Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Lähdetkö itse tinderissä tai oikeassa elämässä selvittämään sen haisevan, rujon pultsarin näköisen tyypin luonnetta? Sehän voi olla vaikka kuinka ihana ihminen vaikkei osaa hygieniaa ja on alkoholin turvottama.
Vai onko sokerikoukku ja diabetes jotenkin parempi kuin alkoholi ja maksakirroosi? Teetkö paljon eroa lohtusyömisen ja lohtujuomisen välillä?
Et siis tajua homman pointtia, ei se mitään. Kyse ei ole lainkaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
"Kerron sinulle nyt miehenä yhden kylmän ja ehkä epämiellyttävän totuuden: jos nainen jää friendzonelle, syynä on lähestulkoon aina sen naisen ulkonäkö. "
Kerron sinulle nyt ihan totuutena että olen itse täysin tyytyväinen ulkonäkööni. Olen nätti ja naisellinen ja löytänyt oman tyylini. Jos en tällaisena kelpaa niin en sitten kelpaa, samahan se on luonteen kanssa. Tietenkin on hyvä yrittää olla ns. paras versio itsestään, mutta ei ne perustavaa laatua olevat rakennuspalikat siellä pohjalla muutu. Tarkoitin vain sitä että onpa harmi kun toiveet eivät ikinä kohtaa, täällä kerrotaan että naiset vaatii liikaa kaikkea hösäämistä, ja minä taas toivoisin löytäväni miehen joka tykkää vaan olla rauhassa. Jos olen kaikille rauhallista elämää viettäville miehille liian ruma niin sehän on sitten voi voi.
Kerroin sinulle ihan vain kylmän totuuden, yhtään asiaa kaunistelematta. Olen mies, ja tiedän miten miehet ajattelevat.
Toivottavasti kuitenkin löydät sen mitä etsit.
Tämä siis todistaa ainakin minulle, että KAIKKI naiset eivät saa miestä.
Saavat toki, muttei sitä miestä jonka he itse huolivat.
Jos 72 vuotias Maire saa Gambialaisen 34 vuotiaan kollin itselleen (jo neljäs mies menossa) niin sanoisin että ystävälläsi on myös mahdollisuudet jos oikeasti yrittäisi.
Siksi koska kiva pitäisi olla muulloinkin kuin siinä parin ensimmäisen kuukauden romanssivaiheessa, ja pitäisi olla muutakin kuin kiva.
Olen hoikka ja hyväkuntoinen, ihan ok työssä, sosiaalisesti melko taitava mies. Mutta en ole pitkä, raamikas tai komea, enkä hyväpalkkainen.
Minulla on mahdollisuuksia vain ylipainoisiin ja minua heikommassa sosioekonomisessa asemassa (asialla ei ole sinänsä merkitystä, mutta pistää ajattelemaan mistä tämä johtuu) oleviin naisiin jotka jakautuvat kahteen kategoriaan:
- kiva mutta superarkinen, parisuhde minun kanssani olisi pelastus sosioekonomisessa mielessä. Ulkonäkö ei millään tapaa sytyttävä, todella reippaasti ylipainoa
- alussa kiva ja aloitteellinenkin, mutta pian vaativa ja kiinnostuneempi kotipesästä kuin miehestä. Kiinnostaa herkuttelu, mukavuuslomat, hemmottelu, niin usein kun siihen on varaa, ja tätä haluttaisiin enemmän kuin mihin on varaa. Ulkonäkö vähän edellistä parempi, mutta painoindeksi silti yli 30 ja aina keskivartalopainotteisesti
Jos löytyisi kiva, normaalipainoinen ja jostain älyllisestä/joistain aktiviteeteista nauttiva nainen joka ei pariudu sosioekonomisten syiden takia, olisin mieluusti tällaisen naisen kanssa. Mutta sellaiseen naiseen ei oma tasoni (ulkonäkö+raha+status) riitä. Naiset joiden kanssa juttu luistaa ja on paljon yhteistä, kokevat minun suuntaani vain kaverikemiaa. He joustavat mieluummin edellä mainituista kuin miehen ulkonäöstä (tai rahasta ja statuksesta), päätellen siitä että minut kyllä halutaan juttukaveriksi tai harrastuskaveriksi kun miehestä ei sellaiseksi ole.
Kaikki naiset, jotka haluavat miehen, eli tekevät kovasti töitä sen eteen esimerkiksi treenaamalla itsensä kuntoon ja etsimällä aktiivisesti seuraa, myös löytävät miehen. Kukaan ei väitä, että pelkästään ajattelemalla asioita tekemättä mitään voisit saavuttaakaan mitään.
