Emättimen sisäiset hermopääteet
Mielenkiintoinen seikka tuossa Seurassa olleessa erektiöhäiriö artikkelissa. Emättimessä on paljon hermopäätteitä emättimen pohjassa. Ullatus ullatus.
7. Miten entistä pienemmällä peniksellä voi tyydyttää kumppanin?
Peniksen koko vaikuttaa ja ei vaikuta siihen, miten mies voi tyydyttää kumppanin. On totta, että emättimen pohjukassa on eniten hermopäätteitä, mutta toiseksi eniten niitä on aivan emättimen ulkosuulla. Siihen ylettyy lyhyemmälläkin elimellä.
Kannattaa muistaa, että peniksen käyttö on taito-, eikä välinelaji. Kumppanin voi tyydyttää muillakin tavoilla kuin perinteisellä yhdynnällä.
Penis on lihasta ja käytön puutteessa lihas pienenee. Penistä ei voi kasvattaa harrastamalla runsaasti seksiä, mutta sillä tapaa se ei ainakaan pienene.
Lainattu tuolta: https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/miehella-ei-seiso-kun-aikuisen-mi…
Kommentit (194)
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Sepä on mystistä, etteivät nämä vaimot koskaan tule itse kertomaan, miten ihania orgasmeja miehet heille alinomaan panolla antavat, koskematta lainkaan siihen klitorikseen, joka heille luoja antanut vain nautintoa varten,
Ja kuinka antaumuksella heidän miehensä jaksavat jauhaa, "kuinka minun vaimoni saa ilman mitään..." jne
Uskovatko nämä miehet itse näihin stooreihinsa.
Olen ihan kokonainen nainen, ja kyllä tiedän mistä naiset pitävät.
Tiedän myös mistä miehet nauttivat, ja ne eivät eroa juurikaan toisistaan.
Älä jaksa jauhaa pa%kaa. Sä tunnet vaan itsesi ja ehkä oman miehesi. Et esimerkiksi minua. Vai haluatko yrittää arvata, mistä minä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Eikö ole itse asiaan mitään sanomista, vai tämä trolliksi sanominen. oikeasti?
Eikö vaan pysty sanomaan naisten nautinnosta mitään?
Olen kirjoittanut tähän ketjuun neljä aivan asiallista viestiä ja sitten tuon trollikommentin. Jos haluat oikeasti keskustella, niin vastaa nyt vaikka tuohon kysymykseeni, että miksi niillä prosenteilla pitäisi olla mitään merkitystä kenenkään yksittäisen ihmisen seksielämään?
Olen joskus ollut ymmärtävinäni, että sinä haluat että kaikki naiset saisivat paljon nautintoa. Hieno asia. Sitä vain en ymmärrä, että päivät päästään lähinnä raivoat täällä niille miehille, joiden naiset saavat paljon nautintoa, mutta eri tavalla kuin enemmistö. Sinusta se on klitoriksen kieltämistä, naisvihaa, milloin mitäkin. Pystytkö mitenkään selventämään meille, että millä tavalla tuo toiminta vie kohti hyvää tavoit
No ei tietenkään prosentit auta yhtä ihmistä, mutta kertoohan se jotain yleisesti. Siis jos et sinä puolestasi ole sokea, niin olet varmasti ja väkisinkin huomannut tämän klitoriskielteisyyden täällä. Nainen joka haluaa klitorista koskettavan tai siitä nauttivan on hullu..onko? Onko vastaavasti mies joka haluaa panna hullu?
Kun se nyt on totuus kuitenkin ettei useimmat naiset saa vain panolla, niin miksi asia pitää kieltää, ja sen totuuden sanoja haukkua?
Kerroppa sinä se.
Olen kovasti seksuaalimyönteinen nainen, enkä suinkaan hiekka pilde...päinvastoin nautin suurest ja saan päivittäin monia orgasmeja, kiitos upean mieheni. Tästäkin silti saan irvailuja, miksi?
Onko naisen seksuaalisuus jotenkin uhka miehelle- en tajua, luulis päinvastoin.
