Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kiva pitäisi olla muulloinkin kuin siinä parin ensimmäisen kuukauden romanssivaiheessa, ja pitäisi olla muutakin kuin kiva.
Olen hoikka ja hyväkuntoinen, ihan ok työssä, sosiaalisesti melko taitava mies. Mutta en ole pitkä, raamikas tai komea, enkä hyväpalkkainen.
Minulla on mahdollisuuksia vain ylipainoisiin ja minua heikommassa sosioekonomisessa asemassa (asialla ei ole sinänsä merkitystä, mutta pistää ajattelemaan mistä tämä johtuu) oleviin naisiin jotka jakautuvat kahteen kategoriaan:
- kiva mutta superarkinen, parisuhde minun kanssani olisi pelastus sosioekonomisessa mielessä. Ulkonäkö ei millään tapaa sytyttävä, todella reippaasti ylipainoa
- alussa kiva ja aloitteellinenkin, mutta pian vaativa ja kiinnostuneempi kotipesästä kuin miehestä. Kiinnostaa herkuttelu, mukavuuslomat, hemmottelu, niin usein kun siihen on varaa, ja tätä haluttaisiin enemmän kuin mihin on varaa. Ulkonäkö vä
Etsi filippiiniläinen nainen. Heille on tärkeintä, että kumpikin kohtelee toista kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Ihme hurskastelua. Kukaan ei halua kumppania joka ei ole omaan silmään haluttava.
Olen eri mutta miehethän ovat ylipainoisempia kuin naiset että mitä ihmettä selität?
--
Naiset ovat, edelleen, lihavampia. Ylipaino ja lihavuus on kaksi eri asiaa. Kannattaa tutustua aiheeseen jos meinaa kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Löysin mukavan miehen.
Mitä mitä?? Palstamammojen mukaan ei ole olemassa mukavia, hyviä miehiä. Ettekö ole lukeneet kuinka nainen on aina onneton parisuhteessa ja sinkut ovat onnellisia. Siitä on lukuisia tutkimuksiakin.
No, pian nuo miehet muuttuvat määräileviksi sioiksi jotka eivät auta kotitöissä, sitten näette millaisia kaikki miehet todellisuudessa ovat.
Älä viitsi lässyttää pazkaa. Me teemme kotityöt puoliksi. Mies ei määrää mua.
Maksatteko myös kaiken puoliksi?
Anna kun arvaan... sä olet se tilastopoikkeus joka tienaa miestäsi enemmän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut haluttu nainen koska olen nätti ja hyväkroppainen. Olen kuitenkin niin paljon muutakin. On todella alentavaa tulla kohdelluksi vain kehona. Vaikka olen näyttävä ulkoisesti, mielestäni parhaat ominaisuuteni ovat silti sisäisiä. Olen aidosti hyvä tyyppi. Onneksi lopulta kohtasin kaltaiseni miehen ja koin että mut kohdataan kokonaisuutena, ei pelkkänä kroppana.
Hyvännäköiset naiset joita tunnen, ovat poikkeuksetta löytäneet itselleen hyvän, kivan ja komean miehen. Rumat ja ylipainoiset naiset joita tunnen, ovat yksinäisiä ja surullisia ikisinkkuja.
Kumpi on siis parempi: olla hyvännäköinen nainen, vai ei-hyvännäköinen nainen? Onpa pähkinä purtavaksi, oikea mysteeri :D
Hyvännäköinen nainen saa varmasti halutessa
Niin. En ole valittanut siitä että olen hyvännäköinen. Olen sanonut että on alentavaa tulla kohdatuksi vain kehona tai koristeena, kun puhutaan parisuhteista, saati siitä että ainut mitä itse koskaan halusi oli löytää rakkaus.
Olen ollut kyllä monin tavoin onnekas. Ja löysin sen rakkaudenkin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska kiva pitäisi olla muulloinkin kuin siinä parin ensimmäisen kuukauden romanssivaiheessa, ja pitäisi olla muutakin kuin kiva.
Olen hoikka ja hyväkuntoinen, ihan ok työssä, sosiaalisesti melko taitava mies. Mutta en ole pitkä, raamikas tai komea, enkä hyväpalkkainen.
