvin oon pärjänny.

saman kysymyksen voi kiva nainen kysyä sinulta, miksi asettelet rajoja ym ?

Vierailija
146/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että minua näin kuusikymppisenä, entisenä maailmaa kiertäneenä myyntitykkinä kiinnostaa naisessa tasan seksi. En jaksa sitä käninää moottoripyöriin uppoavasta ajasta ja muusta; minulla on elämässä ehkä viimeiset ns hyvät vuodet elettävänä. Ei auta että on kiva, minä en siitä kostu. Omat lapset ovat aikuiset, taloudellinen tilanne loistava. En näe ainoatakaan järkevää syytä, miksi tuhlaisin elämääni ja tekisin jatkuvia konpromisseja ajankäytöstäni. Suokaa anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tasokasta reikää saa rahalla, ja kassinsa tyhjiksi. Rakkaushöpinöihin olen armottomasti liian vanha.

https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…

Karu juttu paketoituna nätiksi. Käytännössä huorishannu myöntää, että homma on useamman kerran lähtenyt lapasesta, eli on käytännössä seksiaddikti. Minkään läheisyyden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, äijä on tunnevammainen pershärö. Taisi vaimonsakin ajaa psykoosiin. Mahtava roolimalli pojalleen - not.

Vierailija
147/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin kivan naisen kanssa, kin yksin. Vielä ei ole tullut vastaan riittävän kivaa naista ettei olisi tullut eroa. 

Vierailija
148/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että minua näin kuusikymppisenä, entisenä maailmaa kiertäneenä myyntitykkinä kiinnostaa naisessa tasan seksi. En jaksa sitä käninää moottoripyöriin uppoavasta ajasta ja muusta; minulla on elämässä ehkä viimeiset ns hyvät vuodet elettävänä. Ei auta että on kiva, minä en siitä kostu. Omat lapset ovat aikuiset, taloudellinen tilanne loistava. En näe ainoatakaan järkevää syytä, miksi tuhlaisin elämääni ja tekisin jatkuvia konpromisseja ajankäytöstäni. Suokaa anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tasokasta reikää saa rahalla, ja kassinsa tyhjiksi. Rakkaushöpinöihin olen armottomasti liian vanha.

Tuskinpa hannu pojalleen kauheasti puhuu maksullisissa käymisistään. Muutenkin hannu vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Olettaen että hän käyttää suomalaisen palveluntarjoajan palveluita, en näe tuossa mitään pahaa. 

Vierailija
149/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos nainen on miehelle lähinnä kodinkone (imuri, tiskikone ja pyykinpesukone mainittu) niin en ole ihan varma täyttyykö hyvän miehen määritelmä.

Niin eli kerro omin sanoin mihin mies TARVITSEE naista.

Naisethan ylpeänä kertovat etteivät tarvitse meistä mihinkään, mutta miehet tarvitsevat em. asioihin. Uutinen: hyvät miehet eivät tarvitse, joku ressukka voikin tarvita.

Vierailija
150/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue juttu. Itse uskon, että tuollainen naisten hyväksikäyttö ja eineellistäminen periytyy juurikin käytöksen ja asenteen omaksumalla.

Vierailija
151/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kerro omin sanoin mihin mies TARVITSEE naista.

Naisethan ylpeänä kertovat etteivät tarvitse meistä mihinkään, mutta miehet tarvitsevat em. asioihin. Uutinen: hyvät miehet eivät tarvitse, joku ressukka voiki

Hyvä mies voisi ajatella tarvitsevansa naisen jakamaan elämänsä ilot ja surut. Kumppaniksi hyvissä ja huonoissa ajoissa. Rakastaakseen ja saadakseen rakkautta. Ehkä parempi sana olisi haluta mutta puhutaan nyt tarvitsemisesta. 

Vierailija
152/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu on häiriintynyt yksilö.

Vierailija
153/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan kanssa oleminen on myös raskasta. Ensimmäiset pari vuotta on kiihkeää seksiä, sitten naisen puolelta alkaa viilenemään. Näin joka kerta. Videopelien pelaaminen on aivan myrkkyä naisille, vaikka samaan aikaan itse katsovat hömppää tai somettavat, se on heidän mielestään ihan ok silti. Sitten pitäisi osallistua siihen, tähän ja tuohon juttuun ja mennä tuonne , tänne, sinne. Jos on tiskit laittamatta niin siitä voi tulla kolmas maailmansota. Aina ei vaan jaksa siivota, ei liioin kiinnosta laahustaa tapahtumissa, ulkomailla jne. Pitäisi lisäksi vielä jaksaa keskustella jatkuvasti aivan jonninjoutavista asioista. Nainen antaa mahdollisesti miehen elämään kovin vähän mitään suhteessa siihen mitä se vaatii. 

