Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Mulla on kaverina yksi kiva nainen, mutta en koe mitään seksuaalista kiinnostusta häntä kohtaan, joten jatkamme kavereina.
Koska kivakaan nainen ei pysty tarjoamaan mitään sellaista, mihin vaihtaisin päätösvaltani rahan- ja ajankäyttöni osalta.
Ei naiset halua meitä kilttejä miehiä Naiset haluaa olla juoppojen ja sekopaa narsistien kanssa parisuhteessa.
Kaikki naimisissa olevat naiset eivät ole kivoja, mutta kaikki kivat naiset ovat naimisissa. Olen itse eronnut mies. En koskisi pitkällä tikullakaan eronneeseen naiseen jos en tietäisi eron johtuneen ymmärrettävästä syystä, miehen väkivaltaisuus, selkeä erilleenkasvaminen tms. Tuttavapiirissäni eronneet naiset ovat ainakin yhdeksän kertaa kymmenestä joko sekoboltseja tai pettäjiä. Paljon, Paljon mieluummin olen yksin kuin sellaisen kanssa. Helmet ovat liitoissa ja miehet tietävät sen eivätkä päästä irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä liitossa, joista toinen jatkuu yhä. Myös kaikki tuttavani ovat naimisissa. En tiedä _yhtään_ miestä, joka kaipaisi olla aikuisiässä *pikkupoika*, saatika haluaisi elää sikolätissä vaatteet ympäri lattioita tms. Suoraan sanottuna ei hämmästytä tämä vapaiden miesten otanta tässä ketjussa, sen verran karut ovat ajatusmaailmat ja elintavat 😅
Sieltähän se olkiukko löytyi taas.
Täällä on ihan siistiä. Jos ryömit sohvan alle niin sieltä voi kyllä löytyä pölypallero. Imuroin viikko sitten, ei taida imuroida tänään enää. Joskus housut saattavat olla tuolin selkämyksellä tai peräti lattialla, kamala juttu kyllä.
Sisäinen pikkupoika haluaa nyt lähteä taskulampun kanssa etsimään yhtä autiotaloa. Teinien touhuja, tiedän.
<
Ohiksena sanoisin että tuon tyyppisiä naisia on todella vähän JA heistä suuri osa on sellaisia jotka eivät halua parisuhdetta.
Kyllä se pitkälti menee niin että parisuhdetta haluavat naiset haluavat perinteistä mies-nainen-kuviota ja perinteisiä naisjuttuja. Eli koti on naisen valtakunta, matkustelu kiinnostaa, herkuttelu on tärkeämpää kuin seksi, mukavuudet ehdottomasti kaikkialla, ei tässä mitään teinejä olla vaan aikuinen nainen haluaa jotain tasokkaampaa (=kalliimpaa), jne. Yleensä myös lapsia.
Ap:lla on illuusio "kivoista naisista", kuvailen:
Todennäköisesti Ap on itse nainen. Hän luultavasti ajattelee, että ympärillään on valtavasti kauniita hyviä naisia sinkkuina, miksi? Tässä on kyseessä kognitiivinen vinouma, nainen ei kykene vertailemaan toista naista miehen näkökulmasta.
Todellisuus on se että hyviä parisuhteeseen kelpaavia naisia on verrattain häviävän vähän. Ne vähät mitä on, ovat yleensä napattu jo avioliittoihin hyvin aikaisin. Jäljelle jäävillä vapailla kivoilla naisilla on yleensä jono miehiä odottamassa. Somen ja feminismi-voimaatumisen aikakausi on vaikuttanut kivojen naisten lukumäärään huomattavan negatiivisesti.
Vapaana olevat sinun ajattelemasi "kivat naiset" ovat luultavasti miehen näkökulmasta hankalia, lapsellisia ja toisia syytteleviä ikuisia pikku prinsessoja, joita kukaan mies ei mielellään huoli parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa koko lehmä jos haluaa vain litran maitoa.
Hyvästä lehmästä saa lypsettyä sen litran maitoa säännöllisesti. Juuri silloin kun on jano. Huono lehmä ei tuota maitoa, jolloin sen voi laittaa lihoiksi ja syödä sinapin kera.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koske en halua "ihan kivaa" naista. Olen monta juurikin näitä ihan kivoja naisia tapaillut kenen kanssa tullut toimeen ja ollut hauskaakin, mutta riittävän vahvaa henkistä yhteyttä ei koskaan löytynyt. Henkinen yhteys on minulle tärkeää koska en todellakaan etsi mitään kämppis-seksi-suhdetta vaan jotain aitoa.
Ihan kiva on eri asia kuin oikeasti kiva
Vierailija kirjoitti:
Koska kivakaan nainen ei pysty tarjoamaan mitään sellaista, mihin vaihtaisin päätösvaltani rahan- ja ajankäyttöni osalta.
Niin koska minäminäminä, saatana on vahvasti sinussa ja ohjaa turmion tielle
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on illuusio "kivoista naisista", kuvailen:
Todennäköisesti Ap on itse nainen. Hän luultavasti ajattelee, että ympärillään on valtavasti kauniita hyviä naisia sinkkuina, miksi? Tässä on kyseessä kognitiivinen vinouma, nainen ei kykene vertailemaan toista naista miehen näkökulmasta.
Todellisuus on se että hyviä parisuhteeseen kelpaavia naisia on verrattain häviävän vähän. Ne vähät mitä on, ovat yleensä napattu jo avioliittoihin hyvin aikaisin. Jäljelle jäävillä vapailla kivoilla naisilla on yleensä jono miehiä odottamassa. Somen ja feminismi-voimaatumisen aikakausi on vaikuttanut kivojen naisten lukumäärään huomattavan negatiivisesti.
Vapaana olevat sinun ajattelemasi "kivat naiset" ovat luultavasti miehen näkökulmasta hankalia, lapsellisia ja toisia syytteleviä ikuisia pikku prinsessoja, joita kukaan mies ei mielellään huoli parisuhteeseen.
Ap tässä terve, kuten aloituksessa sanoin oikeasti kiva, ei mikään hankala toisia syyttelevä naishirviö.
Oma seurani on parempaa kuin kivoimmankaan naisen.
t. ikisinkku velamies 46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat aina vaan seksiä. Väittävät, että miehet vaativat, mutta todellisuus on toisten päin.
Ja ongelma on...? Eikö miehet tahdo juuri sellaisen naisen?
Ölen mies. Puolisoni haluaa seksiä, vaikka ei ole kuin kuukausi edellisestä kerrasta. Lisäksi hän vaatii muullakin tavalla kuin säädyllsessä lähetyssaarnaaja-asennossa. Muihin asentoihin en voi suostua, koska ne ovat lìian eläimellisiä ja irstaitakin.
Aivan mahtavaa sarkasmia! :-)))))
Vierailija kirjoitti:
Onko kivoja naisia olemassa ?
Suomalaisia kivoja naisia? Joo ei! EI OLE!
Ei ne kivat kelpuuta tai muutkaan naiset Suomessa mut -24 lähen pattijoelle hakemaan nätin thaikkuvaimon . Raha kuitenkin kelpaa ja vaimon pystyy pitämään niin kauan kun rahat riittää . Eipä tarvi yksin olla. Periaatteessa joku voisi oikeastikin tykätä mutta todennäköisyydet on pienet .
m39