Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen sisäiset hermopääteet

Vierailija
06.12.2023 |

Mielenkiintoinen seikka tuossa Seurassa olleessa erektiöhäiriö artikkelissa. Emättimessä on paljon hermopäätteitä emättimen pohjassa. Ullatus ullatus.

7. Miten entistä pienemmällä peniksellä voi tyydyttää kumppanin?

Peniksen koko vaikuttaa ja ei vaikuta siihen, miten mies voi tyydyttää kumppanin. On totta, että emättimen pohjukassa on eniten hermopäätteitä, mutta toiseksi eniten niitä on aivan emättimen ulkosuulla. Siihen ylettyy lyhyemmälläkin elimellä.

Kannattaa muistaa, että peniksen käyttö on taito-, eikä välinelaji. Kumppanin voi tyydyttää muillakin tavoilla kuin perinteisellä yhdynnällä.

Penis on lihasta ja käytön puutteessa lihas pienenee. Penistä ei voi kasvattaa harrastamalla runsaasti seksiä, mutta sillä tapaa se ei ainakaan pienene.

Lainattu tuolta: https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/miehella-ei-seiso-kun-aikuisen-mi…

Kommentit (194)

kissa
141/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se 54 %  edes susta sitten on, päivää vaan.

Vierailija
142/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Mitä se 54 %  edes susta sitten on, päivää vaan.

Ai mitäkö? Naisia jotka saa jollakin toisella tavalla, mikä tässä nyt on vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kissa
143/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millä muulla tavalla siis? Kun täällähän on paljon oollut sitä klitan dissausta, eli "ei siihen tarvitse koskea" tyylistä...milt miehestä tuntuisi, jos naiset alkaisivat kirjoitella samaan tyyliin kalusia, eli mitä sitä "hinkuttamaan". Ei tarvitse koskea, kärjistettynä.

Äsken muuten hyvöilin mieheni kalua, ja sitä eturauhasta samalla ihan vaan kassien alta; kyllä se pullisteli siellä kovasti, ja vastasi siis hyväilyihin. Omkohan tuo "pullistelu" tavallistakin siis ulkoapäin. Mies kyllä tykkäsi.

Vierailija
144/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten sua rakas Klitoris Hullu muiden naisten orkut kiinnostaa niin kovasti. Luuletko, että saat aikaan jonkun orkkuvallankumouksen öyhöttämiselläsi?

Kaipaat selkeästi keskusteluseuraa, koska vastailet itsellesi. Voisit mennä ammattiauttajan luo purkamaan pahaa oloasi. Myös kunnon penetraatio-orgasmi voisi auttaa.

koiruli
145/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten sua rakas Klitoris Hullu muiden naisten orkut kiinnostaa niin kovasti. Luuletko, että saat aikaan jonkun orkkuvallankumouksen öyhöttämiselläsi?

Kaipaat selkeästi keskusteluseuraa, koska vastailet itsellesi. Voisit mennä ammattiauttajan luo purkamaan pahaa oloasi. Myös kunnon penetraatio-orgasmi voisi auttaa.

Koska palstalla pyörii kaltaisia älyttömiä, en usko ollenkaan saavani kailtaisissasi muutosta. Yritän siti, ehkä joku avaa jonkun solun päässään.

Saako täällä muuten puhua vain kalusta, sen työntämisestä edest- ja takaa, suuhun, persiiseen, panotelineessä, nuoreen vanhaan tai maksulliseen. Muutama esimerkki vain. Mutta se naisen nautinto onkin sitten vihatumpi puheenaihe, ja siitä puhuvaa naista myös haukutaan estoitta.

Ja saan kyllä päivittäin orgasmeja ja ihan kalun kanssa.

Sinulle kirjoittaha, sensijaan vois oikeasti ollakin apua mennä hoikan juttelemaan jonkun kypsyneemmään kanssa. Ehkä jopa saisit naisvihasi hallintaan.

Mulla ei ole tarvetta siihen.

Vierailija
146/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstalla pyörii kaltaisia älyttömiä, en usko ollenkaan saavani kailtaisissasi muutosta. Yritän siti, ehkä joku avaa jonkun solun päässään.

Saako täällä muuten puhua vain kalusta, sen työntämisestä edest- ja takaa, suuhun, persiiseen, panotelineessä, nuoreen vanhaan tai maksulliseen. Muutama esimerkki vain. Mutta se naisen nautinto onkin sitten vihatumpi puheenaihe, ja siitä puhuvaa naista myös haukutaan estoitta.

Ja saan kyllä päivittäin orgasmeja ja ihan kalun kanssa.

Sinulle kirjoittaha, sensijaan vois oikeasti o

Kerron sulle vaikka et sitä taaskaan tule ymmärtämään. Naisen nautinto ei ole mikään vihattu aihe. Sun käytös ja öyhöttäminen sen sijaan sitä on.

Haukut ja solvaat täällä muita ihmisiä ja sitten odotat, että sua kohdeltaisiin jotenkin silkkihansikkain. Niin metsä vastaa, miten sinne huutaa. Kokeilepa joskus keskustella sivistyneesti. Kokeile edes yhden kerran.

koiruli
147/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä siis "öyhötän" enkä "taaskaan usko"...siinä sun kielenkäyttöäsi.

"haukun ja solvaan" niinkö. Ketähän täällä monin eri sanoin solvattu, paitsi minua, niin kaikkia naisia yhteisesti.

Mutta miehellä "oikeus" niin tehdä, tai ainakin niin luullaan.

Mitä väliä kuinka vastaan, kun vastaukset ovat tasoa, "kaipaat kunnon panoa" tms.

Pitäskö aina olla calm ja rauhallisesti kääntää se toinenkin poski, suuttumatta ikinä.

Vierailija
148/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

"haukun ja solvaan" niinkö. Ketähän täällä monin eri sanoin solvattu, paitsi minua, niin kaikkia naisia yhteisesti.

Mitä väliä kuinka vastaan, kun vastaukset ovat tasoa, "kaipaat kunnon panoa" tms.

Pitäskö aina olla calm ja rauhallisesti kääntää se toinenkin poski, suuttumatta ikinä.

Kyllä sinä öyhötät, mutta et itse sitä edes ymmärrä. Ja tätä on jatkunut jo piiiitkän ajan. Joten lienee sulle ihan normaali käytösmalli.

Kyllä sinä solvaat ja haukut kaikkia miehiä, miehiä, useimpia miehiä. Niitä ei naisen nautinto kiinnosta, kunhan pääsevät vaan panemaan omaksi ilokseen, dissaavat jatkuvasti klitorista. Näin jokaisessa ketjussa missä kirjoitat. Jos et mua usko, lue niitä läpi ja avaa silmäsi.

Kun sua haukutaan (ja monesti ihan syystä) käännät sen heti kaikkien naisien haukkumiseksi. Miksi? Etkö osaa erottaa, koska puhutaan sinusta ja koska kaikista naisista.

Palstalla on ollut jokunen kysely siitä välittävätkö miehet naisen nautinnosta, kiinnostaako miehiä pillun nuoleminen ja sormileikit, pannaako vaan omaksi ilokseen, millaisia tuntemuksia kalu pillussa tuottaa naisille, orkku mielummin kalulla vai nuolemalla ja vaikka mitä muuta. Ja sinä olet joka kerta riitaa haastamassa ja öyhöttämässä. Sulle ei kelpaa edes se, jos toinen nainen sanoo jotain, mikä on sun vakaumustesi vastaista. Silloin mies kirjoittaa naisena.

Ainoastaan sinä olet oikeassa. Muut väärässä, proavat tai kirjoittavat naisina. Keskustelu kanssasi on täysin hedelmätöntä ja mahdotonta. Miten menee silleen omasta mielestäsi?

Vierailija
149/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako teitä kahta tappelijaa nussiminen & paneminen lainkaan?

Vierailija
150/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin paljon. Kiitos kysymästä.

Meillä saa nussia ja panna. Joskus ihan omaksi ilokseen. Ilman klitoriksen nuolemis velvoitteita.

Vierailija
151/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin paljon. Kiitos kysymästä.

Meillä saa nussia ja panna. Joskus ihan omaksi ilokseen. Ilman klitoriksen nuolemis velvoitteita.

No hyvä että ei ole lisääntymisvelvoitetta tms. vaan seksi voi olla ihan kivaa ja hauskaakin. 

sama
152/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Kyllä sinä öyhötät, mutta et itse sitä edes ymmärrä. Ja tätä on jatkunut jo piiiitkän ajan. Joten lienee sulle ihan normaali käytösmalli.

Kyllä sinä solvaat ja haukut kaikkia miehiä, miehiä, useimpia miehiä. Niitä ei naisen nautinto kiinnosta, kunhan pääsevät vaan panemaan omaksi ilokseen, dissaavat jatkuvasti klitorista. Näin jokaisessa ketjussa missä kirjoitat. Jos et m'

Lähes jokaisessa ketjussa tai siis missä yhtään naisen orgasmia käsitellään on just "öyhhötystä" vai mikä sun sana onkaan.

Muu on tärkeää miesten nautintoa  "miten nainen voi parhaiten pyllistellä miehelle ja olla pantavana"

"haukut kaikkkia miehiä, useimpia miehiä, ja useimpia miehiä" jestas niinkö.

Taisin juuri muuten kirjoittaa, kuinka kiittelin joitakin palstan miehiä, ja tietysti sitä omaani.

Mutta vastaavaa en oleoin ole mieheltä havainnut täällä.

Vain sitä solvausta ja pujetta kuinka voi panna milloin mihinkin ja kehenkin  ja ei täällä ole kuultu miten joku mies kertoisi mitem naistaan nuoli taia muuten tyydytti.

Itse muuten just kirjoitein, mitä mies kokee kun eturauhasta ihan ulkoisest kiihoitin, että mitä muut miehet siitä ajattelevat. No eipä ole tullut mitään vastinetta.

Ei ihme ettei täällä naiset kirjoittele.

Vierailija
153/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää eturauhasen stimuloinnista (pois lukien anaalinen sorkkiminen)

Vierailija
154/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kuultu miten joku mies kertoisi mitem naistaan nuoli taia muuten tyydytti.

Kyllä on kuultu, muutama vakiokirjoittaja on kertonut vaikka kuinka monta kymmentä kertaa kuinka vaimonsa tyydyttää, minä muunmuuassa. Jos hyvin menee, niin sinä vain ignooraat kertomuksen, mutta se normaalimpi reaktio on se tuttu, että missä ne näitten miesten naiset ovat kertomassa? Ei saa puhua naisten puolesta! Sitten ehkä menet johonkin naapuriketjuun pilkkaamaan, että palsta on täynnä näitä orgasmitietäjämiehiä, kysykääpä niiltä neuvoa.

Niin että haluatko sinä kuulla miten mies tyydyttää naisen vai et? Minun havaintoni tukevat vahvasti sitä, että et todellakaan halua. Etkä yhtään enempää halua kuulla sitäkään, jos nainen itse kertoo saavansa väärällä tavalla.

Otat itseesi ja henkilökohtaisesti kaiken missä puhutaan jostakin muusta naisesta kuin sinusta ja siitä miltä hänestä tuntuu, mutta jos ihan sinua itseäsi jollakin tavalla kritisoidaan niin auta armias, silloin se on vihaa koko sukupuolta kohtaan.

horsma122
155/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taas tiedät paremmin kuin minä itse mitä tunnen.

Sinä ilman muuta tiedät paremmin kuin minä, mitä ajattelen. Niin tyypillistä! Miehet tuntevat naisia paremmin orgasmit ja synnytytksetkin.'

Ei ole todellista.

Ja kaikki sisäosissa olevat nautinto jutut..nekin ovat olemassa kun mies niin sanoo.

Mutta kun ei ole monenkaan pillussa, useimpien ei.

Mutta oltava on. Halleluja.

Vierailija
156/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasesta oli jotain juttua. Kerro miten saat miehen ejakuloimaan vulkaanisesti!

Vierailija
157/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

No taas tiedät paremmin kuin minä itse mitä tunnen.

Sinä ilman muuta tiedät paremmin kuin minä, mitä ajattelen. Niin tyypillistä! Miehet tuntevat naisia paremmin orgasmit ja synnytytksetkin.'