Tällaisten viestien lukeminen surettaa aina. Olen nainen joka harrastaa neulomista ja tykkää olla kotona, ei halua isoa kämppää tai hienoa taloa, ei halua projekteja, viikonloppuna haluaa vain levätä, ei stressaa siivoamisesta vaan mieluiten palkkaa siivoojan, jne. Toki joskus harvoin tykkään matkustaa, ja yleisesti ottaen keskustella pitää osata ja pitää olla kiinnostunut puolison elämästä, mutta ei koko ajan tarvi hölöttää. Parasta on olla yhdessä kotona niin että kumpikin puuhailee omia juttujaan. Minä neuloisin ja mies vaikka sitten pelaisi.

Arvaa vaan montako miesystävää minulla on ollut? Tasan nolla. Sen sijaan projektipäällikkönaiset eivät ole päivääkään sinkkuna, aina löytyy uusi vaikka miehet purnaavat siitä että "joutuvat" osallistumaan näihin naisten kotkotuksiin (lainausmerkit koska se on ihan oma valinta). Ja minunlaiseni rentoilijat olemmekin tylsiä ja miesten mukaan "ei ole kipinää". Olenkin jo hyväksynyt että olen ikuisesti friendzonella, mitä sitä vastaan taistelemaan kun näin se vaan on.

Vierailija
154/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan rusinan pullasta eli kosteaa pillua trimmatulla karvakolmiolla.

Vierailija
155/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies voisi ajatella tarvitsevansa naisen jakamaan elämänsä ilot ja surut. Kumppaniksi hyvissä ja huonoissa ajoissa. Rakastaakseen ja saadakseen rakkautta. Ehkä parempi sana olisi haluta mutta puhutaan nyt tarvitsemisesta. 

Nainen jättää miehen kun huonot ajat koittavat. Se näkyy ihan tilastoissa. Ajatus siitä että nainen jakaisi miehen surut ja huonot ajat on koominen. Siihen voisi toki lisätä että nainen aiheuttaa yleensä ne huonot ajat.

Rakkaus? Naisen rakkaus mieheen loppuu kun nainen saa lapsia. Tai loppuu on ehkä väärin ilmaistu, kaikki muu ajaa miehen edelle. Tähän voit nyt polkea jalkaa ja sanoa että mies on itsekäs jos ei tajua ja hyväksy sen tapahtuvan.

Mies on aina vain luopumassa asioista, naisen hyväksi. 

Vierailija
156/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jättää miehen kun huonot ajat koittavat. Se näkyy ihan tilastoissa. Ajatus siitä että nainen jakaisi miehen surut ja huonot ajat on koominen. Siihen voisi toki lisätä että nainen aiheuttaa yleensä ne huonot ajat.

Rakkaus? Naisen rakkaus mieheen loppuu kun nainen saa lapsia. Tai loppuu on ehkä väärin ilmaistu, kaikki muu ajaa miehen edelle. Tähän voit nyt polkea jalkaa ja sanoa että mies on itsekäs jos ei tajua ja hyväksy sen tapahtuvan.

No, tähän voi enää todeta että sun on parempi ollakin ilman. Miksi edes tosiaan haluaisit kun valmiiksi vihaat koko sukupuolta. 

Vierailija
157/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Vastauksena aloitukseen. Olen nyt fyysisesti 56 v, mieleltäni noin 36 v. Nuorena oli useita seurustelusuhteita, mutta jostain syystä ne eivät sitten kantaneet pidemmälle. Oli sitten syy minussa tai toisessa. Olen mielestäni ihan fiksu, hyvän kasvatuksen saanut mies. Komea en ehkä ole, mutta osaan käyttäytyä ja hoitaa työn ja kodin. Tässä iässä ei vaan ole kovin helppoa löytää naista, joka olisi halukas parisuhteeseen.

Vierailija
158/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh miehethän ne nimenomaan jättää vaikeuksissa, esim. jos nainen sairastuu vakavasti. Tämä on ihan järkyttävän yleistä. Ja naisen rakkaus ei lopu lapsen saantiin vaan siihen että mies taantuu lapsen tasolle, ei kukaan halua avutonta ja saamatonta 80kg vauvaa kun on ihan oikeakin vauva hoidettavana.

Vierailija
159/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vaan rusinan pullasta eli kosteaa pillua trimmatulla karvakolmiolla.

Ok Marko. Harmi että et vastaa itse muiden odotuksia miehisestä miehestä.

Vierailija
160/355 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Vastauksena aloitukseen. Olen nyt fyysisesti 56 v, mieleltäni noin 36 v. Nuorena oli useita seurustelusuhteita, mutta jostain syystä ne eivät sitten kantaneet pidemmälle. Oli sitten syy minussa tai toisessa. Olen mielestäni ihan fiksu, hyvän kasvatuksen saanut mies. Komea en ehkä ole, mutta osaan käyttäytyä ja hoitaa työn ja kodin. Tässä iässä ei vaan ole kovin helppoa löytää naista, joka olisi halukas parisuhteeseen.

Ja lisäyksenä tähän, että nykyinen "kulttuuri" on johtanut siihen, että naista ei uskalla lähestyä normaalilla tavalla, koska se saatetaan kovin helposti tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi