Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne, johon et olisi uskonut päätyväsi?

Vierailija
06.12.2023 |

En olisi vielä 5 vuotta sitten uskonut, että nyt asun yksin ja kerrostalossa. Eroni ja sen syyt olisivat olleet scifiä. Ja että saisin tietyn, enemmän menneisyyteen liittyvän ihmisen kämppääni auttamaan käytännön hommissa. 

Entä muut? Miten elämä on yllättänyt?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että minusta tulee alkoholiriippuvainen kaljakassinkantaja.

Vierailija
42/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että lähes 10 vuotta parisuhteessa olleena ja edelleen toista rakastavana tulisin törkeästi jätetyksi. Kyllä meni mieli mustaksi eron myötä, oli ahdistusta ja unettomuutta. Pian on harkinta-aika kulunut ja nykyään en enää edes osaa kuvitella meitä yhdessä.

En myöskään uskonut sitä, että seksin ja läheisyyden kaipuussa lähestyn vanhaa tuttua seksin saralla vaikka tiesin hänen olevan nykyään varattu. Mies oli heti valmis ja seksisuhde on jatkunut nyt muutaman kuukauden. Joo väärinhän tämä on miehen avovaimoa kohtaan. Mä tyhmänä menin vielä ihastumaan mieheen vaikka mä olen miehelle pelkkä pano. En kuitenkaan pysty lopettamaan suhdetta koska kaipaan miestä. Pelkään myös, että en saa sitten enää koskaan seksiä.

Murtunut43

Vierailija
44/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei elämäni kokonaisuudessaan ole ollut mitenkään "tyypillistä", jota en kyllä mitenkään olisi osannut ennalta arvata.

On ollut asioita, joita minun elämään ei ole kuulunut ja mitkä on aika tyypillisiä ihmisen elämässä. Asiat ei myöskään ole tapahtuneet kovin tyypillisessä  järjestyksessä.

Se, mistä olen kuitenkin erityisen iloinen, niin niitä suurimpia haaveita elämässä olen kuitenkin pystynyt saavuttamaan esim. lapset.

Nykyään taidan kuitenkin jo olla aika hyvin omaksunut tämän hieman erilaisen elämän.

Vierailija
45/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, että lähes 10 vuotta parisuhteessa olleena ja edelleen toista rakastavana tulisin törkeästi jätetyksi. Kyllä meni mieli mustaksi eron myötä, oli ahdistusta ja unettomuutta. Pian on harkinta-aika kulunut ja nykyään en enää edes osaa kuvitella meitä yhdessä.

En myöskään uskonut sitä, että seksin ja läheisyyden kaipuussa lähestyn vanhaa tuttua seksin saralla vaikka tiesin hänen olevan nykyään varattu. Mies oli heti valmis ja seksisuhde on jatkunut nyt muutaman kuukauden. Joo väärinhän tämä on miehen avovaimoa kohtaan. Mä tyhmänä menin vielä ihastumaan mieheen vaikka mä olen miehelle pelkkä pano. En kuitenkaan pysty lopettamaan suhdetta koska kaipaan miestä. Pelkään myös, että en saa sitten enää koskaan seksiä.

Murtunut43

Miksi et saisi, tietysti saat. Riiput liikaa ihmisissä.

Vierailija
46/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvintienaavasta rouvasta rutiköyhäksi yksinhuoltajaksi.

Masennus vienyt työkyvyn. Lisäksi yksinhuoltaja,nyt minimi tulot. Ei enää elämänhalua. Lapset kärsiin äidin masennuksesta, kaikki kurjaa. 

Vierailija
47/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murtunut43

Sä olet varmaan niitä joiden mielestä miehen törkeästi tekemä ero olisi pitänyt ohittaa olankohautuksella ja jatkaa vain heti elämää. Ei saisi surra ja tulla mitään kriisiä tuollaisesta. Ei myöskään saisi ihastua keheenkään ja olla vaikeuksia lopettaa suhde tähän. Pitäisi olla tunteeton robotti, se on tällä palstalla tullut selväksi. 

Murtunut43

Vierailija
48/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murtunut43

Mun mies masentui sekä  lähti nuoremman narskun matkaan, ja me muu perhe kärsimme siitä. Olen surrut aika paljon mutta riittävästi. Olemme jatkaneet elämää ja selviytyneet. 

Joku seksin/uuden suhteen  saaminen on asiassa pienin tekijä. Joillekin se on elämän ja kuoleman kysymys. 

Vierailija
49/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murtunut43

Miksi e

Ja olimme yhdessä yli 20 vuotta. 

Vierailija
50/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtunut43, sen haluaisin sanoa, että se kipu jota tunsit vielä rakastavana puolisona kun ero tuli 10 v suhteen jälkeen niin nyt aiheutat sen toiselle naiselle. Nuo sivusuhteet tulee aina esiin jossakin vaiheessa.

