Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Ja siis huom oikeasti kivan 

Kommentit (355)

Vierailija
101/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kiva nainen ei tahdo olla minun kanssani.

T. yksinäinen mies, ihan kivakin

Noin juuri. Ei ole vielä ilmaantunut kivaa naista joka tahtoisi olla kanssani. 

Vierailija
102/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiselle miehelle ei riitä pelkästään kiva nainen vaan pitää olla myös kiihottava ja älykäs.

Nainen on sitä myös, ei silti kiinnostanut

Varmaan joku kykenemätön autisti tai muuten seko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tavannut yhtään kivaa naista. Ovat kaikki kärttyisiä ärsyttäviä kälättäjiä, jokapaikka vuotaa ja on hormoonihäiriöitä sun muita "mukamas naisten vaivoja". Heti pitäisi olla lapsia tekemässä ja muuttamassa yhteen että saisi kehuskella kavereilleen ja sukulaisille ja laittaa facebookkin, instagrammiin ym. hevon perseeseen kuvia kuinka minäkin nyt olen löytänyt miehen ja miten onnellinen olen, tykätkää nyt perkule kaikki.

No pitäiskö sun mielestä sitten hävetä tai itkeä sitä, että on viimein löytänyt jonkun joka antaa syyn iloita? Valitettavaa, että tuohdut toisten onnesta. Toivottavasti pystyt olemaan joku päivä onnellinen ja pääset eroon yksinäisyydestäsi.

Vierailija
104/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen laiska laittamaan vaivaa deittailuun ulkomaailmassa ja kyllä tiedostan ettei naiset kotoa tule hakemaan. Työn ja harrastun kautta en tapaa minun ikäisiä naisia, joko he ovat liian nuoria tai vanhoja minulle. Olen kuullut minkälainen paikka tinderistä on tullut siellä miehenä pärjätäkseen. En tietenkään haluaisi useita naisia, minulle riittäisi se yksi. Ja lisään sen vielä jos olisin menestynyt tinderissä niin se loisi loppuun palaamisen kun pitäisi liian useasta vaihtoehdosta valita. 10 vuotta yksin ja olen elämääni tyytyväinen. M34

Vierailija
105/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kivat naiset ovat parisuhteessa. Lopuilla kivoilla naisilla on niin paljon miehiä jonossa, että vetäydyn mieluummin kilpailusta ja keksin elämälleni muuta sisältöä sekä masturboin.

Vierailija
106/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kivat naiset ovat parisuhteessa. Lopuilla kivoilla naisilla on niin paljon miehiä jonossa, että vetäydyn mieluummin kilpailusta ja keksin elämälleni muuta sisältöä sekä masturboin.

Ahaa. Jahtaat siis suosittuja naisia. Eipä ihme, että moni mies jää yksin.

Vierailija
107/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jahtaa. Jätän naiset täysin rauhaan.

Vierailija
108/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä? Ei ihmistä ole tarkoitettu olemaan yksin. Se ei tee hyvää.

Vierailija
109/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tarkoitettu tai ei, mutta näin on menty jo pian seitsemän vuotta.

Vierailija
110/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan naisen pitäisi miellyttää myös silmää. Jos nämä kaksi asiaa toteutuvat, niin mikä ettei.

Vierailija
111/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potentiaalisen seurustelukumppanin jompi kumpi vanhempi on käynyt apukoulun tai ollut tarkkailuluokalla, on suurella todennäköisyydellä edessä ongelmia. Näin siitä huolimatta vaikka kuinka tämä wannabe-kumppani olisi tälläkin palstalla jalustalle nostettu jonkinsortin maisteri, sinänsä asiallinen ja kiva. Harmillisesti jo 90-luvulla lopetettiin koulujen vuosikertomuksissa apukoululaisten ja tarkkailuluokkalaisten luettelointi. Näinpä alle 40 vuotiaat ovat purjeessa kun joutuvat selvittämään kumppaniehdokkaan taustoja. Siksi kannattaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa hakeutua kumppaniehdokkaan vanhempien seuraan ja selvittää asia. Et nimittäin pääse kumppanin perheestä eroon ja suhteen edetessä joudut todennäköisesti tarkkis- ja apukouluporukan kynnysmatoksi. On nimittäin pari kivaa tyttöä tullut jätettyä, koska sieltä sivistyneen kuoren alta pulpahteli suvun tausta. Olkoonkin että toinen oli ihan tohtorikoulutettava ja sinänsä todella mukava, mutta kotoa saatu apukoulumalli oli riskianalyysissä pakko huomioida.

Vierailija
112/355 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy sinkkuuteen on loppujen lopuksi yksinkertainen.

Nainen.

Miksi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka asettelee rajoja menemisille, kavereiden näkemisille, ihmissuhteiden luomiselle ja vielä jopa työnteolle?

Näin poikamiehenä saa harrastaa, nähdä kavereita, tehdä vaikka vähän tuplavuoroja töissä, ottaa viikko vapaata ja lähteä vaikka äkkilähdöllä johonkin lämpimään.

10 vuotta sitä jaksoi nöyristellä ja elättää toista. Nyt on oma kämppä (jokseenkin vähän pieni, mutta oma) ja vapaus tehdä mitä tahtoo.

Irtosuhteita löytyy baarista jos alkaa tehdä mieli. Tosin viimesestä kerrasta alkaa olla jo puoli vuotta aikaa, mutta hyvin oon pärjänny.

Vierailija
113/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

Miksi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka asettelee rajoja menemisille, kavereiden näkemisille, ihmissuhteiden luomiselle ja vielä jopa työnteolle?

Näin poikamiehenä saa harrastaa, nähdä kavereita, tehdä vaikka vähän tuplavuoroja töissä, ottaa viikko vapaata ja lähteä vaikka äkkilähdöllä johonkin lämpimään.

10 vuotta sitä jaksoi nöyristellä ja elättää toista. Nyt on oma kämppä (jokseenkin vähän pieni, mutta oma) ja vapaus tehdä mitä tahtoo.

Irtosuhteita löytyy baarista jos alkaa tehdä mieli. Tosin viimesestä kerrasta alkaa olla jo puoli vuotta aikaa, mutta hyvin oon pärjänny.

Useilla ihmisillä aikuistuessa loppuu tuollainen loputon rajoista ja vapaudesta taistelun tarve. Halutaan jakaa elämä sen kumppanin kanssa; ne tiukat kaverisuhteet ja reissut kun kuuluvat vähän sinne nuoruuteen. Sitten on kaltaisesi ikuiset mammanpojat, joista ei vain miehiä synny. 

Vierailija
114/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä mielenkiinto siihen että alkaisin tekemään jotain sirkustemppuja että saisi kerjättyä naisilta huomiota.

Vierailija
115/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä mielenkiinto siihen että alkaisin tekemään jotain sirkustemppuja että saisi kerjättyä naisilta huomiota.

Sama. Painan kivikasvoisena putkiaivona vuosikymmenestä toiseen, ja ihmettelen kun muhun ei syvästi rakastuta sukupuoleen katsomatta. Yhtään temppua en tee, tai sanaa sano! Se on jämpti!

Vierailija
116/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

Useilla ihmisillä aikuistuessa loppuu tuollainen loputon rajoista ja vapaudesta taistelun tarve. Halutaan jakaa elämä sen kumppanin kanssa; ne tiukat kaverisuhteet ja re

Naiset ovat nykyisin sen verran tunne-elämältään tuuliviirejä, että maksimissaan uskaltaa sitoutua kevyen tapaamissuhteen  verran.

Vierailija
117/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen.

Useilla ihmisillä aikuistuessa loppuu tuollainen loputon rajoista ja vapaudesta taistelun tarve. Halutaan jakaa elämä

Kuten sanottua; mieslapsilla näin. Hienoa on se, etteivät nämä mamin pullamössösuut edes hakeudu kestäviin suhteisiin pilaamaan muiden elämää. Voi jatkaa sitä pikkupoikaelämää hamaan tappiin saakka. Välillä äiskälle sopalle.

Vierailija
118/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa teidän, joille seuran löytäminen ei ole koskaan vaikeaa. 

Vierailija
119/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki, viisas insinööri, Lepakkomies, kiva nainen, Aku Ankka. 

Kaikki ovat olemassa olevia henkilöitä🤔

Vierailija
120/355 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Painan kivikasvoisena putkiaivona vuosikymmenestä toiseen, ja ihmettelen kun muhun ei syvästi rakastuta sukupuoleen katsomatta. Yhtään temppua en tee, tai sanaa sano! Se on jämpti!

Mutta kun ei ole tarvetta alkaa kerjäämään mitään huomiota. Jos joku nainen on kiinnostunut minusta, nainen tulee itse tekemään sen aloitteen ja alkaa puhumaan. Vastaan sitten ns kutsuun, jos olen kiinnostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi