Miksi pienen piirin asiat niin kuohuttavat mieliä?
Esimerkiksi vaikka palstallakin kovasti kohkattu translaki. Asia kaiketi koskettaa alle 1% ihmisistä ja silti asiasta keskustellaan vilkkaasti niin netissa kuin vaikka eduskunnassa.
Miksi ihmiset ovat niin kiinnostuneita muiden ihmisten seksuaalisuudesta? Aivan kuin homoseksuaalisuuskin edelleen näyttää herättävän monissa suuria tunteita.
Kommentit (20)
Haluaisiko joku asiasta kiinnostunut avata sielunmaisemaansa?
Nää kieroutuneet friikit tyrkyttää itseään ja sairauttaan joka paikassa. Pysyisivät piiloissaan omissa pikkupiireissään.
Kihlattu translaki koskettaa ihan jokaista suomalaista. Mutta tämä tuntuu olevan suurelle yleisölle asia, josta ei ole kuultu tai haluttu kuulla tai ymmärtää.
Se vain sattuu olemaan niin, että miesten ja naisten erilaisesta anatomiasta johtuen, nainen on lähes aina uhri seksuaaliväkivaltatilanteessa. Tuo translaki ei kosketa vain pientä joukkoa, vaan se vaikuttaa kaikkien naisten turvallisuuteen.
Laki koskee 100% kansasta, koska sen koko idea on irrottaa juridisen sukupuolen muuttaminen mistään todennettavissa olevasta sukupuolidysforiasta ja tehdä se helpoksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kihlattu translaki koskettaa ihan jokaista suomalaista. Mutta tämä tuntuu olevan suurelle yleisölle asia, josta ei ole kuultu tai haluttu kuulla tai ymmärtää.
Miten se koskettaa minua, jos en halua identifioitua naiseksi ja ala käydä uimahallissa naisten puolella?
ap. kirjoitti:
Haluaisiko joku asiasta kiinnostunut avata sielunmaisemaansa?
Onko susta pieni asia, että kaikki joutuu opiskelemaan siitä koulussa?
Olen aina ollut sitä mieltä että jos asia ei aiheuts minulme toimenpiteitä niin olkoon kaikki mitä haluaa, mutta nyt kun lapsia ruvetaan aivopesemään ja tuputtamaan vaarallisia ideoita identiteettikriisistä kärsiville teineille, niin tähän vedän rajan.
Tunnen yhdem trans ihmisen jota aion todellakin tentata asiasta, mutta muihin aion suhtautua äärimmäisen kriittisesti jo heti kohdatessa.
Minua pelottaa että lapset aivopestään ja heihin vaikutetaan. Olen ollut samaa mieltä jo lapsille suunnatuista mainoksista jne. Olkoon kaikki mitö haluaa mutta helvetti lapsia ette aivopese minun hyväksynnällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut sitä mieltä että jos asia ei aiheuts minulme toimenpiteitä niin olkoon kaikki mitä haluaa, mutta nyt kun lapsia ruvetaan aivopesemään ja tuputtamaan vaarallisia ideoita identiteettikriisistä kärsiville teineille, niin tähän vedän rajan.
Tunnen yhdem trans ihmisen jota aion todellakin tentata asiasta, mutta muihin aion suhtautua äärimmäisen kriittisesti jo heti kohdatessa.
Minua pelottaa että lapset aivopestään ja heihin vaikutetaan. Olen ollut samaa mieltä jo lapsille suunnatuista mainoksista jne. Olkoon kaikki mitö haluaa mutta helvetti lapsia ette aivopese minun hyväksynnällä.
Sori typoista, vähän kännissä mutta samaa mieltä myös selvinpäin.
Antakaa lasten kasvaa ja pitäkää ne helvetin ideologiat aikuisten asioina ja antakaa lapsen päättää itse kun tulee siihen ikään että ymmärtää asioista jotain.
Uskovainen kirjoitti:
Koska se on vastoin raamattua ja Jumalan tahtoa.
Miksette anna Jumalan huolehtia näistä ihmisistä, miksi te tuomitsette, ylin tuomiovaltahan kuuluu Raamatun mukaan Jumalalle?
Sä olet niin pihalla että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin pihalla että sattuu.
Mistä? Transseksuaalien määrästä vai mistä?
Ärsyttää kun naisille tarkoitetut harrastustunnit alkavat täyttyä transuista. Ei me haluta niitä sinne!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun naisille tarkoitetut harrastustunnit alkavat täyttyä transuista. Ei me haluta niitä sinne!
Miten niin ette halua? Transasia on erityisen tärkeä Vihreille ja Vasemmistoliitolle, joiden äänestäjistä 70% on naisia. Siis nimenomaan naiset ajavat transmiesten oikeutta käyttää naisten pukuhuoneita.
Vai oletteko kuulleet jonkun persun, kokkarin tai keskustalaisen kannattavan translakia?
Tero H. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se koskettaa minua, jos en halua identifioitua naiseksi ja ala käydä uimahallissa naisten puolella?
Jos sinulla olisi alaikäinen tytär (tai sisko), joka harrastaa uimista, ja uimahallin suihkussa tyttären viereen tulisi aikuinen äijä heiluttelemaan vehkeitään, niin kyllä se varmaan sinuakin koskettaisi välillisesti.
Eiköhän se liity noiden pakkomielteisten reppanoiden fantasioihin seksistä samaa sukupuolta olevien kanssa. Suurin osa ladyboy-asiakkaitakin on kesku-ikäisiä perheenisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tero H. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi alaikäinen tytär (tai sisko), joka harrastaa uimista, ja uimahallin suihkussa tyttären viereen tulisi aikuinen äijä heiluttelemaan vehkeitään, niin kyllä se varmaan sinuakin koskettaisi välillisesti.
Tarkkaan mietitty tyttäreen tai siskoon liittyvä fantasia. Kiihotuitko?
Vierailija kirjoitti:
Tero H. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö minun pitäisi muunsukupuolisuutta kannattaa? Että siskontyttö joutuu samaan pukuhuoneeseen transseksuaalien miesten kanssa?
Koska se on vastoin raamattua ja Jumalan tahtoa.