Tämäkään ei pidä näin simppelisti paikkaansa. Tiedän koska olen perusnätti, treenaava, tyyliltäni klassinen, ja aktiivisesti seuraa etsivät nainen. Toistaiseksi olen ikisinkuksi jäänyt. Palstan mukaan valehtelen ja olen oikeasti ruma läski koska tällainen ei ole mahdollista. Että niin avointa ja kehittävää keskustelua täällä - se mitä kerrot ei sovi itse keksimääni teoriaan joten sinä valehtelet. Ja näin taas teoriani todistettiin todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut haluttu nainen koska olen nätti ja hyväkroppainen. Olen kuitenkin niin paljon muutakin. On todella alentavaa tulla kohdelluksi vain kehona. Vaikka olen näyttävä ulkoisesti, mielestäni parhaat ominaisuuteni ovat silti sisäisiä. Olen aidosti hyvä tyyppi. Onneksi lopulta kohtasin kaltaiseni miehen ja koin että mut kohdataan kokonaisuutena, ei pelkkänä kroppana.
Hyvännäköiset naiset joita tunnen, ovat poikkeuksetta löytäneet itselleen hyvän, kivan ja komean miehen. Rumat ja ylipainoiset naiset joita tunnen, ovat yksinäisiä ja surullisia ikisinkkuja.
Kumpi on siis parempi: olla hyvännäköinen nainen, vai ei-hyvännäköinen nainen? Onpa pähkinä purtavaksi, oikea mysteeri :D
Hyvännäköinen nainen saa varmasti halutessaan miehen, käyhän se tästäkin ketjusta harvinaisen selväksi. Miehen hyvyydestä ei kyllä ole takeita. Moni hyvännäköinen nainen tuntuu olevan miehelle lähinnä koriste. Joku jota esitellä kavereille ylpeänä. Nämä eivät ole hyviä miehiä. Hyvän miehen löytäminen hyvännäköisenä naisena ei ole yhtään sen helpompaa kuin naisena keskimäärin.
Ja eikös se joku entinen missi vastikään lentänyt viidennestä kerroksesta kadulle. Oliko hänellä hyvä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerron sinulle nyt miehenä yhden kylmän ja ehkä epämiellyttävän totuuden: jos nainen jää friendzonelle, syynä on lähestulkoon aina sen naisen ulkonäkö. "
Kerron sinulle nyt ihan totuutena että olen itse täysin tyytyväinen ulkonäkööni. Olen nätti ja naisellinen ja löytänyt oman tyylini. Jos en tällaisena kelpaa niin en sitten kelpaa, samahan se on luonteen kanssa. Tietenkin on hyvä yrittää olla ns. paras versio itsestään, mutta ei ne perustavaa laatua olevat rakennuspalikat siellä pohjalla muutu. Tarkoitin vain sitä että onpa harmi kun toiveet eivät ikinä kohtaa, täällä kerrotaan että naiset vaatii liikaa kaikkea hösäämistä, ja minä taas toivoisin löytäväni miehen joka tykkää vaan olla rauhassa. Jos olen kaikille rauhallista elämää viettäville miehille liian ruma niin sehän on sitten voi voi.
Kerroin sinulle ihan vain kylmän totuuden, yhtään as
Siis luulet että kerroit minulle jotain shokeeraavaa ja täysin ennenkuulumatonta? Okei :D.
Vierailija kirjoitti:
Yllättääko jotain että onnellisesti miehetön ja lapseton on ketjussa riehumassa. Ketjussa, jonka aihe on miksi mies on mielummin ilman naista :)
--
Yllättääkö että palstalla saa keskustella ihan mistä haluaa?
Tietysti saa. Sanotaanko että todistat käytökselläsi miesten kommentit oikeiksi.
Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vaadit paljon miehen genetiikalta. Pitää olla pitkät, raamiaks ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Löysin mukavan miehen.
Mitä mitä?? Palstamammojen mukaan ei ole olemassa mukavia, hyviä miehiä. Ettekö ole lukeneet kuinka nainen on aina onneton parisuhteessa ja sinkut ovat onnellisia. Siitä on lukuisia tutkimuksiakin.
No, pian nuo miehet muuttuvat määräileviksi sioiksi jotka eivät auta kotitöissä, sitten näette millaisia kaikki miehet todellisuudessa ovat.
