Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten tuohon aikaisempaan, että kiinnostuneet naiset ovat aina heikommassa sosioekonomisessa asemassa.
Minä olen miehenä tottunut miettimään mitä minulla on tarjottavana? En ole koskaan voinut olettaa että minun sukupuolielimeni tai seksikkäät hartiat riittäisivät yhtään mihinkään, vaikka olisin reippaasti ylipainoinen ja liikkuisin perusterveenä kolmekymppisenä kuin 80-vuotias lonkkavaivainen vanhus.
Minulle on mukava omistuskaksio isossa kaupungissa järvinäkymällä. Näin on hyvä. Helppo arki, vähän siivoamista, rento sisustus jonka ei tarvitse olla sävy sävyyn tai inhoamaani valkoista IKEA-linjaa. On aikaa harrastuksille ja kavereille, vähän kissanristiäisiä, ei tarvetta miettiä lahjoja, ei tarvitse ostaa 20 lajiketta erilaista naposteltavaa jos kavereita tulee kylään.
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elint
Narsisti kommentoimassa itseään 😂 Ei ihme ettei seuraa löydy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten tuohon aikaisempaan, että kiinnostuneet naiset ovat aina heikommassa sosioekonomisessa asemassa.
Minä olen miehenä tottunut miettimään mitä minulla on tarjottavana? En ole koskaan voinut olettaa että minun sukupuolielimeni tai seksikkäät hartiat riittäisivät yhtään mihinkään, vaikka olisin reippaasti ylipainoinen ja liikkuisin perusterveenä kolmekymppisenä kuin 80-vuotias lonkkavaivainen vanhus.
Minulle on mukava omistuskaksio isossa kaupungissa järvinäkymällä. Näin on hyvä. Helppo arki, vähän siivoamista, rento sisustus jonka ei tarvitse olla sävy sävyyn tai inhoamaani valkoista IKEA-linjaa. On aikaa harrastuksille ja kavereille, vähän kissanristiäisiä, ei tarvetta miettiä lahjoja, ei tarvitse ostaa 20 lajiketta erilaista naposteltavaa jos kavereita tulee kylään.
Miten arkeni paranisi jos alka
Ja Taas! Hankkiudu Marko hoitoon!
Minut on kutsuttu viinilasilliselle, eli koko illaksi, ja sitten kerrottu kuinka mahtavaa kun minun kanssa voi jutella kun mies on sellainen ja sellainen. Mutta kun nämä naiset ovat olleet sinkkuina, on ollut vain sitä "kaverikemiaa
Mullanä on naisena ihan samanlaisia kokemuksia. Sytyn hitaasti joten olen mieluiten kaverillisella pohjalla ensin, sitten kun olen ihastunut ja kerron miehelle tästä, he ovat tähän mennessä aina vastanneet että mehän ollaan vain kavereita. Ja että jos ei heti tustustuessa pane niin eihän sitten enää kaverisuhteesta voi muuttua seurusteluksi, kun se seksuaalinen kemia on sitten ohitettu. Itse en tätä tajua ollenkaan... Mutta koska en heti pysty hyppäämään sänkyyn niin olen sitten varmaan ikuinen kaveri.
Minkä ikäisiä te olette? Olen itse mennyt naimisiin 25-vuotiaana, ja nyt viisikymppisenä yhä naimisissa. Silloin oli ottajia, ja ihan kunnon suhteisiin, joka sormelle. Mikä teitä vaivaa? Jokuhan teissä nyt on pahasti vialla, ihan ihmisyydessä!
Eipä tarvitse selitellä menemisiään ja paineet voi purkaa yhden yön suhteissa tai maksullisissa. Säästää jumalattomasti rahaa ja hermoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arkeni paranisi jos alka
Minussa on monia negatiivisia piirteitä, mutta sen voin sanoa ettei narsismi ole yksi niistä. "Narsisti" tuntuu olevan vakiotermi jota te tarjoatte selitykseksi kaikkeen. Jos luet kuvauksen narsistista, se on aika lailla oman luonteeni vastakohta. Jopa siinä määrin, että se on miinusta. Narsisteilla kun käy flaksi :)
Joku tarttui tuohon kun mainitsin omistusasunnosta järvinäkymällä. Mainitsin sen korostaakseni, ettei minulla ole tarvetta pariutua, vaan sen pitäisi perustua haluun. En kehuskele jollain kaksiolla, jonka olen saanut hankittua pitkän säästämisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minut on kutsuttu viinilasilliselle, eli koko illaksi, ja sitten kerrottu kuinka mahtavaa kun minun kanssa voi jutella kun mies on sellainen ja sellainen. Mutta kun nämä naiset ovat olleet sinkkuina, on ollut vain sitä "kaverikemiaa
Mullanä on naisena ihan samanlaisia kokemuksia. Sytyn hitaasti joten olen mieluiten kaverillisella pohjalla ensin, sitten kun olen ihastunut ja kerron miehelle tästä, he ovat tähän mennessä aina vastanneet että mehän ollaan vain kavereita. Ja että jos ei heti tustustuessa pane niin eihän sitten enää kaverisuhteesta voi muuttua seurusteluksi, kun se seksuaalinen kemia on sitten ohitettu. Itse en tätä tajua ollenkaan... Mutta koska en heti pysty hyppäämään sänkyyn niin olen sitten varmaan ikuinen kaveri.