Minulla on mahdollisuuksia vain ylipainoisiin ja minua heikommassa sosioekonomisessa asemassa (asialla ei ole sinänsä merkitystä, mutta pistää ajattelemaan mistä tämä johtuu) oleviin naisiin jotka jakautuvat kahteen kategoriaan:
- kiva mutta superarkinen, parisuhde minun kanssani olisi pelastus sosioekonomisessa mielessä. Ulkonäkö ei millään tapaa sytyttävä, todella reippaasti ylipainoa
- alussa kiva ja aloitteellinenkin, mutta pian vaativa ja kiinnostuneempi kotipesästä kuin miehestä. Kiinnostaa herkuttelu, mukavuuslomat, hemmottelu, niin usein kun siihen on varaa, ja tätä halut
Jos olisin etsimässä naista jolle tärkeintä miehessä on kunnioittavuus ja ahkeruus rakentajana, minulle olisi jo tarjolla nainen joka tykkää laittaa kotia ja leipoa miehelle pullaa kun tämä tulee kattoa remontoimasta.
En ole kiinnostunut yllä kuvatusta parisuhteesta.
Se on kyllä positiivinen asia, jos nainen arvostaa kunnioittavaa käytöstä ja myös vaatii sitä. Hälytyskelloni soivat jos nainen on ihastunut lähinnä dominoiviin ja epäkunnioittaviin miehiin. Mutta muilta osin Filippiinien parisuhdekulttuuri ei ole sitä mitä olen etsimässä. En siis ole perustamassa perhettä.
Noin muuten kumppanini voisi olla Suomesta, Filippiineiltä, tai mistä vain.
Naiset on yleensä todella kivoja ja olisihan se kiva viettää aikaa yhden tai muutaman kanssa. Ongelmana on vain se että elämät eivät ristiä tarpeeksi, niin on vaikea tutustua luonnollisesti. Tottakai sitä synkkaa monenkin kanssa, mutta näkeminen yleensä jää yhteen kertaan.
Tottakai on olemassa koko deittailu- ja tinderkulttuuri, mutta jotenkin sitä on vaikea ymmärtää.
Jos naisesta tuntuu, että häntä arvostetaan vain ulkonäön vuoksi, niin hän joko valitsee ulkonäkökeskeisiä miehiä tai hänellä ei ole muuta miesten arvostamaa ominaisuutta. Aika loogista. Moni ihminen pitää itseään kivana ja mukavana ihmisenä, mutta välttämättä se ei välity ulospäin ja eri ihmiset arvostavat eri asioita. Aivan kuten nämä monen tälläkin palstalla haukkumat miehet, jotka pitävät itseään parempana vaihtoehtona kuin mitä naiset arvostavat ja valitsevat.
Minäkin pidän itseäni hyvänä miehenä vakiintuneeseen parisuhteeseen, isäksi yms. Olen luotettava, mukava, ystävällinen ja lähes kaikki minuun tutustuvat pitävät minusta. Olen myös rauhallinen, harkitseva ja järkähtämätön ja minulla on ehkä liiankin korostunut oikeudentunto ja en siedä epärehellisyyttä. Olen kuintenkin ikisinkku, koska en ole enkä edes halua muuttua mieheksi, jonka naiset haluavat parisuhteeseen. Valitettavasti itseni itsessä arvostamat ominaisuudet eivät ole samoja mitä naiset arvostavat ja olen aina joko liian vähän tai liikaa jotain. En ole antanut tämän häiritä, koska kaverit, ystävät ja sukulaiset arvostavat ja kunnioittavat minua.
Valitettavasti ihminen ei voi muuttaa koko maailmaa haluamakseen, vaan ihmisen on itse muututtava. Minun olisi panostettava ulkonäköön, aktiivisuuteen ja assertiivisuuteen. Olisi oltava sosiaalinen, päämäärätietoinen ja tarpeeksi lipevä. Olisi etsiydyttävä naisten seuraan ja aktiivisesti vietävä keskusteluja kohti seksiä. Tarpeeksi monesti tätä toistettuani sieltä voisi löytyä siedettävä vaihtoehto, joka sietäisi minua. En vain löydä motivaatiota tähän, jos naisesta ei löydy minun arvostamia ominaisuuksia.
Oikeasti kivat naiset on piilossa. Jos niitä näkee ne on treffeillä jonkun vastenmielisen miehen kanssa tai naimisissa samanlaisen kanssa.
Viitaten tuohon aikaisempaan, että kiinnostuneet naiset ovat aina heikommassa sosioekonomisessa asemassa.
Minä olen miehenä tottunut miettimään mitä minulla on tarjottavana? En ole koskaan voinut olettaa että minun sukupuolielimeni tai seksikkäät hartiat riittäisivät yhtään mihinkään, vaikka olisin reippaasti ylipainoinen ja liikkuisin perusterveenä kolmekymppisenä kuin 80-vuotias lonkkavaivainen vanhus.
Minulle on mukava omistuskaksio isossa kaupungissa järvinäkymällä. Näin on hyvä. Helppo arki, vähän siivoamista, rento sisustus jonka ei tarvitse olla sävy sävyyn tai inhoamaani valkoista IKEA-linjaa. On aikaa harrastuksille ja kavereille, vähän kissanristiäisiä, ei tarvetta miettiä lahjoja, ei tarvitse ostaa 20 lajiketta erilaista naposteltavaa jos kavereita tulee kylään.