Ymmärrätkö yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No 2 synnytystä takana ja taatusti molemmissa kätilö aukaisi sitä kohdunkaulaa, kun ei avautunut "itsekseen" kuten väitit. Synnytykset, molemmat käynnistettiin.
Kai minä nyt omat synnytykseni tiedän! Ja pillun pohjani myös.
Mihet EIVÄT tiedä, vaikka olisivat naineet tuhatta naista, voivat korkeintaan arvella.
Hallelujaa, sanoi pillutieteiden dosentti!
Hyvä, että tunnet oman pillusi. Tietääkö muuten miehesi, että sen kulli ei tunnu miltään sisälläsi?
Mikä tappelu sinulla on täällä meneillään?
Nyt iso mies; käyttäydy.
Näiden naisten kanssa joilla on se tunnoton pillu, on keskustelu aika vaikeaa. Ne kun eivät tajua olevansa täysin marginaaliryhmä naisten keskuudessa. Kuvittel
Aina yhtä ihanaa, kun mies tulee selittämään naisille, että millainen biologinen rakenne heillä on ja miltä mikäkin tuntuu :) Kyllähän mies nyt ihan selkeänä kokemusasiantuntijana tietää, millaista on elää ja harrastaa seksiä naiskehossa. Voi meitä höppänöitä naisia, ihanaa, kun tälleen meitä naisparkoja valistat, kun emme omia värkkejämmekään tunne muutoin, vaikka niiden kanssa elämme 24/7 VS miehen ajoittaiset vierailut värkissä.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Eikö ole itse asiaan mitään sanomista, vai tämä trolliksi sanominen. oikeasti?
Eikö vaan pysty sanomaan naisten nautinnosta mitään?
Olen kirjoittanut tähän ketjuun neljä aivan asiallista viestiä ja sitten tuon trollikommentin. Jos haluat oikeasti keskustella, niin vastaa nyt vaikka tuohon kysymykseeni, että miksi niillä prosenteilla pitäisi olla mitään merkitystä kenenkään yksittäisen ihmisen seksielämään?
Olen joskus ollut ymmärtävinäni, että sinä haluat että kaikki naiset saisivat paljon nautintoa. Hieno asia. Sitä vain en ymmärrä, että päivät päästään lähinnä raivoat täällä niille miehille, joiden naiset saavat paljon nautintoa, mutta eri tavalla kuin enemmistö. Sinusta se on klitoriksen kieltämistä, naisvihaa, milloin mitäkin. Pystytkö mitenkään selventämään meille, että
Mikä tässäkin oli väärin? No nainen sanoi saavansa orgasmeja.
Kun se nyt on totuus kuitenkin ettei useimmat naiset saa vain panolla, niin miksi asia pitää kieltää, ja sen totuuden sanoja haukkua?
...
Onko naisen seksuaalisuus jotenkin uhka miehelle- en tajua, luulis päinvastoin.
Ymmärrätkö yhtään..
No yritetäänpä. Ensinnäkin, mua ei kiinnosta keskustella jokaisesta alapeukusta, nimittelystä, haukusta tai muusta lapselisesta provosta mitä sinä, minä tai kuka tahansa muukin täällä saa. Palstan taso on noiden provoilijoiden vuoksi monesti heikonlainen, mutta vielä heikommaksi se muuttuu, kun joku ottaa ne ihan tosissaan ja alkaa vänkäämään trollin kanssa. Unohdetaan ne.
Ja sitten, ymmärrän sen, että iso osa naisista ei saa pelkällä panolla, vaan tarvitsee ja haluaa muunkinlaista seksiä. Sanon että valtaosa täällä tosissaan kirjoittavista ja seksistä aidosti tykkäävistä, niin naisista kuin miehistäkin, ymmärtää sen eikä heillä ole mitään ongelmaa asian kanssa. Sanoisin että suuri osa seksistä tykkäävistä miehistä haluaa jotakin muutakin kuin panoa, ja nimenomaan tehdä naiselle tai yhdessä naisen kanssa jotakin muuta. Edelleen, unohdetaan ne trollit.