Oletko varma etä tuo johtuu haluttomuudesta hypätä sänkyyn heti? Minä en ole havainnut tuon olevan yhtä tyypillistä miehille kuin naisille. Miehille ihastuminen kaveriin on todella tyypillistä, naisilla on enemmän se, että kun homma lähtee kaverillisesti niin se pysyy sellaisena.
Kun nyt tämä on sanottu, en usko että tämä auttaisi "kaverikemianaisten" kanssa. Heille on vain tarjolla komeampia, menestyneempia ja miehekkäämpiä yksilöitä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Ihme hurskastelua. Kukaan ei halua kumppania joka ei ole omaan silmään haluttava.
Samaa mieltä. Tulee myötähäpeä kun lukee näitä tekopyhiä taivasteluja siitä että miehet haluavat viehättävän kumppanin. Ihan yhtä ulkonäkökeskeinen tuokin kirjoittaja on, eikä varmasti kelpuuttaisi ikipäivänä rumaa miestä itselleen. Mutta silti on vaan pakko tulla hyvesignaloimaan nettiin. Säälittävää.
Toistan nyt vielä kerran: totta kai jokainen haluaa itselleen viehättävän kumppanin. Se on normaalia ja ihan oikein. Kyse on palstan ikuisesta jankkauksesta: jokainen nainen saa aina miehen - joku nainen kertoo ettei saa - palsta vastaa että no laihduta ruma läski. Eli kummin se on, saako sitä miestä vai eikö saa? Ja tietenkin kaikki me tiedämme miten se oikeasti on. Vain palstalla se menee näin että jos nainen ei saa miestä, hän on ruma läski. Jos mies ei saa naista, naiset on liian vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma etä tuo johtuu haluttomuudesta hypätä sänkyyn heti? Minä en ole havainnut tuon olevan yhtä tyypillistä miehille kuin n
No en minä voi arvailla kenenkään oikeita ajatuksia, se vastaus jonka olen nyt useampaan kertaan suoraan saanut on ollut että olemme jo kavereita, enkä ajattele sinua deittailumielessä lainkaan. Olen keskustellut asiasta myös muutaman kaverimiehen kanssa (siis pitkäaikainen kaverisuhde ilman mitään seksuaalista) ja he sanoivat samaa että kyllä heillä naiset menee kahteen kategoriaan, ystäviin ja kiinnostaviin, eikä ne yleensä vaihda enää paikkaa sitten myöhemmin.
En siis ole koskaan kohdannut miestä jonka kanssa oltaisiin ensin tunnettu ja tutustuttu ja sitten hän olisi halunnut aloittaa suhdetta kanssani. Kaikki jotka ovat osoittaneet kiinnostusta, ovat halunneet heti sänkyyn ja kun en siihen lähde mukaan, niin ne deittailut ovat loppuneet siihen. Toivon siis todella että voisin tavata tällaisen ystävään ihastuvan miehen, kun aikamoisia yksisarvisia tuntuvat minun elämässäni olevan.
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet eivät vaan ole kokeneet seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan, ei asia sen monimutkaisempi ole. Syystä tai toisesta et ole kyennyt sytyttämään seksuaalista kipinää heissä.
Kyllä mä ymmärrän näitä kommentteja. Olen itse monin tavoin ollut suosittu nainen. Moni on minusta ollut kiinnostunut ja jotkut jopa mulle vähän suuttuneet kun en kiinnostunut heistä (kun heitä parempaa en varmasti löytäisi). Rakastuin mieheen jolla on kaikki ne ominaisuudet joista täällä usein puhutaan. Hän on pitkä, komea, menestynyt, fiksu, mukava, taitava jne. Jos en olisi löytänyt häntä, olisin mieluummin ollut ilman.
Onhan se ehkä vähän surullista jos itsekin tiedostaa että omat ominaisuudet ei riitä niihin naisiin jotka itseään kiinnostaisi. Ja on tosiaan suoraselkäistä olla sitten mieluummin ilman kuin sellaisen kanssa joka ei itseä viehätä.
