Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen sisäiset hermopääteet

Vierailija
06.12.2023 |

Mielenkiintoinen seikka tuossa Seurassa olleessa erektiöhäiriö artikkelissa. Emättimessä on paljon hermopäätteitä emättimen pohjassa. Ullatus ullatus.

7. Miten entistä pienemmällä peniksellä voi tyydyttää kumppanin?

Peniksen koko vaikuttaa ja ei vaikuta siihen, miten mies voi tyydyttää kumppanin. On totta, että emättimen pohjukassa on eniten hermopäätteitä, mutta toiseksi eniten niitä on aivan emättimen ulkosuulla. Siihen ylettyy lyhyemmälläkin elimellä.

Kannattaa muistaa, että peniksen käyttö on taito-, eikä välinelaji. Kumppanin voi tyydyttää muillakin tavoilla kuin perinteisellä yhdynnällä.

Penis on lihasta ja käytön puutteessa lihas pienenee. Penistä ei voi kasvattaa harrastamalla runsaasti seksiä, mutta sillä tapaa se ei ainakaan pienene.

Lainattu tuolta: https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/miehella-ei-seiso-kun-aikuisen-mi…

Kommentit (194)

Vierailija
81/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Luotettavampi reitti orgasmiin?

Kılıç muistuttaa, ettei seksuaalista nautintoa tulisi typistää pelkkään yhdyntään, sillä sukupuolten välinen epätasa-arvo koskien seksuaalista nautintoa on yleisempää, kun vaginaalinen yhdyntä priorisoidaan. Naiset kun tutkitusti saavat miehiä harvemmin orgasmin yhdynnässä. 

Masturbaatio on luotettavampi reitti seksuaalisen nautintoon ja/tai orgasmiin naisten kohdalla. Ja vielä nimenomaisesti kumppanikontekstissa, yhtäaikainen masturbaatio on seksuaalinen toiminta, joka voi tarjota samat mahdollisuudet seksuaaliseen nautintoon ja orgasmiin molemmille sukupuolille.

Tutkija huomauttaa, että kumppanin osallistumista masturbaatioon suosittelevat seksiterapeutitkin, koska tällä tavoin nainen voi havainnollistaa kumppanille keinot, joilla orgasmi saavutetaan.

Minä, minä ja minä...

Vierailija
82/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä aina oikeassaolijat on kyllä vastemielinen ja raskas ihmisryhmä. Narsisteja suurin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen mies ei ilmeisesti saa itse tyydytystä siitä, että naisensa saa, jos kerran omakiva on parempaa. Itse en tiedä mitään  niin nautinnollista kuin laueta vaimon kanssa samaa aikaan yhdynnässä tai sen jälkeen pilluun kun hän on jo saanut omansa. Noissa molemmissa sielut yhtyy niin henkisesti kuin fyysisesti. 

Nuo tuo "edellinen mies" tässä nyt vastailee papalle, kun on pappa taas näköjään harhautunut luulemaan itseään kaikkitietäväksi pillu- ja panotekniikan dosentiksi.

Minä tajuan oikein hyvin mitä sinä puhut kun kerrot vaimostasi, omani on nimittäin tuossa suhteessa aivan samanlainen. Hän luottaa minuun siinä, että annan hänelle ne orgasmit, eikä hän myöskään lainkaan välitä itsetyydytyksestä. Kun tässä 30 vuotta sitä olen tehnyt, niin puhtaasti subjektiivinen arvioni on, että kyllä siitä varmaan aika lailla tykkäänkin, kun aina vaan jaksan innostua sitä uudestaan tekemään, ja ihan antaumuksella.

Ero tulee siinä, että kun sulla on jäähallin kokoinen ego ja mullisaukon mittainen mulkku, niin sulle jotenkin niin täydellisesti sopii ja on jäänyt päälle tuo kela jostain miehen pyhästä tehtävästä ajatella itsensä unohtaen vain ja ainoastaan naisen nautintoa ja sitä kautta saavuttaa korkein täyttymys ja mielekkyyden ylin aste. Jos mies jotenkin eri tavalla ajattelee, on vähintäänkin suuri epäilys, että on vätys, kaappihomo vässykkä pillunpelkääjä ja mitä niitä nyt olikaan. Ei kunnon mies ainakaan.

En lähde tuon enempää psykologisoimaan sun puheitasi, muuta kuin että nähtävästi sinutkin on tartuttanut palstan paha kulkutauti, eli yksiraiteinen ajattelu ja kaikkien muiden ihmisten tekemisten tulkitseminen oman päänsisäisen lihamyllyn läpi.

Tuosta omasta ajattelustani sitten, että en tosiaankaan pidä sitä yleispätevänä totuutena. Mun egoni kuitenkin kestää sen, että vaikka vaimo nauttiikin suuresti niistä tarjoamistani orgasmeista, niin pystyn tunnustamaan itselleni että olen ihan itsenäinen ja erillinen ihmisyksilö omine mieltymyksineni. Sen lisäksi että nautin vaimon antautumisesta ja täydellisestä tyydyttämisestä, haluan myös itse pystyä heittäytymään ja uppoutumaan ihan puhtaan fyysisiin nautinnon tuntemuksiin. Se ei vaan onnistu täydellisesti silloin kun joudun kontrolloimaan itseäni jotta pystyn vaimolle antamaan kaiken. Ja vaimo kun on sellainen kun on, niin käytännössä mun on niitä tuntemuksia haettava omin käsin kun niitä haluan tavoitella. Jos hän olisi tässä asiassa erilainen niin ehkä silloin löytyisi jokin aktiviteetin muoto, jossa se onnistuisi yhteisenä puuhana, mutta näillä mennään. Ei tämä minulle ole mikään dealbreaker, kun molemmat tiedämme ja ymmärrämme että mistä itse nauttii ja mistä toinen nauttii, se riittää.

Ja vielä loppukertauksena, ymmärrän oikein hyvin tuon sun tavan nauttia seksistä. Ymmärrän myös täydellisen hyvin sen erään toisenkin palsta-aktivistin tavan nauttia seksistä, vaikka se on ihan päinvastainen tähän sun tai mun vaimon kaipaamaan seksiin nähden. Se mitä en ymmärrä, on se tolkuton intensiteetti millä yritetään vääntää miten se oma tapa on paras ja vähintäänkin suuren enemmistön suosikki. Mitä väliä sillä on? Tunne itsesi ja tunne kumppanisi jos haluat nauttia seksistä, sitä viestiä minä yritän täällä tuoda. Jos nautit tilastojen naimisesta tai jos pelkäät jotenkin olevasi erilainen kuin muut, niin ok, silloin voi olla merkitystä sillä mistä enemmistö tykkää.

Ugh, M54 on puhunut.

Vierailija
84/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo edellinen mies ei ilmeisesti saa itse tyydytystä siitä, että naisensa saa, jos kerran omakiva on parempaa. Itse en tiedä mitään  niin nautinnollista kuin laueta vaimon kanssa samaa aikaan yhdynnässä tai sen jälkeen pilluun kun hän on jo saanut omansa. Noissa molemmissa sielut yhtyy niin henkisesti kuin fyysisesti. 

Nuo tuo "edellinen mies" tässä nyt vastailee papalle, kun on pappa taas näköjään harhautunut luulemaan itseään kaikkitietäväksi pillu- ja panotekniikan dosentiksi.

Minä tajuan oikein hyvin mitä sinä puhut kun kerrot vaimostasi, omani on nimittäin tuossa suhteessa aivan samanlainen. Hän luottaa minuun siinä, että annan hänelle ne orgasmit, eikä hän myöskään lainkaan välitä itsetyydytyksestä. Kun tässä 30 vuotta sitä olen tehnyt, niin puhtaasti subjektiivinen arvioni on, että kyllä siitä varmaan aika lailla tykkäänkin, kun aina vaan jaksan innostua sitä uudestaan tekemään

Loistava puheenvuoro.