Ei ole todellista.

Ja kaikki sisäosissa olevat nautinto jutut..nekin ovat olemassa kun mies niin sanoo.

Mutta kun ei ole monenkaan pillussa, useimpien ei.

Mutta oltava on. Halleluja.

Sinun tuntemuksistasi tai pillustasi en ole koskaan sanonut sanaakaan, luotan kertomaasi. Mutta suhtautumisesti palstan muihin kirjoittajiin ja heidän kertomuksiinsa näkyy sinun teksteistäsi, vastauksistasi, asenteestasi. Siitä asiasta sinä itse annat meille tänne ensi käden tietoa ja tuntumaa ihan joka päivä, ja sen perusteella sinua arvioidaan.

Esimerkkinä, kysyin tuossa aikaisemmin aamupäivällä, että käsi sydämellä, onko tullut vastatuksi panosta tykkäävän naisen viestiin tai samaan ketjuun, että miehet taas esiintyvät naisina, ja että sekö on se sinun tapasi olla naisen nautinnon puolella, AINA, millä tavalla tahansa? Ei tullut kommenttia siihen, joten eipä kai siitä muuta voi kuin johtopäätökset vetää.

kissa
158/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole kuultu miten joku mies kertoisi mitem naistaan nuoli taia muuten tyydytti.

Kyllä on kuultu, muutama vakiokirjoittaja on kertonut vaikka kuinka monta kymmentä kertaa kuinka vaimonsa tyydyttää, minä muunmuuassa. Jos hyvin menee, niin sinä vain ignooraat kertomuksen, mutta se normaalimpi reaktio on se tuttu, että missä ne näitten miesten naiset ovat kertomassa? Ei saa puhua naisten puolesta! Sitten ehkä menet johonkin naapuriketjuun pilkkaamaan, että palsta on täynnä näitä orgasmitietäjämiehiä, kysykääpä niiltä neuvoa.

Niin että haluatko sinä kuulla miten mies tyydyttää naisen vai et? Minun havaintoni tukevat vahvasti sitä, että et todellakaan halua. Etkä yhtään enempää halua kuulla sitäkään, jos nainen itse kertoo saavansa väärällä tavalla.

Otat itseesi ja henkilökohtaisesti kaiken missä puhutaan jostakin muusta naisesta kuin sinusta ja siitä miltä hänestä tuntuu, mutta

Hevon kukut, ei ole naiselle väärää tapaa saada. Taidat kuvitella että olen ainoa nainen täällä. En ole, tosin taitaa olla vain muutama muu täällä joka uskaltautuu kirjoittamaan.

Niinpä. sinun havaintosi..ja muidenkin voivat olla ja ovat pielessä. Mutta kuten aina nytkin muut OIKEASTI tietävät ajatukseni maremmin kuin itse. Huoh..

Vierailija
159/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju taitaa olla jo pilalla ennen ekaa viestiäni, mutta pakko kysyä oletteko koskaan törmänneet semmoiseen, että naisen orgasmi tulee vain pitämällä kalua siellä ihan pohjassa ja korkeintaan ihan minimaalista liikettä? Siis aivan pohjassa, eli se vähän kuin vielä antaa sentin pari lisää periksi.

Mulle tämä on nykyään arkea, mutta kiinnostaa onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia?

Vierailija
160/194 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevon kukut, ei ole naiselle väärää tapaa saada. Taidat kuvitella että olen ainoa nainen täällä. En ole, tosin taitaa olla vain muutama muu täällä joka uskaltautuu kirjoittamaan.

Eli se on aina ollut joku muu kuin sinä, joka on antanut ymmärtää että mies kirjoittaa naisena jos kertoo panosta pitävänsä? Ja joku muu myös, joka aina ihmettelee, että miksi se on aina miehet jotka kertovat naistensa pitävän panoista, miksei ne naiset itse kerro?

Hyvä että tuli selväksi! Jos spottaat tämä toisen kirjoittajan joskus, niin annahan hänen kuulla kunniansa, koska nähtävästi pilaa sinun mainettasi matkimalla tyyliäsi!