Näillä palstoilla voi sitten vähän tuulettaa päätään ja jos siinä samalla kuulostaa vähän katkeralta niin mikäpä siinä. Ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet eivät vaan ole kokeneet seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan, ei asia sen monimutkaisempi ole. Syystä tai toisesta et ole
Tietenkin tajuan tämän. Pointtina oli vain se että kuulen tarinoita näistä miehistä jotka joutuvat itse kaverizonelle ja ihastuvat ystäviinsä jne. Ja se harmittaa että minulle ei ikinä käy niin koska juuri sellaista kohtaamista toivon että tunnettaisiin ensin pitempään ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet eivät vaan ole kokeneet seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan, ei asia sen monimutkaisempi ole. Syystä tai toisesta et ole
En haluaisi olla ikävä, mutta syynä on lähes aina ulkonäkö. Vaikka on _itsestä_ ja omasta mielestä kivannäköinen, ei se tarkoita, että on sitä muiden mielestä objektiivisesti. Minä olin joskus tulisesti ihastunut mieheen, ja tein kaikki mahdolliset kommervenkit hänen eteensä. Tiesin toki, että mies oli aiemmin harrastellut aasialaisia, mutta jotenkin uskottelin itselleni, että akateeminen ja ihan ok näköinen suomalainenkin menisi. No ei mennyt, lopulta sain kuulla sen ihan suoraan. Sorja ja siro, hedelmättömyyden merkkejä kantava *tyttö* kiinnosti. Välttävä englanti, suomi ei luistanut lainkaan, kimakka uloanti - ainoa mikä sujui oli mandariinikiina. Mutta tosiaan se transseksuaalinen ulkomuoto laittoi pikkuveljen tanaan, ja se oli se mikä määräsi pelin hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma etä tuo johtuu haluttomuudesta hypätä sänkyyn heti? Minä en ole hava
Miehenä voin sanoa samaa.
En vain osaa tai halua edetä sillä "pelimiestaktiikalla", että ensin kehutaan ja käsivarsikosketellaan naista jotta saataisiin seksiä, ja sitten mietitään kiinnostaisiko muukin.
Hääpuheessa se nousuhumalan siivittämä seksinmetsästys toki oli kerran elämässä rakkautta ensi silmäyksellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet eivät vaan ole kokeneet seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan, ei asia s
Vaasa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän näitä kommentteja. Olen itse monin tavoin ollut suosittu nainen. Moni on minusta ollut kiinnostunut ja jotkut jopa mulle vähän suuttuneet kun en kiinnostunut heistä (kun heitä parempaa en varmasti löytäisi). Rakastuin mieheen jolla on kaikki ne ominaisuudet joista täällä usein puhutaan. Hän on pitkä, komea, menestynyt, fiksu, mukava, taitava jne. Jos en olisi löytänyt häntä, olisin mieluummin ollut ilman.
Onhan se ehkä vähän surullista jos itsekin tiedostaa että omat ominaisuudet ei riitä niihin naisiin jotka itseään kiinnostaisi. Ja on tosiaan suoraselkäistä olla sitten mieluummin ilman kuin sellaisen kanssa joka ei itseä viehätä.
Näillä palstoilla voi sitten vähän tuulettaa päätään ja jos siinä samalla kuulostaa vähän katkeralta niin mikäpä siinä. Ihan ymmärrettävää.
Minusta on outoa miten vain naiset ryhtyvät haastamaan riitaa, kun on lukuisten kauniiden ja hyvien vaimoehdokkaiden jälkeen löytänyt sen, jonka kanssa päädyttiin naimisiin. Kirosanoja näyttävät olevan reilu ikäero, vanhempi herrasmies, nuori ja kaunis, sekä naisellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empiirisen tutkimuksen perusteella voin todeta että enemmän on seksiä elämässä sinkkuna kuin että olisi "kivan" naisen kanssa parittelusuhteessa.
Uusiosingeli, M45
Ai, saat sinkkuna seksiä jokapäivä? Aina kun haluat? Outoo
En suinkaan, muutaman kerran vuodessa korkeintaan. Eli selvästi enemmän kuin entisessä avioliitossani. Toki alussa oli enemmän, mutta esivaihdevuodet tappoi sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Ihme hurskastelua. Kukaan ei halua kumppania joka ei ole omaan silmään haluttava.
Samaa mieltä. Tulee myötähäpeä kun lukee näitä tekopyhiä taivasteluja siitä että miehet haluavat viehättävän kumppanin. Ihan yhtä ulkonäkökeskeinen tuokin kirjoittaja on, eikä varmasti kelpuuttaisi ikipäivänä rumaa miestä itselleen. Mutta silti on vaan pakko tulla hyvesignaloimaan nettiin. Säälittävää.
Toistan nyt vielä kerran: totta kai jokainen haluaa itselleen vie
Jokainen nainen saa aina miehen, kunhan tekee kovasti töitä asian eteen esimerkiksi hakemalla seuraa, noudattamalla terveitä elämäntapoja, liikkumalla säännöllisesti ja sivistämällä itseään. Ei tarvitse olla hyviä geenejä tai hyvää tuuria, mutta lihavoitu osuus ei ole valinnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet eivät vaan ole kokeneet seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan, ei asia s
Tuo mies on vain aistinut rasistin sinussa. Siksi et kelvannut.
Kiitos paljon!
Minusta tuntuu, että kirjani ei saisi viittä tähteä palstan kriitikoilta :D