Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen sisäiset hermopääteet

Vierailija
06.12.2023 |

Mielenkiintoinen seikka tuossa Seurassa olleessa erektiöhäiriö artikkelissa. Emättimessä on paljon hermopäätteitä emättimen pohjassa. Ullatus ullatus.

7. Miten entistä pienemmällä peniksellä voi tyydyttää kumppanin?

Peniksen koko vaikuttaa ja ei vaikuta siihen, miten mies voi tyydyttää kumppanin. On totta, että emättimen pohjukassa on eniten hermopäätteitä, mutta toiseksi eniten niitä on aivan emättimen ulkosuulla. Siihen ylettyy lyhyemmälläkin elimellä.

Kannattaa muistaa, että peniksen käyttö on taito-, eikä välinelaji. Kumppanin voi tyydyttää muillakin tavoilla kuin perinteisellä yhdynnällä.

Penis on lihasta ja käytön puutteessa lihas pienenee. Penistä ei voi kasvattaa harrastamalla runsaasti seksiä, mutta sillä tapaa se ei ainakaan pienene.

Lainattu tuolta: https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/miehella-ei-seiso-kun-aikuisen-mi…

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Onko tämä palsta keskustelua varten vai haukkumista?

Sua kuuluukin haukkua, koska et vaan ymmärrä. Jatkat ja jatkat ja vastailet itsellesi.

On se surullista nähdä, kun sama kela pyörii päässä etkä itse edes tajua sitä. Sitä saa, mitä tilaa.

No, ainoa keino saada palstalle enemmän hyvää keskustelua on kirjoittaa itse vain asiaa. Huomaatko miten tämäkin ketju rauhoittui, kun kukaan ei tarttunut noihin hänen eilisiin koukkuihinsa, vaan antoi hänen provoilla yksin itse itselleen.

Minusta oli ihan toimiva tapa, kokeillaanko tänään uudestaan, ettei kukaan provosoidu, mistään. Ei yksin kukaan jaksa kovin pitkään räyhätä.

mies
182/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten pieniä ihmisiä täällä on.

Näin hitler pääsi valtaan, sopulit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos herättelen asiakeskustelua vielä asiasta, niin itse uskon tuohon., että siellä on hermopäätteitä tosi paljon.

Mutta samalla ajattelen kokemuspohjaisesti että käytännössä naisen pitää olla tosi kiihottunut, rentoutunut ja jopa suorastaan hullaantunut siinä hetkessä, että kohdunsuun napukkaan on mitään asiaa sörkkimään. Ehkä myös kuukautiskierron vaihe vaikuttaa.

Se sinänsä mätsäisi evoluution kanssa lisääntymiselle, jos ihan keittössä psykologian alkeita lukis. Eli penis olisi ideaalisen lähellä ja naisen orgasmin supistelu vielä voimistaisi siittiökilpailua ja lisääntymisen todennäköisyyttä.

Vierailija
184/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en tiedä, mutta kun nuolen vaimoani, niin pelkästään sitä tekemällä orgasmin saamiseen menee pitkään, vaikka kuinka tekniikkaa vaihtelisi.

Mutta kun vähän levittelen samalla ensin huulia käsillä ja myöhemmin laitan yhden tai kaksi sormea sisään ja vaihtelen keskittymistä nuolemisen ja liikkeen välillä niin piakkoin alkaa hengitys tihentyä. Lopussa vain kevyesti huulet klitoriksella ja niille tulee liike vain sormien liikkeestä ja pääsen testailemaan miten pitkäksi naisen orgasmin voi saada. 

mies tai nainen sitten
185/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusta en tiedä, mutta kun nuolen vaimoani, niin pelkästään sitä tekemällä orgasmin saamiseen menee pitkään, vaikka kuinka tekniikkaa vaihtelisi.

Mutta kun vähän levittelen samalla ensin huulia käsillä ja myöhemmin laitan yhden tai kaksi sormea sisään ja vaihtelen keskittymistä nuolemisen ja liikkeen välillä niin piakkoin alkaa hengitys tihentyä. Lopussa vain kevyesti huulet klitoriksella ja niille tulee liike vain sormien liikkeestä ja pääsen testailemaan miten pitkäksi naisen orgasmin voi saada. 

Juuri näin, noin minunkn mies tekee, ja kyllä se on herkkua.

Vierailija
186/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, noin minunkn mies tekee, ja kyllä se on herkkua.

Sama juttu meillä käytössä. Hyvin saanut pitkitettyä vaimon orgasmeja. Ilman sormia pillussa ei tule ollenkaan pelkästä klitoriksen hyväilystä. Ei ole saanut  koskaan muuten kuin kulli tyveä myöten pillun perillä tai sitten klittaa nuollen ja sormet pilussa tai pyllyssä.

Vierailija
187/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju taitaa olla jo pilalla ennen ekaa viestiäni, mutta pakko kysyä oletteko koskaan törmänneet semmoiseen, että naisen orgasmi tulee vain pitämällä kalua siellä ihan pohjassa ja korkeintaan ihan minimaalista liikettä? Siis aivan pohjassa, eli se vähän kuin vielä antaa sentin pari lisää periksi.

Mulle tämä on nykyään arkea, mutta kiinnostaa onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia?

Tuollainen yhdyntä on hyvin kiihottava. Miten pitkään pystyt olemaan syvällä sisällä?

Niin on, ja tuntuu tosi hyvältä! Mun mies ei vaan kunnolla yllä sinne muuta kuin hetkittäin :(

Vierailija
188/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju taitaa olla jo pilalla ennen ekaa viestiäni, mutta pakko kysyä oletteko koskaan törmänneet semmoiseen, että naisen orgasmi tulee vain pitämällä kalua siellä ihan pohjassa ja korkeintaan ihan minimaalista liikettä? Siis aivan pohjassa, eli se vähän kuin vielä antaa sentin pari lisää periksi.

Mulle tämä on nykyään arkea, mutta kiinnostaa onko muilla miehillä vastaavia kokemuksia?

Meillä mennään välillä noin. Minä pidän kalun pohjassa ja nainen pyrkii liikkumaan sen minkä pääsee/pystyy. On sopivan kokoiset värkit toisillemme. Osan kanssa ei ole saanut painaa pohjaan ja osan kanssa pohja on ollut tavoittamattomissa. Vaimon kanssa seksi on parempaa kuin muiden, koska meistä molemmista tuntuu hyvältä, vaikka tuskin liikumme. Noin kun saamme samaan aikaan orgasmin, niin se on sitä jotain.

koiruli, ehkä
189/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun orgasmini tulee klitoriksesta.

Vierailija
190/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Ei tule vaan aivoista. Vähänpä sinä asioista tiedät.

kukahan lie
191/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Kaippa minä kroppani tunnen, ja tiedän mistä kiihoitun.

Onko sinun kalusi tunnoton? Miten saat sen orgasmin ja siemensyöksyn omista aivoistasi, ilman sitä fyysistä kiihoitusta?

Voi sua kun et pysty yhtään mihinkään, senkun räkytät.

Kerro nyt miten tämä kohdynpoisti tai vasektomia vaikuttaam kun tiedät?

Vierailija
192/194 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Onko sinun kalusi tunnoton? Miten saat sen orgasmin ja siemensyöksyn omista aivoistasi, ilman sitä fyysistä kiihoitusta?

Tässä asiassa olen kyllä ihan samoilla linjoilla. Inhoan sitä "aivot ovat suurin sukupuolielin" -latteutta. Ok, ilman aivoja ei ole aistimuksia, mutta kyllä ne ovat ne muut elimet joita hiplaan tai haluan hiplattavan, jos haluan että hyvältä tuntuu. Enkä vaimonkaan aivoja halua katsella enkä nuoleskella, vaan rintoja ja pillua. Emmekä me sitten loppuhuipennukseksikaan otsiamme hinkkaa vastakkain.