Älä viitsi lässyttää pazkaa. Me teemme kotityöt puoliksi. Mies ei määrää mua.
Väitätkö palstamammoja valehtelijoiksi? Etkö usko tutkittuun tietoon?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, jotka haluavat miehen, eli tekevät kovasti töitä sen eteen esimerkiksi treenaamalla itsensä kuntoon ja etsimällä aktiivisesti seuraa, myös löytävät miehen. Kukaan ei väitä, että pelkästään ajattelemalla asioita tekemättä mitään voisit saavuttaakaan mitään.
Tämäkään ei pidä näin simppelisti paikkaansa. Tiedän koska olen perusnätti, treenaava, tyyliltäni klassinen, ja aktiivisesti seuraa etsivät nainen. Toistaiseksi olen ikisinkuksi jäänyt. Palstan mukaan valehtelen ja olen oikeasti ruma läski koska tällainen ei ole mahdollista. Että niin avointa ja kehittävää keskustelua täällä - se mitä kerrot ei sovi itse keksimääni teoriaan joten sinä valehtelet. Ja näin taas teoriani todistettiin todeksi.
Todennäköisesti et kyllä ole perusnätti, vaan paljon alle "perusnätin", jos siis tosiaan olet ikisinkku.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki riippuu siitä millainen mies kelpaisi. Lähes poikkeuksetta nämä "nätit ja naiselliset" ikisinkut oikeasti vaativat geneettisesti komeaa miestä. Kuvitellaan että kun ei tavoitella top 0.01% kalsarimallia, ei olla liian vaativia.
"Todennäköisesti vaadit paljon miehen genetiikalta. Pitää olla pitkät, raamiaks ja komea."
Oletat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haetko aktiivisesti seuraa, ja oletko kehittänyt itsesi hyväksi kumppaniksi esimerkiksi terveillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla ja sivistyksellä?"
Ja taas päästiin siihen että tärkeintä on olla hyvännäköinen jotta joku mies kelpuuttaisi <3.
Lähdetkö itse tinderissä tai oikeassa elämässä selvittämään sen haisevan, rujon pultsarin näköisen tyypin luonnetta? Sehän voi olla vaikka kuinka ihana ihminen vaikkei osaa hygieniaa ja on alkoholin turvottama.
Vai onko sokerikoukku ja diabetes jotenkin parempi kuin alkoholi ja maksakirroosi? Teetkö paljon eroa lohtusyömisen ja lohtujuomisen välillä?
Kyse on vain ja ainoastaan siitä, ettei miehillä saisi olla painon, hygienian tai vaatetuksen suhteen mitään vaatimuksia, kun taas naisilla on kaikki oikeus olla hyväksymättä miehiltä mitä tahansa.
Ainoa näkemysero mikä meillä on on seuraava: onko ylipaino alkoholismiin verrattavissa oleva sairaus? Sinusta se ei ole koska se lihavuus on naisille niin kovin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättääko jotain että onnellisesti miehetön ja lapseton on ketjussa riehumassa. Ketjussa, jonka aihe on miksi mies on mielummin ilman naista :)
--
Tietysti saa. Sanotaanko että todistat käytökselläsi miesten kommentit oikeiksi.
Kiitos siitä.
Ei vaan sinä todistat naisten kommentit oikeiksi etkä edes tajua sitä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et kyllä ole perusnätti, vaan paljon alle "perusnätin", jos siis tosiaan olet ikisinkku.
En ole. Ja taas jo ekassa kommentissa päästiin samaan lopputulokseen - valehtelija!! Palsta ei petä koskaan 😁
Ja eikös se joku entinen missi vastikään lentänyt viidennestä kerroksesta kadulle. Oliko hänellä hyvä mies?
Lensi joo ja olihan sillä hyvä mies. Ei perheen perustamiseen mutta hauskanpitoon. Naisethan ylpeilevät sillä, että he pystyvät vaihtamaan hyvän miehen määritelmää tarvittaessa kun esimerkiksi perheen perustamisen aika tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on vain ja ainoasta
Olen eri mutta miehethän ovat ylipainoisempia kuin naiset että mitä ihmettä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Kiitos siitä.
Ei vaan sinä todistat naisten kommentit oikeiksi etkä edes tajua sitä :D.
Ei vaan sinä todistat miesten kommentit oikeiksi etkä edes tajua sitä :D.
Älä viitsi lässyttää pazkaa. Me teemme kotityöt puoliksi. Mies ei määrää mua.