Ikävä kyllä kaikuu kuuroille korville. Ei nää bessewisserit pysty asettumaan toisten saappaisiin saati ymmärtämään muuta, kun elämäänsä omassa tynnyrissään.

Lisäksi tuo pappa ei pysty enää tuottamaan vaimolleen orkkua kullillaan eikä saa edes hänen pilluaan märäksi. Sen päälle tarvitaan vielä pillereitä, jotta kulli saadaan edes pystyyn. Paljon puhetta, vähän villoja.

Aika entinen ei koskaan enää palaa

Vanhan varmaan täytyy kohta vaihtaa alaa

Tarkka tutka tullimiehen

Taittaa matkan puolitiehen

Aika entinen ei koskaan enää palaa

orvokki
85/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä puhutaan "hinkkauksistam viitaten pilkallisesti klitorikseen" niin eikös se kalu juurikin hinkaa edestakaisin pillussa. Sehän varsinaista hinkutusta onkin.

Mutta jos kalusta puhuu ettei se toimi tai sitä ei tarvita välttämättä naisen orgasmiin, johan miehet pillastuvat.

Ja mitä tulee noihin "nautintopisteisiin" tutkijat kertovat "luulevansa löytäneen" siis luulevansa löytäneen erilaisia pisteitä, ei siis varmaksi tiedä.

Ja on aivan eri asia ettei saa orgasmia pelkässä yhdynnässä, kuin ettei siinä kuitenkin nauttisi.

Nämä hiekka pillu puheet ovat surkeita ja niiden tarkoitus on incellien mielissä yrittää pilkata naisia, kun ovat niin kovin naisvihamielisiä.

Oikea asiahan on, että nainen saa orgasmin ihan ilman kaluakin, vaikka se hatuttas kuinka joitakin miehiä. Onneksi suurinosa miehistä kyllä ymmärtää sukupuollien erot, ja antavat naistensa saada kuten luonnollista on.

Vierailija
86/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Oikea asiahan on, että nainen saa orgasmin ihan ilman kaluakin, vaikka se hatuttas kuinka joitakin miehiä. Onneksi suurinosa miehistä kyllä ymmärtää sukupuollien erot, ja antavat naistensa saada kuten luonnollista on.

Voisin olla samaa mieltä, jos sanottaisiin että "suurin osa miehistä ymmärtää miten oma kumppani nauttii ja antaa hänelle nautintoa oikealla tavalla". Ei ole mahdollista ymmärtää "naisen nautintoa" kollektiivisena, kaikkia koskevana asiana, koska ... sellaista ei yksinkertaisesti ole. Seksiä harrastetaan yksilön kanssa, ei koko sukupuolen keskiarvon kanssa.

87/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Voisin olla samaa mieltä, jos sanottaisiin että "suurin osa miehistä ymmärtää miten oma kumppani nauttii ja antaa hänelle nautintoa oikealla tavalla". Ei ole mahdollista ymmärtää "naisen nautintoa" kollektiivisena, kaikkia koskevana asiana, koska ... sellaista ei yksinkertaisesti ole. Seksiä harrastetaan yksilön kanssa, ei koko sukupuolen keskiarvon kanssa.

Niinhän kirjoitin, "antavat naisensa saada kuinka haluavat".

Vierailija
88/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajuan oikein hyvin mitä sinä puhut kun kerrot vaimostasi, omani on nimittäin tuossa suhteessa aivan samanlainen. Hän luottaa minuun siinä, että annan hänelle ne orgasmit, eikä hän myöskään lainkaan välitä itsetyydytyksestä. Kun tässä 30 vuotta sitä olen tehnyt, niin puhtaasti subjektiivinen arvioni on, että kyllä siitä varmaan aika lailla tykkäänkin, kun aina vaan jaksan innostua sitä uudestaan tekemään

Ymmärrän pointtisi ja puhut ihan asiaa. 

Papan puheita ei kannata yleistää kun ei yleensä puhu kuin itsestään ja vaimostaan. Puhun siten niistä keinoista mitkä meillä toimii ja toimineet. Silti uskon, että samankaltaisia on muitakin, eikä olle mitään harvinaisuuksia maailmassa.  Itselleni omakiva ei ole koskaan ollut siellä päinkään kuin vaimon minulle tuottama nautinto. Siten masturboinnin ylistys ei voisi olla kauempana todellisuudesta meidän kohdalla, eikä sitä kannattaisi kenenkään terapeutin ainakaan yleistää. Sinä olet toki yksilö ja oma juttu. Vaimosi on varmaan tyytyväinen, kuten omanikin. 

Kokonaan toinen juttu on tuo toinen ä.äliö joka soittaa tietämättömänä aina suutaan. 

Vierailija
89/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Näin on. Naisilla on luonnollista saada kuten luoja on välineet luonut, eli yhdynnässä. Tästä ollaan kerrankin samaa mieltä. 

90/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Näin on. Naisilla on luonnollista saada kuten luoja on välineet luonut, eli

Luoja on luonut naiselle klitoriksen, ihmisen ainoan elimen, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa nautintoa, joten annetaan naisten nauttia sillä mitä luoja on luonut. Ihan kuinka kullekkin parhaiten sopii, ei niinkuin miehille sopii.

mies
91/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Näin on. Naisilla on luonnollista saada kuten luoja on välineet luonut, eli

Onkos se Luoja luonut kullin naisen (tai miehen) suuhun tai toisen miehen persiiseenkin?

Mutta luonnollista siis ei ole sen klitoriksen hyväily, jotta nainen laukeaa, niinkö?

Vierailija
92/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Kirjoititko?

Vierailija
93/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokkopa luoja loi klitorista miehen suuta tai sormiakaan varten,,varsinkin kun 80% on emättimen sisällä ja sivuilla. Kulli niitä osia parhaiten hyväilee, ainakin sopivan kokoinen.

Sitähän naiset toivoikin. 

orvokki
94/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tokkopa luoja loi klitorista miehen suuta tai sormiakaan varten,,varsinkin kun 80% on emättimen sisällä ja sivuilla. Kulli niitä osia parhaiten hyväilee, ainakin sopivan kokoinen.

Sitähän naiset toivoikin. 

No onko pakko provoilla ja irvailla. Ihanko pakko.

Miksi vastustat henkeen ja vereen sitä klitorista? Kerro pliis, olis hauska tietää.

Ihan yhtä lailla se klitoris luonnistuu miehen hielelle, kuin kulli naisen suuhunkin.

Eikä se yhdyntä valitettavasti ole edelleenkään tuomassa orgasmia kuin pienelle minoriteetille naisia. Onko se sinulle iloinen asia?

Onneksi minun mieheni antaa minulle paljon orgasmeja juuri kuinka ne haluan. Ja niin, nautin siis yhdynnöistä myös, vaikka muuta täällä meediot tietävätkin.

Seksi on leikkiä monin eri tavoin.

kieloinen
95/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tokkopa luoja loi klitorista miehen suuta tai sormiakaan varten,,varsinkin kun 80% on emättimen sisällä ja sivuilla. Kulli niitä osia parhaiten hyväilee, ainakin sopivan kokoinen.

Sitähän naiset toivoikin."

Mistä olet saanut päähäsi, että pillun sisällä ja reunoilla on 80 % klitoriksesta? No kun ei vaan ole, tai jos on, niin ovat liian syvällä.

Etkö todella tajua, etkä usko tutkimuksiin, joissa 79% naisista saa sillä klitoriksella, joka siis sijaitsee helposti lähestyttävissä olevassa paikassa vulvassa, ei pillun sisällä.

Jos muualla pillun sisuksissa olisi vastaavia kuin kullissa, niin silloin saisi naiset 95 % orgasmin kuten miehetkin.

Mutta ei, sen kullin vastine on aina vaan se klitoris, jossa siis hermopäätteitä jopa 2 kertaa enemmän  kuin kullissa, joten eipä ole syytä olla siihen koskemtta.

Vierailija
96/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Etkö todella tajua, etkä usko tutkimuksiin, joissa 79% naisista saa sillä klitoriksella, joka siis sijaitsee helposti lähestyttävissä olevassa paikassa vulvassa, ei pillun sisällä.

Jos muualla pillun sisuksissa olisi vastaavia kuin kullissa, niin silloin saisi naiset 95 % orgasmin kuten miehetkin.

Mutta ei, sen kullin vastine on aina vaan se klitoris, jossa siis hermopäätteitä jopa 2 kertaa enemmän  kuin kullissa, joten eipä ole syytä olla siihen koskemtta.

En ole tuo jolle vastasit, mutta olen tässä jo pitkään ihmetellyt, että mitä merkitystä noilla prosenttiluvuilla oikein pitäisi olla kenenkään yksittäisen ihmisen seksielämään? Mun vaimoni esimerkiksi saa kyllä ihan 100% nuolemalla ja sormin, mutta hän saa kyllä myös 100% panemalla. Ja koska hän saa panemalla viisi kertaa enemmän ja kymmenen kertaa parempia orgasmeja, niin arvaat varmaan, mikä meillä on vallitseva seksitapa ihan minun haluistani riippumatta?

Ja tällähän on, ainakin toivon niin, tasan 0% vaikutus sinun tai kenenkään muun omaan seksielämään. Miksi ja millä tavalla tuon 79 prosentin pitäisi siis vaikuttaa minun tai kenenkään muun omaan seksielämään, että sitä pitää täällä palstalla jatkuvasti toistella?

nefer
97/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä on mystistä, etteivät nämä vaimot koskaan tule itse kertomaan, miten ihania orgasmeja miehet heille alinomaan panolla antavat, koskematta lainkaan siihen klitorikseen, joka heille luoja antanut vain nautintoa varten,

Ja kuinka antaumuksella heidän miehensä jaksavat jauhaa, "kuinka minun vaimoni saa ilman mitään..." jne

Uskovatko nämä miehet itse näihin stooreihinsa.

Olen ihan kokonainen nainen, ja kyllä tiedän mistä naiset pitävät.

Tiedän myös mistä miehet nauttivat, ja ne eivät eroa juurikaan toisistaan.

Vierailija
98/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Sepä on mystistä, etteivät nämä vaimot koskaan tule itse kertomaan, miten ihania orgasmeja miehet heille alinomaan panolla antavat, koskematta lainkaan siihen klitorikseen, joka heille luoja antanut vain nautintoa varten,

Ja kuinka antaumuksella heidän miehensä jaksavat jauhaa, "kuinka minun vaimoni saa ilman mitään..." jne

No et todellakaan tiedä. Tiedät vain itsestäsi ja omasta pillustasi ja kenties miehestäsi.  Siinä  kaikki sinun tietämys.

Se on juuri se ongelma, kun luulet tietäväsi muista. 

Vierailija
99/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

No et todellakaan tiedä. Tiedät vain itsestäsi ja omasta pillustasi ja kenties miehestäsi.  Siinä  kaikki sinun tietämys.

Se on juuri se ongelma, kun luulet tietäväsi muista. 

Äh, tuo on pelkkä trolli, joka haluaa riidellä tästä asiasta, ei keskustella. Jos päivään, tai pariin tuntiin jos hänellä on sellainen päivä, ei ole ollut jotain kränää aiheesta, niin ottaa sattumanvaraisen ketjun ja mennä pläjäyttää sinne jonkun provon, joka menee aina samalla kaavalla. Äskenkin tuli joku sellainen eri ketjuun.

Voipa kyseessä olla tietysti joku kollektiivikin joka tuota tekee, eihän tuollaisen roolin vetämistä nyt yötä päivää yksi ihminen selvin päin voi kestää. Saikkua tai katkaisua vaaditaan aina väliin, riippuen missä vaiheessa urakehitystä tuon kollektiivin sisällä on.

päivänkakkara
100/194 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole itse asiaan mitään sanomista, vai tämä trolliksi sanominen. oikeasti?

Eikö vaan pysty sanomaan naisten nautinnosta mitään?