Minulle tuli ero vielä rakastavana osapuolena yhteisen 28 vuoden jälkeen. 10 kuukautta kärvistelin ilman kosketusta yms., sitten elämääni tupsahti juuri eronnut mies. En olisi ikinä koskennut varattuun. Oman eroni taustalta löytyi se toinen nainen, pettäminen ja valehtelu, tämä selvisi minulle vasta yli vuoden päästä eron jälkeen.

Vierailija
51/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdonvastaiseen hoitoon psykiatriselle. Tk-eläkkeelle alle viisikymppisenä. Loputon köyhyys.

Vierailija
52/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ihastun ja päädyn suutelemaan yli 10 vuotta nuoremman työkaverini kanssa. Tämän jälkeen tajusin etten ole enää onnellinen omassa parisuhteessani ja olen harkinnut eroa. 

Mulla aivan täysin sama, mutta toisin päin. Eli olen itse se nuorempi, ja ihastuin ja pääsin suutelemaan yli 10 vuotta vanhemman työkaverin kanssa. Se oli ihanaa se. Nyt ei oma parisuhde enää maistu, en koskaan ajatellut olevani tässä tilanteessa 

Vierailija
53/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä mieheni että tyttäreni sairastuvat yllättäen syöpään. Diagnoosit tulivat 2 kuukauden sisään. Luulin aina että minä ylipainoisena ja huonokuntoisena sairastuisin vakavasti, mutta näillä mennään. 

Vierailija
54/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt mitään muuta kerrotavaa ole kuin se avioero ja jätetyksi tuleminen. Eivät nyt ihan mullistavan ihmeellisiä skenaarioita ole kuitenkaan.

Vierailija
55/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan uskonut että paras kaverini olisi aloittanut suhteen mieheni kanssa selkäni takana.

Tai että koko lähipiiriini tiesi eikä kertonut minulle.

Mietin sääliviä katseita ja kysyin mikä juttu niin ei mikään. Ihmettelin lähipiirin muuttunutta käytöstä jossa mua sai kohdella kuin aivotonta.

Erosin koska miehestä oli tullut etäinen, mikään ei vaivaa, mihinkään ei osallistunut, olin kynnysmatto.

Muutama vuosi erosta sain selville exän ja "ystäväni" suhteen. Hän on tyyliä panee kaikkien kanssa ja oli kyllä retostellut varatulla ukkomiehellä, en vain koskaan voinut kuvitella että se on minun mieheni.

Oman elämäni draama meni paremmaksi kuin Emmerdale tai Kaunarit.

Vierailija
56/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdonvastaiseen hoitoon psykiatriselle. Tk-eläkkeelle alle viisikymppisenä. Loputon köyhyys.

Sitä ne harhat teettää. 

Vierailija
57/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain soiton sairaalasta, että läheinen on ampunut itseään päähän ja tulee kuolemaan. 

Rlämä ei aina mene niin kuin itse haluaa olisi omalääkärini sanonut. 

Vierailija
58/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ne harhat teettää. 

Niinpä. Tai ei mulla ollut harhoja, mutta vainoharhaisuutta ja harhaluuloja kylläkin. Psykoosista jäi muistiongelmia ja kognitiiviset kyvyt heikkenivät. Näillä mennään, vaikka vituttaakin.

Vierailija
59/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt mitään muuta kerrotavaa ole kuin se avioero ja jätetyksi tuleminen. Eivät nyt ihan mullistavan ihmeellisiä skenaarioita ole kuitenkaan.

Oletpa ilkeä. Sä et sitä päätä miten muut reagoi ja kun et edes tiedä asiasta tarkemmin. 

On mulla ollut paljon muutakin vaikeaa elämässä, mutta en halua tässä niitä kertoa. Elämä on potkinut päähän monta kertaa eikä ole todellakaan ollut kiinni omista päätöksistä.

Murtunut43

Vierailija
60/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut että niin nopeasti, muutamassa vuodessa, menetän nuoruuteni (ulkonäöllisesti siis), ja samaan aikaan vaimo menettää mielenkiintonsa seksiin, tai ainakin kykynsä kiihottua ja käynnistyä edes auttavasti. Ei auta terapiat, ei auta puhuminen, ei auta läheisyys, rakkaus ja välittäminen. Nyt sitten kotona ollaan kuin siskokset (sinänsä erittäin hyvät ja lämpimät välit, ei siinä mitään), ja samalla huomaan miten minusta on tullut ilmaa naisille noin yleisesti, eli on selvää että vaikka eroon päätyisin, mikään ei muuttuisi. Tottakai ymmärrän että jokainen jossain vaiheessa muuttuu eräänlaiseksi neutriksi joka ei enää ole mitenkään seksuaalinen olento muiden silmissä, mutta se kävi niin äkkiä ja varoittamatta. Nyt on tekemistä henkisellä puolella että löytää taas elämänilon ja positiivisuutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä