Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Öööh, naiset jättävät. Ovat aina jättäneet. Aina olen tukenut vaikeuksissa, masennuksissa jne. Mutta auta armias, kun itselle tulee pienikin huonompi jakso, niin yksin on aina saanut jäädä.
Ei pidä paikkaansa mitenkään sataprosenttisena sääntönä, kuten ei mikään elämässä. Meidän suvussa naiset ovat aina olleet se kantava voima, esimerkiksi serkkuni sairastui psyykkisesti ja vaimonsa elätti koko perheen ja tuki miestään viiden vuoden kuntoutuksen ajan. Nyt sitten asiat ovatkin jo paremmin ja ovat edelleen yhdessä.
Itsekin olen ollut tilanteessa jossa hoidin kaiken sekä taloudellisesti että henkisesti kun miehellä oli vaikeaa. No, hän sitten jättikin minut kun sairastuin enkä ollutkaan enää se vahva, hauska ja ongelmaton nainen.
Mitä tästä opimme? Nämä eivät ole sukupuoli- vaan luonnekysymyksiä. Toiset rakastaa aidosti läpi myötä- ja vastamäen, toiset eivät. Ja sehän selviää usein vasta sitä asiaa läpikäydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Oleellinen osa parisuhdetta on himo, seksi (pl. aseksuaalit, tietty), joten ihan ymmärrettävää jos haluaa että kumppani herättää haluja ulkonäöllisesti. En ole koskaan ymmärtänyt miksi aina vedetään herneet nenään siitä, jos toivoo että kumppani olisi edes normaalipainoinen, etenkin jos toivoja on myös sitä.
Tunnen useamman reilusti ylipainoisen jotka etsivät seuraa vain normaalipainoisista tai laihoista, koska se on "heidän tyyppinsä", tämä ei toki ole paheksuttavaa, koska nämä ylipainoiset ovat naisia.
Tämä. En ymmärrä ihmisiä jotka provosoituvat siitä faktasta, että ulkonäkö on tärkeä osa seksuaalista vetovoimaa.
Ja veikkaanpa että nämä provosoituvat ihmiset ovat kaiken lisäksi tekopyhiä teeskentelijöitä: ovat todellisuudessa itsekin ihan yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin kaikki muutkin, mutta teeskentelevät muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Oleellinen osa parisuhdetta on himo, seksi (pl. aseksuaalit, tietty), joten ihan ymmärrettävää jos haluaa että kumppani herättää haluja ulkonäöllisesti. En ole koskaan ymmärtänyt miksi aina vedetään herneet nenään siitä, jos toivoo että kumppani olisi edes normaalipainoinen, etenkin jos toivoja on myös sitä.
Tunnen useamman reilusti ylipainoisen jotka etsivät seuraa vain normaalipainoisista tai laihoista, koska se on "heidän tyyppinsä", tämä ei toki ole paheksuttavaa, koska nämä ylipainoiset ovat naisia.
Ei ole kyse tuosta ollenkaan. Tietenkin jokainen haluaa omaa silmää miellyttävän kumppanin, myös aseksuaalit. Pointtina on se että palstalla julistetaan että jokainen nainen saa koska tahansa miehen, mutta kun joku nainen sanoo ettei saakaan, vastaus on aina että olet siis ruma ja ylipainoinen. Eli kaikki naiset siis eivät saakaan miestä sormia napsauttamalla? Kummin se nyt on, saako vai eikö saa? Ja vastaus on tietenkin että ei saa, koska tietenkin hyvännäköiset ovat aivan omassa kategoriassaan tällä elämän osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Ei ole kyse tästä. Kyse on palstan väitteestä että nainen saa aina miehen. Todellisuudessa he laskevat vain kauniit ja hoikat naisiksi. Jos joku sanoo ettei ole löytänyt miestä, aletaan aina tivata että "pidäthän itsestäsi huolta" eli olethan laiha ja nätti. Eli jos nainen on yksin hänen on pakko olla ruma, vaikka juurihan väitettiin että kyllä nainen aina miehen saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan kanssa oleminen on myös raskasta. Ensimmäiset pari vuotta on kiihkeää seksiä, sitten naisen puolelta alkaa viilenemään. Näin joka kerta. Videopelien pelaaminen on aivan myrkkyä naisille, vaikka samaan aikaan itse katsovat hömppää tai somettavat, se on heidän mielestään ihan ok silti. Sitten pitäisi osallistua siihen, tähän ja tuohon juttuun ja mennä tuonne , tänne, sinne. Jos on tiskit laittamatta niin siitä voi tulla kolmas maailmansota. Aina ei vaan jaksa siivota, ei liioin kiinnosta laahustaa tapahtumissa, ulkomailla jne. Pitäisi lisäksi vielä jaksaa keskustella jatkuvasti aivan jonninjoutavista asioista. Nainen antaa mahdollisesti miehen elämään kovin vähän mitään suhteessa siihen mitä se vaatii.
Tällaisten viestien lukeminen surettaa aina. Olen nainen joka harrastaa neulomista ja tykkää olla kotona, ei halua isoa kämppää tai hienoa taloa, ei halua proje
"Olenkin jo hyväksynyt että olen ikuisesti friendzonella"
Kerron sinulle nyt miehenä yhden kylmän ja ehkä epämiellyttävän totuuden: jos nainen jää friendzonelle, syynä on lähestulkoon aina sen naisen ulkonäkö.
Itse olen aina ollut haluttu nainen koska olen nätti ja hyväkroppainen. Olen kuitenkin niin paljon muutakin. On todella alentavaa tulla kohdelluksi vain kehona. Vaikka olen näyttävä ulkoisesti, mielestäni parhaat ominaisuuteni ovat silti sisäisiä. Olen aidosti hyvä tyyppi. Onneksi lopulta kohtasin kaltaiseni miehen ja koin että mut kohdataan kokonaisuutena, ei pelkkänä kroppana.
Todellisuudessa he laskevat vain kauniit ja hoikat naisiksi.
Tää on taas tätä... naiset saavat esittää väitteitä kuinka miehet laskevat vain kauniit naisiksi, mutta auta armias jos miehet esittävät väitteen että vain laatikkoleukaiset kirurgit lasketaan naisten toimesta hyviksi miehiksi
Mutta palstalla ei ole miesvihaa
:)
Se yksin ei riitä, että on kiva, vaan naisella pitää olla myös tarpeeksi miellyttävä habitus. T: sinkku, kuten arvata saattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii se muutakin, mutta aktiivisuus on välttämätön lähtökohta. Olen itse mies, ja yritän jatkuvasti muokata itsestäni parempaa kumppania, jotta voisin joskus kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Tunnen erään ihan mukavan naisen joka haluaisi kumppanin ja perheen, halunnut jo vuosia, mutta on aina ollut ikisinkku. Hän on merkittävästi ylipainoinen, eikä ole kaunis kasvoiltaan.
Tämä siis todistaa ainakin minulle, että KAIKKI naiset eivät saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi kettu...
Hauskoja tyyppejä täällä, ja niin sokeita omille asenteilleen.
Onneksi itse löysin täyspäisen miehen joka osaa rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan.
Sama täällä. Löysin mukavan miehen.
Mitä mitä?? Palstamammojen mukaan ei ole olemassa mukavia, hyviä miehiä. Ettekö ole lukeneet kuinka nainen on aina onneton parisuhteessa ja sinkut ovat onnellisia. Siitä on lukuisia tutkimuksiakin.
No, pian nuo miehet muuttuvat määräileviksi sioiksi jotka eivät auta kotitöissä, sitten näette millaisia kaikki miehet todellisuudessa ovat.
^Tuohonko ei päde se, mitä miehille aina sanotaan: Sulla on vaan liian kovat kriteerit, laske rimaa, niin johan löytyy.