Sitä en ymmärrä, että miksi tuosta asiasta ei päästä eteenpäin. Olet aloittanut "keskustelun" jo satoja ja satoja kertoja tuolla samalla väitteellä, eikä käytännössä kukaan sulle tule sanomaan, että eipäs, olet väärässä, naiset eivät nauti klitoriksesta, naiset nauttivat panosta (unohdetaan vieläkin ne trollit). Moni nainen kyllä on tullut kertomaan, että joo ihan kiva, mutta kyllä kalusta tykkää vieläkin enemmän. Moni mies, mm minä, on kertonut, että joo ihan kiva, mutta jostain syystä vaimo tykkää enemmän siitä kullista enkä edes saa antaa suuseksiä niin paljon kuin haluaisi. Ja moni on kertonut, että ihan totta, kalu on kiva, mutta muutakin tarvitaan.
(jatkuu...)
(...jatkoa)
Mulle tämä kertoo vain yhden itsestäänselvyyden: ihmisiä on erilaisia, joten jos haluaa hyvää seksiä harrastaa, niin kannattaa tietää millaiset on oman kumppanin mieltymykset. Ja sitten voitaisiin keskustella ihan hyvässä hengessä, että minkälaisia mieltymyksiä sitä onkaan ja miltä mikäkin juttu tuntuu tai ei tunnu. Vaan kun ei: alkaa aina tää sama päivä murmelina, ja aletaan puhua naisvihasta, klitoriksen kieltämisestä, ihmetellään että missä ne kalusta nauttivat naiset itse ovat, ja jos nainen kertoo panosta nauttivansa niin todetaan että taas miehet kirjoittavat naisina. Ja pian on seuraavassa ketjussa jälleen kerran kommentti, että 79% naisista ei saa pelkällä panolla, miksi ette klitoriksen vihaajat sitä ymmärrä, ja aloitetaan alusta.
Ymmärränkö yhtään? No en. Onko naisen seksuaalisuus uhka miehelle? Enpä usko, mutta nämä keskustelut eivät mun mielestä valaisekaan tuota asiaa millään tavalla, näissä on kyse jostain ihan muusta. Saanko kysyä, että millaista vastausta sinä oikein täältä palstalta odotat tähän samaan avaukseen, mitä pitäisi tapahtua, että keskustelu jotenkin loksahtaisi pois tältä uralta? Että kukaan nainen ei nauttisi eniten kalusta, tai ei ainakaan kertoisi siitä? Että kukaan mies ei kertoisi omasta kumppanistaan yhtään mitään? Että kaikki vastaisivat väitteeseen "suurin osa naisista ei saa panosta" vain yksinkertaisesti, että kyllä, suurin osa ei saa panosta mitään. Ja sitten odotettaisiin seuraavaa avausta jossa väitettäisiin ja vahvistettaisiin sama asia.
Ymmärräthän, että jokainen puhuu täällä omista lähtökohdistaan? Jos joku kertoo nauttivansa itse kalusta, hän puhuu itsestään eikä sinusta? Jos joku mies kertoo vaimonsa nauttivan kalusta, hän puhuu vaimostaan, eikä sinusta? Eikä myöskään kaikista niistä naisista, jotka eivät nauti tai eivät saa haluamaansa nautintoa, vaan puhuvat yhdestä naisesta, joka nyt sattumalta nauttii ja saa? Mikä siinä on niin helvetin väärin?
Kuule, kun miehet puhuvat naisista, ei niin että nasiet puhuvat itse.
En minä tai muutkaan naiset puhu siitä miten miehet kokevat, satii mten HEIDÄN PITÄISI koke seksi missäkin tilanteessa.
Ja täällä ei todella ole oikeastaan yksikään mies sanonut, että joo se klitoris on todella sama kuin se kalua, paitsi että siinä on sitä tunto 2 kertaa enemmän.
Aia vaan puhutaan miten hirveetä kun siitä litoriksesta puhutaan!
Miltä se miehestä tuntuisi,, jos kalua haukuttaisi aina vaan.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
En minä tai muutkaan naiset puhu siitä miten miehet kokevat, satii mten HEIDÄN PITÄISI koke seksi missäkin tilanteessa.
Ja täällä ei todella ole oikeastaan yksikään mies sanonut, että joo se klitoris on todella sama kuin se kalua, paitsi että siinä on sitä tunto 2 kertaa enemmän.
Mitä tähänkin nyt sanoisi.
Jos nainen täällä itse puhuu, että panemisesta tykkää, niin mitä sanot? Ignooraat, jos et väitä että taas miehet esiintyvät naisina.
Jos mies kertoo nuolevansa naista, mutta naisen tykkäävän silti enemmän panosta, koohaat suureen ääneen että ei saa mies puhua naisten puolesta. Jos mies sanoo nuolevansa naista ja naisen tykkäävän siitä, niin kiittelet että kuinka fiksu mies kerrankin.
Väität ettet puhu miesten puolesta ja siitä miltä miehistä tuntuu, silti toistelet että tiedät mistä miehet tykkäävät tai että kalu ja klitoris, sama asia.
Ja se minua kaikkein eniten ärsyttävä asia: jos minä kerron mistä vaimoni tykkää, sinä sanot että en saa toisen puolesta kertoa, seuraavaksi väität että kyllä sinä naisena tiedät mistä jokainen nainen tykkää, ja tiedätpä vielä senkin, mistä kaikki miehet tykkäävät. Sä olet täysin sokea omalle käytöksellesi.
Siitä olen samaa mieltä, että kaikenlainen nimittely ketä tahansa kohtaan on perseestä tällä palstalla. Se ei kuitenkaan ole nimittelyä, haukkumista, naisvihaa eikä klitoriksen kieltämistä. Ihmiset vain puhuvat omista asioistaan, jotka he omalta ja kumppaninsa kohdalta tietävät paremmin kuin sinä. He eivät silloin puhu sinusta eikä siitä mistä sinä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Luoja, Jumala, meidän Vapahtajamme on sijoittanut hermopisteet vaginan pohjukkaan?
Kiero huumorintaju. Naisen pitää vain löytää itselleen oikea vastakappale. Vaimo ilmeisesti ymmärsi tuon jo nuorena.
Siis uskot ihan oikesta Jumalaan sekä tuohon artikkeliin?
Älä usko kakkea mitä sinulle kerrotaan vaan ole skeptinen.
Voit myös testata vaginan tuntopisteet yhdessä ystäväsi kanssa työntämällä käden vaginaan.
Artikkelissa väitetään, että penis on lihasta. Joo, ei ole uskomista siihen. Enimmäkseen penis on paisuvaiskudosta, joka on siis ihan eri asia kuin lihas. Hömppäjuttu siis.
jos siis nainen ei saa yhdynnässä, siihen on vaan tyytyminen, koska miehet (?) eivät suostu klitorikseen koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Mitä tähänkin nyt sanoisi.
Jos nainen täällä itse puhuu, että panemisesta tykkää, niin mitä sanot? Ignooraat, jos et väitä että taas miehet esiintyvät naisina.
Jos mies kertoo nuolevansa naista, mutta naisen tykkäävän silti enemmän panosta, koohaat suureen ääneen että ei saa mies puhua naisten puolesta. Jos mies sanoo nuolevan
Tällä hahmolla ei ole kaikki muumit laaksossa. Onhan se jo tullut kaikille selväksi.
Sinulla sen sijaan tuntuu olevan asiat ihan hyvässä jamassa.
Tuon hahmon kanssa on täysin turhaa ja hedelmätöntä edes yrittää keskustella, kun ei se ymmärrä. Ei kokemusta, ei ymmärrystä. Mutta eniten ihmettelen sitä, että miten tuolla hahmolla voi olla mies? No meitähän on moneen junaan...
Käyttäjä34431 kirjoitti:
jos siis nainen ei saa yhdynnässä, siihen on vaan tyytyminen, koska miehet (?) eivät suostu klitorikseen koskemaan.
Ketkä miehet. Kerrotko meille niiden nimetkin nyt vaikka? Miksi sulle osuu aina tuollaiset miehet?
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Kuka nyt taas on klitorista dissannut. Ai niin, ne kaikki miehet.
Tiede lehdestä voi lukea, että tutkijat ovat kuvantamismenetelmin selvittäneet, että klitoris on n 8cm pitkä. Eli jos siitä on se 1-1,5cm ulkopuolella niin se 80% on emättimen sisällä ja sivuilla. Kun sitten otetaan huomioon otsikkon maininta, enin osa emättimen hermopäistä on emättimen pohjalla ja emättimen suulla, niin ei ihme, että monet naiset nauttivat, halluat ja saavat nautintoa ja orgasmeja myös yhdynnästä tai emättimen sisäisistä hyväilyistä.
Samaisessa tiedelehdessä sanottiin, että vain 50-79% naisista vaatii klitoriksen huipun hyväilyä saadakseen orgasmin. Voi hyvinkin pitää paikkansa, koska alle 20% miehistä ylettyy koskaan naisen emättimen pohjan hermopäihin hyväilemään. Näin ollen emättimen kaikkien hermopäiden kokonaisvaltainen hyväily jää vajaaksi.
Voihan sitä spekuloida niinkin, että jos kalu yllettää hieromaan voimalla emättimen pohjimmaisia hermopäitä tällä voi olla sellainen vaikutus, ettei klitoriksen huippun lisäkiihoitus tunnu enää hyvältä tai ole enää edes tarpeellista. Tämä nyt tuli mieleeni siksi, että oma kaluni on aina hieronut vähän turhankin voimalla vaimon pillunperää, jolloin klitoriksen koskeminen ollut aina kielletty. Mutta vastaavasti suuseksiä antaessa ja sormettaen pakollista orgasmien saamiseksi. Mutta silloihan ei pillun pohja saa mitään hyväilyä, jos ei käytä isoa dildoa avuksi.
Mitä tulee miesten tietämiseen naisensa pillusta, niin ainakin omalla vaimolla ei ole mitään käsitystä mitä pillussa puuhailen, missä järjestyksessä mitäkin paikkaa hyväillen ja miksi. G-pisteen voi tunnistaa, kun on ehkä siitä lukenut, muusta ei tiedä. Ainut minkä tietää tai paremminkin tuntee, että hyvältä tuntuu.
onko 50 - 79% "vain", minusta se on paljon.
Mutta mitä te jauhatte pas.kaa täällä, eikö pysty ihan vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.
Tähän kysymykseen ei kuulu mun mies eikä suku aikä mun mikään mielipiteeni. Täällä on niin negatiivinen ilmasto naisia ja heidän nautintojaan kohtaan, ettei mitään väliä.
"on luonnollista saada yhdynnässä" ja jos ei saa on hiekka pillu yms.
Mutta jauhakaa pas.kaanne.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Ei sitten ollut miehillä munaa...
Mitä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Ei sitten ollut miehillä munaa...
Oletko yksinkertainen? Siis ihan simppeli kysymys, ja vastauksena tuli vain "tilu lilu".
Ei siis ollut munaa todellakaan vastata. Liian vaikeeta vastata.kun ei vaan pysty ei kykene.
Olen joskus ollut ymmärtävinäni, että sinä haluat että kaikki naiset saisivat paljon nautintoa. Hieno asia. Sitä vain en ymmärrä, että päivät päästään lähinnä raivoat täällä niille miehille, joiden naiset saavat paljon nautintoa, mutta eri tavalla kuin enemmistö. Sinusta se on klitoriksen kieltämistä, naisvihaa, milloin mitäkin. Pystytkö mitenkään selventämään meille, että millä tavalla tuo toiminta vie kohti hyvää tavoitettasi? Minä en nimittäin ymmärrä. Oikeasti en, ja olen sentään aika monta vuotta tätä sinun "keskusteluasi" seurannut ja kommentoinut, joskus enemmän, joskus vähemmän.
En vaan ymmärrä. Ehkä sinä haluatkin asiantilan pysyvän sellaisena, koska silloin tämä jauhaminen jatkaa tämän ikuisen kehän kiertämistä eikä koskaan pääse ulos siitä ja uuteen suuntaan. Trollikommenttini johtuu tästä, epäilen että sinä yksinkertaisesti nautit tästä vääntämisestä, koska et osoita mitään halua päästä siitä eroonkaan.