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elintasoni olisi hyppy parempaan? Ei mitenkään. Vaikka alkaisin seurustelemaan rikkaamman naisen kanssa - mitä ei tapahdu, koska naiset eivät juurikaan pariudu alaspäin - arkeni vain hankaloituisi.
Ainoat motiivit seurustella ovat jos nainen on älykästä ja hauskaa seuraa, seksuaalisesti kiihottava, ja sellainen jonka kanssa ei tarvitse riidellä. Mitään tarvetta saada naista mukaan yhteisiin kotileikkeihin ei ole.
Jos ja kun kiinnostavilla naisilla on varaa vaatia komeampaa ulkonäköä ja kenties korkeampaa asemaa, niin asia sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Viitaten tuohon aikaisempaan, että kiinnostuneet naiset ovat aina heikommassa sosioekonomisessa asemassa.
Minä olen miehenä tottunut miettimään mitä minulla on tarjottavana? En ole koskaan voinut olettaa että minun sukupuolielimeni tai seksikkäät hartiat riittäisivät yhtään mihinkään, vaikka olisin reippaasti ylipainoinen ja liikkuisin perusterveenä kolmekymppisenä kuin 80-vuotias lonkkavaivainen vanhus.
Minulle on mukava omistuskaksio isossa kaupungissa järvinäkymällä. Näin on hyvä. Helppo arki, vähän siivoamista, rento sisustus jonka ei tarvitse olla sävy sävyyn tai inhoamaani valkoista IKEA-linjaa. On aikaa harrastuksille ja kavereille, vähän kissanristiäisiä, ei tarvetta miettiä lahjoja, ei tarvitse ostaa 20 lajiketta erilaista naposteltavaa jos kavereita tulee kylään.
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elintasoni olisi hyppy parempaan? Ei mitenkään. Vaikka
Kyllä sun kannattaa olla yksin. Jo tämä tilityksesi kertoo, kuinka tylsä, ja kaavoihisi kangistunut äijänkäpy olet. Kaikille pelkkä menetys. Ruma, perseenhajuinen mitättömyys, kohta jo haudassa ja unohdettu. Ansaitusti. Nobody.
Yllä en siis tarkoittanut, että minulla pitäisi olla tarjottavana rahaa tai korkeampi elintaso naiselle (vaikka se kyllä auttaa, jos asia on näin, esimerkiksi naisen sporttisuuden ja miehen tulojen välinen korrelaatio on melkoinen).
Tarkoitan sitä, etten voi olettaa sen riittävän jos olen mies ja kiva. Sen olen oppinut vuosien saatossa.
Monet naiset sen sijaan ihmettelevät miksei kiva nainen kelpaa, ikään kuin naiseuden itsessään pitäisi riittää siihen, että miehet kilvan syöksyvät täyttämään kysyjän tarpeita.
"Mutta muilta osin Filippiinien parisuhdekulttuuri ei ole sitä mitä olen etsimässä."
Mitä sinä tiedät heidän parisuhdekulttuurista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Ihme hurskastelua. Kukaan ei halua kumppania joka ei ole omaan silmään haluttava.
Samaa mieltä. Tulee myötähäpeä kun lukee näitä tekopyhiä taivasteluja siitä että miehet haluavat viehättävän kumppanin. Ihan yhtä ulkonäkökeskeinen tuokin kirjoittaja on, eikä varmasti kelpuuttaisi ikipäivänä rumaa miestä itselleen. Mutta silti on vaan pakko tulla hyvesignaloimaan nettiin. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elint
Kieltämättä se on tylsää kun mies on kangistunut kaavoihin, eikä halua superperinteiseen ja kädenlämpöiseen parisuhteeseen jossa rakennetaan kotia yhdessä, ja kenties harrastetaan seksiä pimeässä peiton alla kun on vietetty se kauan odotettu kylpyläviikonloppu yhdessä.
Tiedän olevani surkea mies, ellen peräti paha, kun kehtaan miettiä omia toiveitani ja toivoa naiselta mielenkiintoisuutta tai peräti sitä, että voisin syttyä hänestä seksuaalisesti. Naisella on kuitenkin se sukupuoli elin, eikö se muka riitä kun nainen asettuu makaamaan sängylle ja suostuu riisumaan vaatteet? Aletaan haluamaan jotain itsestään huolehtimista ettei 35+ BMI muka olisi hyvä, ja sitten älykkyyttä ja aktiivisuutta päälle. Kaavamaista ja tylsää ajattelua tämäkin. Pitäisi ottaa se nainen jonka saa, sama se millainen, nainen on aina nainen ja sinkkumies on luuseri.