"Kerron sinulle nyt miehenä yhden kylmän ja ehkä epämiellyttävän totuuden: jos nainen jää friendzonelle, syynä on lähestulkoon aina sen naisen ulkonäkö. "
Kerron sinulle nyt ihan totuutena että olen itse täysin tyytyväinen ulkonäkööni. Olen nätti ja naisellinen ja löytänyt oman tyylini. Jos en tällaisena kelpaa niin en sitten kelpaa, samahan se on luonteen kanssa. Tietenkin on hyvä yrittää olla ns. paras versio itsestään, mutta ei ne perustavaa laatua olevat rakennuspalikat siellä pohjalla muutu. Tarkoitin vain sitä että onpa harmi kun toiveet eivät ikinä kohtaa, täällä kerrotaan että naiset vaatii liikaa kaikkea hösäämistä, ja minä taas toivoisin löytäväni miehen joka tykkää vaan olla rauhassa. Jos olen kaikille rauhallista elämää viettäville miehille liian ruma niin sehän on sitten voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useamman reilusti ylipainoisen jotka etsivät seuraa vain normaalipainoisista tai laihoista, koska se on "heidän tyyppinsä", tämä ei toki ole paheksuttavaa, koska nämä yli
Kaikki naiset, jotka haluavat miehen, eli tekevät kovasti töitä sen eteen esimerkiksi treenaamalla itsensä kuntoon ja etsimällä aktiivisesti seuraa, myös löytävät miehen. Kukaan ei väitä, että pelkästään ajattelemalla asioita tekemättä mitään voisit saavuttaakaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Öööh selität jotain kuinka se on muka järkyttävän yleistä, mutta tutkimustiedot kertoo toista. Nainen on se joka ottaa eron useammin.
Naisen rakkaus mieheen todellakin loppuu. Nainen siirtää kaiken rakkauden omaan lapseensa ja näkee miehen tarpeet vain haittana elämälleen. Mies ei taannu mihinkään, mies ei vain automaattisesti muutu sellaiseksi mitä nainen haluaisi miehen jatkossa olevan.
Mutta kiitos kun todistat tekstini oikeaksi. Nainen ei anna miehelle parisuhteessa mitään.
Kyllä, naisetkin jättävät kun se miesvauva on tarpeeksi kauan siellä sohvalla maannut. Miehet jättävät kun naiselle tulee syöpä. Siitä sitten miettimään mikä johtuu mistäkin. Kuinka moni mies katselee naista joka jättää lapset täysin miehen hoidettavaksi kun "työpäivän jälkeen tarvii omaa aikaa" ja tulee ja menee aivan kuin lapsettomana? Elämä muuttuu lapsen saannin jälkeen ja piste. Miehet ihan it
Yllättääko jotain että onnellisesti miehetön ja lapseton on ketjussa riehumassa. Ketjussa, jonka aihe on miksi mies on mielummin ilman naista :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut haluttu nainen koska olen nätti ja hyväkroppainen. Olen kuitenkin niin paljon muutakin. On todella alentavaa tulla kohdelluksi vain kehona. Vaikka olen näyttävä ulkoisesti, mielestäni parhaat ominaisuuteni ovat silti sisäisiä. Olen aidosti hyvä tyyppi. Onneksi lopulta kohtasin kaltaiseni miehen ja koin että mut kohdataan kokonaisuutena, ei pelkkänä kroppana.
Hyvännäköiset naiset joita tunnen, ovat poikkeuksetta löytäneet itselleen hyvän, kivan ja komean miehen. Rumat ja ylipainoiset naiset joita tunnen, ovat yksinäisiä ja surullisia ikisinkkuja.
Kumpi on siis parempi: olla hyvännäköinen nainen, vai ei-hyvännäköinen nainen? Onpa pähkinä purtavaksi, oikea mysteeri :D
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö itse tinderissä tai oikeassa elämässä selvittämään sen haisevan, rujon pultsarin näköisen tyypin luonnetta? Sehän voi olla vaikka kuinka ihana ihminen vaikkei osaa hygieniaa ja on alkoholin turvottama.
Vai onko sokerikoukku ja diabetes jotenkin parempi kuin alkoholi ja maksakirroosi? Teetkö paljon eroa lohtusyömisen ja lohtujuomisen välillä?
Yllättääko jotain että onnellisesti miehetön ja lapseton on ketjussa riehumassa. Ketjussa, jonka aihe on miksi mies on mielummin ilman naista :)
--
Yllättääkö että palstalla saa keskustella ihan mistä haluaa?