Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Kivaa naista tulee harvemmin vastaan kun en varsinaisesti etsi. Tämän lisäksi minun pitäisi pitää tästä naisesta. Ja vielä tämän lisäksi naisen pitäisi pitää myös minusta. Mahdoton yhtälö. Sitten jos parisuhdetta yrittää saada aikaan niin homma kaatuu kun se vaatii liikaa kompromisseja ja muutoksia.
Ei kukaan nainen halua tai ansaitse masentunutta miestä, joten parempi pysyä poissa ja kieltää koko asian ajattelu itseltä.
Koska olen luuseri paska pelkuri. Enkä todellakaan ole mielummin yksin, jos mukavan oloisesta naisesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kivan kanssa oleminen on myös raskasta. Ensimmäiset pari vuotta on kiihkeää seksiä, sitten naisen puolelta alkaa viilenemään. Näin joka kerta. Videopelien pelaaminen on aivan myrkkyä naisille, vaikka samaan aikaan itse katsovat hömppää tai somettavat, se on heidän mielestään ihan ok silti. Sitten pitäisi osallistua siihen, tähän ja tuohon juttuun ja mennä tuonne , tänne, sinne. Jos on tiskit laittamatta niin siitä voi tulla kolmas maailmansota. Aina ei vaan jaksa siivota, ei liioin kiinnosta laahustaa tapahtumissa, ulkomailla jne. Pitäisi lisäksi vielä jaksaa keskustella jatkuvasti aivan jonninjoutavista asioista. Nainen antaa mahdollisesti miehen elämään kovin vähän mitään suhteessa siihen mitä se vaatii.
Niin, eli ensimmäisen parin vuoden päästä nainen alkaa antaa vähemmän, koska kyllästyy odottamaan, että saisi yhtä paljon takaisin.
Nainen haluaisi edelleen viettää aikaa kuitenkin miehen kanssa, mutta miestä ei kiinnosta, vaan pelaa mieluummin pleikkaa.
Siinä sama tarina toiselta kantilta.
Koska en halua tyytyä suominaiseen ja olla naisen kotiorja. Mies on onnellisin sinkkuna. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empiirisen tutkimuksen perusteella voin todeta että enemmän on seksiä elämässä sinkkuna kuin että olisi "kivan" naisen kanssa parittelusuhteessa.
Uusiosingeli, M45
Ai, saat sinkkuna seksiä jokapäivä? Aina kun haluat? Outoo
Seksielämä miehellä päättyy viimeistään sormusten vaihdossa.
Yksinäiselle miehelle ei riitä pelkästään kiva nainen vaan pitää olla myös kiihottava ja älykäs.
Ei kai maailmassa ole yhtään niin kivaa naista, joka ei omalla tavallaan kahlitsisi vapaata, itsellistä elämää viettävää poikamiestä? Jos tosiaan tiedätte jonkun sellaisen, niin olkaa hyvät ja ilmoitelkaa.
Totuus on se, että minua näin kuusikymppisenä, entisenä maailmaa kiertäneenä myyntitykkinä kiinnostaa naisessa tasan seksi. En jaksa sitä käninää moottoripyöriin uppoavasta ajasta ja muusta; minulla on elämässä ehkä viimeiset ns hyvät vuodet elettävänä. Ei auta että on kiva, minä en siitä kostu. Omat lapset ovat aikuiset, taloudellinen tilanne loistava. En näe ainoatakaan järkevää syytä, miksi tuhlaisin elämääni ja tekisin jatkuvia konpromisseja ajankäytöstäni. Suokaa anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tasokasta reikää saa rahalla, ja kassinsa tyhjiksi. Rakkaushöpinöihin olen armottomasti liian vanha.
1 kiva näinen tänne, kiiitoooos 😊😊😊😊💕😁
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että minua näin kuusikymppisenä, entisenä maailmaa kiertäneenä myyntitykkinä kiinnostaa naisessa tasan seksi. En jaksa sitä käninää moottoripyöriin uppoavasta ajasta ja muusta; minulla on elämässä ehkä viimeiset ns hyvät vuodet elettävänä. Ei auta että on kiva, minä en siitä kostu. Omat lapset ovat aikuiset, taloudellinen tilanne loistava. En näe ainoatakaan järkevää syytä, miksi tuhlaisin elämääni ja tekisin jatkuvia konpromisseja ajankäytöstäni. Suokaa anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta tasokasta reikää saa rahalla, ja kassinsa tyhjiksi. Rakkaushöpinöihin olen armottomasti liian vanha.
👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä viihdyn oikein hyvin kivan naisen kanssa, ja sellaisen kanssa olen mielelläni parisuhteessa. Ja samoin vietän myös aikaa kivojen ystävien kanssa, sukupuoleen katsomatta. Se että miten, missä ja milloin niitä kivoja naisia kohtaa ja tapaa, onkin jo eri juttu.
Vähän asian vierestä, mutta kumminkin asiaan liittyen. Olin pari vuotta sitten tinderissä ja toisessa vastaavassa myöskin pari kuukautta. Okay, tarjonta tuli nähtyä ja muutamat treffit tuli käytyä. Sen jälkeen en ole käyttänyt niitä pariin vuoteen. Syystä että seurustelen nykyään.
Ajattelin tässä yksi ilta että katsonpa ihan vaan mielenkiinnosta mitä se on, ja mitä siellä nykyään on. Mitä ihmettä? Enempi kuin puolet samoja ihmisiä??? Heräsi ihan ekana kysymys mieleen että mitä noissa ihmisissä on vikana jos ne ei kelpaa kenellekään, tai ne ei itse kelpuuta ketään? Ulkonäössä oli harvalla mitään vikaa mikä olisi ollut este. Mutta luultavasti just se
Helppohan se on naisena ihmetellä, miten samat ihmiset etsivät vieläkin seuraa, kun seuran löytäminen on naisille niin helppoa. Miehenä olen etsinyt Tinderistä ja muualta seuraa kohta viisi vuotta, koska treffeille on niin vaikea päästä. Ei se mikään karkkikauppa ole vaan autiomaa.
En ole vielä tavannut yhtään kivaa naista. Ovat kaikki kärttyisiä ärsyttäviä kälättäjiä, jokapaikka vuotaa ja on hormoonihäiriöitä sun muita "mukamas naisten vaivoja". Heti pitäisi olla lapsia tekemässä ja muuttamassa yhteen että saisi kehuskella kavereilleen ja sukulaisille ja laittaa facebookkin, instagrammiin ym. hevon perseeseen kuvia kuinka minäkin nyt olen löytänyt miehen ja miten onnellinen olen, tykätkää nyt perkule kaikki.
Meille erityisen älykkäille miehille ei ole olemassakaan älyllisesti tasa-arvoisia kumppaneita, koska älykkyys jakautuu kimurantisti eri tavalla sukupuolten välillä (miehissä ääripäät ja naiset tasalaatuisia). Keskinkertaisempikin toki kävisi, mutta laumasieluina naiset ovat pilanneet päänuppinsa ajanhengessä uskomalla kaikkea höpönhöpöä sinisilmäisesti. Ja naisen pitäisi kuitenkin olla edes vähän viehättävä, joten sekin sitten karsii muuten esteradan läpäisseitä. Kun ei ole mitään vimmaa pakosti lisääntyä, niin helpoimmalla pääsee kun pysyttelee kaukana naisista ja käy yöstä jonkun noutamassa, jos kiima kasvaa kovin suureksi.
Ovi on tietenkin hyvä pitää raollaan, jos sinne joskus hemaiseva yksisarvinen ilmaantuu kopisemaan. Muuten jyrkkä ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä viihdyn oikein hyvin kivan naisen kanssa, ja sellaisen kanssa olen mielelläni parisuhteessa. Ja samoin vietän myös aikaa kivojen ystävien kanssa, sukupuoleen katsomatta. Se että miten, missä ja milloin niitä kivoja naisia kohtaa ja tapaa, onkin jo eri juttu.
Vähän asian vierestä, mutta kumminkin asiaan liittyen. Olin pari vuotta sitten tinderissä ja toisessa vastaavassa myöskin pari kuukautta. Okay, tarjonta tuli nähtyä ja muutamat treffit tuli käytyä. Sen jälkeen en ole käyttänyt niitä pariin vuoteen. Syystä että seurustelen nykyään.
Ajattelin tässä yksi ilta että katsonpa ihan vaan mielenkiinnosta mitä se on, ja mitä siellä nykyään on. Mitä ihmettä? Enempi kuin puolet samoja ihmisiä??? Heräsi ihan ekana kysymys mieleen että mitä noissa ihmisissä on vikana jos ne ei kelpaa kenellekään, tai ne ei itse kelpuuta ketään? Ulkonäössä oli harvalla mitään vik
Tämähän se. Lopetan seuran hakemisen heti kun löydän seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap valmis äidiksi? Vai haluatko vain pitää hauskaa ja kivaa?
Mies haluaa perheen
Korjaan, mies haluaa sen perheen tuomat edut ja statuksen nousun, mutta ei perhearjen nurjia puolia, ne kaadetaan kyllä sen naisen niskaan 110 % varmuudella.
ohoh. no ensinnäkään nainen, tai perhe ei nosta miehen statusta, koska mies tyypillisesti pariutuu omalle, tai alemmalle tasolle, ja nainen pariutuu omalle, tai ylöspäin. eli nainen haluaa nimen ja statuksen mieheltä, ei toisinpäin. ja kenen mielestä perhe pitää sisällään nurjan puolen? nainen itse tekee siitä sellaisen? minä olen ollut kotiäitinä/vaimona 26 vuotta, ukko minut elättää, ja minä pidän kodista huolen ja siitä, että kun ukko tulee töistä, on ruoka valmiina ja sauna lämpiämässä. ja tämä tapahtuu siivotussa kodissa. minä olen hyötynyt valtavasti, ja pidän huolen siitä, että ukon elämä on mahdollisimman helppoa ja rauhallista. kas näin kaikki on onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
ohoh. no ensinnäkään nainen, tai perhe ei nosta miehen statusta, koska mies tyypillisesti pariutuu omalle, tai alemmalle tasolle, ja nainen pariutuu omalle, tai ylöspäin. eli nainen haluaa nimen ja statuksen mieheltä, ei toisinpäin. ja kenen mielestä perhe pitää sisällään nurjan puolen? nainen itse tekee siitä sellaisen? minä olen ollut kotiäitinä/vaimona 26 vuotta, ukko minut elättää, ja minä pidän kodista huolen ja siitä, että kun ukko tulee töistä, on ruoka valmiina ja sauna lämpiämässä. ja tämä tapahtuu siivotussa kodissa. minä olen hyötynyt valtavasti jne...
Toivottavasti sulle on eläketurvaakin (siinä määrin kuin se tässä putinistien kurmoottamassa maailmassa on mahdollista) tiedossa hieman enemmän kuin vain kansaneläke...
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiselle miehelle ei riitä pelkästään kiva nainen vaan pitää olla myös kiihottava ja älykäs.
Nainen on sitä myös, ei silti kiinnostanut
En ole tutustunut sellaiseen naiseen joka olisi kiva, hyväksyisi minut kaikkineen sellaisena kuin olen ja johon voisin luottaa 100%.