Kyllä hävettää olla tällainen sika :(
Vierailija kirjoitti:
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elintasoni olisi hyppy parempaan? Ei mitenkään. Vaikkaalkaisin seurustelemaan rikkaamman naisen kanssa - mitä ei tapahdu, koska naiset eivät juurikaan pariudu alaspäin - arkeni vain hankaloituisi.
Ainoat motiivit seurustella ovat jos nainen on älykästä ja hauskaa seuraa, seksuaalisesti kiihottava, ja sellainen jonka kanssa ei tarvitse riidellä. Mitään tarvetta saada naista mukaan yhteisiin kotileikkeihin ei ole.
Jos ja kun kiinnostavilla naisilla on varaa vaatia komeampaa ulkonäköä ja kenties korkeampaa asemaa, niin asia sitten on.
Noh, jos järvimaiseman ja valkoisen IKEA-linjan vihaaminen on ensimmäisiä asioita joita mainitset itsestäsi, ja ajattelet että suhteissa on oikeasti pariutumista "ylöspäin" ja "alaspäin", niin voin vain sanoa että sinulla on paljon opittavaa elämästä ja kannattaa enemmän keskittyä siihen mikä on oikeasti tärkeätä.
In the end, Girls just wanna have fun. Toisin sanoen, olet hyvää seuraa niin se riittää. On olemassa paljon tarinoita, joissa avioliitosta on tullut onnettomampi sen jälkeen kun on muutettu parempaan ja isompaan taloon.
Vierailija kirjoitti:
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elintasoni olisi hyppy parempaan? Ei mitenkään. Vaikka
Lukisin kirjasi, jos kirjoittaisit sellaisen, olipa aihe mikä tahansa. Virkistävän järkeviä ja hyvin jäsenneltyjä ajatuksia.
Vaihteeksi taas vähän tasoeroa miesten ja naisten kommenttien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elintasoni olisi hyppy parempaan? Ei mitenkään. Vaikkaalkaisin seurustelemaan rikkaamman naisen kanssa - mitä ei tapahdu, koska naiset eivät juurikaan pariudu alaspäin - arkeni vain hankaloituisi.
Ainoat motiivit seurustella ovat jos nainen on älykästä ja hauskaa seuraa, seksuaalisesti kiihottava, ja sellainen jonka kanssa ei tarvitse riidellä. Mitään tarvetta saada naista mukaan yhteisiin kotileikkeihin ei o
Tuo on hevonkukkua, että hyvä seura riittäisi.
Se kertoo jo paljon, että kiinnostavat naiset viettävät mielellään kanssani aikaa, mutta vain kavereina.
Naiset joista en ole kiinnostunut, ovat halunneet parisuhdetta vaikkei ollut juuri mitään yhteistä puhuttavaa, eivätkä muutkaan asiat osuneet yksiin. Olen kirjaimellisesti ollut sokkotreffeillä joilla yritin epätoivoisesti saada jotain keskustelua aikaiseksi, mutta vaivaannuttavasta tunnelmasta huolimatta haluttiinkin jatkoa. Sekään ei ollut este, että nainen halusi lapsia ja minä en. Tai että ikäeroa oli 15+ vuotta. Sitten taas kiinnostavan naisen kanssa juttu luisti ja me molemmat halusimme samoja asioita, mutta olikin naisen puolelta vain sitä "kaverikemiaa". Samoin kuin muidenkin kiinnostavien naisten kanssa. Minut on kutsuttu viinilasilliselle, eli koko illaksi, ja sitten kerrottu kuinka mahtavaa kun minun kanssa voi jutella kun mies on sellainen ja sellainen. Mutta kun nämä naiset ovat olleet sinkkuina, on ollut vain sitä "kaverikemiaa".
Aika haastavaa on hyväksyä teoriaasi, että se riittää kun on hyvää seuraa.
Se että olet hyvännäköinen, ei tietenkään ole 100% takuu että elät onnellisen elämän ja päädyt hyvän ihmisen kanssa yhteen.
Psykologian alan tutkimustieto on kuitenkin täysin yksiselitteinen: isossa mittakaavassa kauniit ihmiset tienaavat enemmän, ovat onnellisempia, ovat useammin naimisissa ja heillä on lapsia, omaavat laajemman sosiaalisen piirin ja enemmän ystäviä jne jne.
On mielestäni täysin naurettavaa käytöstä ihmiseltä valittaa siitä, että he ovat saaneet syntyessään valtavan lahjan universumilta, kun ovat syntyneet kauniiksi.