Ihan turhaa varsinaisten sukupuolielinten väheksymistä sellainen puhe. Kyllä ne varsinaiset värkit ovat myös tärkeitä, ihania ja kauniita, ja niistä pitää pitää hyvää huolta, niin omistaan kuin kumppaninkin.

M54

Vierailija
193/194 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

En ole puhunut kohdunpoistoista ja piuhojen katkomisesta yhtään mitään.

Jos sun aivosi ei ole seksissä mukana, niin orkkua et saa vaikka hieroisit itteäsi kolme tunti yhteen putkeen. Mutta ethän sinä tätäkään ymmärrä.

Sitä paitsi voin saada siemensyöksyn ilman kosketusta kaluun. Ja unissanikin joskun näin on käynyt. Mietipä sitä.

Vierailija
194/194 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

En ole puhunut kohdunpoistoista ja piuhojen katkomisesta yhtään mitään.

Jos sun aivosi ei ole seksissä mukana, niin orkkua et saa vaikka hieroisit itteäsi kolme tunti yhteen putkeen. Mutta ethän sinä tätäkään ymmärrä.

Sitä paitsi voin saada siemensyöksyn ilman kosketusta ka

Näin se menee. Ilman seksuaalista kiihoitusta aivoissa on se ja sama kuinka kauan vehkeitä räplätään, ei tapahdu mitään. Mitä rakastuneenpaan ja liikuttuneenpaan tilaan saa naisen ennen seksiä sen varmemmin ja helpommin nainen saa orgasmin ja yleensä vielä sen voimakkaamman. Jos ette usko, niin mihin luulette kynttiläillallisten yms tehon perustuvan jos ei  naisen kiihoittamiseksi etukäteen ennen seksiä. Tehoaa aina pitkässäkin parisuhteessa miehen ollessa vaimonsa kanssa enemmän läsnä, osallistumalla vaimonsa juttuihin ja osoittamalla rakkauttaan ja halujaan. Pieni vaiva ennen seksiä, mutta suuri vaikutus vaimon seksihaluihin ja orgasmien saantiin..Siten ensin pitää vaikuttaa aivoihin jotta alapää tulee herkäksi. 

Näin tein juuri eilenkin.Oli poikkeuksellisestä syystä jo puolitoistaviikkoa edellisestä kerrasta ja itse jo kärsimätön. Päätin silti että lähden positiivisen kautta lämmittämään vaimoa ja vaimon juttuihin mitä halusia joulua kohti tehdä. Toin ilmi myöskin haluni ja sen,ettei kestä näin pitkään ilman. Seksistä tuli mahtavaa,vaimokin oli selkeästi orgasmin puutteessa pillun käydessä kuumana ja odottavana, joten orgasmikin tuli taas suuseksillä ja sormettaen rajuna. Kun kalunikin oli taas kova kuin vanha tammi, niin pyysin vaimon pitkästä aikaa päälleni. Jostain syystä tuossa asennossa sisäänmeno on tiukkaa, mutta meni kuitenkin kivutta. Vaimo oravapillun träppi teki taas tepposet. Enää ei lypsänyt, vaan toimi kuin lihansyöjäkasvi kihokki, nappasi sisään työntyneen kivikovan kullin tiukkaan otteeseen ja piti siinä. Nyt vielä niin, että puristi koko emättimen mitalla kulliani aivan sairaan kovaa. Ei mitään tietoista emättimen suun puristusta vaan koko emättimen mitalta tahtomattaan. Tai kyllä pillu tahtoi näyttää että rakastaa.  Kovempaa kuin itse uskaltaisin kahdella kourallani. Tunne oli aivan maaginen, pulssini löi varmaan kahtasataa kunnes pillu puristi siemenet ulos. Mitään en tehnyt selälläni maaten, mutta pitkään piti puhaltaa, että pääsin takaisin maanpinnalle. Taas muistui mieleen miksi olen jäänyt yhdennaisen mieheksi.